Beoordelingen over Hotel Winterbauer 4-sterren

#2 van de 23 hotels in Flachau

9,9

mooi uitzicht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Bergen

drankjes beetje aan de dure kant. Verder viel niks tegen; we gaan zo weer!

prachtige ligging. Wij hadden kamer in chalet; groot groen dakterras om te zitten. Fantastisch uitzicht. Heerlijk zwembad met grandioos uitzicht!!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

goed restaurant, mooie kamer, matig bed.

Wij hadden kamer 118 De matrassen waren behoorlijk doorgezakt. We hebben er geen melding van gemaakt, want we verbleven maar 6 nachten. Als je wat op de rand ging liggen dan kreeg je geen rugpijn. Het 5-gangen diner (half-pension) werd in één uur! geserveerd. Zodra je het bord leeg had, en het bestek had neergelegd, werd het bord al weer mee genomen. Zelfs als de partner nog zat te eten! Dit hebben wij ook in Oostblok-landen meegemaakt, maar voor € 244,= per nacht!! (€ 122,= p.p.) hadden wij dit niet verwacht.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, en vers, jammer dat de kaas niet gekoeld werd en dus behoorlijk "zweette" Het diner was zeer afwisselend en van hoge kwaliteit. De keuken-brigade doet zijn werk uitstekend. Dat ons niet alles even goed smaakte lag meer aan ons dan aan het eten. De dames van de bediening zijn zeer gemotiveerd, en vriendelijk, maar komen steeds een handje te kort. Soms rennen ze naar de keuken om snel te kunnen serveren. Dat komt natuurlijk ook wel doordat er ook gasten van buiten naar het restaurant komen om te dineren, en dan krijgen zij het extra druk. De badkamer en toilet werd iedere dag goed schoon gehouden. Dit is echt een pre! De locatie van het hotel is prima, maar als er 3-4 cm sneeuw valt, dan zul je al snel de sneeuwkettingen moeten omleggen. De laatste 2 km naar het hotel is een zeer steile bochtige bergweg.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Winterbauer is top!

Geen opmerkingen

De ligging, de constantheid van aardige mensen, perfect eten, heerlijke bedden, welness, zwembad, alles was perfect.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

geweldig

de hele accomodatie

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Fantastisch, echt vakantie

Lokatie prachtig, Goede consumpties. Alles perfect met eten en drinken. Aardig personeel

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

heerlijke winter- en wellness vakantie

De rust, de locatie, Super vriendelijk personeel....wij komen graag terug!!!!

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Heerlijk ontbijt, leuke kamers en een prachtige ligging.

De prijs van het lunchpakket voor onze terugreis. 16 euro voor 4 pistolets en 2 appels. Dat was dan ook de enige tegenvaller.

Heerlijk ontbijt, leuke kamers en een prachtige ligging. Het is elke avond genieten van een overheerlijk diner! Na het skiën is de wellness ook een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Hele lieve gastvrije mensen.

Is moeilijk te vinden. Locatie van Booking komt niet overeen met werkelijke locatie. Is vanaf daar nog 15 min. een berg op rijden.

Hele lieve gastvrije mensen. Prachtige locatie met goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Ontbijt was prima, avond eten was uitstekend!

Hotelkamer beetje gedateerd maar op zich oké

Ontbijt was prima, avond eten was uitstekend!