Beoordelingen over Hotel Unterhof 4-sterren

Neuberg 33, 5532 Filzmoos, Oostenrijk

#12 van de 17 hotels in Filzmoos

bedden

Prijs / kwaliteit....Wij hebben heel wat hotels gehad in Oostenrijk, maar dit hotel was te duur voor wat je ervoor terug kreeg. Kamers oud en wij hadden een bad maar waren bang om ons te bewegen tijdens douchen. Krakend geluid bij iedere beweging. Daarnaast boeken wij bij booking.com incl ontbijt en blijkt bij aankomst alleen logie en dat voor zo,'n hoog bedrag. Koffie was niet te drinken, het leek net of deze steeds op warmhoudplaat had gestaan.

bedden

voor een vier sterren hotel heeft het gastheerschap nog een behoorlijk up-grade nodig

Dat bij de ontvangst ons meteen werd medegedeeld dat we geen ontbijt en diner geboekt hadden via booking.com, hier werden we meteen op gewezen door de receptie ( volgens ons de eigenaar), Op ons voorstel om dit alsnog bij te boeken werd door de medewerker niet klantgericht naar ons gereageerd, door te zeggen dat dit niet meer kon. Je kon wel tegen meerprijs een ontbijt of diner apart bestellen maar dan tegen hogere kosten dan die op internet vermeld staan. Verder moest je ook nog op tijd melden als je een diner wilde nuttigen, want op een avond hadden ze geen eten meer op voorraad terwijl ze een meerkeuze menu hadden, vreemd want daar blijft toch altijd wel iets over. Bij de eindafrekening werd ons te kennen gegeven dat het volledige bedrag nog betaald moest worden terwijl het bedrag door ons betaald is aan booking.com bij de boeking van het hotel. Verder stond er ook nog een ontbijt teveel op onze rekening. Hoe slordig kun je met de klant omgaan! controle van de rekening bleek echt nodig.

de zorg en welzijn voor ons huisdier was beter geregeld dan de zorg voor onszelf.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

We hebben een uitstekend verblijf gehad in hotel Unterhof!

De bedden zijn echt aan vernieuwing toe. Het zou mooi zijn als het hotel een eigen haal breng service heeft om gasten, zoals in ons geval per trein reizend, naar het station kan vervoeren.

Ontbijt en diner waren uitstekend. Personeel was heel correct en vriendelijk. Faciliteiten rond het wellness deel zijn prima in orde en nodigen uit om daar gebruik van te maken.

Heel lekker avondeten!

Heel lekker avondeten! Mooie kamers.

Uitgebreid ontbijt.

Uitgebreid ontbijt. Schone en zeer ruime kamers (comfort). 4 minuten lopen naar de Grossbergbahn stoeltjeslift.

te duur slaat nergens op

ontbijt zelf maken jus orange ei etc tevens 20.05 keuken dicht drama om eten te krijgen slecht mangement

Geweldig en Zell am See was er gezellig

Geweldig personeel Speciale koffie hoefde nooit betaald te worden tijdens ontbijt

Prima hotel. Mooie lokatie. Prachtig zwebad en ligweide

Zwembad

Vriendelijkheid

Gevaarlijke badkamer !!!!!wandtegels liggen ook als vloertegel zijn als ze nat zijn spiegel spiegelglad (uitglijgevaar )

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Grote comfort kamer, erg vriendelijk personeel, schoon, heel...

Alleen de stoomsauna was niet warm genoeg en geen stoom.

Grote comfort kamer, erg vriendelijk personeel, schoon, heel, uitgebreid verzorgd ontbijtbuffet, netjes in details (actualiteiten, weersverwachting bij ontbijt).

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Ruime kamer.

Ruime kamer. Zeer behulpzaam personeel. Prima keuken. Erg schoon.