Beoordelingen over Cairns Central Apartments 4,5-sterren

#36 van de 58 vakantiewoningen in Cairns

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goede locatie
    • Executive Hotel Studio

De kamers zien er niet zo mooi meer uit. Op sommige plekken zit wat roest of wat vlekken. Airco zag er niet schoon uit.

Prima overnachting op een goede locatie: tegenover het winkelcentrum. Straten met restaurants en het water is op loopafstand. Kamer had een ruim balkon met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Veel te doen rond Cairns!
    • Executive Hotel Studio

Eén keer per week schoonmaak is was weinig. Dit appartement had een tussendeur met een ander appartement en dat was gehorig.

Locatie was vrij centraal.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

• Appartement met 1 Slaapkamer

Te weinig tv zenders

Mooi ruim appartement met mooi uitzichtprim

• Beoordeeld op: 31 januari 2015

er wordt verwacht dat je zelf je afval wegbrengt, bij een verblijf van 5 dagen worden tussentijds je lakens niet automatisch verschoond; hiervoor moet je bijbetalen. Als ik dit had geweten had ik net zo goed een airbnb kunnen boeken!

• Beoordeeld op: 10 januari 2015

Kussen, zwembad

We zijn na (zeer beperkte) receptie openingstijden aangekomen. We konden de kluis met sleutel niet openen omdat we geen code hebben gekregen. Conciërge was niet bereikbaar. Door toeval dat er een andere 'aankomer' was konden we naar binnen. De serviceverlening is benedenmaats: op alles staat een boete (sleutel kwijt 100 dollar, buitengesloten 70 dollar, etc. etc.). Prima voor een hostel met wangedrag maar dit was een BW. Geen housekeeping als je korter dan 7 nachten blijft (BW Plus?).

Kussen, zwembad

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Goede locatie, alles is op loopafstand, parkeren is gratis.

Goede locatie, alles is op loopafstand, parkeren is gratis. Er wordt gezegd dat wifi gelimiteers is, maar dat bleek niet zo te zijn, prima dus!