Beoordelingen over Mondi-Holiday First-Class Aparthotel Bellevue 4-sterren

Karl-Heinrich-Waggerl-Straße 9, 5640 Bad Gastein, Oostenrijk

#8 van de 32 hotels in Bad Gastein

Heerlijke week gehad in een luxe appartement met een mooie ligging in Bad Gastein!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Er zitten een soort deuren tussen aanliggende appartementen, waarschijnlijk voor schoonmaaksters. Wij merkten dat er soms etensgeuren van naast ons gelegen Russen via deze deuren in ons appartement kwamen. Zelf gingen we altijd uit eten vlakbij in het Jägerhausl, maar als we dan terug kwamen in ons appartement merkten we dit op. Wij losten dit op door wat after-shave te spuiten in de woonkamer. Op zich was het niet héél hinderlijk dus, maar toch ook weer niet wenselijk.

Mooie ruime en nieuwe appartementen die er keurig uitzagen. Verder was het personeel zeer vriendelijk vanaf de aankomst tot aan het vertrek. Het het hotel was niet overdreven vol toen wij er waren. Dat was zeker een voordeel. Bij een vol hotel zou bijvoorbeeld het zwembad wel eens te klein kunnen uitvallen, dat was nu zeker niet het geval. Verder was de ligging zeer mooi.

Geweldig verblijf op luxe loctatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Wifi connectie is vaak lastig tot stand te brengen voor bepaalde apparaten Parkeren op hoger gelegen locatie was wat lastig (150m) maar uiteindelijk ook goed te doen

Uitstekend appartement met groot dak terras en prima ingericht.

Leuk! Aanrader.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

De bar in het hotel is wat sip. Schoonmaakdames komen al om 8:30 en dat is soms wel wat vroeg.

Hotel uitstekend, stadje heel keuk en je kan alle kanten op. Zwembad en wellness is top.

Uitstekend drie gangen diner voor 15 euro.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Uitstekend drie gangen diner voor 15 euro. heerlijke sauna, zwembad en extra groot borrel bad. Ruime appartement kamer met twee toiletten en ruim balkon. Goede keuken van alles voorzien.

Een fantastische wintersport in Bad Gastein in een heel mooi, ruim, compleet appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

Alleen het wifi netwerk met internet connectie was beneden peil. Deed het meer niet dan wel. Steeds storingen. Ook de kaart om het huis en de kamer binnen te komen deed het vaak niet dus moest ik meerdere malen naar de receptie om de kaart opnieuw te laten instellen. De ober in de bar was erg zakelijk.

De kamers waren ruim en schoon. De inventaris van de keuken was ook voldoende. Ruim voldoende handdoeken. Goede bedden. Prachtige sauna. Een heerlijk appartement waar we zeker nog een keer teruggaan.

• Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

De wandeling naar de skilift was een behoorlijke klim

Uitstekend hotel met goede service

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

appartement en 9.0 kerstdiner 5.0

het kerst diner

het appartement , het zwembad en de ligging

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Locatie, uitzicht vanuit balkon van de kamer was...

Parkeren viel een beetje tegen. We wilden graag in parkeerplaats van hotel naast hotel parkeren (tegen betaling) maar die was de hele week vol. Moesten parkeren in hoger gelegen parkeerplaats en 10 minuten lopen.

Locatie, uitzicht vanuit balkon van de kamer was adembenemend mooi, de kamer was een appartement met alle gemak voorzien. netjes afgewerkt.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Een ruime kamer met een aparte ouder slaapkamer en twee...

Het hotel ligt in het dal waardoor je iedere dag een hele stijle heuvel op moet naar de dichtstbijzijnde skilift (Stubnerkogel). Wij konden ons hondje meenemen maar er werd niet schoongemaakt. Toen wij hierover vielen zeiden ze dat we een afspraak moesten maken. Dit is prima, maar had het even van tevoren gezegd als Hotel. De bedden waren zo hard dat we iedere ochtend met pijn in onze rug en schouders opstonden. Na dit verteld te hebben, kon er een opdekmatras geregeld worden wat het dan iets verzachtte. Wij hebben veel geld betaald maar de kwaliteit stond niet in verhouding. Je verwacht voor zo'n hotel in ieder geval dat je heerlijk slaapt en dat je niet zelf alles moet regelen om het comfortabeler te krijgen.

Een ruime kamer met een aparte ouder slaapkamer en twee wc's (1 aparte en 1 in de badkamer).

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Prima wellness

Duur ontbijt Koud zwembad

Prima wellness Ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

service,vriendelijkheid personeel,netheid kamer en sauna...

vaatwasser in apartement

service,vriendelijkheid personeel,netheid kamer en sauna,zwembad .............

• Beoordeeld op: 15 april 2015

Fijne grote kamers