Beoordelingen over Sonnberg Ferienanlage 4-sterren

Höchweg 120, 5542 Flachau, Oostenrijk

#46 van de 100 vakantiewoningen in Flachau

Veel verborgen kosten bij uitchecken.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Veel verborgen kosten bij uitchecken. Boekhouding van accommodatie lijkt niet op orde. De eigenaar was niet blij dat wij via booking betaald hadden. Hij had zijn administratie niet op orde en liet ons wachten op uitzoeken van betaling. Hij was hierbij onvriendelijk en maakte van zijn probleem ons probleem. Toen hij uiteindelijk kon bevestigen dat wij wel degelijk betaald hadden via booking, moesten wij alsnog veel verborgen kosten afrekenen waaronder een cancellation fee! Dit terwijl wij niet eens de mogelijkheid hadden te annuleren.

Superplek voor wintersport
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Keukeninventaris niet optimaal (te weinig bestek voor 2 maaltijden, kleine wijnglazen, geen bierglazen, geen snijplank). Douche lage waterdruk en heet-koud als wc/keuken wordt gebruikt. Onhandig dat Schiraum al zo vroeg wordt afgesloten (als receptie sluit eind vd middag). In het weekend zijn de supermarkten in Flachau leeggeroofd. Je kunt beter naar de Empreis richting Altenmarkt im Pongau: veel groter en rustiger.

Geweldige tuin met hopen sneeuw en sleetjes. Fijne sauna met heerlijke douche. Goeie broodjesservice. Heerlijk ruim Schiraum en speelruimte voor kleine kinderen. Prima locatie als je de verschillende skigebieden wilt bezoeken.

Het verblijf was naar tevredenheid, maar erg duur.
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Appartement komt niet overeen met de plattegrond op de site, balkondeur kon je niet aan de buitenkant dicht maken (i.v.m. een sigaret roken), ook was er voor rokers geen asbak op het balkon.

Kamers waren naar tevredenheid, keuken was goed al is er standaard geen magnetron.

ligging, omgeving, ... allemaal dik in orde
    • Appartement

koffiezetapparaat werkte niet naar behoren het klepje van de vaatwasser sloot niet meer we sliepen op een zetelbed dus bijgevolg geen aparte slaapkamer

uitzicht

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Zeer tevreden
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kinderopvang was perfect geregeld. Het voelde erg vertrouwd om de kleine achter te laten. De accomodatie was er volledig op ingericht en de leidster was erg lief en kundig.

Heerlijke kindvriendelijke wintersport vakantie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Keurige ontvangst, schoon ruim appartement, broodjesservive, super lieve en kundige kinderopvang, mooie speel/kinderruimte en prima ligging tov pistes. Aanrader!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

geweldig

ik miste een grote spiegel in de kamer.Er was alleen een spiegel in de badkamer op ooghoogte en een paar haken in de badkamer om je kleding op te hangen die waren er ook niet

vriendelijk personeel.Ligging vlakbij de skiliften.Ruim appartement

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

• Appartement met 2 Slaapkamers

Gehele accomodatie viel tegen. Wel schoon maar erg gedateerd (niet nostalgisch maar gewoon oud) en ondanks dat de wc schoon was bleef er een rioollucht hangen. Wifi tegen betaling maar zeer slecht. Geen magnetron. Voor ons te ver van de pistes. Krappe parkeerruimte, voertuigen staan te pas en te onpas geparkeerd op het terrein. Broodjes service niet op zondag dus als je op zaterdag arriveerd kun je gelijk (een superdrukke) supermarkt in. Misschien leuk voor groep jongeren maar niet voor gezin met 3 kinderen. Prijs kwaliteit mijn inziens echt niet in verhouding.

Personeel is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

ligging goed, zeer ruim appartement, zeer schoon.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

WiFi werkte niet, maar ook geen moeite voor gedaan

ligging goed, zeer ruim appartement, zeer schoon. Goede ligging naar piste, niet op loopafstand voor gezin met kleine kinderen

zeer goed
    • Appartement met 3 Slaapkamers

Iets meer uitrusting in de keuken,microgolf

Ruimte en comfortabele,lichte kamers,rustig gelegen,sauna,gemakkelijk te parkeren

Schoon appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Schoon appartement Ruim genoeg voor 3 personen Broodjes service Heerlijke sauna/Spa

Grote kamers, ruim opgezet, fijne gezinslocatie

Grote kamers, ruim opgezet, fijne gezinslocatie

Heerlijk vakantieverblijf

Gedeeld balkon

Ruim Schoon Broodjesservice Mooie omgeving Veel voor de kinderen te doen

• Beoordeeld op: 1 april 2017

prima accomodatie maar wel wat prijzig
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Relatief prijzig.

Ligging en faciliteiten.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Zeer fijn appartement.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Zeer fijn appartement. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging. Kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima.
    • Appartement

De bedbank. Heb matras op de grond gelegd.

De ruimte en de faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 februari 2016

Prima appartement, goede broodjes service, voorzien van...

helaas geen thermostaat kraan in de douch, dat vind ik minder, zeker met kleinere kinderen

Prima appartement, goede broodjes service, voorzien van voldoende handdoeken en beddengoed.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

Goed appartement, voorzien van goede bedden incl beddengoed...

Voor kleine kinderen zou het fijn zijn als er een thermostaat kraan in de douch zou zijn, voor hun veiligheid. Wifi zou beter kunnen.

Goed appartement, voorzien van goede bedden incl beddengoed en ruim voldoende handdoeken aanwezig.

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

In alle recensies is niets teveel gezegd over de geweldige,...

Er viel niets tegen. Alleen de croissants waren niet de croissants zoals je die wel kon halen bij de bakker die op enige loopafstand is, als je tenminste houdt van een ochtendwandeling. Omdat we met 4 volwassenen waren, werd er 's avonds wel eens "gevochten" wie er languit op het bankje liggend voor de tv mocht. Ter informatie: er ligt geen "aanrechtpakketje" klaar. Wel een aantal vaatwas tabletten en theedoeken.

In alle recensies is niets teveel gezegd over de geweldige, vriendelijke kinderopvang in een prachtige, grote, mooie en veilig ingerichte ruimte. Onze kleindochter van net 3 jaar was er zo graag. Dat er op dat moment maar een paar duits-talig kindjes waren was geen probleem. Heel fris beddengoed, fijne handdoeken en badlakens die je ook tussentijds nog om mag wisselen. Goede was service: 's morgens je was brengen en voor 7,00 euro kun je deze 's middags weer ophalen. In ons appartement in elk geval, voldoende kapstokken in de hangkast. Sfeervolle, grote sauna en turksstoombad ruimte met heel veel relax stoelen. Ook hier weer volop grote en kleine badlakens beschikbaar. Internet kost 10 euro per appartement en wij vroegen om 6 inlogcodes. Dus geen probleem.

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Wij zijn al 5 jaar voor de wintersport in Sonnberg geweest,...

Dit jaar in een klein appartement geboekt (rest was vol). De bedden vonden we wat te hard en de bedbank was eigenlijk niet geschikt voor volwassenen.

Wij zijn al 5 jaar voor de wintersport in Sonnberg geweest, dat zegt genoeg. Het ligt wat verder van de piste (7 min. met de auto). De kinderopvang is ideaal. Onze dochter vond het de eerste jaren heel fijn en dan ski je zelf ook prettiger. Aardig personeel, mooie appartementen, leuk terrein. Aanrader!

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

De grote van de slaapkamers, 2 badkamers en keuken met...

De skibus opstap plek was te ver vond ik en afstand voor de piste was dan dus met de auto

De grote van de slaapkamers, 2 badkamers en keuken met vaatwasser en oven!! Wasmachine aanwezig

• Beoordeeld op: 1 april 2016

Grote familie appartement.

Grote familie appartement. Leuke speelzaal Brood bezorgt

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Het uitzicht!

Plastic hoofdkussens. Douchecabine van appartement 109 is klein/deur erg smal. Van gerenoveerde appartement 111 was het super!

Het uitzicht!

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Naast het appartement parkeren en dichtbij de pistes en de...

Naast het appartement parkeren en dichtbij de pistes en de skibushalte. Ideaal dat je verse broodjes kon bestellen voor ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Dichtbij de spacejet

Zeer basic, slechte bedden

Dichtbij de spacejet

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Privacy in een appartement complex

Privacy in een appartement complex

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Mooie ligging ideaal voor kinderen en super vriendelijk...

Mooie ligging ideaal voor kinderen en super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

De ruimte in het appartement.

De ruimte in het appartement. De parkeergelegenheid. De sleeheuvel en sleetjes voor de kinderen. De broodjesservice.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.