Beoordelingen over Amsterdam Manor Beach Resort 4-sterren

J.E. Irausquin Blvd 252, Palm-Eagle Beach, Aruba

#2 van de 31 hotels in Palm-Eagle Beach

Te duur.Zijn er geweest,maar nooit meer
    • Suite met 1 Slaapkamer

Sommige personeelsleden achter de frontdesk, bijv; onze credit card werd na alles afgerekend te hebben gewoon nog belast zonder dat dat ons werd verteld. De kamer ( 106 B ) was enorm groot en alles was aanwezig, maar de badkamer was in vergelijking veel te klein. De douche was armoedig en er was nauwelijks plaats om je toiletspullen ergens neer te zetten. In de kamer stond een ontvochtiger die een enorm kabaal maakte, dit kwam het comfort niet ten goede.

het strand ( publiek strand ) en Peter de cocktail man

Buitengewoon comfortabel
    • Standaard Studio

De inloop douche was wat klein waardoor de badkamer een waterballet wordt tijdens het douchen. Tip van mij zou zijn er een schuifdeur voor te zetten. Maar dit puntje heeft zeker geen invloed gehad op de beoordeling want het hele verblijf was 1 groot feest

Fantastische ligging op loopafstand van veel leuke restaurants. We kregen een upgrade van een standaard 2 persoonskamer naar een 4 persoons suite met uitzicht over de boulevard en zee waardoor we prachtig zicht hadden op de zonsondergang. De kamers zijn enorm groot, heel erg schoon en de bedden zijn absoluut heerlijk comfortabel. Doordat iedere ruimte een eigen airconditioning heeft is het lekker koel binnen. Op Aruba de beste plaats om te verblijven naar mijn mening

Mooi strand, goede bussen om te bewegen als je geen auto wil huren, zeer druk verkeer op de weg.
    • Suite met 1 Slaapkamer

u heeft het boven kunnen lezen

Ontbijt was goed maar basic, dwz niet een overdreven selectie mogelijkheid. Over avondeten vond ik het goed maar nogal duur, kleine porties met veel franjes. Volgens mij hadden we de nouvelle cuisine al een tijd afgeschreven... niet daar dus!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

zeer tegenvallend met een verkeerde prijs/kwaliteit verhouding.
    • Superior Studio

kamer had het meest van een gevangenis-cel! Na dreiging met vertrek naar een echt hotel, bood men een iets betere kamer aan met een vrij smal bed,maar in ieder geval een balkonnetje en iets meer daglicht !

ontbijt heel matig

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Sublieme ervaring, voor herhaling, alsmede aanraden vatbaar!!!
    • Standaard Studio

Ontbijt was heerlijk, het personeel was bijzonder vriendelijk en men heeft haar uiterste best gedaan om al mijn verzoeken in te willigen! Perfecte ervaring en zeker aan te raden!

Aruba, one happy Island? JA!!
    • Standaard Studio

Meubilair in strandbar Passions was helaas vies en kapot. Dat viel ons tegen omdat in het hotel juist alles zo keurig was. Ook de service op het strand was niet goed. Wij moesten zelf onze matrassen naar de bedden brengen en na afloop weer terug. Beachboy sprak ons er op aan als wij dit niet deden. Ben benieuwd naar zijn taakomschrijving. Nu waren wij in gelegenheid om dit zelf te doen, maar als je oudere dame ziet sjouwen, dan klopt dat niet!!

Heerlijk hotel bij prachtig strand. Mooi wit, breed zandstrand met heldere zee. Hotelkamer is voorzien van alle basis benodigdheden, echt alles is aanwezig. Alles is schoon en goed verzorgd in de kamer. Het personeel is erg vriendelijk en uiterst behulpzaam. Zeker een plekje om naar toe terug te gaan. Heerlijk rustig

Absolutely Fantastic!
    • Suite met 1 Slaapkamer

Niets, het hotel is top en betaal je ook voor.

In 1 woord - super weekend gehad! Het is een prachtig hotel, goed onderhouden, erg professioneel, prima team / super vriendelijke staff, top locatie op Aruba, erg mooie kamer, top ontbijt, mooie bar incl happy hour, goede snackjes, heerlijke pool en ook erg mooi strand vlakbij. Verder ook erg geschikt voor gezinnnen / families met kleine kinderen. Dit is een van de hotels waar ik zeker nog een keer naar terug wil

• Beoordeeld op: 13 november 2016

aangenaam verblijf
    • Suite met 1 Slaapkamer

Aan alle vermeldde prijzen moet nog zo'n 20 % aan diverse toeslagen worden bijgevoegd, dit staat er ook wel degelijk bij vermeld (kleine lettertjes) maar eenvoudiger zou zijn om gewoon de werkelijk prijs op te geven (hoewel dan weer duidelijk wordt dat het hier iets prijziger is dan gemiddeld)

Niet te groot hotel, gunstig aan het strand gelegen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

• Superior Studio

Bediening bij het ontbijt. Was in het verleden veel vriendelijker en leuker.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heerlijk!
    • Standaard Studio

Bed is wat klein. Wel wat gehorig.

Ontbijt was prima. Bijzonder aardig personeel! Kamers schoon!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

• Suite met 2 Slaapkamers

Prima kamer, strand t.o. resort, van alle gemakken voorzien. Een aanrader!

Geweldig uitzicht, zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Studio

Geweldig uitzicht, zeer vriendelijk personeel.

super mooi
    • Suite met 2 Slaapkamers

Receptie ontvangst ruimte voor koffers tijdelijk opbergen, was aan kleine kant

kamer waren prima

• Beoordeeld op: 15 april 2017

• Superior Studio

Gewoon prachtig gelegen hotel. Vriendelijk personeel,schoon en gezellig.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Super hotel

Niets viel ons tegen

Schitterende ligging, dichtbij het strand. Vriendelijk personeel, top!

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

Kleinschalig Hotel in koloniale sfeer, strand aan de...

Kleinschalig Hotel in koloniale sfeer, strand aan de overkant van de boulevard met eigen bar en restaurant. Prachtig strand met eigen parasols, ligbedden en handdoeken service, rechts na 200 meter rotsen en links 2 1/2 km strand om heerlijk te wandelen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers, goed ontbijt tegen betaling en prima mogelijkheid voor lunch bij het Hotel of op het strand.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Gezellig niet te groot hotel met zeer comfortabele...

De WiFi kan beter. Deze is langzaam en instabiel in het appartement.Op het strand was het beter.

Gezellig niet te groot hotel met zeer comfortabele appartementen met volledig ingerichte keuken en woonkamer aan het prachtige strand van Eagle beach.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Lekker rustig hotel.

Jammer dat dinnerspecials in het laagseizoen zonder aankondiging niet doorgaan.

Lekker rustig hotel. Geen hoogbouw. Lekker dineren bij Passions op het strand.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

De combinatie van het resort, de vriendelijkheid en service...

Eigenlijk niets, behalve de vliegen.. Maar die waren er nu eenmaal in deze tijd van het jaar. Er werden door het personeel zoveel mogelijk kaarsen en fakkels geplaatst om de vliegen op afstand te houden tijdens het diner.. TOP!

De combinatie van het resort, de vriendelijkheid en service van het personeel en de absoluut mooie locatie van Eagle Beach!

• Beoordeeld op: 25 november 2015

Ligging en sfeer