Beoordelingen over Hotel Schöne Aussicht 3-sterren

Heuberg 3, Gnigl, 5023 Salzburg, Oostenrijk

#59 van de 117 hotels in Salzburg

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

heerlijk

kamers waren wat gehorig. Lopend de heuvel (Heuberg) op was erg vermoeiend!!

Het ontbijt was heerlijk en het personeel heel vriendelijk. Uitzicht was heel mooi

Nooit meer

De kamer (uitzicht+staat van de meubels), de geur in het hotel, de dunne kussens op de bedden, het betalen van servicekosten in het restaurant en het eten in het restaurant (i.v.m. de prijs)

Het ontbijt en het mooie uitzicht (als je geluk hebt dat het goed weer is).

kamer was oké, stijl iets achterhaald, maar netjes, bedden...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ontbijt: de broodjes waren oud en taai (zowel op vrijdag- als op zaterdagochtend (nog erger)). Zo gauw als je je bord leeg had, werd het onmiddellijk weggehaald, ook al zat je partner nog te eten! Restaurant: We bestelden spätzle met kalfsragoût. er kwam dus een hap spätzle en een hap ragoût, geen versiering of groen blaadje te bekennen! Na de vraag of het lekker was, heb ik eerlijk geantwoord en zei, dat ik wat sla miste... ach als ik dat toch had gezegd, was er wel sla gebracht (voor 5 euro!). Een glas wijn was 5 euro, een espresso 2,80 en er moest ook nog extra betaald worden voor bediening! Schandalig! Overdag in de Altstadt van Salzburg waren we goedkoper uit (met garnering! en sla!) en heerlijk gegeten!

kamer was oké, stijl iets achterhaald, maar netjes, bedden schoon. Dat we geen uitzicht hadden, lag niet aan het hotel, maar aan het weer.

De ligging is werkelijk formidabel.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

De accommodatie mag wat opgefrist worden, maar anderzijds maakt het interieur deel uit van de op en top Oostenrijkse charme dat dit hotel te bieden heeft.

De ligging is werkelijk formidabel. Het diner is op en top klassieke keuken, perfect bereid.

Goed.

Er is geen airco.

De bediening was super ! Op 1 na. Het zwembad is oud maar schoon, het ontbijt is zeer uitgebreid. Kamers zijn ruim en hygiënisch. De speeltuin is afgezet en voor alle leeftijden

Prijs en kwaliteit kloppen niet met elkaar. We hadden er meer van verwacht.

Benauwde zolderkamer. Geen airco. Zeer steile smalle onoverzichtelijke toegangsweg. Interieur sleets.

Goed ontbijt. Restaurant ok. Vanaf de berg inderdaad mooi uitzicht.

Prachtig uitzicht kamers zijn wel aan de kleine kant en er...

Prachtig uitzicht kamers zijn wel aan de kleine kant en er stond dat de grote 2 persoonsbedden waren waar je makkelijk met 2 volwassenen en een peuter van 2 in zou kunnen slapen....dit viel best tegen ook zijn de gordijnen zo ontzettend licht doorlatend waardoor wij al om half 7 sochtends wakker waren. Mocht je willen verblijven in dit hotel is het wel een aanrader om eigen kussens bij je te hebben want een handdoek is nog dikker...maar verder heel vriendelijk personeel eten is ook prima en het uitzicht nogmaals prachtig.

prima lokatie. Maar wel gedateerd

Er staat dat er een restaurant en bar aanwezig is. Alles is zogenaamd tot 22.00 uur geopend. Maar om half negen werd ons medegedeeld dat de bar om 21.00 uur ging sluiten. Zit je dan met je pas bestelde drankje. Dan moet je naar een ongezellige kamer. de dame in kwestie van de bediening was ontzettend chagrijnig. Alles was haar te veel.

Het ontbijt was erg goed. een 10

Schöne aussicht
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

De afstand en weg van het hotel naar Salzburg. De weg is erg smal en te voet via de alm is mooi maar terug berop in het donker af te raden. Ze sluiten relatief vroeg het cafe

Wat ze aangeven Schöne aussicht

Prettig
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Zwembad was niet erg schoon. Eten in restaurant wel goed,maar tamelijk prijzig.

Bij mooi weer mooi uitzicht . Van hieruit kan men snel naar Salzkammergut.

Fantastisch uitzicht van op het terras over Salzburg.

Fantastisch uitzicht van op het terras over Salzburg. Heel vriendelijke bediening, nette kamers, heerlijk ontbijt. Leuke uitvalsbasis om van hieruit Salzburg en regio (Mondsee, ...) te ontdekken en zo toch kunnen genieten van de rust. Top!

ontbijt OK maar avondeten was prijs/kwaliteit niet OK,...

avondeten

ontbijt OK maar avondeten was prijs/kwaliteit niet OK, te duur, maar je kan geen weg, het hotel is heel afgelegen op een grote hoogte en enkel met de wagen te bereiken.

Ideaal voor een overnachting op doorreis

Hoewel de kamers zouden voorzien zijn voor 2 volwassenen en 2 kinderen betekend dit dat de kinderen mee IN het bed van de ouders dienen te slapen. Prijs voor een extra babybedje 5 EUR per nacht. Gelukkig was de kamer ruim genoeg zodat een extra bedje paste.

Fantastisch ontbijt met zeer vriendelijke bediening. Ruime en mooie kamers met alle voorzieningen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

het zal bouwtechnische een klus zijn maar een lift is zeker een plus

kamer/prijs verhouding was goed zeker voor een nacht, mochten we er ooit terug komen zou ik wat meer uitgeven voor een was luxere kamer op de eerste verdieping. trappen zijn een min . Restaurant prima

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima om te overnachten onderweg naar Kroatië.

De bedden waren niet heel comfortabel en binnen in het hotel is het heel erg ouderwets ingericht. Wij waren er maar 1 nacht ivm doorreis en dat was lang genoeg voor ons!

Prachtig uitzicht, binnen 5 min met de auto in de stad. Ontbijt was prima, ook mede door het mooie uitzicht!

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Alles was heel fijn. Als we dan toch iets moeten noemen: de hoofdkussens waren veel te zacht.

De rust, ruimte en het uitzicht. Personeel is vriendelijk en het ontbijt was prima. Nog heerlijk genoten van de sauna.

Viel zwaar tegen!
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Ontzettend verouderd, matras was keihard en dun, kussens zat amper vulling in en functioneerde niet als kussen! Ik zou dit hotel niet aanraden.

Naam doet eer aan, uitzicht is schitterend!

heerlijk!

Een klein beetje gek dat er per couvert nog eens 2,50 berekend wordt per persoon. Pas dan de prijs van het eten wat aan lijkt mij.

Het is er erg schoon en de bedden fris en stevig. Het uitzicht adembenemend. Het personeel erg aardig. Wij waren te voet en als je over een aardige conditie beschikt kan je best eens richting Salzburg gaan lopen. De bussen rijden beneden aan de weg af en aan en met een 24-uurskaart kan je je prima door Salzburg verplaatsen. Een mooie aanrader voor een wandeling is de Gaisbergspitze te bezoeken. Hier is het meer dan prachtig!

Hotel met aan 1 zijde prachtig zicht en ideaal gelegen om salsburg te bezoeken.

Hotel heeft een laag verf nodig. Wij hadden over booking een hotel geboekt. Dieze lag aan de achterzijde van het hotel. Ik heb 20€ per nacht bijbetaald voor een kamer aan de voorzijde ( mooi zicht en balkon). Moest dit niet mogelijk geweest zijn , was ik na een nacht weg. Dus voor mij een hotel met twee zichten,. Goed of slecht

Zeer mooi uitzicht

Weliswaar een gedateerd hotel, maar toch wel goed genoeg,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Weliswaar een gedateerd hotel, maar toch wel goed genoeg, met een uitstekend ontbijtbuffet, en de naam zegt het al, met een schitterend uitzicht op Salzburg in de laagte !

Mooie locatie maar verder tegenvallend verblijf.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Het bed was vreselijk, doorgezakt en toe aan vernieuwing. Faciliteiten waren er wel maar alleen beschikbaar op verzoek en ruimschoots van te viren aangeven tegen extra kosten.

Het uitzicht is geweldig!

Waardeloos, alhoewel de dame aan de receptie bijzonder aardig was.

De kamer viel ronduit tegen, oud, slechts 1 lamp aan het plafond, geen uitzicht, slecht bed, bloedvlek op achterkant kussen.Wij Zijn na 1 nacht weer vertrokken omdat wij ons absoluut onprettig voelden op deze kamer, wij hadden voor 4 nachten geboekt en konden het geld voor de resterende nachten niet terug krijgen.

Hotel met het mooiste zicht over Salzburg en de bergen !
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Niets. Beetje steile helling om op te rijden maar je moet iets overhebben voor een mooi uitzicht. Zwembad ligt daar ook prachtig maar gebruiken we niet. Geen lift.

Het hotel heeft zijn naam niet gestolen. We komen nog naar Salzburg omdat mijn zoon hier werkt en het is nu al detweede keer dat we daar boeken en steeds erg tevreden. Het uitzicht is adembenemend! Gezellig en proper hotel ook met vriendelijke bediening. We kregen deze keer kamer 29 extra groot met alle comfort ! We waren heel tevreden over heel de lijn!

Een goed hotel voor een doorreis.
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

Wij hadden een 3/4 persoons kamer. deze was wel proper, maar was wel dringend aan vernieuwing toe. De badkamer was vernieuwd, maar de bedden waren echt versleten en de matrassen waren aan de dunne kant, waardoor het bed heel hard was. We hadden bang dat we door het bed zouden vallen.

Het uitzicht van uit het Hotel, was super mooi. mooie omgeving om een goede wandeling te maken. Hebben ons een goede Tip gegeven, waar we best onze auto parkeerde om in het centrum te zijn van Salzburg. je kan gezellig buiten ontbijten, met het zicht op Salzburg. het ontbijt was goed en verzorgd.

Prachtige ligging!

Dit hotel bewust uitgezocht vanwege het inpandige restaurant. Dat leek ons handig na een lange reis. Op de site was vermeld dat het restaurant in augustus op alle dagen open zou zijn maar helaas bleek dit niet te zijn in de laatste week van augustus. Dikke tegenvaller. Had best wel op de site vermeld mogen worden!

Prachtige ligging!

Vlak bij de stad en toch echt buiten. Fantastisch.

Het wordt wel tijd voor een airco - of betere zonnewering, aan de buitenkant van ramen /balkon. Als we zelf geen ventilatoren bij ons hadden gehad, was het echt wel erg benauwd geweest in de kamers.

De keuken (ontbijt en avondeten); heel vriendelijk personeel. Wij kwamen 's avonds pas na negenen aan en konden toch nog avondeten krijgen, hoewel de keuken eigenlijk net dicht ging.

Prima hotel voor stadsbezoek Salzburg
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Accommodatie, waaronder de kamer, balkon en badkamer wel toe aan modernisering. Kamers waren erg warm, geen airconditioning. Prijzen restaurant erg vors.

Uitzicht, ontbijt en locatie waren goed. .

Heerlijk verblijf met werkelijk een prachtig uitzicht op Salzburg.

Het hotel is gelegen op een berg en heeft daarom prachtig uitzicht over de stad Salzburg. Het ontbijt is uitgebreid en prima. Echt een aanrader.

Het uitzicht.

Inrichting kamers en hotel zeer verouderd. Is nodig aan renovatie toe. Restaurant is 2 dagen dicht in het hoogseizoen. Eten was matig , niet veel keus. Na 21.30 uur gaar het restaurant en bar dicht. Geen verduisteringsgordijnen of luiken bij het raam. Geen airco aanwezig.

Het uitzicht.

Restaurant en bar zijn op dinsdag en woensdag gesloten, dit...

Restaurant en bar zijn op dinsdag en woensdag gesloten, dit is bij boeking niet geheel duidelijk na een lange autorit moesten we de stad in om te eten, ook op donderdag was eten niet mogelijk, er was een besloten feest. Ik had dit hotel juist mede uit gekozen om de ligging en het restaurant, hoewel aangegeven dat ik vervelend vond dat ik op donderdag niet in het restaurant kom eten was er geen oplossing. Dus maar weer in een vreselijke onweersbui de stad in. Weinig gastheerschap

Grote gastvrijheid maakte kleine tekortkomingen goed

Totale indruk wat gedateerd, soms muffe geur. Het was buiten dagenlang 30 graden en dan mis je wel een airco.

Ontbijt prima, mooie ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel

We hebben een fijne tijd gehad.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Zie boven, de weg naar het hotel.

Het ontbijt was heel goed. Het personeel heel vriendelijk. De weg naar het hotel is stijl en op bepaalde plaatsen risicovol voor mensen die de streek niet kennen. Dat was voor ons ( ouder echtpaar) een minpuntje.

Een aanrader
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Geen badmantels voorzien zodat we telkens met de douchehanddoeken door de gang moesten. In het restaurant werden de meeste gerechten geserveerd met zeer weinig groenten .

Natuurlijk het uitzicht en ook het zwembad en het ontbijt

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De tijd heeft er 30 jaar stilgestaan

De kleine verouderde kamers met zicht op de stad. Het restaurant en de bar waren gesloten wegens sluitingsdagen, hierdoor na 20.00u. alles donker en verlaten.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Tegenvaller.
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

De kamer en de bediening van een blonde dame. De kamer bestond uit 2 aparte kamers met bedden zonder balkon en een zitkamertje zonder ramen en bedompt. Om half 10 ging het restaurant dicht en konden we niet meer op het terras zitten terwijl we een drankje hadden en het eigenlijk pas om 22.00 dicht zou zijn. Met de regen werden we gesommeerd het terras te verlaten.

Uitzicht

Leuk hotel met fantastische ligging

De kamer kon niet goed verduistert worden. Dus alle dagen vroeg wakker. We misten een koelkastje. Er is wel een honestybar.

Bij mooi weer is het heerlijk om buiten te ontbijten. Zeer rustige accomodatie met prachtige ligging om te wandelen. Wel wat klimwerk!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Zeer rustige TOP-locatie maar wel een beetje verouderd....
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Eerder zei ik al dat de locatie top was. Daar is natuurlijk een nadeel aan verbonden... Je moet natuurlijk met de auto naar beneden en daar een dure parking betalen om salzburg te bezoeken. Je zou ook te voet kunnen gaan maar dat is best wel een stukje wandelen. Zeker als je vermoeiend terug komt. We vonden het hotel op zich best wel wat verouderd. Het had het typische tirol-gehalte maar de kamers waren toch wel oudbollig, maar aan de andere kant wel zeer hygiënisch en goed gepoetst. Bovendien was het tennisveld onderkomen en vond ik het zwembad eigenlijk niet heel proper om een zwembad voor een hotel te zijn. Ik weet hoe moeilijk het is om een zwembad te onderhouden maar als hotel kan je toch wel je beste beentje voor zetten om zoveel mogelijk vuil er uit te doen en zeker de algen tegen te gaan. Moesten ze hun hotel een beetje kunnen restaureren, de kamers dus op te pimpen , het tennisveld in orde brengen , het zwembad wat moderner maken en het cocktailhuisje bij het zwembad open te doen, dan haalt dit hotel met gemak 4 sterren. Maar dat is nu dus niet het geval.

Op het moment dat je aankwam, is het eerste wat je ziet het uitzicht. Dit uitzicht is natuurlijk super. Je komt uit een relatief drukke stad Salzburg gereden en komt 100 meter verder zit je in de rust met een super mooi uitzicht. De locatie was top om ook wat rust te hebben! Je kan bovendien rustig op het terras zitten of in de tuin bij het zwembad om even uit de drukte te ontkomen. ZALIG! Het ontbijt was meer dan goed. Veel soorten broodjes , zelfgemaakte confituur, lekkere yoghurt , ... We zijn er trouwens gaan eten op het terras met supermooi uitzicht en dit eten was op en top. Ook was het heel erg hygiënisch overal, wat toch wel heel belangrijk is voor ons!

Redelijke doorgangslocatie met weinig comfort op de kamers.

Weg naar het hotel loopt steil omhoog en is niet zo duidelijk aangegeven. Kamer was smoorheet (2e verdieping op zolder) en zonder airco. Het raam moest echt open om lucht te krijgen in de nacht, maar dat leverde gezoem en steken van muggen op. Er was geen koelkastje om drinken in koel te houden en geen veilige wifi (alleen open). De kamer was vrij klein en heel erg gedateerd, schemerlampjes vielen van narigheid uit elkaar en er lagen stoffige kleedjes op de gang, soms met omgekrulde hoeken. Tafel op de kamer was erg klein en paste qua hoogte niet bij de stoel, die erbij stond (je benen zaten knel tegen de onderkant van de tafel).

Ontbijt was heel goed, uitgebreid en vers. Uitzicht vanaf terras van het hotel was subliem, je keek over Salzburg en de wijde omgeving uit. De muren van de kamer was fris gesausd.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

drie dagen Salzburg en omgeving bekeken. Fantastisch mooi.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Het avondeten viel tegen en het comfort van de kamer was niet in verhouding met de prijs. Iets te duur.

Uitzicht en vriendelijke bediening en ontbijt was ook uitstekend

Heerlijk genoten, mooi uitzicht en leuke omgeving (als je goed ter been bent)

Het restaurant, indien het flinterdunne stukje vlees voor een royale prijs de naam Wiener schnitzel krijgt dan is er iets niet goed. Ga voor het eten naar de stad.

De accommodatie is geweldig gelegen, keurig Oostenrijks verzorgt (net, met degelijke materialen alles voorzien, schoon en ruim voldoende).

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

goed om een overnachting te doen

mooi uitzicht , vriendelijk personeel , goed ontbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Fantastich
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Let op: zeer steile weg naar het hotel.

Geweldig uitzicht over Salzburg. Erg rustig. Eten heerlijk.

Lokatie

Beetje gedateerd

Lokatie

Leuk overnachtingsadresje voor doorreis.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Kamers zijn oud, oubollig/wat gedateerd. Maar past wel bij het oude hotel.

Leuken ligging met zicht op Salzburg. Best ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prachtige locatie

Prachtige locatie

Helaas geen mooi uitzicht door mist en regen.
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

Restaurant wat ongezellig, en best duur. Dikkere kussens op de bedden zou fijn zijn.

Goed ontbijt en leuke kamers. (te) dunne kussen op de bedden.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Mega steile weg naar boven maar super mooie locatie

Mega steile weg naar boven maar super mooie locatie

• Beoordeeld op: 6 september 2018

het ontbijt was uitmuntend
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

de weg naar boven met de auto we hadden dat wel verwacht maar er waren mensen die de regels niet kennen in de bergen

het ontbijt was uitmuntend

De service en het eten
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

De bedden waren wat hard

De service en het eten

Ligging en rust

Beetje ouderwets. Sauna niet vrij toegankelijk. Geen lift

Ligging en rust

Mooi uitzicht maar toe aan renovatie

Verouderde kamers

Mooi uitzicht over de stad

Vriendelijk personeel.

Geen lift. Geen airco op de kamers.

Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Terras en zwembad met prachtig uitzicht over Salzburg.

Prachtige locatie, ideaal hotel om uitstap naar Salzburg te maken
    • Familiekamer met Aparte Slaapkamer

Misschien airco voorzien in kamer?

Wat een zicht over Salzburg!!! Prachtige locatie, vriendelijk personeel, super lekker eten

Een prachige locatie.

Een prachige locatie. Mooi uitzicht. Gastvrij. Goed ontbijt en fijn restaurant.

fenomenaal uitzicht, zeer rustig maar iets meer onderhoud gewenst.

Het zwembad was niet goed onderhouden. Het hotel verdient wel een likje verf. En ik miste spek bij het ontbijt.

het uitzicht was fenomenaal.

Op dinsdag geen mogelijk voor drank en eten

Diervriendelijk hotel, wespennest en duivennest op het terras.

Inderdaad een prachtig mooi uitzicht over Salzburg, dat...
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Inrichting kamer iets gedateerd.

Inderdaad een prachtig mooi uitzicht over Salzburg, dat vanaf een balkon genoten kan worden.

Top overnachting!

Zachte kussens.

Locatie, personeel en kamers!

Tussenstop

Geen airco

Het uitzicht

prijzen resto vergeleken met de stad mogen iets lager, maar...
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

prijzen resto vergeleken met de stad mogen iets lager, maar je krijgt het uitzicht erbij !

Super mooi uitzicht op de stad Salzburg.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

De kamers zijn wat aan de verouderde kant.

Prima ontbijt. Super gelegen accomodatie.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt...

Het zitje op de kamer was minimaal

Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Mooi hotel met uitzicht op Salzburg

Geen

Mooie omgeving, vriendelijke mensen, goed ontbijt

Degelijk hotel. Aardig personeel, schoon.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Prijs avondeten. Relatief duur voor wat je krijgt.

Mooie uitzicht. Schone, nette kamer.

Adembenemende omgeving

Adembenemende omgeving

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Bezoek Salzburg.super

Super hotel.goed ontbijt.jammer dat er geen rekening wordt gehouden met gluten vrij ontbijt .je hebt auto nodig om stad te bezoeken.

Zeer mooie locatie

Redelijk gedateerde kamer. Duur restaurant

Zeer mooie locatie

De ligging is fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met een Balkon en Uitzicht op de Stad

Geen airco in de kamer. Ontbijt vrij basic voor het geld.

De ligging is fantastisch. Uitzicht fenomenaal

Mooie rustige ligging.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Kamer (vooral ramen) hebben een opknapbeurt nodig.

Mooie rustige ligging.

Het uitzicht en de rust!

Het uitzicht en de rust! Je bent zo in de stad, met eigen vervoer of een taxi. Ideale plek om te wandelen als het mooi weer is.

Prima hotel! Heerlijk authentiek en zelfs het personeel loopt in klederdtacht

Geen

Uitzicht

goed verblijf voor een paar dagen

bad kamer oud weinig zenders op tv

zwembad, ontbijt,diner op terras.

De restauratie 's avonds viel tegen

De restauratie 's avonds viel tegen