Beoordelingen over Hotel Wiesenhof

Wiesel 1, 6142 Mieders, Oostenrijk

#11 van de 16 hotels in Mieders

Uitstekend adres voor 1 nacht. Voor op doorreis naar Italië. Binnen 5 minuten op de Brenner.
    • Familiekamer met Balkon

Helaas geen diner mogelijkheid.. Zwembad is van de gemeente. Moet je dus voor betalen.

Ontbijt was prima. Simpel met voldoende keuze. Verder dicht bij de kabelbaan en 3km lange rodelbaan. Een aanrader!voo

Tegenvaller
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Voor een geronoveerd hotel is er wel snel afbraak gedaan aan het meubilair en de muren ( veel scheuren). Helaas geen mogelijkheid tot diner en de bar is amper open geweest. Prijs versus kwaliteit erg slecht.

Vriendelijkheid personeel en ontbijt was prima op orde.

• Tweepersoonskamer met Balkon

Slechte internet ontvangst in onze kamer, maar dat is niet belangrijkste. Wel jammer dat er geen restaurant in het hotel zit.

De prijs/kwaliteit is meer dan uitstekend. We werden opgewacht door de uiterst vriendelijke Stefan. Leuk detail, een hartelijk welkom op de badkamerdeur! Over het ontbijt kan ik niets zeggen, want dat hebben we niet gedaan. Kamer verder ruim en schoon, gewoon goed.

• Tweepersoonskamer met Balkon

Eerste indruk als je binnenkomt wordt je hartelijk ontvangen! Bijv hoe was de reis gegaan? Wij hadden een zware reis gehad met veel files en slecht weer. Zo konden wij even uiten. Goed opgevangen. Toen wij onze kamer binnenkwamen stond er op de deur ♥️licht willkomen met onze naam erop!

Eenvoudig maar wel netjes en vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Zéér irritante flitspaal gelijk in het dorpje met 30 km zone..., daarnaast moet je precies €. 3,00 tolweg betalen als je snelweg af of op gaat ondanks het feit dat we vignet gekocht hadden. Ook moet je voor de Brennerpas nog eens 9’50 betalen..maar ja daar kan het hotelletje ook niks aan doen....

Kamer was netjes, op de douchedeur was met krijt geschreven “ welkom familie .....” dus dat was erg attent. Verder is de accomodatie eenvoudig, restaurant alleen open bij voldoende gasten en kreeg de indruk dat dit niet vaak het geval is.....er was wel een redelijk restaurant op 10 minuutjes lopen.

• Driepersoonskamer met Balkon

De gastvrijheid en de kwaliteit van het eten. Je voelt je echt gast. Ook voor mensen met allergieën is aandacht en die krijgen een aangepast menu. Tien met een griffel

Gezellig knus, rustig, heerlijk ontbijt
    • Familiekamer met Balkon

Avondeten, zoals wij begrepen hadden moest je vooraf doorgeven wat je wilde eten. Wij vergaten dat steeds waardoor wik elders in het dorpje moesten eten.

Bed en ontbijt. Daarnaast was de ligging heerlijk rustig. Hotel ligt daarnaast dichtbij de Serlesbahn ski piste. Ideaal voor wanneer je naar de piste gaat. Dit kan dan namelijk lopend/skiënd.

Redelijk/goed
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het diner werd opgediend in warmhoud bakken en kwaliteit was matig. De busverbinding naar de piste was inderdaad maar 5 minuten maar doordat het 5 minuten lopen is naar de halte, de bus 1 keer per half uur rijdt en je een keer moet overstappen was je toch meestal 45 minuten aan reistijd kwijt.

Het ontbijt was lekker met eigengemaakte gerechten

goed, netjes en plezierig.

geen avond eten mogelijkheid in het hotel

hotel was goed, personeel was vriendelijk, enige wat jammer is dat je er geen avondmaal kunt krijgen. Maar daarvoor kun je in het dorpje terecht bij diverse andere gelegenheden.

Voor deze overnachtingsprijs kan je gewoon geen grote luxe verwachten.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Ook wij brachten onze koffers zelf naar de kamer via de trap maar daarover hoef je niet te klagen als je naar de bergen komt. Wat kan tegenvallen is misschien de algemene sfeer: er is niets versleten maar het heeft wel iets ouderwets (los van de typisch Oostenrijkse stijl). De drankprijzen leken ons aan de hoge kant.

We sliepen als vriendengroep op een driepersoonskamer. De ruimte was voldoende groot, de kamer had een balkon (zoals de meeste, denk ik) met een mooi uitzicht op de bergen. De badkamer was niet overweldigend mooi maar functioneel: alles was netjes en werkte goed. Het derde bed was inderdaad, zoals opgemerkt door een andere reiziger, een uitgeklapte zetel met een vrij harde matras maar sommigen vinden dit juist goed. De naden zijn er effectief maar om te zeggen dat je er niet kan op liggen is overdreven. De gewone bedden waren zeker voldoende soepel. Het ontbijt overtrof onze verwachtingen: een prima koffie-automaat en een groot assortiment broodjes, kaas, vlees, eitjes, ... Als een reiziger klaagt dat er geen restaurantfunctie is, vermoed ik dat hij/zij daarmee bedoelt dat je niet à la carte kan eten. Er is inderdaad alleen een vast menu maar dat was lekker.

Niet voor een volgende boeking
    • Familiekamer met Balkon

Bij aankomst konden wij geen avond eten bestellen dit was alleen voor de half pension gasten. Verder in het dorp allemaal dezelfde opmerking triest terwijl de kinderen naar de mc wilden zei ik nog we moeten lekker in het hotel gaan eten en dan hoor je dat dit niet kan maar wel ontbijten aanbieden nou die hebben wij dus getijgerd dan kan het wel.

Goede matras

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Max voor 1 nacht. Maar naar verhouding veel te duur.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Oude inrichting. Heeft dringend opknapbeurt nodig. Beperkte parkeergelegenheid. Geen eet mogelijkheid zonder vooraf boeken. Ongezellig terras. Personeel (deels nederlands) reactief en amateuristisch

Lokatie dicht bij snelweg

Zeker voor herhaling vatbaar, zowel op doorreis naar Italië, al
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Zowel de kamer als badkamer waren erg ruim. Ook het balkon was, omdat we op een hoek zaten erg ruim. Ruim uitzicht. Schoon. Omdat er een groep in het hotel aanwezig was, kregen wij ons uitgebreid ontbijtbuffet in aparte ruimte. Dat was goed geregeld. Zodra er iets op was, werd het bijgevuld. Personeel erg aardig.

Een super fijn, goed en vriendelijk hotel.

n/a

de kamers waren super, het ontbijt was geweldig (alleen het systeem om de eieren zelf te koken werkt niet) De bediening was erg aardig en behulpzaam, ook de locatie is geweldig met een heerlijk uitzicht. Totaal geen last gehad van herrie of iets dergelijks. De parkeerfaciliteiten daar zouden ze iets aan kunnen doen, maar het is nou eenmaal berggebied en dat verander je niet zomaar. Wij vonden het erg veilig en hebben ook al onze spullen in de auto gelaten. Al met al zeer zeker een reden om weer gebruik te maken van dit hotel.

Hotel zelf is goed, maar heb je overlast, zijn ze nergens te vinden.

Vorig jaar ook dit hotel gehad, alleen wat overlast van dronken duitsers die liepen te gillen midden in de nacht. Hier werd toen ook al niets aan gedaan. We dachten, het zou wel erg toevallig zijn als dit volgend jaar weer hetzelfde is. En ja hoor, alleen nu nog erger. Vanaf een uur of 12 s,nachts tot in de vroege morgen was er In de kamer tegenover ons een verschrikkelijke overlast, van een duits ruziemakend en vechtend stelletje. Bij de receptie was er niemand te vinden, en telefonisch was er ook niemand te bereiken. In de morgen heb ik bij de receptie verteld dat we na 12u s,nachts niet hebben gelapen, maar kreeg als antwoord, kunnen we niets aan doen, sorry. Dus dit was gelijk de laatste keer in dit hotel.

Het is een erg rustige omgeving, in de buurt is een rodelbaan, en een zwembad naast het hotel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Gemoedelijk, schoon maar eenvoudig hotel in rustige omgeving.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Avondeten voldoende maar eenvoudig. Beddengoed (lakens, dekentje, kussen) van goedkoop materiaal/kwaliteit. Piepklein badkamertje. Informatievoorziening in het hotel is erg slecht. Personeel is vaak export en erg slecht bekend met de omgeving en voorzieningen (openbaar vervoer, de skigebieden/pistes, prijzen etc.). Dame receptie is niet vriendelijk en behulpzaam. (jongere meisje, die we de laatste dag troffen was wel behulpzaam) Omdat wij geen auto tot onze beschikking hadden, moesten we dagelijks 10 minuten lopen op onze skischoenen en met skiesmateriaal naar de bushalte in het dorp :(. Erg warm in de eetzaal. Slechte (traag) wifi. Prijs/kwaliteit verhouding is te hoog!

Onbijt was prima! (groot assortiment) Matrassen bedden goed. Sauna was heerlijk! Kamer was schoon. Handig een kluisje op de kamer. Zeer rustige locatie. Omdat wij pas 's avonds terug vlogen, kregen wij het aanbod langer van onze kamer gebruik te maken. (Ivm dagje winkelen in Innsbruck hebben we daar geen gebruik van gemaakt.)

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prima overnachtingshotel van luchthaven Innsbruck naar Italie.
    • Driepersoonskamer met Balkon

De prijs: toch wel duur voor 1 nachtje. En boven ons sliep een groep scholieren die vrij luidruchtig waren. Na 2 keer vragen, werden ze wel stil.

Rustige locatie, heerlijk ontbijt, op 20 min rijden van luchthaven van Innsbruck.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellig hotel,...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellig hotel, verzorgd en uitgebreid ontbijt buffet. na een stevig dagje snowboarden was het heerlijk om even te relaxen in de sauna! voor Kerstmis stond er een bordje lekkere zelfgebakken koekjes klaar in onze kamer. Vlakbij skigebiedje Mieders, met de auto op 5 minutjes rijden van skigebied schlick en een halfuurtje rijden van de stubaier gletscher!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Goed gelegen maar verder matig overnachtingshotel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Omdat we geen halfpension geboekt hadden, konden we niet in het hotel eten en moesten dus op zoek. De kamer viel ook tegen. Kon amper op het toilet zitten vanwege de beenruimte en het bed was kort. Ook geen kluisje op de kamer en geen tussendeur naar de kamer van de kinderen. Ontbijt viel ook tegen. Wel uitgebreid, maar b.v. jus d'orange en broodjes smaakten niet heel vers.

Gunstige locatie voor overnachting. Dicht bij snelweg maar toch mooi gelegen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima tussenstop op weg naar het zuiden maar ook om de regio zelf te ontdekken
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ruime kamer, zeer hondvriendelijk, heerlijk uitgebreid ontbijt met veel eigengemaakte produkten zoals marmelades en gebak, vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Ze waren zeer vriendelijk.
    • Familiekamer met Balkon

Ze waren zeer vriendelijk. Ik had gevraagd of ik kon parkeren met een boottrailer. Speciaal voor mij hadden ze een stuk afgezet zodat ik de combinatie netjes kon parkeren. Top service. De kamer, was keurig en ruim. Met een boven verdieping waar nog drie bedden stonden. Zeer ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Prima hotel vd tussenstop naar Italië.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Het hotel heeft geen al la Carte restaurant. Wél zijn ze zeer behulpzaam in het reserveren van een tafel in een vd restaurants in het dorp!

Perfecte bedden, ruime badkamer, heerlijk ontbijt, gezellig wat drinken in de bar.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goed hotel op weg naar het zuiden
    • Vierpersoonskamer met Balkon

De kamer was ruim voor vier personen maar zeer gehorig...

Het ontbijt was goed, ligging van het hotel was adembenemend en goed gegeten in de buurt van het hotel.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Ligging ideaal, dicht bij de snelweg maar ook dicht bij de...
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Het is een sporthotel en toen wij er waren was er een grote groep Italiaanse kinderen dus daarmee was het hotel gevuld. We hebben er geen last van gehad maar het nodigde niet uit om er te eten of drinken.

Ligging ideaal, dicht bij de snelweg maar ook dicht bij de bergen. Wij hebben er maar een nachtje geslapen op weg naar Italie. Ontbijt was supergoed.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Lokatie is prima!
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Fijne plek, maar misachien een beetje aan de dure kant... €195,- incl ontbijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen En jammer dat we er niets konden drinken en eten bij aankomst.

Lokatie is prima! Prachtig uitzicht op de bergen. Jammer dat we geen tijd hadden om met de gondel omhoog te gaan. Die zit op 5 min wandelen, evenals de zomerrodelbaan. Kamer is groot, bedden zijn goed, groot balkon, badkamer met bad. Ontbijt ziet er prachtig uit. Veel keus. Alleen het verse fruit was helaas niet rijp.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Prima hotel.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was OK, maar voor 8 EUR p/p verwacht ik meer vleeswaren, fruit en vis. Het schijnt niet eenvoudig te zijn na 8 uur 's avonds nog iets te eten te krijgen in hotels onderweg. Wifi alleen in de openbare ruimtes, dus niet in de kamer.

Uitzicht was prachtig. Locatie voor reis infers is ideaal zo dicht bij snelweg. Kamer was netjes en schoon. Ontbijt was OK, maar niet voor de Paleo liefhebber. Brood selectie was prima met heerlijke huisgemaakte chocolade cake en een briljante selectie huisgemaakte confitures.

Heerlijk rustig hotel

Eigenlijk helemaal niks.

Super vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Heerlijk rustige lokatie. Goed ontbijt. Hele bovenverdieping als appartement.

Omgeving, ontbijt, parkeergelegenheid, personeel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Omgeving, ontbijt, parkeergelegenheid, personeel. Alles was naar wens

zoals altijd, super goed

zoals altijd, super goed

Geweldig hotel

Alles was perfect

goed voor op doorreis
    • Driepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt kost 11 euro per persoon maar het ontbijt was redelijk standaard buffet.

De locatie, op de route van Nederland naar Italie is prima.

Fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het tapijt in de kamers, geen gelegenheid tot eten, geen bar om drinken na 20h ..

Het hartelijk welkom, het goede ontbijt,

Service was erg goed.

Bedden niet zo prettig

Service was erg goed.

Aanrader voor tussenstop!

Geen punten

Aardig, leuk en behulpzaampersoneel (Stefan)

goed personeel, goed ontbijt, alleen te warme temperatuur in gang, slaapkamer
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Te warme temperatuur in hotel, slaapkamer.

goed ontbijt

Prima ontbijt

Prima ontbijt

Goede prijs-kwaliteitsverhouding
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Goede bedden, maar dat is persoonlijk.

Geweldig, zeker voor het geld

Zeer vriendelijke eigenaar

Uitzicht

Uitzicht

De service.
    • Driepersoonskamer met Balkon

De service. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Verder waren we zeer tevreden over het uitgebreide smakelijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

matig ontbijt

matig ontbijt

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima accommodatie op korte afstand van Insbruck en Stubaital

Ontbijt was beperkt

Ruime kamers en net en schoon hotel.

Prima overnachtingsmogelijkheden
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamers waren ruim en fris, ontbijt was super, erg uitgebreid en vers, ruime keuze

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

• Tweepersoonskamer met Balkon

Diner met menu kaart niet gezien

Goed ontbijt kamer oké vloer kraakt

Goed, gezellig hotel met super vriendelijk personeel!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Toch wel verder dan gedacht van de gletsjer gelegen.

• Vierpersoonskamer met Balkon

Omgeving en zwembad voor het hotel

Lekker ontbijt

Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Zeer prettig verbleven
    • Tweepersoonskamer voor 1 Persoon.

Zeer vriendelijk ontvangen. Comfortabele kamers en een mooie omgeving.

• Vierpersoonskamer met Balkon

Mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt.

Omgeving

Geen diner

Omgeving

Goed voor 1 overnachting
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Tapijt op slaapkamer, water uit kraan was bruin

Oke

Op doorreis

Broodjes niet echt vers

Ligging en kamer èn ontbijt

Gezellige Oostenrijkse sfeee

Gezellige Oostenrijkse sfeee

Heerlijk hotel, waren op door reis naar Italië, mooie...

Helemaal niks

Heerlijk hotel, waren op door reis naar Italië, mooie locatie, zeer vriendelijk personeel... aanradertje

• Driepersoonskamer met Balkon

Warme ontvangst, prachtige omgeving, nette en ruime kamers.

Beetje gedateerd

Ruime kamee en badkamer

Mooie kamer en rustige ligging.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Ontbijt had wat uitgebreider gemogen.

Mooie kamer en rustige ligging.

Kleine douche

Gemoedelijk

Prima.

Alles prima.

Prima ontbijt. Prima kamer.

Konden er op maandagavond niet dineren.

Konden er op maandagavond niet dineren.

Mooi gebied voor wandelen en skieen. Rustig gelegen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Weinig eetgelegenheid in het dorp zelf

Propere kamers en lekker ontbijt

Prima doorreishotel
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Prima doorreishotel. Hadden ruime, nette, schone 4 persoonskamer. Bedden waren prima. Ontbijt was 9 euro pp. Het ontbijtbuffet was beperkt.

Goed.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Erg gehorig. Krakende vloer op de kamer. Kamers en sanitair verouderd.

Zeer goed ontbijt. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Heerlijk lang ski weekend in zeer gastvrij hotel.

Vriendelijkheid van het personeel Prijsstelling

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Aangenaam verblijf waarbij alles aanwezig was voor een leuke shortski.
    • Driepersoonskamer met Balkon

Vriendelijk personeel. Lekker avondeten. Nette kamer.

Prima maar niet voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer met Balkon

Geen zitgedeelte Geen eigen koffie/thee faciliteiten op de kamer Wifi werkte vaak niet op de kamer

Ontbijt en personeel prima

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima Hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Het is een rustig familiehotel dat de klant zeer centraal stelt. Een typisch Oostenrijks hotel.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

• Driepersoonskamer met Balkon

Beetje vreemde manier om zelf je eieren te koken bij het ontbijt. Werkt niet echt.

Locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

heerlijk verblijf
    • Driepersoonskamer met Balkon

Heel fijn dat er een extra bed bij gezet kon worden, helaas was dat vrij hard

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Rustig gelegen. Met fijn zwembad voor de deur (niet behorend bij hotel)

Het parkeren.

De bedden en beddengoed waren geweldig.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Goed hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Vriendelijk personeel, goed gelegen en goed ontbijt. Perfect!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

heerlijk verblijf
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Onder de toilet was het niet schoon.

Mooie ruime kamer. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke receptioniste.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Uitstekend verblijf gehad.
    • Vierpersoonskamer met Balkon

Uitstekend ontvangst, mooie nette kamers.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Keurig hotel voor deze prijs
    • Driepersoonskamer met Balkon

Had iets schoner kunnen zijn.

Correct hotel

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

?

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid!