Beoordelingen over Hyatt Regency Aruba Resort & Casino 4-sterren

J.E. Irausquin Boulevard 85, Palm-Eagle Beach, Aruba

#6 van de 31 hotels in Palm-Eagle Beach

Mooie locatie maar te duur!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Uitzicht op de Tuin

Service van housekeeping . Restaurant voldeed niet aan onze verwachtingen. Te duur en vooral de taxes die erbij komen zijn overdreven!

Ligging is zeer goed.

We hebben het heerlijk gehad maar hadden meer verwacht van het hotel
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Het hotel ligt aan een smal stuk strand. Daardoor is het heel krap. Het aantal bedjes is eigenlijk te hoog waardoor je hutje mutje op elkaar ligt. Ook bij het zwembad is dat het geval. De bedjes worden bovendien al een dag van te voren gereserveerd waardoor wij - toen we om 8 uur sochtends niksvermoedend als eerste op het strand waren - geen enkel normaal plekje meer konden krijgen. Er was werkelijk nog niemand maar we konden nog net het laatste plekje krijgen, pal achter de surfhut dus zonder uitzicht!! Dit zou het hotel niet moeten faciliteren! Verder zijn de bedjes nogal simpel en daardoor niet zo comfortabel. Jammer want deze aspecten dragen niet bij aan het luxe gevoel dat ke verwacht bij een 5-sterren hotel.

De tuin is prachtig. Het hotel is echt heel mooi. De kamers zijn mooi en comfortabel ingericht. Goede douche, heerlijk bed. Restaurant is prachtig en romantisch verlicht, aan het water.

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Tuin

Eerder check in 4 uur is te laat Vogels in de kooien in de tuin kregen geen vers fruit voorzover ik heb gezien

Prachtig hotel met prachtige tuin Veel mogelijkheden om de ontbijten lunchen en dineren

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Misleidend en niet conform prijs / kwaliteit verhouding.
    • Kamer met Kingsize bed en Uitzicht op Zee en het Eiland

De kamer voldeed niet aan de voorgeschreven verwachtingen. Ze noemen het een balkon, wat eigenlijk geen balkon mag heten. Op het strookje beton van 30 centimeter kan men niet zitten, het is gewoon een opendraaiende deur met een hekwerk, wat omschreven staat als balkon. Verder geen kasten op de kamer om de kleren er in te doen. Dan moet je 11 dagen uit je koffer leven. Geen shampoo, badschuim en zeepjes aanwezig in de badkamer. Tevens ook geen fatsoenlijke zit gelegenheid. Uitzicht op zee, ja mogelijk als men om een hoekje kan kijken. De kamers staan dwars op de oceaan. Daarbij is de prijs kwaliteit verhouding veel en veel te duur. Deze prijzen voor deze kamers mogen eigenlijk niet gehanteerd worden. Er zijn echt betere mooiere suites in gerenommeerde andere hotels in de buurt, welke stukken goedkoper zijn dan dit hotel. Oftewel een algehele domper.

Uiteindelijk niets.

De restaurants op het resort waren erg goed!
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Uitzicht op de Tuin

Dat we achteraf nog 15% en 9,5 % bij moesten betalen ivm belastingen en fooi. Dit was op het al erg dure verblijf wel een tegenvaller. Ik ben ook niet gewend van booking dat er verborgen kosten zijn. Uiteindelijk stond het wel vermeld, maar zo klein en niet bij het eindbedrag vermeld. Dit vind ik toch een vorm van misleiding!

De restaurants op het resort waren erg goed! En de glijbaan is echt heel leuk met kids!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Met het heerlijke strand weer, geweldig!
    • Kamer met Kingsize bed en Uitzicht op Zee en het Eiland

De kamer voor die prijs viel tegen

Het strand.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Het was een top verblijf, de volgende keer zou ik weer het Hyett hotel boeken.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee en het Zwembad

De prijzen van het ontbijt en dranken.

De service en de ligging vh hotel.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Top accommodatie
    • Kamer met 2 Queensize Bedden Uitzicht op Zee en het Eiland

Alles is geweldig

piets bar aan het strand
    • Familiesuite

ontbijt te duur

piets bar aan het strand

Aardig personeel zowel in hotel / strand en zwembad

Was geweldig ..hemel op aarde
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee en het Zwembad

Alles was perfect

De bedden waren hemels 😍

Ongedwongenheid en rust en structuur in organisatie
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Digitale inboeken van bedjes aan strand

Ongedwongenheid en rust en structuur in organisatie

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Zoals ik het me wens!!

Functioneren van de liften

Service van de personeelsleden! Aandacht van personeel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Schone nette kamers, mooi strand.

Bizarre situatie met bedden. Veel stress voor mensen die geen 50USD of meer bij willen betalen voor reservering van Palapas / parasol (wij wel overigens) Wachten in rij voor parasol/bedjes om 0730u (mensen staan er vanaf 0645u). Zelfs de parasols die je kan reserveren tegen betaling zijn vaak uitverkocht. Online systeem met circa 15 parasols die dagelijks te boeken zijn vanaf 16u binnen 5 minuten uitverkocht. We wisten dat dit speelde, maar dat het zo veel gedoe gaf hadden we niet kunnen bedenken. Tevens hadden we gedacht dan rustig en relaxed aan zwembad te kunnen liggen. Dit aangezien er op de website van Hyatt Aruba maar een paar bedjes rond pool staan op de foto's. De realiteit is echter een overvol zwembad met bedjes strak tegen elkaar. Niet prettig (zie foto). Personeel is echt constant aan het vissen naar extra fooien (naast de 15% Service charge die er standaard wordt gerekend). Dat is natuurlijk prima. Maar je merkt dat er enorm wordt geslijmd bij Amerikanen en Nederlandse gasten anders worden behandeld (ondanks dat wij wel graag extra tippen als service prettig is). Daarnaast super irritant dat groot deel van Arubaanse medewerkers constant doen alsof ze geen Nederlands spreken. Triest gedrag. Gelukkig ook veel aardige medewerkers! Wij hebben eerder uitgecheckt en zijn eerder doorgereisd naar volgende bestemming. Gewoon te veel gedoe en niet echt relaxed. Geen herhaling dus!

Schone nette kamers, mooi strand.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Centraal gelegen aan het strand met alle faciliteiten die je...

Onduidelijk waar wat gelegen was in het hotel met name het ontbijt in het weekend op verschillende locaties is erg onduidelijk. Verder geen duidelijke plattegrond van het hotel waarop de locaties van o.a de gym zijn weergegeven.

Centraal gelegen aan het strand met alle faciliteiten die je maar kunt bedenken bij dit soort hotels. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Ontbijt uitstekent.

Prijs wat aan de dure kant

Ontbijt uitstekent. Kamers netjes schoon en hijgienisch .alle faciliteiten aanwezig.

• Beoordeeld op: 29 november 2015

We hadden een upgrade room.

We hadden een upgrade room. Super was dat. Dankjewel bookings.com

• Beoordeeld op: 17 november 2015

de vriendelijke ambiance

restaurants niet zo sfeervol

de vriendelijke ambiance

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

flora en fauna

liftsysteem

flora en fauna dinner footprints by sunset