Beoordelingen over Hotel Grand Chancellor Brisbane 4,5-sterren

23 Leichhardt Street, Spring Hill, 4000 Brisbane, Australië

#30 van de 148 hotels in Brisbane

Super locatie en geschikt voor alle type reizigers
    • Deluxe Kamer

Helaas kregen we dag van tevoren melding dat zwembad gesloten was ivm onderhoud. Ik had speciaal voor hotel met zwembad gekozen omdat we 36 uur gereisd hadden. We kregen wel alternatief aangeboden voor zwembad in de buurt.

Hotel ligt op loopafstand van Centraal station waar je met de airtrain vanaf vliegveld kunt komen. Ook gaat er een gratis busdienst (niet weekenden en feestdagen), de Springhill loop. Heel handig want geen kaartjes nodig. Stopt vlakbij hotel. Hotel ligt tegenover Roma State Parklands, leuk park om rond te lopen en te verblijven. Southbank Parklands is er niet ver vandaan, maar daar hadden we helaas geen tijd voor. Tot zover de locatie. De kamer was ook prima en schoon. Er was een balkon en er kan dus frisse lucht in de kamer. Het was er stil, bedden goed, douche ruim en schoon. We hebben gegeten in het café en dat was ook goed. Ik zou dit hotel aanbevelen, zowel voor gezinnen als stellen of single reizigers.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Prachtig zwembad op het dak wat open is tot 22:00u, goede (kamer) faciliteiten en een heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Prima om Bribane te bezoeken.
    • Deluxe Kamer

Het zwembad is onaangenaam.

Mooie en nette kamer, leuk uitzicht op de stad. Vriendelijk personeel. Op wandelafstand van de cbd.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

We waren op doorreis
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We hadden zeer slechte bedden en deze zijn laat op de avond vervangen door een rolbet.

Het ontbijt was goed doch de kamer viel tegen qua grootte

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Propere kamer met alle comfort, veilige parking, prijs...

Betalen voor wifi, vrij ver van het centrumblokkeren visa voor 5 dagen, mindere keuken voor avondeten

Propere kamer met alle comfort, veilige parking, prijs kwaliteit, goede ontbijt

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

We hadden een kamer met zicht op de stad geboekt maar kregen...

We hadden een kamer met zicht op de stad geboekt maar kregen uiteindelijk een kamer met zicht op metalen platen.