Beoordelingen over Divi Aruba Phoenix Beach Resort 4-sterren

J.E. Irausquin Blvd 75, Palm-Eagle Beach, Aruba

#11 van de 31 hotels in Palm-Eagle Beach

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Fantastische verblijf en vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar
    • Studio Suite

Beschikbaarheid strand parasols. Hiervoor moest je heel vroeg je bed uit, om een tas op te hangen bij een parasol. Op een avond kwamen wij later terug van eten buiten het hotel en zagen al tassen hangen, waarop wij dus ook een tas hebben opgehangen. De volgende avond heeft een van de gasten hierover geklaagd, terecht overigens. Alleen jammer dat die mevrouw zelf midden in de nacht een tas heeft opgehangen en vervolgens op een ligbed bij het zwembad verder is gaan slapen. Na een gesprek met de bewaking in die bewuste nacht werd er verteld dat ze tot 06:00 uur alle tassen en handoeken verwijderen. Jammer om dan te zien om 5:45 dat alles vol hangt met tassen en dat er mensen bij het zwembad met zicht op het strand liggen te slapen.

Ideale ligging aan het strand. Mooie schone ruime kamers met een eigen keuken, ideal.. Mooie buiten tuin en zwembaden. Alle kamers hebben zicht richting zee..

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Honeymoon
    • Studio Suite

Wij hadden aangegeven dat wij op huwelijksreis waren, maar hier heeft het personeel geen notitite van genomen helaas.

Perfecte ligging en uitzicht, mooi zwembad en Jacuzzi. Leuke sfeer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2015

lokatie was super

bed, wifi, kosten van voeding en drank, weinig keus bij ontbijtbuffet

lokatie was super