Beoordelingen over Naturel Hoteldorf Schönleitn

#4 van de 9 hotels in Latschach ober dem Faakersee

6,1

Goede badkamer
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Hele kleine keuken - kun he nauwelijks in koken. Helaas hadden wij een heel klein balkon waar we nauwelijks op konden zitten Geen mogelijkheid om buiten te zitten in de tuin (wij hadden geen tafel) Helaas beperkte mogelijkheid om in het meer te zwemmen - op een leuke plek. Wat dat betreft hadden we veel beter voor seeleitn kunnen kiezen. Het zwembad is kleiner dan op de foto. Het eten in het restaurant is matig. Helaas konden wij pas om 17h het appartement in.

Goede badkamer

zeker een aanrader ,zal zeker terug boeken als we nog faaker see reizen
    • Appartement met 2 Slaapkamers

misschien was een groter fornuis een optie , was wat klein om voor 6 personen te koken, maar het restaurant heeft dat goedgemaakt

appartement was perfect in orde, heel netjes

Mooi park, ideaal voor het combineren van dagactiviteiten en daarna nog even zwemmen
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Wij hadden een balkon, dus we konden vanuit de woonkamer "naar buiten lopen", maar álle appartementen op de begane grond hebben geen deuren naar buiten, anders dan de voordeur via een hal. Bij 30+ graden mis je dan wel dat je makkelijk in en uit loopt om op een ligbedje te gaan liggen voor je huisje. Dat vind ik voor een zomervakantiewoning wel echt een gemis. Aan de Faakersee heb je weinig, omdat je nergens aan het water kunt komen zonder entreegeld voor een strand, hotel of restaurant te betalen. Ook mag/kan je niet naar het deel van het hotel dat aan de Faakersee licht omdat dat "te klein" is volgens de dame van de receptie.

Mooi ruim appartement met twee grote slaapkamers en een grote woonkamer. Zwembad is redelijk groot voor in de bergen. Veel mensen op pad, dus aan en in het zwembad voldoende plek, ligbedden altijd wel beschikbaar. Mooi park, alles goed onderhouden en goed verzorgd. Prima restaurant op park. Vossepad die voor het hotel begint is erg leuk voor de kinderen (na het laatste bordje moet je nog zeker 400 meter doorlopen voor de ontknoping!) Centrale ligging om vele activiteiten te doen.

Goede vakantieplek voor mensen met jongen kinderen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De verwachting van de accommodatie ten opzicht van de website is verschillend. De foto's laten je denken in een wellness resort te zitten.

Natuur was fantastisch. Men was erg vriendelijk. Er is in de directe omgeving veel te doen. Velden bezoeken is een aanrader.

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het appartement. Te klein voor dat geld en met zen 3e

Aanrader.
    • Superior Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Bed matras te zacht.

Respect voor het milieu, mooie wandelingen kunnen doen en personeel is super.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

wij waren er voor de biker week faak am see....was heel moter vriendelijk.!!!!

geen tegenvallers...

over het algemeen als goed...

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Deze hotelketen is echt een topper maar de kwaliteit van dit...

Bij sneeuw stroompanne op het domein,geen sneeuwruimers, slect tot geen wifibereik,huisjes hebben nog geen vernieuwing ondergaan kwa zekeringen.

Deze hotelketen is echt een topper maar de kwaliteit van dit park is echter slecht onderhouden kwa electriciteit,wifibereik en sneeuwdiensten. Beter het park nemen die op 2km verwijderd is.terugbetaling was er wel voor de stroomonderbreking.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

In het restaurant kun je lekker eten.

Appartement was aan de kleine kant en door de kleine ramen erg donker. Door de houten vloeren hoorde je 's morgens om 7 uur in het bovenliggende app. de kinderen rennen. Wifi verbinding zeer slecht. Weinig/ geen privacy rond huisje.

In het restaurant kun je lekker eten. Er is een leuk zwembad en een grote uitgebreide speelkelder voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

Schitterende omgeving, prachtige authentiek chalets.

Schitterende omgeving, prachtige authentiek chalets. Dichtbij de Faakersee.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Ontspannen parkje, fijn zwembad.

Ontspannen parkje, fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

Dat er een zwembad was!