Beoordelingen over MVC Eagle Beach 3-sterren

J.E. Irausquin Blvd 240, Palm-Eagle Beach, Aruba

#8 van de 31 hotels in Palm-Eagle Beach

kleinschalig, rustig en eenvoudig.

Het personeel was enigszins gewijzigd tov vorig jaar. Helaas was er een iemand die niet voldeed. Bij wie kunnen we dit melden?

Flexibel in aankomst en vertrekdagen. Persoonlijke benadering van personeel van vorig jaar. Heerlijk verblijf als je van rust en eenvoud houdt en geen faciliteiten nodig bent.

Wanneer mogen wij weer terug?

Tegenvallen is groot woord. Verbeterpunten kinkt vriendelijker. Ontbijt: iedere dag hetzelfde, meer variatie zou lekker zijn Kamer: kastruimte voor kleding is beperkt Zwembad: vervang tennisbaan voir groter zwembad

Ligging t.o.v. strand perfect. Mooie, comfortabele kamer. Schoon en verzorgd

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

rustique hotelletje aan mooiste strand+zee

na 5 dagen was ik aan ander restaurant toe; zijn er ook op loopafstand.

mooiste strand van het eiland, een bescheiden formaat (gelukkig geen mega hotel zoals verderop), door locals gerund, ik voelde me er thuis. even de straat iver en het mooiste strand + zee van mijn dromen. lucky ik heb schildpadjes zien uitkomen op het strand!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goed hotel voor een lage prijs

De kamer naast ons werd opeens gerenoveerd zonder aankondiging. Dit is goed opgelost, maar alsnog onprettig op vakantie.

Vriendelijk personeel, airco en koelkast zijn fijn en gunstige ligging (strand beschikbaar, uit de drukte)

Goed voor een kort verblijf

Matig ontbijt

Personeel super aardig Kamer was schoon en netjes

Mooie schone locatie met een heerlijk restaurant, lieve gast vrouw

De hygiene en gastvrijheid , tegen over het strand

Heerlijk dicht bij het strand, een eenvoudig maar prima...

Heerlijk dicht bij het strand, een eenvoudig maar prima hotel !

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Zeer aangenaam verblijf op Aruba!

De service van het personeel, de ligging!

Uitzicht op zee, vriendelijke personeel

Uitzicht op zee, vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Het is zeer zeker een aanrader, dus niet missen, gewoon boeken. Je zal geen spijt van krijgen.

De locatie. Lekker dicht bij strand, bushalte. Goed parkeren. Strandstoelen gratis en altijd beschikbaar. Personeel altijd heel erg hulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

prima vakantie op goede locatie

Ontbijt vrij eenvoudig maar dat hoef je ook niet verplicht te nuttigen.

Zeer goede service en ruime schone comfortabele prima kamers.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Mooi gelegen hotel bij het mooiste witte zandstrand

Goed bed, mooi zeezicht vanaf 1st verdieping, prachtig Eagle beach strand met gratis ligstoelen onder effectieve parasol

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

In maart 2016 hebben we als gezin in het MVC verbleven (kind...

Minpuntje vonden wij het lawaai van de afzuigkap van de keuken (staat gericht op het deel van het hotel achter de keuken). Wij maakten meer dan anderen gasten gebruik van de buitenzitjes doordat de kinderen binnen sliepen en omdat wij op de buitenzitjes ontbeten en lunchten (grote supermarkt jumbo/ superfoods dichtbij). Diner in het Tulip restaurant vonden we matig dus dit is bij een keer gebleven.

In maart 2016 hebben we als gezin in het MVC verbleven (kind van 3,5 en kind van 10 maand). We hebben gebruik gemaakt van een familiekamer, wat met kleine kinderen echt ideaal was, een geschakelde kamer met op elke kamer een deur naar buiten en een koelkast en doorgang naar dezelfde badkamer. Ledikantje stond klaar bij aankomst welke wij ook wel gebruikten als box. Jongste sliep vaak tussen ons in in bed (co-sleeping). Bed was hiervoor meer dan groot genoeg. Dagelijks werden er meer dan voldoende handdoeken klaar gelegd, schoonmaak (en ordenen van speelgoed) werd dagelijks gedaan. Badhanddoeken waren elke dag te halen bij de receptie en kon je klaar leggen op het strand bij de strandbedjes en parasol (vooral aan te raden dit te doen ivm dagen van drukte van strandbezoekers van de cruiseschepen). Lokatie met kleine kinderen ideaal doordat het strand zo dichtbij is, voor de middagslaapjes zo weer terug in je hotelkamer. Wij vonden het ook erg lekker dat het zo'n kleinschalig hotel is.

• Beoordeeld op: 9 december 2015

Het staff was zeer vriendelijk.

Zeer vroeg checkout 10h in de morgen, vlak na het ontbijt. Ontbijt is te duur voor wat je krijgt. Al jaren geen veranderingen, als je gebakken eieren en bacon wilt hebben moetje extra 4$ betalen. De receptionist mag wat vrolijk kijken!!!.

Het staff was zeer vriendelijk. (op de receptionist na ). Het kamer werd dagelijks schoongemaakt. De afstand naar het strand.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De locatie en het uitzicht waren heel mooi.

Het zwembad kon je geen zwembad noemen, maar was een peuterbad. Er was onvoldoende kastruimte en de kamer was zo klein dat je er niet kon zitten, Het ontbijt was matig. Geen verse broodjes maar boterhammen om te roosteren. Wel fruit en yoghurt. Iedere dag was het ontbijt hetzelfde.

De locatie en het uitzicht waren heel mooi. Het strand was lekker rustig en er waren altijd wel bedjes en een parasol vrij. De oceaan is daar ook meteen lekker diep. Verder waren er ook strandhanddoeken beschikbaar.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Het uitgebreide ontbijtbuffet en het vriendelijke personeel.

Als je meer wilt zien dan het prachtige strand dat aan de overkant van de straat ligt, heb je een auto nodig. Er zijn geen winkels of een supermarkt op loopafstand.

Het uitgebreide ontbijtbuffet en het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 24 april 2015

Het personeel was erg aardig, schone kamer, heerlijk bed.

Het personeel was erg aardig, schone kamer, heerlijk bed. Het gebruik van een kleine kamer, met douche en bed bij een avondvlucht. Rustig gelegen bijna aan het strand, gratis strandstoel en parasol.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

De gastvrijheid!

De gastvrijheid!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

De goede service van het personeel

De goede service van het personeel

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

de kamer en de hygiene

de wifi verbinding kon beter

de kamer en de hygiene

• Beoordeeld op: 13 mei 2015