Beoordelingen over Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino 4-sterren

J.E. Irausquin Boulevard, 230, Palm-Eagle Beach, Aruba

#13 van de 31 hotels in Palm-Eagle Beach

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Holiday Inn heb je gelijk vakantie gevoel: mooie palmbomen, strand & zee, zwembad op Top locatie!

Beddengoed: beetje oude lakens etc. Parasol & strandbedje diende je ‘s middags om 15.45 uur te willen reserveren voor de volgende dag. Vervolgens werd er dan geloot: heel bijzonder en voor het aantal gasten dienen er gewoon voldoende parasols & bedjes te zijn om dit te voorkomen.

Strand & zwembad, locatie perfect!

‘Fantastisch en een dream come true voor iedereen’
    • Kamer met Kingsize Bed - Gedeeltelijk Uitzicht op Oceaan

Wat mij tegenviel was dat mijn credit card achteraf ook werd belast terwijl ik contant heb betaald bij aankomst! Dit is later wel gelijk weer recht getrokken.

Het resort was in een woord, super!! Personeel was heel erg vriendelijk en de kamer was perfect. Zag er precies uit zoals op de site van booking.com. 😁Daarnaast was het bed heerlijk!!🤗Het ontbijt was heel erg varierend en uitgebreid!💯👍🏼

Perfecte ligging
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Oceaan

WiFi was niet goed. Daarnaast moet je 200 euro borg staan met creditcard en op moment dat je voor een hoger bedrag op je kamer laat zetten, reserveren ze zonder dat aan te geven, een hoger bedrag op je creditcard.

Perfecte ligging

Heerlijk genoten!
    • Kamer met Kingsize Bed - Uitzicht op Oceaan

Iets modernere kamer had leuk geweest. En een wat latere sluitingstijd van het zwembad zou prettig zijn. Wij vinden 19u wel wat aan de vroege kant.

Room service ontbijt was heerlijk. Hele goede bediening. We hadden in de ochtend het verzoek gedaan voor een eerdere bezorging dan we hadden aangegeven en dit was geen probleem. Top!

• Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

In de gang hing een vieze schimmel geur afkomstig van een rode luchtblazer. Toen een deel van de vloerbedekking en de blazer weg waren werd de lucht in de gangpad beter

Een heerlijke vakantie gehad
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Wij vonden de balkonnen erg kindonvriendelijk. De spijlen waren zo breed dat onze dochter van 2 erdoorheen kon vallen. Dan zit je niet met een gerust gevoel op het balkon. Nadat we een klacht hadden ingediend mochten we naar een andere kamer, en die had gek genoeg wel meer spijlen op het balkon. Al waren er nog 3 plekken waar ze doorheen kon vallen, dus alsnog niet echt gerust. Als ze het dus kindvriendelijk willen maken, dan zullen ze op alle balkonnen meer spijlen moeten plaatsen (dichter op elkaar).

De centrale ligging en het strand was echt prachtig en gezellig. De zwembaden waren ook erg mooi! We hebben 2 dagen een auto gehuurd, dat is echt een aanrader om het eiland te zien! Aruba is echt Amerika-minded, dat zie je aan alles. Maar de Amerikanen zijn erg vriendelijk, dus als je een beetje Engels kan dan heb je allemaal super lieve enthousiaste mensen om je heen!

voor niet veeleisende reizigers is dit een prima hotel met perfecte ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

luiddruchtige airco (maar wel effectief) luiddruchtige koelkast (legden we 's nachts af om te slapen) tapijt op de kamer beetje groezelig, is aan vervanging toe zeer slechte Wifi (meestal geen verbinding) zeer laag toilet slechte kwaliteit beeldscherm TV

locatie was perfect. de koelkast en airco in de kamer maakten wel erg veel lawaai. die moesten we 's nachts uitschakelen om in stilte te kunnen slapen. het toilet is erg laag, beetje zoals de kleutertoiletjes op school. misschien moeilijker voor oudere mensen om terug recht te komen. we hadden een balkon, wat wel heel handig was om onze natte kleren te laten drogen het hotel is wel wat verouderd. het tapijt in het de hotelkamer had al een paar grote vlekken, zag er dus niet echt netjes uit, hoewel het vermoedelijk wel goed schoongemaakt was de bedden waren heel comfortabel met harde dikke matras de kwaliteit van TV was behoorlijk slecht, zeer korrelig beeld de Wifi was voor ons wel het grootste minpunt, een heel slechte ontvangst zowel op de kamer als in de algemene delen van het hotel. je had 10 minuten goede verbinding, dan viel het terug weg voor een half uur, dan terug even Wifi. hoewel het gratis was, toch echt wel een groot minpunt als je graag bereikbaar bent. samengevat : het is een goed hotel, maar wel wat verouderd. Tapijten zouden mogen vervangen worden en Wifi bekeken. we hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt van het hotel, gezien we dit veel te duur vonden, maar recht tegen over het hotel is er the happy cow waar je voor 10 dollar een ongelooflijk lekker ontbijt kan krijgen en heel vriendelijke bediening. de 3 zwembaden zijn ook eerder aan de kleine kant en op het warmste van de dag behoorlijk druk. wel vlakbij het strand en de zee en prima locatie als je niet te veeleisend bent is dit wel een goede keuze.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

De locatie is top
    • Standaard Tweepersoonskamer - Rookvrij

Mijn balkon. Ik keek tegen een muur. Mijn balkon was een afgeschermd hokje van 3 muren. Dat had wel beter gemogen voor die 313 dollar per nacht dat het uiteindelijk koste.

De locatie is top

Heerlijk relaxed
    • Kamer met Kingsize Bed - Gedeeltelijk Uitzicht op Oceaan

Reservering van bedjes op het strand (alles gereserveerd, maar mensen zijn toch iets anders gaan doen). Resultaat, een heel leeg strand, maar geen mogelijkheden om onder een palapas te liggen

Gezelligheid

Goed, ontspannen, voor herhaling vatbaar.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Oceaan

Kamersleutels konden herhaaldelijk niet gebruikt worden. Hiervoor moesten wij steeds terug naar de balie.

Het ontbijt was gevarieerd en smaakvol. Kamer en roomservice waren goed.

Top locatie & kindvriendelijk.
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

1 lift buitenwerking vanaf 31 juli, jammer zo in het hoogseizoen en wij zaten op de 7e verdieping. 1 dag deed de andere lift het ook niet. Langere wachttijden door 1 lift buitengebruik. Jammer dat er geen late check out beschikbaar was ook niet tegen betaling, daarentegen was de courtesy room heel handig, alleen niet schoongemaakt na de vorige gebruiker, wel schone handdoeken gehad.

Het ontbijt, het strand, de locatie, de laundry room op de verdieping & de kinderen eten gratis.

Heerlijke warme douche en airco op de kamer!
    • Deluxe Kamer

Het viel ons tegen dat er maar een beperkt aantal zwembad-ligstoelen zijn, genoeg ruimte voor meer. Ook was er wat voorgevallen. Om 9uur sochtends zochten we een lekker plekje aan het zwembad. Nu kwamen we bij de sea tower uit en daar heb je van die vierkante 'hokjes', aan de security guy gevraagd of er eentje vrij was. Hij liep mee en zei deze. Hier hebben wij heerlijk gelegen met ons zoontje van 4maanden. Tot om 1uur.. toen kwamen er amerikanen aan en die zei dat dit van hun was. Gezegd dat we het gevraagd hebben, hun hebben de poolboy erbij gehaald en eigenlijk zonder pardon moesten we weg.. we konden wel op het strand gaan zitten! 3x uitgelegd dat ons zoontje word onder gewaaid door het zand (dit was de dag daarvoor onze ervaring). Maar nee.. we moesten weg! De security guy wist niet hoe het werkte zei de poolboy. We vonden het maar belachelijk dat we zo zonder pardon wegmoesten. We vinden dat er dus wel wat rekening met (jonge) gezinnen mag worden gehouden qua stoel beschikking. Schaf meer ligstoelen aan bij het zwembad, ruimte zat! Onze mening is dat we dus eigenlijk een duur hotel hebben betaald voor de kamer, we vonden het erg jammer dat we niet konden genieten aan het zwembad. We zijn even gaan zwemmen om vervolgens maar weer naar de kamer te gaan omdat we nergens met onze baby konden zitten, zonder dat hij werd ondergewaaid door het zand!

Heerlijke warme douche en airco op de kamer! Lekkere bedden. Ruime kamer indeling. Baby bedje was ook prima. Ons zoontje heeft heerlijk kunnen slapen, gordijnen maken de kamer ook echt donker wat wij erg fijn vinden.

redelijk maar niet meer dan dat
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

het hotel doet ouderwets aan, de prijs is niet in verhouding met de kwaliteit van het hotel, het reserveringsysteem voor de strandbedden is waardeloos.

De locatie is gewoon goed

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Heerlijke honeymoon
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het Wi-Fi internet op de kamers was echt dramatisch slecht. Geen reacties op e-mails die ik stuurde naar het hotel voor de vakantie om dingen op de kamer te regelen i.v.m. honeymoon

De ligging van het hotel qua strand en omgeving

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

De bedden waren heerlijk!
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Avond entertainment was weinig tot niks. Overdag minimaal.

De bedden waren heerlijk! Ook werd er continu schoongemaakt in het gehele hotel. De ligging is perfect aan het strand. Behulpzaam. Veel te doen in de omgeving maar loont wel de moeite om goed te kijken waar je iets boekt qua kosten (auto, excursie ed)

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Nick de cocktail barman!
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Dom balie personeel Slechte administratie (rekening 500 US dollar te hoog) kijk je rekening en voorwaarden via booking.com goed na! Slecht lichbedden beleid in het zwembad Te weinig parasollen/ faciliteiten

Nick de cocktail barman! Top service!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ontbijt was goed verzorgd.
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

De ruststoelen op het strand vielen tegen. Waren oud en deels niet meer in goede staat. Bij de naastgelegen hotels zag het er meer verzorgd uit.

Ontbijt was goed verzorgd. De kamers waren goed en werden goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

4,5
    Redelijk aangenaam, vooral door locatie pal aan zee
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Smoezelige vloerbedekking op kamer. Kleine badkamer met weinig bewegingsruimte. Geen lift beveiliging : iedereen kan zo maar de lift nemen naar een verdieping etc.

Locatie direct aan zee

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prima vakantie gehad maar dat heeft verder niet te maken met het Holiday Inn Resort
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

De prijs van het ontbijt, $ 25,00 per persoon is niet in verhouding met wat er wordt geboden. Zeker als het druk is dan sta je minimaal 20 minuten te wachten voordat je aan tafel kunt. Verder is de koffie die in de kan op tafel staat niet te drinken, en moet je om een Cappuccino of een Espresso vragen, wat zelf op een ochtend niet mogelijk was omdat het apparaat defect was. Neem me niet kwalijk hoor, maar een resort met 4 sterren moet gewoon koffie kunnen verzorgen ook als er 1 machine stuk is! Verder hebben wij van kamer moeten ruilen aangezien wij in de Sea tower onze kamer hadden en deze is gelegen naast de beach Mumba waar er tot diep in de nacht gefeest word en er van slapen nier veel kwam. Nadat wij zijn gaan klagen bij de receptie hebben wij een andere kamer aangeboden gekregen en bleek dat het een bekend probleem was en er meer klachten binnen kwamen over deze overlast. Verder zijn de kamers klein zeker als je daar met meerdere volwassenen op slaapt. Onze kamer had 2 z.g. King Size bedden maar dat is voor 2 volwassenen wel erg krap.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Veel te duur voor een slecht onderhouden hotel.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De kamer was niet prettig. Door een lekkende airco was de vloerbedekking zwaar verschimmeld. Hierdoor ook een vreende lucht in de kamer. Bij melding aan receptie was het antwoord dat het nog gerenoveerd moet worden. Gelukkig waren het maar twee nachten.

Het weer was prima😎

Fijne strandvakantie!

Verouderde gebouwen

De locatie, direct aan het strand

Vreselijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden - Rookvrij

Vreselijk personeel

Zoals altijd tevreden over dit hotel.
    • Deluxe Kamer

Niet elk personeelslid straalde vriendelijkheid uit dit keer

De accomodatie; het ontbijt

Loting voor strandbedden , eten en drinken zeer prijzig!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Oceaan

Loting voor strandbedden , eten en drinken zeer prijzig!

Te druk en te duur

Strand

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prachtig
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Oceaan

Lange rij bij het inchecken

Locatie is heel perfect

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heerlijke zonvakantie
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Ontspannen sfeer, behulpzaamheid personeel en de ligging

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Direct aan zee.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Direct aan zee. Zeer schoon en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk ontspannen
    • Deluxe Kamer

Super lcatie. Restaurants en winkels op loopafstand.

Redelijk goed voor kort zakelijk verblijf
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Matige uiterlijke verzorging van het hotel. Achterstallig onderhoud.

Locatiel

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Zeer de moeite waard

geen omzetter van Europees naar Amerikaanse stekkerdoos

Uitstekend!

Prijs kan altijd beter

Beste locatie en hotel van aruba

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Strand is prachtig.

Bereik WiFi is matig.

Strand is prachtig.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Ontbijt is heel erg duur
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Elke dag opnieuw in de rij staan voor een bedje op het strand de volgende dag

Ontbijt is heel erg duur

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

De douchekraan op de kamer viel tegen. Er kwam bijna geen water uit.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Ligging Faciliteiten

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Hospitaliteit.
    • Superior Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Uitzicht op Resort

Hospitaliteit. Schone kamers en kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

De ligging van het hotel was uitstekend.

Het ontbijt was erg uitgebreid,maar de ontbijtzaal was kaal en ongezellig. Jammer dat je geen mogelijkheid had om " buiten" te ontbijten.

De ligging van het hotel was uitstekend. Aan de achterkant de zee, aan de voorkant zit je dicht bij de restaurants en winkels. De zwembaden zijn prachtig.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Lobby was heel mooi, strand was geweldig

Als je uit de lift stapt ruik je een indringende stinkende muffe geur door de hele gang van het oude tapijt dat nodig aan vervanging toe is. We hadden een kamer gereserveerd met zich op yet resort maar kregen een kamer met zicht op een parkeerterrein met de auto's van medewerkers. De douch was heel klein. Bij aankomst lag haar op het bed en in de douch. Meubels en tapijt in kamers gedateerd en aan vervanging toe. Op de site staat een prijs vermeldt van € 980,00 als lastminute aanbieding en eenmaal aangekomen bij het hotel word je gevraagd om een bedrag van €1400,00 af te rekenen. Omdat er allerlei kosten nog bijkomen zoals 23% belasting etc. Dus mensen let op de kleine lettertjes!!

Lobby was heel mooi, strand was geweldig

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

parkeer fasiliteit heel pover/

parkeer fasiliteit heel pover/ steeds lang zoeken en wachten om park plaats te vinden/dan nog ver lopen naar lobby; zwaar tegenvallend!!!!!!

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Service van het personeel.

inchecktijd flexibeler voor gasten die vroeg komen. Normaal is er een late check out mogelijkheid . Misschien een early check inn mogelijkheid creeren

Service van het personeel. Klantvriendelijk

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Zee, casino, cinema, bowling ,winless etc binnen loopafstand

Lange wachttijden bij receptie. Slecht proces en bitchy lady behind the counter. Ik ben ook maar een klant. Blijkt dat als ik via booking.com geen Perks krijg als platinum kaarthouder IHG. Dus deze hotels boek ik nu rechtstreeks . Sorry

Zee, casino, cinema, bowling ,winless etc binnen loopafstand

• Beoordeeld op: 7 april 2016

De ligging van het hotel was super, zo vlakbij Palm Beach.

Het ontbijt was ok, maar eventueel mocht er iets meer variatie zijn qua brood.

De ligging van het hotel was super, zo vlakbij Palm Beach. Het hotel is ook kindvriendelijk en heeft 3 mooie zwembaden.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Zwembad en ligging vlakbij de zee.

Ontbijt weinig verse broodsoorten, geen choco,... Prijs op booking geeft vertekend beeld, er komen nog 25%taxes en services bij..

Zwembad en ligging vlakbij de zee.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Het personeel aan de receptie. Ze wilde onterecht 300 dollar extra in rekening brengen ivm zogenaamde energie kosten, voor 3 nachten. Blijkt achteraf dat ik een aanbieding had en dat het tarief, in hun ogen, te laag was. Na 3 mailtjes gestuurd te hebben naar booking.com en holiday inn is dit recht getrokken zonder enige verontschuldigingen vanuit holiday inn.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Ligging en de vele faciliteiten in en rond het hotel

Dat de prijs van booking.com uiteindelijk ruim 289 usd hoger werd ivm (vooraf) niet aangegeven room charges.

Ligging en de vele faciliteiten in en rond het hotel

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Wij hebben een week genoten van het verblijf op Aruba.

Wij hebben een week genoten van het verblijf op Aruba. Logies geboekt in het Holiday Inn. We kijken er met veel tevredenheid op terug. Prima kamer in Seatower, goede voorzieningen (oa handdoeken voor op strand). Personeel heel vriendelijk en voorkomend! Kortom, voor herhaling vatbaar...

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

Kamer met ocean view.

Er was geen diner buffet, dat hadden we wel verwacht.

Kamer met ocean view. Heerlijk wakker worden zo.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Ontbijt was varierend

Te veel tax betalen

Ontbijt was varierend

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Prima plek!

Wachten in de rij elke dag voor een parasol op het strand 😞

Prima plek! Prima hotel! Goed geprijsd!

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

gastvrijheid, de vele mogelijkheden, ontspanning, fitness 24...

het was voor ons veel geld. drankjes erg duur.

gastvrijheid, de vele mogelijkheden, ontspanning, fitness 24 uur open heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

mooi strand, rustig in feb, goed eten

kamers niet heel groot, geen mogelijkheden om documenten te printen, internet vreselijk traag

mooi strand, rustig in feb, goed eten

Prijs

Service,

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Vriendelijk Personeel

Weinig variatie in het ontbijt en het reserveren van de parasol elke dag.

Vriendelijk Personeel

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

De rust en vriendelijkheid

Wifi soms slecht in de kamers

De rust en vriendelijkheid Veilig gevoel

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Strand dichtbij en de WiFi was uitstekend.

Te veel Amerikaanse invloeden en de prijzen van eten en drinken.

Strand dichtbij en de WiFi was uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 juli 2015

De ligging van het hotel is geweldig.

De ligging van het hotel is geweldig. Aan het strand, meerdere zwembaden en dichtbij vele restaurants, barretjes en terrassen.

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

Goede ligging van het hotel

Geen wifi op de kamer,begane grond etc.

Goede ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Zalige ligging in een zalig klimaat

alles is prijzig

Zalige ligging in een zalig klimaat

• Beoordeeld op: 16 januari 2015

Wifi verbinding op de kamer

Wifi verbinding op de kamer

Er zijn ook 18 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.