Beoordelingen over Living & Spa Vitalhotel Edelweiss 4-sterren

#1 van de 44 hotels in Neustift im Stubaital

9,9

9,8

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Alles tip top georganiseerd ...
    • Budget Tweepersoonskamer met Zeer Beperkt Uitzicht

Uitgebreid ontbijt, vieruurtje fantastisch na dagje skiën om nog maar te zwijgen van de variatie in het diner ... alles tiptop in orde. Zaakvoerders nauw betrokken bij het dagelijks gebeuren in het hotel...

Tophotel op fantastische locatie!
    • Deluxe Suite met sauna

Toch enkele negatieve puntjes: Geen ligbedden op het terras van de topkamer van het hotel. Alles is van uitstekende kwaliteit in de kamer, maar de handdoeken zijn van bedenkelijke kwaliteit ( klein en ruw) Restaurant is s’avonds open van 18u30 tot 20u30. Wanneer je wat later komt is de bediening supersnel en worden de verschillende gangen er op een uurtje doorgeduwd. Regelmatig om een kleine pauze vragen is meer dan nodig. Achterste restaurant gedeelte soms veel te warm om aangenaam te kunnen eten. Als wijnliefhebber namen we elke avond een andere wijn van de wijnkaart. De wijn wordt wat verder op een tafel gezet en door de bediening bijgevuld. Ofwel wordt er niet bijgevuld of worden de glazen te vol gedaan, wat jammer is. Bij het ontbijt geen vers sinaasappelsap.

Supervriendelijk ontvangst aan de receptie. Terwijl een drankje wordt aangeboden wordt je bagage naar de kamer gebracht. We gingen meteen voor de topkamer van het hotel, de “Country House Wellness Suite”. Wees er snel bij wat er is er maar één. Ruime kamer in het nieuwe gedeelte van het hotel. Privé sauna op de kamer naast de open badkamer met regendouche en groot bad. Electronisch haard tussen het slaapgedeelte en het zitgedeelte met apart groot rond zwevend zitbed. Aan beide kanten van de haard een TV. Groot terras en fantastisch uitzicht op het dal en in de verte de Stubai gletsjer. Driedubbel glas in alle ramen zodat er geen enkel storend geluid binnen dringt. Apart toilet en zeer ruime kastruimte met ledverlichting en een kluisje. Waterfontein met fris lekker bergwater. Parking buiten staat gewoonlijk redelijk vol, maar voor een kleine bijdrage kan je in een overdekte garage parkeren ( beperkt aantal plaatsen, best reserveren) Fietsen zijn gratis ter beschikking en voor een e-mountain bike betaal je 10€ per dag. De Stubaikaart wordt gratis ter beschikking gesteld voor alle liften in het dal en de wandelbus gedurende je verblijf. (+ gratis parkeren op alle betaalparkings in het dal) Mooie wellnesruimte en sinds september 2017 ook een buitenzwembad. ( terras was nog gedeeltelijk onder constructie tijdens ons verblijf) Het restaurant is van topkwaliteit met elke avond een 5-gangen diner of een thema avond. Een mooie wijnkaart tegen een schappelijke prijs. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker met een vers gebakken eitje naar keuze. In de bar was er ’s avonds altijd wat de doen en redelijk druk. Overal vriendelijk personeel en toffe bediening. De prijs van een kamer in het nieuwe gedeelte is best prijzig, maar zeker de moeite waard met al de extra’s die inbegrepen zijn. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

De faciliteiten, service, locatie en omgeving zijn super.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Bergen

Helaas waren er nog werkzaamheden rond het nieuwe buitenzwembad. Dit gaf wat geluidsoverlast op ons terras.

De faciliteiten, service, locatie en omgeving zijn super. Door de Stubaicard zijn het openbaar vervoer en bergbanen gratis en kan de auto blijven staan.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding, alles op stipte tijden geen rust. mooi en decadent (niet alles!)

Prijs kwaliteit ver onder de maat. Kamer komt totaal niet overeen met het geen wat we geboekt hadden. Plaatjes/foto's waren mooier dan in werkelijkheid. Kamer was zeer gedateerd wel schoon. Voor 200,- per nacht had ik wat meer verwacht. Nog eens groot minpunt de tijden waar ze zich aan vasthouden. We hadden half pension geboekt echter door drukte op de weg en files waren we later dan verwacht. Avond eten was alleen maar van 18.30tot 20.30 we kwamen na half 9 aan en konden maar net eten alles werd erdoorheen geduwd 4 gangen in 30-45min en saladebar niet meer kunnen gebruiken. Het voelde niet fijn! Ook de welness waarvoor we wilden gaan kon niet meer of we moesten de volgende dag nog 20,-pp betalen wilden we het alsnog gebruiken. Al met al voelde het verblijf niet fijn! Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding en alles word erdoorheen geduwd. Van een rustig verblijf dus alles verre van! En dit was een stuk van onze huwelijksreis, na 1 1/2 week in de Toscane te zijn geweest.

Het ontbijt was super. Spa was ook goed.

Kost wat, maar dan heb je ook alles perfect!
    • Junior Suite met Uitzicht op de Bergen

Twee dagen voor vertrek ontvingen we een email van het hotel waarin werd verteld dat ze nog bezig waren met de aanleg van het buitenzembad. Op booking.com stond dat dit al klaar was. Ik had echter pas vier dagen voor vertrek geboekt. Het hotel gaf wel aan dat we kosteloos kon annuleren en ze boden ook een voucher van € 150,- aan. Dit bedrag werd aan het eind op de totaalrekening in mindering gebracht. We vonden dit vooraf wel enigszins bezwaarlijk en tijden ons verblijf vonden wij dat het inderdaad iets afdeed aan het volle perfecte plaatje dat het was geweest wanneer dit al klaar zou zijn. Wij gaan zeker terug om naar het eindresultaat te kijken want het zag er op schetsbeeld ongelooflijk mooi uit. Verder zorgden vliegen bij ons voor veel irritatie, de hele dag, ook tijdens het eten, met de handen wapperen wat niet hielp. Maar ja, je zit ondanks de bergen op het 'platte land' en daar heb je nou éénmaal vliegen in deze periode.

Eigenlijk alles was bijzonder goed. Wij waren hier in juni. Met name de kamer (junior suite) en het avondeten, elke dag 5 gangen. Onze kamer was zeer ruim met twee zitgedeelten, één met bank en één met tafel en stoelen, badkamer ook zeer ruim, apart toilet, ruim balkon met fijne stoelen en een uitzicht op de bergen en de gletsjer als op een ansichtkaart. Complete inrichting van zowel de kamer als het hotel van zeer hoge kwaliteit en veel luxe. Het avondeten werd op uitzondering van het salade- en het kaasbuffet aan tafel geserveerd en was van zeer hoge kwaliteit. Het onbijt was in buffetvorm, zeer uitgebreid en ook van hoge kwaliteit, alles vers, fruit goed rijp en eigerechten werden op bestelling 'live' voor je bereid. Overigens is al het eten biologisch. Ook de wellnessfaciliteiten waren erg goed en schoon, net als de rest van het hotel. Het personeel was zeer correct, vriendelijk en behulpzaam waar ze konden. Wel hielden ze, professionele, afstand waardoor ik ze niet als gezellig zou beoordelen. Een ander zou dit misschien juist prettig vinden. Gasten krijgen verder de zgn. Stubai super kaart. Met deze kaart krijg je gratis toegang tot een aantal zwembaden in de buurt, alle kabelbanen in het Stubai dal (1x per dag), zomerrodelen (1x per week) en gratis gebruik van bus- en tramdiensten tot aan Innsbruck of de andere kant op tot het begin van het dal waar zich de Stubai gletsjer bevindt. Het hotel biedt verder zelf verschillende gratis activiteiten aan zoals yoga, aquagym en begeleide wandeltochten aan.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Een echte aanrader ...
    • Budget Tweepersoonskamer met Zeer Beperkt Uitzicht

Het weer kon beter, maar de natuur laat zich niet voorspellen 😀

Hotel werd gerenoveerd en uitgebreid, prachtig ... Ontbijt heel uitgebreid, iedere avond een lekker menuutje en het vieruurtje iedere dag leuk extraatje en steeds dik in orde ... Wij gaan zeker terug

• Beoordeeld op: 15 november 2016

moet je doen, boek de nieuwe kamers

helemaal niks,

hier wordt je super verzorgd van ontbijt tot avondmaal van de kamers tot de wellness voorzieningen. kort bij de pistes vlot transport van en naar. We boekten een kamer in het nieuwe gedeelte. De inrichting is er stijlvol en eigentijds. Wij hadden een instant vakantie gevoel

UItstekend hotel voor een ski-trip naar de Stubaier Gletcher
    • Budget Tweepersoonskamer met Zeer Beperkt Uitzicht

Badkamers in het oudere gedeelte erg klein, erg hoog chloor gehalte in het zwembad

ontbijt en (wellness)-faciliteiten erg goed. Zeer vriendelijk personeel

Wij gaan terug

Infeite niets

Gewoon alles was goed, toffe plaats zeker Stubai pas alle liften en openbaar vervoer gratis.

niets aantemerken zeer goed alles

ambetante vliegen bij eten

zoveel keus nog nergens gehad van ontbijt

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Heerlijk genoten!
    • Junior Suite met Uitzicht op de Bergen

Jammer dat de lunchpakketjes nu in rekening worden gebracht.

Alles!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Fantastisch, onlangs geheel gerenoveerd hotel met een warme gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Wat een tophotel.

Wat een tophotel. Alles tot in de puntjes geregeld. We waren met kinderen van 4&6. Die kregen alle vrijheid en aandacht van het vriendelijke personeel. Prachtige kamers, heerlijk eten, voor ieder wat wils. Shuttle service vanaf het station in Innsbruck en elke dag brengen en halen naar de skipistes. Aanrader!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Zeer vriendelijke ontvangst.

Wat minder zon gehad dan gehoopt, maar daar kan niemand iets aan doen.

Zeer vriendelijke ontvangst. Heel gezellig hotel. Persoonlijke bediening aan tafel met menu in eigen taal. Dagelijkse tips voor uitstapjes.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Prachtige mooie suites, heel smaakvol.

Ontbijt super, diner goede kwaliteit maar weinig fantasie

Prachtige mooie suites, heel smaakvol.

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Ambience, vriendelijk personeel.

De "superior tweepersoonskamer" viel tegen. Het was een mooie tweepersoonskamer. Niet meer dan dat.

Ambience, vriendelijk personeel.

ligging , buiten een dorp

de kamer

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Personeel

Ligt niet echt in een dorp

Personeel Eten Serviceniveau