Beoordelingen over Hotel Prägant 4-sterren

#6 van de 21 hotels in Bad Kleinkirchheim

9,7

Meer dan goed
    • Tweepersoonskamer "Elements"

Als er iets tegenvalt, zou ik zeggen dat ze de suiker in je koffie niet roeren😀

Vriendelijk, gastvrij, echt familie hotel Ontbijt prima, alles klopt hier

het ontbijt is zeer goed met verse streek produkten

het ontbijt is zeer goed met verse streek produkten we kregen de kamer met mijn lievelingskleuren,zeer comfortabel met ruim balkon de eigenaars zeer sociaal en keuze uit activiteiten waar ze ook mee met de gasten deelname het diner was iedere dag voortreffelijk,gezellig ,vlotte zeer vriendelijke bediening kortom een aanrader wij hadden ook uitzonderlijk weer ..ja zeg maar een geweldig fijne vakantie!!!

Heerlijk hotel in mooie omgeving

'S avonds misten we een plek waar de gasten gezellig konden blijven zitten. WiFi op de kamer was traag.

Het eten was erg goed. Diner culinair, smaakvol en afwisselend. Ontbijt uitgebreid en gezond. De nieuwe themakamer "zomer" was ruim en mooi. Aardige gastheer.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Beste vakantieverblijf ooit.
    • Comfort Tweepersoonskamer "Sonnenstudio"

Hotel met een familiaal karakter. Supervriendelijk, behulpzaam personeel met een uitstekende zaakvoerder. Mooie grote kamer. Heerlijk ontbijtbuffet, hapje in de namiddag, half pension met 5 gangenmenu en telkens keuze tussen vlees/vis/vegetarisch. Zwembad en welness. Skipas kun je kopen in het hotel, zodat je geen wachttijden had aan de kassa. 100 m van de skipiste.

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Ondanks waslijst aan kleine tegenvallers toch goed verblijf geweest.

Halfpension alleen 5-gangen keuze menu. Zwembad/sauna maar tot 20u,één keer al om 18u45 dicht. Ontbijt tot 10u, maar om 9u al geen broodjes meer. Hadden ,,luxe’’ 4-elementen kamer, maar moet je van houden zeg maar...... Kwam voetbalteam op trainingskamp, werden reeds aanwezige gasten toch wel beetje opzij geschoven.

Vriendelijk personeel, alles goed schoon

Super gastvrij, ontbijt en diner waren fantastisch, hele warme sfeer, bediening top!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Voldeed aan de verwachtingen
    • Comfort Tweepersoonskamer "Sonnenstudio"

Eigenlijk geen aanmerking

Vriendelijkheid medewerkers Ligging.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

in de basis alles in orde maar wel een echt een...

in de basis alles in orde maar wel een echt een bejaardenhotel. ontbijt en eten niet bijzonder

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Lekker en verzorgd ontbijt.

Vers vruchtensap bij het ontbijt zou het af maken. Sommige delen zijn wat aan vernieuwing toe.

Lekker en verzorgd ontbijt. Dinner mooi geserveerd en lekker. Prijs kwaliteit zeker een plus. Voor deze prijs vind je zelden dergelijke kwaliteit van eten. Wij hadden geboekt voor een short ski en dit hotel is ideal gelegen vlak aan de lift. Tuin uitwandelen en straat oversteken.

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Gastvrijheid.

De inrichting van het hotel met overal frutsels en schilderijtjes vonden wij storend. Rode en gele gordijnen op de gang met blauwe vloerbedekking is toch echt te pijnlijk voor het netvlies

Gastvrijheid. Prima bedden. Heerlijke sauna en toebehoren. Hele goede keuken

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

ongelooflijk veel waar voor je geld zou niet weten waar ik...

Als je een 11 mocht geven deed ik dat "geweldig"

ongelooflijk veel waar voor je geld zou niet weten waar ik moest beginnen met opnoemen