Beoordelingen over Q! Resort Kitzbühel 4-sterren

Bahnhofsplatz 1, 6370 Kitzbühel, Oostenrijk

#27 van de 33 hotels in Kitzbühel

6,4

Absoluut mooi hotel, maar voldoet niet aan de verwachting.
    • S - Tweepersoonskamer - Bijgebouw

- Machine die de keuken koel houd maakt een vreselijke herrie, gaat wel zacht om 9:00 maar tot die tijd zit je er wel in. Rivier maakt ook wel lawaai (maar is natuur dus ligt er net aan of je er last van hebt). Dus het is of slapen in een warme kamer of in de herrie. (Zeker een kwart van de kamers heeft hier last van) - Wij hadden eerst een kleine, knusse kamer met fijn bed en badkamer, maar werden vanwege het lawaai verplaats. 2e kamer had piepkleine badkamer en bed en kussens waren erg oncomfortabel. - Diner bijboeken was geen succes, je kan geen eigen tafel kiezen wat wij erg jammer vonden (je hebt authentiek Oostenrijks hoekje en wat sjieker hoekje). Persoonlijk vonden wij het eten niet lekker. Niet zoals je bij een vier sterren hotel verwacht. - let op als je met de auto bent!! Er is gelimiteerd parkeer plek, dus je moet erom vechten. Als het vol is (na c.a. 10 auto’s) word het rondjes rijden en hopen op een plek in de buurt, erg onpraktisch.

Fantastisch ontbijt!!! Alles vers, eitje word ter plekke voor je gemaakt! Er is zelfs een sapmachine. Echt ruime keus, feestje om hier te ontbijten. Interieur prachtig (maar niet zo groen als de foto’s doen lijken, je zit aan de rand van het dorp naast een spoorweg) Zeer vriendelijk personeel Goede sauna

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Hotel maakt verwachtingen waar.
    • L - Tweepersoonskamer Bijgebouw

Jammer dat de Wifi geen bereik had op de kamer. Dit is bekend bij personeel maar gaven aan dat hier geen verandering in komt. Houten vloer is erg gehorig.

Prima hotel. Goede service. Vriendelijk personeel.

Voor ons persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer

De ligging van het hotel vonden wij minder. Aan de hand van de foto's verwachtten wij dat het in een groene evt. bosrijke omgeving lag. Dit komt met name door de foto van de prachtige hoteltuin. Het hotel ligt echter tegenover een treinstation. We hadden een kamer aan de voorkant van het hotel met dit station aan de overkant van de straat. Vanaf 4.30 uur begint daar die omroepinstallatie allerlei boodschappen te spuien. Wij wisten dat we een niet al te grote kamer hadden geboekt vanwege beperkte beschikbaarheid. Maar wij vonden de kamer wel erg krap. Daarbij was het snikheet op de kamer ondanks de lagere buitentemperatuur. Vandaar dat wij de prijs-/kwaliteitverhouding niet geweldig vonden. Door de krapte, hitte en ligging van onze kamer zouden wij dit hotel niet snel nog een keer boeken maar dat is gebaseerd op onze persoonlijke ervaring. Ik kan me wel voorstellen dat andere bezoekers deze mening niet delen.

Het hotel zelf ziet er erg mooi uit. Sfeervol ingericht, landelijke stijl. De ontvangst was geweldig. Vriendelijk en stijlvol met een prosecco op het mooie terras aan de achterzijde van het hotel grenzend aan een riviertje. Het ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd.

piepkleine badkamer in een riante kamer.
    • S - Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

de badkamer viel erg tegen. veel te klein. Je kon niet met 2 personen tegelijk in de badkamer zijn. Je toiletspullen kon je niet in de badkamer kwijt. De badkamer was te klein. Ik vond de bedden wat aan de harde kant. We hebben de eerste avond in het hotel gegeten. Het eten was goed, maar ik vond de prijs aan de hoge kant.

Ontbijt was erg goed, met een kok die ter plaatse het gewenste eitje maakte. De kamer was erg ruim, maar dat leek ten koste te gaan van de badkamer. Verder was alles erg schoon.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ontbijt was uitgebreid en goed van kwaliteit
    • XS - Eenpersoonskamer - Bijgebouw

De locatie is ten opzichte van de pistes minder, prijs vrij hoog in verhouding tot locatie, inrichting, voorzieningen, sfeer en uitstraling.

Ontbijt was uitgebreid en goed van kwaliteit

• Beoordeeld op: 27 december 2016

rustige ligging is zeer gezellige stad
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij hadden hogere verwachtingen van het eten - bij vorig bezoek was dit subliem

Kamers zijn klein maar gezellig - zeer vriendelijk personeel - eten was heel goed maar minder dan bij ons vorig bezoek, misschien omdat er maar beperkte bezetting was of een andere kok ?

De bar was heel gezellig

Geen zwembad in een wellness resort!

De bar was heel gezellig

Het ontbijt en avondeten was heerlijk.
    • S - Tweepersoonskamer - Bijgebouw

De grootte van de kamer en we misten een gemoedelijke sfeer in het hotel.

Het ontbijt en avondeten was heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

comfortabel, gezond en sportief.
    • Economy Tweepersoonskamer

het ontbijt was zeer uitgebreid, allerlei soorten gezonde voeding! echte aanrader voor de foodie.

geweldig
    • M - Tweepersoonskamer - Bijgebouw

veel te warm in hotel

kamers en ontbijt , top!

geweldig

alles

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Top hotel.

Zeer kleine badkamer.

Zeer goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Ontbijt was top, zeer uitgebreid en smakelijk.

de outfit en uiterlijke verschijning van het receptiepersoneel

Ontbijt was top, zeer uitgebreid en smakelijk. Sfeer was erg gezellig, warm ingericht. Minpuntje is de receptionisten. Zij waren vriendelijk maar de een had een zeer laag uitgesneden blouse aan, dat ook nog half doorzichtig was. De ander had een grote adelaar in haar hals getatoeerd, Dit vonden wij niet zo gepast gezien de locatie. Verder was alles okay.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Ontbijt was zeer goed.

Alles was zeer goed. Geen op of aanmerkingen

Ontbijt was zeer goed. Een zeer ruime keuze. Wij hadden half pension en ook het avond eten was zeer goed. Keuze uit 3 verschillende menu's

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Het ontbijt was dik in orde!

De aankomst in het hotel, onvriendelijke dame aan de receptie. Eerst kamer volledig betalen alvorens cheque in.Geen hulp voor bagage en kamerbegeleiding. Extra betalen voor spa ruimte en yoga. Veel te kleine badkamer.

Het ontbijt was dik in orde! Alles wat je kan bedenken is aanwezig.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Geweldige wellness en super vriendelijk personeel.

Enige wat lekker zou zijn geweest is een zwembad.

Geweldige wellness en super vriendelijk personeel. Heerlijke lounge met goede wijnen! En een heerlijke grote luxe kamer. Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Prima menu keuze, kwaliteit eten zeer goed zowel ontbijt als...

Badkamer, klein met enkelvoudig wastafeltje waar je niet voor twee personen alle spullen kwijt kunt. Douche in bad zodat de hele badkamer drijf nat wordt.

Prima menu keuze, kwaliteit eten zeer goed zowel ontbijt als avondeten

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Prachtig luxe hotel met top maaltijden !

Parking

Prachtig luxe hotel met top maaltijden !

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

Het hotel is zeer smaakvol ingericht!

Het hotel is zeer smaakvol ingericht! Modern oosterrijks ,maar warm en de Kitzen leuk aanwezig!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

locatie aan buskant, dus helaas lawaai

locatie aan buskant, dus helaas lawaai

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De informatie voorziening en openingstijden van de spa

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De spa met buiten ruimte en ontbijt

Diner is ver onder de maat. Zeker in verhouding met de prijs, dus laat je niet verleiden door de presentatie!

De spa met buiten ruimte en ontbijt

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

+: Buitenzwembad, ontbijt, bar, zeer vriendelijk personeel

- : klein badkamer

+: Buitenzwembad, ontbijt, bar, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

Vriendelijkheid en gezellige kamer.

Vriendelijkheid en gezellige kamer.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

het goede eten en de spa

wifi bereik

het goede eten en de spa

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Ontbijt en eten waren lekker en veel keuze.

Ontbijt en eten waren lekker en veel keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging prima. Bus, trein, taxi voor de deur.

• Beoordeeld op: 15 januari 2015

Erg vriendelijk personeel en de keuken is geweldig!

Erg vriendelijk personeel en de keuken is geweldig!