Beoordelingen over Hotel-Restaurant Ammerhauser 4-sterren

Dorfstraße 1, 5102 Anthering, Oostenrijk

#1 van de 3 hotels in Anthering

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ruime kamer en groot balkon.

Ruime kamer en groot balkon. De rustige ligging terwijl je toch zo dicht bij Salzburg bent.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het ontbijt is echt prima.

Het diner in de avond is niet duur en wat betreft de kwaliteit oké. Toch mag de kwaliteit op een hoger peil gebracht worden (iets exclusiever; inclusief prijsstijging).

Het ontbijt is echt prima. Gratis taxiservice naar lokaal station Personeel (ook de directie) erg aardig, vriendelijk en behulpzaam. Prachtig hotel

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Bij mijn reservatie online (2 kamers - wij zijn een gezin...

Er was werkelijk niets dat ons tegenviel :-)

Bij mijn reservatie online (2 kamers - wij zijn een gezin bestaande uit 2 volwassenen, 2 volwassen kids 18j en 16j en 1 jonger kind 6j) verzocht ik het hotel om onze 2 geboekte kamers bij elkaar in de buurt te voorzien. Binnen enkele minuten werd ik door de receptie van het hotel gebeld om mee te delen dat ze hier zeker rekening mee zouden houden. Dat alles in orde kwam. Bij aankomst werden we heel vriendelijk onthaald, ze waren enorm behulpzaamheid en bereidwillig! Suuuuuper!!! Wij keren hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Service, comfort en kwaliteit eten.

Service, comfort en kwaliteit eten. Vlakbij Salzburg. Gratis parkeren voor de deur.