Beoordelingen over Hotel Tia Monte 3-sterren

Grasse 226, Feichten im Kaunertal, 6524 Kaunertal, Oostenrijk

#9 van de 11 hotels in Kaunertal

6,4

Het personeel in het restaurant en achter de bar waren zeer...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Veel mensen in het hotel zitten all-inclusief (ons was aan de telefoon verteld dat wij dit ook zouden krijgen). Sommige mensen zitten niet all-inclusief en dat schept verwarring, omdat het lijkt dat iedereen dezelfde prijs betaald. Het schept het gevoel dat anderen mensen een betere deal hebben gehad dan ons. Dit hebben wij kunnen bevestigen door aan andere Nederlanders na te vragen...

Het personeel in het restaurant en achter de bar waren zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goede accomodatoevoo een goeie olek
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Dat als diabetische patiënt wat ik niet aan had gegeven, maaevee vanuitvging dat dat ook niet hoefde er geen standaard cola light in hun assortimenten zat.

Goede accomodatoevoo een goeie olek

Prima verblijf gehad weer.

Onze kamer/ badkamer had schuin dak, hierdoor geen douchegordijn in het bad, waardoor badkamervloer steeds nat. Schuine dakraam was gaar en condens van dat raam druppelde langs muur naar beneden.

Komen hier al vier jaar vanwege goede prijs/ kwaliteit. Schoon, goede bedden (matras en lattenbodem) en rustige kamer (alledrie voor ons meest belangrijk). Met balkonnetje en mooi uitzicht. Eten was goed. Mooie ruimte sauna’s en stoomcabine’s. Goed parkeren.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het ontbijt was uitgebreid, genoeg keuze.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het zou heel fijn geweest zijn als er een wat ruimere, gezellige lounge zou zijn. Nu moesten we, vanwege lawinegevaar op onze kamers bivakkeren.

Het ontbijt was uitgebreid, genoeg keuze.

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Balkon

hadden wel last van een groep wielrenners de eerste week soms tot diep in de nacht. en de muziek de hele dag vonden wij storend. was geen Oostenrijkse muziek wat wij graag wilde horen.

service personeel. alles wat beloofd word is waar gemaakt,ontbijt ruime keuze voor ieder wat wils. avond eten goed verzorgt ook soep buffet tussen de middag en om half 4 koffie met koek.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Budget hotel met prima kamers maar slecht avondeten.

Het avondeten was slecht en de beloofde thee met koek aan het einde van de middag was er niet. Dat was jammer en voor ons reden om niet terug te gaan naar dit hotel. Verder was de sauna veel te klein (je kan er met 2 personen tegelijk in).

Kamer was netjes en schoon en groot genoeg. Personeel is aardig.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Prima accomodatie.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Onze kamer had schuin dak (bovenste verdieping), voor badkamer beetje onhandig. Douche in bad, geen wandje of gordijntje, badkamer vloer nat. Dorpje Feichten niet heel gezellig. Weinig leven.

Prima ontbijt en avondeten. Schone prima kamer. Schoonmaak prima. Parking prima. Sauna aanwezig. Prijs/ kwaliteit prima. Mooi skigebied, gletsjer Kaunertal, altijd goede sneeuw en vaak zon. Prachtige weg erheen, wel smalle weg en lang rijden (37 minuten helemaal naar boven 27 minuten dalstation)

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Vriendelijk personeel, in een mooie omgeving. Leeromgeving als je wilt weten hoe vaak je van 1 gerec
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Minder zuinigheid bij het eten, volgens ons word er alles aan gedaan om daar het grootste besparingspotentieel te halen. Ook al kijk je naar prijs/kwaliteit. Je gaat daar echt hongerig weer weg. Saladebuffet is een saladebuffet geen lopend saladebuffet. Om je schoteltje vol te krijgen moet je deze volstoppen met tomaten, of je bent een echte liefhebber van zwarte olijven en uienringen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, waren er echt voor de gasten.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed verblijf geen aanmerkingen

Flat screen tv

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

kortom alles goed verzorgd

nvt

kortom alles goed verzorgd

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Personeel heeft ons geholpen toen wij zonder sneeuwketting...

Aankleding van het hotel

Personeel heeft ons geholpen toen wij zonder sneeuwketting vast kwamen te zitten. Zelfs de man van een medewerkster heeft zijn zaterdagavond opgeofferd om ons te helpen. Echt super!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

schone kamer, lekkere bedden.

wat vegetarisch eten inhoud snapt men niet. In aardappelen en groenten zit geen vlees dus volgens hun is dit vegetarisch. Was niet echt n probleem zelf gecompenseerd met eitje en yoghurt bij t ontbijt

schone kamer, lekkere bedden. het diner en ontbijt buffet werd tot t eind bijgevuld meer dan voldoende en erg lekker.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

rustige ligging - prijs-kwaliteit erg goed!

rustige ligging - prijs-kwaliteit erg goed!

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Ontbijt, lunch, gebak en avondeten, kamers altijd netjes...

roken in het cafe beneden.

Ontbijt, lunch, gebak en avondeten, kamers altijd netjes schoon.

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

Günther, de barman.

Hotel ligt op ongeveer een uur rijden van de piste, dit lange stuk gaat je na een paar dagen wel tegen staan.

Günther, de barman.