Beoordelingen over Pension Gross

#48 van de 82 B&B's en herbergen in Wenen

Gebaseerd op 288 beoordelingen over deze B&B

super
    • Standaardkamer

De kussens te zacht maar dat werd gezien en de volgende dag hadden we er een extra kussen bij zonder dat we er om hoefde te vragen.

De bedden waren heerlijk, groot.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

We kregen met z'n tweeën een vierpersoons kamer, dus...
    • Standaardkamer

We kregen met z'n tweeën een vierpersoons kamer, dus heel veel ruimte. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Voor ons een perfecte uitvalsbasis voor 5 dagen Wenen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prima kamer, geweldige ligging!
    • Standaardkamer

weinig luxe maar dat wisten we, dus geen enkel probleem voor ons. Als je van wat luxere accommondaties houdt, is dit niet de plek waar je moet zijn

Het is een onbemand pension. dat wil zeggen dat er geen receptie is. Je haalt je sleutel van de kamer uit een kluisje (de combinatie van de kluis krijg je toegestuurd). Het is allemaal erg eenvoudig maar wel schoon. De kamer (lees studio) is zeer groot. er is een klein koelkastje, er zijn borden en bestek. en in de gang staat een magnetron. Het is allemaal basic, maar gezien de ligging geweldig!

De ruime kamer met veel voorzieningen zoals koelkast bestek...

De ruime kamer met veel voorzieningen zoals koelkast bestek enz

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

De kamer was heerlijk ruim
    • Standaardkamer

Het bed was vrij hard, na de eerste nacht merkte ik al dar mijn rug dit geen fijn bed vond

De kamer was heerlijk ruim

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Niet schoon.
    • Standaardkamer

Haren in het bed. Schimmel in de douche. In het algemeen: NIET SCHOON.

De locatie is perfect!

• Beoordeeld op: 8 december 2015

De locatie, kort bij het centrum en vlakbij metrohalte...

Jammer dat het hotel haar eigen policy ivm het uitsparen van water en energie door hergebruik van de badhanddoeken niet hanteert. Hoewel het voor ons niet nodig was en wij dit aangaven, werden de handdoeken elke dag allemaal ververst.

De locatie, kort bij het centrum en vlakbij metrohalte Schottentor is uitstekend. De kamer was zeer ruim met 2 mogelijke extra bedden, een keukentje, eethoek, badkamer met apart toilet. Het was een beetje vreemd dat de check in en out heel anoniem gebeurde (code voor sleutel van deur, niemand aanwezig, ...) maar het gaf ons de mogelijkheid op het door ons gewenste moment aan te komen en te vertrekken. Bovendien was alles in orde en goed aangeduid.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Prijs kwaliteit.

Vindbaarheid. Voor de eerste keer

Prijs kwaliteit. Normaal een prijs voor iets smoezelig.maar in dit geval heel goed naar tevredenheid en de kitchenette was om de andere gasten te ontmoeten heel charmant. Alleen om waterkan bij te vullen handiger een aanwezigheid van kraan ipv naar eigen badkamer lopen. Ook ivm afwas.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Heel goed gelegen , goede info vooraf over hoe er te geraken

beetje ouderwets

Heel goed gelegen , goede info vooraf over hoe er te geraken

• Beoordeeld op: 15 juli 2015

Ligging in het centrum.

Parkeergelegenheid alleen nabij in dure garage. Pension is smoezelig en heeft geen frisse uitstraling.

Ligging in het centrum.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Pension Gross