Beoordelingen over Garni - Technikerhaus

Fischnalerstraße 26, 6020 Innsbruck, Oostenrijk

#19 van de 22 B&B's en herbergen in Innsbruck

Gebaseerd op 2654 beoordelingen over deze B&B

Geen uitgebreid hotel met alles er op en aan, maar als alleen overnachting oké.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Bij het inschrijven ging het niet vlekkeloos. In de eerste instantie kwam de receptioniste stug over en niet zo vriendelijk, maar iets later werd het beter. Er was na 7 uur autorijden niet iets te eten en moesten we dat buiten de deur zoeken. De kamers waren wel schoon, maar geen hotel uitstraling. Stapelbedden en een lang werkbureau voor de studenten waar ze hun laptops etc. kwijt kunnen. Het sanitair was wel schoon, maar moest op de gang gedeeld worden voor gezamenlijk gebruik. Het ochtend ontbijt was er wel en was ruim aanwezig.

Geen optie.

• Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Bed is wel aan vervanging toe. Verder geen min punten.

Simpele kamer ziet er schoon uit. Eigen parkeer gelegenheid. Afstand naar centrum is 15 min. lopen

Als doorreishotel prima te doen.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Geen lift (3 verdiepingen naar boven strompelen met bagage), geen toilet en douche op de kamer (was vooraf al bekend) en beperkte parkeermogelijkheid.

Prima ontbijt. Nabij het centrum van Innsbruck (loopafstand)

Locatie was dichtbij luchthaven.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Kamer oud/ gedateerd. Geen aandacht voor sfeer want er hing niets aan de wand, kale witte muren.

Locatie was dichtbij luchthaven. Dat was de grootste pré.

Prima.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Als ik iets zou willen noemen om te verbeteren, is het de sobere uitvoering van de kamers. Ze zijn netjes/ schoon en functioneel, maar verder niet.

Kamers waren goed, ontbijt prima. Liggen is uitstekend zeker met oog op doorreis naar Gardameer Italie. Wij zaten op de 3e verdieping, waar je een fraai uitzicht hebt richting de bergen. Zit dicht bij de snelweg, dus uitstekend bereikbaar

Garni - Technikerhaus
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Bedden waren oncomfortabel, ontbijt was niet uitgebreid en de badkamer moest gedeeld worden met andere gasten terwijl die zich in onze kamer bevond.

Prijs was laag, maar relatief hoog (vanwege de matige voorzieningen). Locatie is goed.

Veel te duur voor hetgeen geboden werd.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

De temperatuur op de kamer. De inrichting van de kamer. Zelfs geen glas om water uot te drinken

op de gang was het koel. De mensen bij de receptie waren aardig

Zwaar teleurgesteld
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

De kamer die we kregen was verre van zoals deze op de website afgebeeld. Mijn echtgenoot was gaan inchecken, ik was bij de auto buiten gebleven omdat we nadien nog iets gingen eten dus kamer niet onmiddellijk bezocht! Toen we terug kwamen was de receptie al gesloten dus geen aanspreekpunt meer.... helaas anders was het hun beste dag niet geweest!! Bol.com gelieve me te contacteren ik bezorg u verschillende foto's van onze kamer (via jullie lay-out kan ik niet teruggaan tot die datum, dus kan ik ze nu in deze beoordeling niet toevoegen, al had ik dat héél graag gedaan). Dit willen jullie niet meer voor hebben, geloof me! Ik hoop snel van jullie iets te vernemen!

Niets alleen de ligging was voor ons goed

De ligging nabij het centrum was goed, het zag er schoon uit...
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Wil je het gevoel van de campus terug, met muren zo dun als karton waardoor je alles hoort, de gezamenlijke wc en douche op de gang en dat de buren midden in de nacht terug komende volop geluid maken, dan lukt dat hier prima. Het is dus ook geen hotel, maar een hostel. Bovendien snikheet, geen airco.

De ligging nabij het centrum was goed, het zag er schoon uit en de prijs is in verhouding tot hotels laag, het ontbijt was ook oké.

Goed hostel
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Luidruchtig. Hadden een familiekamer dat in een apart gangetje lag naast de gedeelde douche. Andere mensen die daar kwamen douchen heel laat en heel veel lawaai maakten. Stonden precies naast men bed!

Propere kamers. Is een hostel dus gekregen wat we verwacht hadden. Prima bedden.

Basic hotel
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Redelijk duur voor een heel basic hotel, meer een hostel. Geen lift, wifi ontoereikend, geen airco (ramen kunnen wel open, maar dan heb je last van straatlawaai), stapelbedden zonder valbescherming, basic ontbijt (broodjes, ham, kaas, confituur, choco, cornflakes). Gedeelde badkamer redelijk primitief, aan vernieuwing toe en niet echt proper. Extra betalen voor parking achter het gebouw, maar die was niet afgesloten.

Propere kamers, prima locatie voor doorreis.

Ontbijt was oké (goede koffie)
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Bedden waren ontzettend slecht, voelde alsof je op een plank lag. Sommige lattenbodems waren kapot. De foto’s die op booking.com weergegeven zijn komen absoluut niet overeen met de kamer die we gekregen hebben. De gordijnen in de kamer pasten niet volledig voor de ramen, waardoor er veel inkijk is. Misschien gepast voor backpackers maar zeker niet voor een gezin.

Ontbijt was oké (goede koffie)

Eenvoudige locatie net tegenover de rivier vanaf het centrum
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Standaard geen TV op de kamer (kan tegen extra betaling en er is een aparte TV kamer in de kelder). Geen lift aanwezig, kan voor bepaalde personen lastig zijn.

Gunstig geprijsd. In tegenstelling tot specifieke had mijn kamer (#403) wel een eigen badkamer. Goede WIFI verbinding. Bushalte direct voor de deur.

• Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

De chèque out was wat stroef eerst verkeerd bedrag van visa gehaalt daarna wel terug rechtgezt

Het bevind zich niet ver van de uitrit en oprit van de snelweg

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Basic. Blij om weg te gaan.

Ontbijt erg basic. Kamers zijn allemaal rookvrij, maar 1 geboekte kamer stonk naar ontzettend naar rook. Deze kamer hebben wij daarom ook niet kunnen gebruiken. Wel een perfect hotel voor één nacht, voor een backpacker.

Sober en verouderd met goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Erg sober en verouderde kale kamers. Ziet er afgeleefd uit en geen enkele luxe. Vind de prijs te hoog voor de kamer die je krijgt.

Locatie bij vliegveld en ontbijt was oké

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Sobere maar schone kamer in groot, vrij sfeerloos gebouw, maar met goede busverbindingen.
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

De receptie is tussen 10:00 en 14:00 niet bezet. Inchecken kan -dus- niet vóór 14:00 uur. Kom je te vroeg dan moet je in een wachtruimte wachten (of weggaan en later terugkomen)

Sobere maar nette en schone kamer. Met (voorkant gebouw) uitzicht op de Inn. Bus R naar station stopt voor de deur; bus F naar vliegveld op 400 mtr. Altstadt Innsbruck op loopafstand.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Accomodatie met slechts basis voorzieningen - slechte prijs kwaliteit - verhouding
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Het betreft hier een studentenflat met, zoals duidelijk wordt gemaakt, WC en douche op de gang. De voorzieningen zijn echter zéér basaal: er is nog geen drinkbeker op de kamer aanwezig. We hadden een rustige kamer gevraagd en kregen een kamer toegewezen naast de voordeur - waar van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat rokers staan te praten - en aan de voorkant - zodat we de bus steeds hoorde stoppen en vertrekken. Allemaal niet zo dramatisch, maar te slechte kwaliteit voor de prijs van de kamer.

De bus naar het centrum van Innsbruck stopt vlak voor de accomodatie.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zou er geen vakantie willen doorbrengen. Loacatie ligt wel gunstig t.o.v. Het centrum.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Er is geen lift. We zaten boven. Kan voor oudere mensen dan een probleem zijn. Is een locatie waar veel monteurs ook overnachten en die hebben de eigenschap van veel roken.

Afspraak was hier de afspraak. Alles zoals vooraf besproken.

Zelfs voor deze lage prijs valt de kwaliteit zwaar tegen.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

De kamers waren meer slaapzalen. Bedden waren veel te laag . Lattenbodems werden met ducttape bij elkaar gehouden. De enige ramen in onze kamer zaten zo hoog dat je er niet door naar buiten kon kijken. Het (gedeelde) sanitair zag er niet uit. Verf bladderde bij de ramen van de douche. Misschien had de naam Technikerhaus een belletje moeten doen rinkelen maar een beetje bedrijf stuurt zelfs zijn monteurs naar iets beters.

Het ontbijt was acceptabel

Redelijk
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

De bedden waren erg krakkemikkig. Omdraaien ging erg luidruchtig. Veel lawaai op de gang. Ruime kamer helaas geen uitzicht. Ramen zaten hoog. Gaf gevangenis gevoel!!

Overnachting
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Twee persoons kamer geboekt een persoons kamer gekregen waar een gammel opklap bedje was bij gezet Ruimte erg klein voor 2 personen 1 stoel ontbijt zeer beperkt erg oud pand de prijs veel te hoog voor de kwaliteit verhouding No comfort Viel ons erg tegen

Eigelijk niets zeer simpel allemaal

Het ontbijt is goed.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Wij hadden een 4-persoonskamer. 1 van de bedden kraakte zo erg dat het moeite koste om in slaap te komen.

Het ontbijt is goed. Het hotel is sober, maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

2 nachten gebleven om zo 1 dag Innsbruck te doen. Leuke activiteiten daar.

Hygiëne, hygiëne & hygiëne WiFI Kwaliteit kamer

De uitrusting van de kamer is zeer sober en degelijk, echter de raamkozijnen klemmen en zijn rot. Er zat een wespennest net naast het raam en er zat schimmel in de gemeenschappelijke douche - / wc ruimtes. Voor de prijs is de kwaliteit erbarmelijk, als de kamer zo'n 40 euro per nacht zou kosten dan is het wel te doen. Ik kom hier verder niet meer ondanks dat de receptioniste een fantastische glimlach heeft en het ontbijt niet slecht is. De gratis wifi is anno 2017 van het niveau 2004

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goede locatie, bushalte om de hoek, als je naar het centrum...
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Ontbijt is matig, geen airco in de kamers.

Goede locatie, bushalte om de hoek, als je naar het centrum wilt. McDonald's op 100 meter afstand. Vriendelijke personeel hygiënisch goed schoon.

Verblijf in een soort studentenhuis met slechte service en naar rook stinkende kamers.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Rookvrije kamer gevraagd en we kregen een kamer die heel erg naar rook stonk. Wij hadden daar echt last van. Er was geen andere kamer vrij maar de eigenaar is ons ook niet tegemoet gekomen op een andere manier. Slechte service.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Goedkoop en simpel, wat je verwacht voor dit geld in Innsbruck

*grote kamers, maar erg slecht afgewerkt, waarschijnlijk omgebouwd kantoor of iets dergelijks *rookgeur in lobby *rumoer op de gang

*ontbijt was simpel, maar voldeed prima *locatie dicht bij centrum om 's avonds nog even iets te gaan eten *parkeerplaats voor de deur

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Onderweg vanuit Italie naar huis
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Ontbijt mag iets uitgebreider (er was geen yoghurt bijvoorbeeld, wel goede koffie!) Wifi in mijn kamer (007) was erg traag.

Nette ontvangst door twee aardige dames. Kamer was sober maar prima voor een nacht. De gedeelde badkamer was netjes met een goede douche.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Simpel hotel, erg lawaaierig, douche en toilet zijn gedeeld met de hele gang.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Het is erg lawaaierig, je hoort iedereen die nachts over de gang loopt. Omdat je de douche en toilet deelt met de hele gang zijn dit veel mensen.

vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Warm, makkelijk bereikbaar, gehorig, geen lift.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Zeer gehorig. Oud studentencomplex en tijdens ons verblijf was er veel lawaai van bezopen jongeren. De incheckbalie is tot 22:00 geopend dus daarna ben je op jezelf of in het ergste geval de politie aangewezen, met betrekking tot klachten. Geen lift in het flatgebouw bestaande uit meerdere verdiepingen. Een beetje aan de dure kant voor het gebodene.

Het was er lekker warm. Schoon. Dicht bij restaurants. Goed ontbijt. Op korte afstand van de snelweg. Gemakkelijk te bereiken voor de reiziger op doortocht. Het hotel is niet hoog gelegen dus ook geschikt voor mensen met hoogtevrees.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

• Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Hygiëne, vloerkleden waren echt beetje goor, en de badkamer was een doekje langs gehaald, maar word niet echt gepoetst

Prijs kwaliteit verhouding, ik wilde gewoon een nachtje tukken en haf voor de rest niets nodig dus ook geen zin in duur hotel

Een stinkende kamer voor een belachelijk te hoge prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Beetje ver van het station. De kamer stonk naar rook en het ziet er allemaal een beetje viezig uit. Daarnaast was de prijs veel te hoog voor wat je kreeg.

Het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Locatie t o van vliegveld

Geen eigen toilet

Locatie t o van vliegveld

locatie vlakbij centrum
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

heel eenvoudig. prijs te hoog.

locatie vlakbij centrum

Goedkoop maar verder weinig comfort

Goedkoop maar verder weinig comfort

Kaal, geen sfeer, heel heet binnen.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Slecht ontbijt, geen verse broodjes, aangemaakte jus de Orange. Zeer onder de maar

Voor het overnachten op de weg naar Italië was het ‘oke’
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Gescheiden bedden, vieze muren, apparte douche/toilet voor de hele vloer, geen lift.

Voor het overnachten op de weg naar Italië was het ‘oke’

Het ontbijt van deze locatie liet de wensen over

Het ontbijt van deze locatie liet de wensen over

Goede service bij de hotel balie
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Kussens waren te zacht Deur van de wc is stuk Lawaaierige gasten midden in de nacht

Goede service bij de hotel balie Ontbijt was goed en genoeg

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Onvriendelijke receptie, 1 wc op gang voor meer en 5 kamers zonder wc papier, appelsiensap 60% aangelengd met water, zeer onvriendelijk

Reisovernachting

Onze dochter liep op krukken en er was helaas geen lift aanwezig.

Ontbijt en kamer zijn prima als je dit hotel als overnachting op doorreis gebruikt.

Prijs

Trage WiFi, oud sanitair, krakende iets doorgezakte bedden

Prijs

Alles was schoon.
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Iets meer gezelligheid in de kamer misschien.

Alles was schoon.

Goede verblijfplaats voor een tussenstop ontbijt was ook...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Goede verblijfplaats voor een tussenstop ontbijt was ook goed

Vlak bij de snelweg, relatief goedkoop, ontbijt was goed!

Erg gehorig en het was er superwarm

Vlak bij de snelweg, relatief goedkoop, ontbijt was goed!

Prima plek om te overnachten als je op doorreis bent.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Prima plek om te overnachten als je op doorreis bent.

Voor één nachtje doorreis geschikt.

Het personeel was niet echt vriendelijk.

De kamers waren proper.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Een uitstekende lokatie voor een citytrip naar Innsbruck!
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Goede lokatie, erg schoon en goed onderhouden en een grote keuze bij het ontbijt.

Het ontbijt, bed sliep lekker
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

De wc en bad voorzieningen Geen tv

Het ontbijt, bed sliep lekker

het bontbijt was heerlijk

het bontbijt was heerlijk

Schoon, vriendelijk personeel, goede prijs, uitgebreid...
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Ik kreeg een kamer naast de vrouwen wc

Schoon, vriendelijk personeel, goede prijs, uitgebreid ontbijt

ontbijt is goed

ontbijt is goed

Prima voor door reizen

N.v.t

Ontbijt was goed, snelle service, erg dichtbij het vliegveld.

Propere kamers
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Douches niet allemaal fantastische..

Propere kamers

veel vertrekkende gasten midden in de nacht, die op deuren...
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

veel vertrekkende gasten midden in de nacht, die op deuren bonsden en riepen om op tijd op te laten staan.

De badkamer

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

met zijn negen in een appartement in het hotel!

met zijn negen in een appartement in het hotel!

Op doorreis naar Oostenrijk
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Simpele maar goede kamers, beetje jeugdherberg achtig.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Over het algemeen alles dik in orde

Weinig stopcontacten

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Noodzakelijke stop, snel en goed genoeg, niks mis mee
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Parkeren op goed geluk verderop, gedeelde sanitair

Goed ontbijt in gezellige ruimte

We waren op doorreis van onze vakantie.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

De douche en wc waren schoon.

De keuken

De keuken

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Praktisch voor vroege/late vlucht.

Bedden viel ons tegen.

Dicht bij centrum en vliegveld. Bushalte voor de deur. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Dicht bij centrum en luchthaven

Dicht bij centrum en luchthaven

De locatie, sanitair goed schoon
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Het bad is te klein van 1.85+ als je gestrekt wilt liggen. Somber gebouw.

De locatie, sanitair goed schoon

Goedkoop maar weinig comfort
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

Wat spartaans en geen lift, geen badkamer op de kamer

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Bedden waren goed

Gehorig. Niet gezellig. Lijkt wel gevangenis. Is oud studentenhuis

Bedden waren goed

Goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

De vloer in de ontbijtruimte was niet al te schoon!

Prima plek om te overnachten, goede bedden. In de stad en alles op loopafstand!

Ontbijt is prima.
    • Eenpersoonskamer - Gedeelde Badkamer en Toilet

Ontbijt is prima. Geschikt voor doorreis.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Kamer zag er erg goed uit met een prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

Ontbijt was erg matig.. Borden waren op, brood was op. Allemaal erg karig.

Kamer zag er erg goed uit met een prachtig uitzicht!

Ontbijt was niet uitgebreid, de kamer waren matig

Ontbijt was niet uitgebreid, de kamer waren matig

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Het schoonmaken

Het schoonmaken

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

goed hotel voor een doorreis
    • Vierpersoonskamer met Gedeelde Badkamer en Toilet

ontbijt had beter gekund ook geen tv op de kamer

grote kamer

Goed om te overnachten op doorreis.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer en Toilet

De ligging op wandel afstand van het centrum en goed ontbijt