Beoordelingen over Hotel Mohrenwirt 4-sterren

Dorfplatz 3, 5330 Fuschl am See, Oostenrijk

#5 van de 7 hotels in Fuschl am See

Prachtig hotel in Fuschl-am-See met privéstrand op loopafstand

Onze kamer had geen airco dus het kan er op hele hete dagen wel warm worden. Desondanks was het voor ons goed te doen: bij temperaturen van zo'n 26 tot 29 graden Celsius in augustus was het prima uit te houden op onze kamer.

Samen met een vriend 6 nachten verbleven in dit hotel. Het hotel bevindt zich op een mooi centraal gelegen locatie in Fuschl-am-See en beschikt over een eigen privéstrand op loopafstand. De kamer die wij geboekt hadden, een tweepersoons standaard kamer, was zeer ruim en beschikte over een eigen balkon. De kamer was ook zeer schoon. Verder beschikt het hotel over alle voorzieningen die je maar kunt wensen: waaronder een sauna en een leuke achtertuin om te relaxen waarbij je kant genieten van een schitterend uitzicht. Het personeel was professioneel en vriendelijk. Het ontbijt was ook fantastisch met een ruime keuze aan lekkernijen. Ook is het vermelden waard dat dit hotel zeer geschikt is voor wielrenners aangezien ze hier veel (extra) voorzieningen voor bieden. Kortom: een hotel met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding dat geschikt is voor families, koppels en vriendengroepen met wat leuke extra's voor wielrenners.

Strand meer sauna grote kamers erg schoon

Niets viel tegen

Strand meer sauna grote kamers erg schoon

• Beoordeeld op: 6 september 2015

We kregen een andere kamer toen de eerste kamer niet beviel.

We kregen een andere kamer toen de eerste kamer niet beviel. Het gratis parkeren is fijn. De wifi in heel het gebouw is prettig. Vriendelijk personeel, fijn strand aan het meer.