Beoordelingen over Selfness & Genuss Hotel Ritzlerhof - Adults only 4-sterren

Ritzlerhof 1, 6432 Sautens, Oostenrijk

#2 van de 30 hotels in Sautens

voor de 2e keer in dit hotel, wat een superhotel, heel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - Baerenkopf Tirol

heel erg jammer dat water in buitenzwembad niet verwarmd is ( dit wisten wij)

voor de 2e keer in dit hotel, wat een superhotel, heel hondvriendelijk, onze hond Happy mocht mee met ontbijt en diner in apart gedeelte van restaurant. alles was voortreffelijk. Tot een volgende keer

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Een prachtig en luxe hotel in de buurt van skigebieden.
    • Eenpersoonskamer - Jöchle

- Het internet was te langzaam om films of tv te kijken, maar verder oké. - Het was er erg warm, ook met de verwarming uit. In de winter met wijd open ramen geslapen.

- Goed en uitgebreid ontbijt en avondeten. - De sauna was mooi en had verschillende faciliteiten. - Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. - Het was een rustgevende omgeving.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Best from the best
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Balkon - Rotes Wandl

Vanaf de aankomst ( glas prosecco) tot einde helemaal in de watten gelegd. Onze hond Happy was meer dan welkom. Kamer uitmuntend, ontbijt uitmuntend, diner uitmuntend, zwembad super, iedere middag een Jause met zoete en hartige snack, wij komen terug.

ontbijt en de kamer waren zeer goed,

Dat weet ik niet

ontbijt en de kamer waren zeer goed, vanuit het hotel veel prachtige wandelingen

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Uitzicht kamer

Service oké

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Het eten is over het algemeen veel te zout
    • Junior Suite - Karkopf Alpin

Het eten is over het algemeen veel te zout

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam.

Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. Toen we belden vanuit het nabijgelegen stadje Oetz werden we zelfs opgehaald door Richard, de directeur van het hotel!

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Wij waren daar 15 jan t/m 18 jan.

Wij waren daar 15 jan t/m 18 jan. 2016. Zeer vriendelijk mensen en behulpzaam. Hotel ligt boven het dorp, dus super uitzicht vanuit de sauna en relaxruimte naar de besneeuwde bergen. Diversen ruimte's betreffende sauna incl. een Finse sauna (apart huisje buiten) en natuurlijk lekker eten in het restaurant. Zowel het ochtend ontbijt als het avond diner.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Prachtig hotel op een super locatie.

Prachtig hotel op een super locatie. Vanuit het hotel zijn er diverse wandelroutes. Het hotel heeft een fijn binnen- en buitenzwembad en het saunagedeelte is super! Het personeel is allemaal erg vriendelijk en niets is te veel. Wij hadden 3 nachten geboekt maar omdat we het er zo heerlijk naar ons zin hadden hebben we nog 2 nachten bijgeboekt. We hopen hier zeker nog een keer terug te keren. Aan alles is gedacht: water, nootjes en fruit bij het spa gedeelte, een kan water 's avonds bij het eten. Het zijn de kleine dingen die het compleet maken.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Super vriendelijk onthaal, prachtige, gezellige kamer, mooie...

Super vriendelijk onthaal, prachtige, gezellige kamer, mooie wellness. Voor herhaling vatbaar !