Beoordelingen over Hotel Schild 4-sterren

Neustift am Walde 97-99, 19. Döbling, 1190 Wenen, Oostenrijk

#265 van de 316 hotels in Wenen

Schitterend verblijf zowel voor jong als oud ! Echt een aanrader !
    • Classic Kamer

Het hotel bevindt zich in een rustige omgeving buiten Wenen. Er is ook een bushalte aan het hotel waar je gemakkelijk de bus naar Wenen kan nemen. Achter het hotel bevinden zich mooie rustige terrassen in de natuur. Er is zelfs een klein speelpleintje voorzien voor jonge gezinnen met kinderen. Op de kamers is er overal airconditioning voorzien wat echt wel nodig is in Wenen en omgeving in de zomermaanden. De kamers zijn ruim en comfortabel ingericht. Het ontbijt is steeds zeer uitgebreid en verzorgd. Zeer gastvrije ontvangst die 24 op 24 uur bemand is. We komen hier al het 4de jaar op rij naar Hotel Schild en we zullen er in de toekomst zeker nog terugkeren. In de omgeving Neustift am Walde vind je ook heel wat traditionele restaurants met mooie terrassen met aanpalende wijngaarden. Je kan er ook een wandeling in de natuur doen in de directe omgeving. Het hotel is ook zeer comfortabel voor bejaarden want mijn vader die nu 92 jaar oud is, vindt het hier ook steeds geweldig om in dit hotel te verblijven.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Kamer.
    • Classic Kamer

De matrassen waren onprettig. En de doucheruimte te krap. De zijl plakkte telkens aan je lijf bij het douchen. Haardroger was niet compleet.

Kamer. Wij kregen ander kamer dandere geboekt zei de receptie. De dame in het restaurant. Al snapte zij niet wat we wilden was zeer vriendelijk en snel.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Doortocht, parking mogelijkheid.
    • Classic Kamer

Dit hotel gekozen ook op basis, van een privé parking mogelijkheid.Omdat we zaten met ene volle auto, en twee elektrische fietsen op de trekhaak. Die parking moet je er zeker bij nemen, anders heb je totaal geen parking mogelijkheid ter plaatse zagen we achteraf. Er is heel wat te doen, in die straat veel toeristen, eet gelegenheden, .... .Hotel nu ja een beetje in de tijd blijven stil staan precies. Alles was wel netjes, maar toch zie je die aan verschillende aspecten. Qua eten, zal je zeer zeker wel iets vinden in dezelfde straat. Kijk vooral aan de overkant van de straat (als je buiten komt), verschillende eet gelegenheden, met grote achterliggende tuinen. Super mooi allemaal.

Prachtige ligging aan de groene rand van Wenen
    • Classic Kamer

Wellness gesloten en alleen roerei als warme ontbijtbijlage

Prachtige ligging aan de groene rand van Wenen

Schild Hotel top
    • Classic Kamer

Redelijk ver van het centrum

Schoon, ruimte en mooie omgeving

Een aanrader

De vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Fietsvakantie Passau- Wenen.

Geen aanmerkingen.

Kamers prima.Lokatie t.ov. Westbahnhof uitstekend.ze fietsen konden wij prima stallen.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Over het algemeen matig.
    • Classic Kamer

Ligging. Aan drukke weg. Raam kon niet open door te veel verkeer.

Tuin en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Goede service
    • Premium Kamer

restaurantfunctie - very basic (ontbijt was wel goed)

Goede service

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Grote kamer!
    • Classic Kamer

Ontbijt redelijk; drie kwartier per ov naar het centrum

Grote kamer!

Goed hotel, erg gastvrij maar ontbijt kan beter.
    • Classic Kamer

Koffie bij het ontbijt werd geserveerd in een kannetje, hierdoor was je 2de bakje altijd lauw.

De kamer was erg groot, veel ruimte en comfort.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Ideaal doorreishotel!

Ideaal doorreishotel!

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Bij deze willen wij idereen ontraden om hotel schild in...

Bij deze willen wij idereen ontraden om hotel schild in Wenen, Oostenrijk te rezerveren.: NIET DOEN!! 1. Reseptie. Zeer onvriendelijke medewerkers. Na lange reis zeer onaardige ontvangst : personeel was ongeïnteresseerd kort af, en onverschillig mbt onze vragen en wensen. Zij waren alleen geïnteresseerd of de boking al betaald was en zij wilden direct onze kredietkart. 2. Kamer: zeer onhygiënisch niet goed schoongemaakt: toilet vies , bad vies , haren in wastafels (foto's volgen nog ) . Er lag gebroken glas in de hoek van de kamer naast het bureau het heeft 3 dagen (!) En 2 waarschuwingen onzerzijds gekost om eendelijk het glas opgeruimd te krijgen. Daarnaast stonk de kamer naar rook ( schoonmaakster rookten ) . Baby bedje stonk naar urine .Er was geen andere baby bedje beschikbaar . Baby moest tussen de ouders slapen . 3. Wifi: de gereserveerde en betaalde Wifi service in de kamer was gedurende 4 dagen niet beschikbaar : reden zou zijn dat er teveel mensen op Internet wilde terwijl op de bagene grond simultaan er wel een goede Wifi service beschikbaar was Bij vragen over Wifi krijgen we standaard onaardig antwoord : Jullie hebben pech er zijn teveel mensen die op Internet willen. Op onze reactie dat er wel Internet beschikbaar was op de begane grond werden telkens beschouders op betrokken. 4. Service: Op de ontbijt juffrouw na was er geen service van de overige medewerkers. Op elke vraag was standaard antwoord : U heeft gelijk maar wij kunnen niks doen. Er werd geen enkel initiatief getoond om überhaupt iets op te lossen. Simpel voorbeeld : omdat onze baby voeding in de avond opraakte wilden wij graag een bekertje melk voor de baby. Dit was onmogelijk omdat keuken juffrouw al naar huis was!! Na lang aanhouden en betaling van E 2.46 (!) Krijgen we een glas melk. 5. Rekening : Bij de eind afrekening werd nogmaals het glasje melk in rekening gebracht. Teruggave van de kosten van de niet geleverde wifi service was niet besprekbaar.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Prima hotel voor wat betreft prijs/ kwaliteitverhouding.

Een waterkoker op de kamer zou fijn zijn.

Prima hotel voor wat betreft prijs/ kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

- Kamer was goed en ruim opgezet;

- Nors personeel

- Kamer was goed en ruim opgezet; - Roomservice prijzen vielen mee; - 20 euro voor een goede massage van een uur;

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Rustige kamer op voorhand te vragen, dan slaap je aan de...

Rustige kamer op voorhand te vragen, dan slaap je aan de achterzijde, met mooie terrassen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Airco in de slaapkamer

Hotel lag aan een drukke weg

Airco in de slaapkamer