Beoordelingen over Wahaha Paradise 4-sterren

Feriendorf 1, 9181 Feistritz im Rosental, Oostenrijk

#2 van de 2 hotels in Feistritz im Rosental

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het natuurzwembad, het uitzicht op het meer, de...

Wij hadden een 'nieuw' eigen chaletje op het terrein. Het chaletje was niet onze smaak en deed ons inziens ook afbreuk aan de rest van het terrein. De activiteitenhal (inclusief de fitness) was tijdens ons verblijf in de zomer eigenlijk te warm zonder airco. Het all inclusief eten was ok, niet bijzonder of zo.

Het natuurzwembad, het uitzicht op het meer, de verschillende faciliteiten in de sporthal, sauna. Omgeving is leuk, zijn genoeg leuke dorpjes.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Prachtige sauna.

Er zaten veel bijen buiten. Het middageten mocht wat uitgebreider. Lawaai S morgens van leveranciers.meest van de info in het duits

Prachtige sauna.eten smorgens en S avonds. Heel goeduitgeruste fitness.vriendelijk personeel. Sporthal

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

jammer dat er niks in het nederlands was.

jammer dat er niks in het nederlands was.