Beoordelingen over The Mill Resort and Suites 4-sterren

J.E. Irausquin Blvd. 330, Palm-Eagle Beach, Aruba

#26 van de 31 hotels in Palm-Eagle Beach

Slecht, ik had hier niet naartoe gegaan als ik had geweten dat het hotel werd gerenoveerd.
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Het hotel wordt gerenoveerd, dit was vooraf niet vermeld. Overdag was de overlast van bouwvakkers en hun gereedschap zodanig dat je niet bij het zwembad kon blijven. De herrie ging door tot in de avond. Verder veel geluidsoverlast vAn andere hotelgasten. In volgens mij alle hotelkamers is een tussendeur naar een andere kamer. Daardoor kan je bijna woordelijk je buurman verstaan als die aan het bellen is of luid spreekt. Dat is zeer storend, weinig geslapen.

Het verblijf in the Mill was ver onder de maat.

Als je 's nachts naar het toilet/de badkamer moet,...
    • Deluxe Royal Kamer met Balkon of Terras - Alleen Volwassenen

Als je 's nachts naar het toilet/de badkamer moet, moet je het licht aan de buitenkant van de badkamer aandoen. Tegelijkertijd gaat ook een licht in de kamer aan. Dat maakt, dat een ander die ook in de kamer slaapt, direct wakker is. Daarbij gaat meteen als je het licht aandoet, het afzuigsysteem werken en dat maakt een enorm lawaai.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Zwembad was prima.
    • Junior Kamer met Kitchenette

Inchecken duurt veel te lang (2 uur) alle betalingen gingen fout. Bij het uitchecken weer een hoop gedoe. Hotel zit vol in de verbouwing, geeft veel lawaai en stof. De kamer muren erg dun en slecht afgewerkt. Personeel erg onvriendelijk. Ontbijt staat uren te pruttelen en er is niks afgedekt. Dat voor $23.- alle klachten werden niet serieus genomen. NOOIT NOOIT meer. Ga er niet heen.

Zwembad was prima. In het weekend lag het vol met families en kids en hielden de bedden voor niks bezet.

Veel herrie!
    • Studio met Keuken

de verbouwing! Veel herrie overlast en overal kleine mankementen. Manager ging hier niet op een fijne manier mee om! Als wij alles van te voren hadden geweten kozen wij een ander verblijf. Ik hoop dat in de toekomst na de verbouwing dat de rust weder keert en of dat de verbouwing ook even vermeld word bij het boeken van deze accommodatie.

Het zwembad was heerlijk, schoon en de kamers waren ruim.

Leuk hotel in een goede locatie met leuk zwembad en swim-up bar
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Wij logeerden in de oude (nog niet gerenoveerd) gedeelte en was vlakbij de night club. Was een betere ervaring geweest als wij in de nieuwe gedeelte konden blijven denk ik.

De eigenaar heeft mij persoonlijk geholpen toen de Latijnse band speelde en ik een salsa dans partner zocht. Hij heeft geregeld dat leden van de band met mij danste, en toen kwam ook andere mensen dansen. Het was echt heel leuk!

teleurstellend
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Ze hadden aangekondigd dat het zwembad onder constructie was maar minimale overlast zou zijn. Ze hadden van tevoren gemeld dat je bij een ander zwembad mag zwemmen. Dit mocht niet en de hele dag slijptollen en gele linten om het zwembad. Geen faciliteiten op het strand en aangezien je tussen de all inclusive resorts zit lastig om te lunchen, drankje te doen. Ook geen bedjes meer als je te laat was. Onaardig personeel aan receptie. Hele gehorige kamers dus je hoorde alles van de buren.

de kamer was ruim en de locatie is goed

• Beoordeeld op: 7 december 2017

matig
    • Studio met Keuken

Badkamer was te klein. Er werd niet op tijd schoongemaakt. Je ging om 8.00 de deur uit komt om 17.00 is nog niet schoongemaakt. Moest vragen naar schone handdoeken. Geen pannetje om een eitje te bakken, moest vragen ernaar.

De kamer was redelijk goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Het bed
    • Studio met Keuken

Kamer was totaal anders dan wat wij op booking.com zagen. Badkamer was niet netjes, zag er vies uit. We hadden en niet gerenoveerde kamer. Terwijl mijn moeder en tante een super leuke en nette badkamer hadden.

Het bed

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima hotel waar hard gewerkt wordt om het weer top te maken
    • Studio met Keuken

Bij inchecken kregen we een andere (goedkopere?) kamer toegewezen dan we geboekt hadden. - veel niet werkend in de oude royal rooms, de gerenoveerde zijn netjes - geluidsoverlast van de nachtclub De Olde molen in de kamers die aan de voorkant liggen - de kamers zijn redelijk gehorig

Wordt momenteel flink gerenoveerd en opgeknapt. De ligging, op loopafstand van Palm Beach is prima! Lekker zwembad met net geopende poolbar

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Het zou zoveel beter kunnen; locatie is op loopafstand van de gezelligheid
    • Studio met Keuken

Hotel was ünder construction"lawaai naast zwembad, band niet te horen, kamer was incompleet, geen coffee maker, na vraag, opnieuw moeten indienen, slechte staat vd badkamer, bedden zijn OK, oven deed het niet, sommige lampen ook niet. Schoonmaakpersoneel is zeer lief en ze maken geweldig schoon. Gelegenheid om te douchen bij een latere vlucht; alleen dan geen handdoeken neergelegd....

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

tegenvaller, volgende keer wel terug onder andere voorwaarden!
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

faciliteiten van het hotel.

Vanaf Curacao naar Aruba gevlogen voor een weekendje zee, strand & uitgaan. Aangekomen in het hotel, kregen we een kamer op de eerste verdieping aan de buitenzijde van het hotel, tegenover The Olden Mill. Bij The Olden Mill worden 's avonds de afterparty's gehouden. Omdat mijn vriendin en ik zelf ook veel zouden gaan stappen, hadden we ons bij het geluidsoverlast maar neergelegd. Bij het openen van de deur zagen we meteen iets wat ons niet aanstond, de deur was eenvoudig te openen van buitenaf en doordat we aan de buitenzijde van het hotel sliepen, hadden we ook niet veel aan de centrale beveiliging. Dit gaf ons beide geen fijn gevoel. Ook was dit zeker niet de kamer welke we geboekt hadden... Bij de receptie uiteindelijk kunnen regelen dat we wel een andere kamer kregen, de enige welke ze nog vrij hadden. Deze kamer was niet schoon en hygiënisch, ook rook het naar schimmel. Weer een deur welke makkelijk open kon worden gemaakt, maar wel midden op de accommodatie, veilig genoeg. De eerste 2 nachten hier doorgebracht, totdat we thuis kwamen van een dag strand en de deur van de kamer openstond. Wederom gaan klagen bij de receptie. De meiden welke ons hebben geholpen hebben dagelijks hun uiterste best gedaan om ons te kunnen helpen, maar het hotel zat gewoon vol. Uiteindelijk de laatste nacht een gerenoveerde kamer gehad, welke schoon & comfortabel was. Ook hoorden we één dag voor dat wij vertrokken dat het zwembad leeg zou staan, wegens renovatie. omboeken was niet meer mogelijk & restitutie ook niet. Jammer, maar bij aankomst bleek het hotel te beschikken over twee zwembaden. De gerenoveerde kamers zijn zeker een aanrader, het ontbijt is prima en het personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam!! Zelf zou ik een volgende keer teruggaan, maar zeker willen weten dat ik een gerenoveerde kamer zou krijgen.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

fijn zwembad ligt op een paar minuten lopen van allerlei...
    • Junior Kamer met Kitchenette

vond het niet erg schoon en gedateerd. weinig spullen in de keuken niet echt om zelf te koken. erg duur in verhouding wat je kreeg.

fijn zwembad ligt op een paar minuten lopen van allerlei winkels en restaurantjes en een apart strand erbij met gratis ligstoelen.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Bedankt voor de fijne ,ongedwongen sfeer.
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Een mapje op de kamer met tel.van receptie en informatie over omgeving en mogelijkheden. Dat zou op de kamer kunnen liggen.

Heerlijk reaxen en prima service van personeel en comfort bedankt voor de fije valkantie !

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Heerlijke vakantie
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

De gehorigheid van de kamers. We hadden een familie met 2 jonge kinderen die om half 5 in de ochtend al begonnen met schreeuwen. Leek wel alsof ze in onze kamer zaten.

De mooie ruime kamer. We zaten eerst in een oudere kamer maar hebben ons toen laten overboeken, tegen betaling, naar een nieuwe luxere kamer.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Gelegen aan het 'einde' van de Strip (5-10 min...
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Eigen strand stelt niet veel voor, barretje v drinken stuk lopen. Problemen met warm water, bad en toilet, keurig (snel) opgelost maar toch mag niet gebeuren.

Gelegen aan het 'einde' van de Strip (5-10 min lopen) naast de Strip. Prima verzorging, ouder hotel maar prima. Prijstechnisch prima vergeleken met andere hotels. Palm Beach 'gezelliger' dan verlaten Eagle beach

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Redelijk hotel, zeer goede ligging, maar slechte hygiene
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

De kamer die wij in eerste instantie kregen was erg vies. Zelfs na drie maal aandringen bij de receptie werd onze kamer nog steeds niet naar behoren schoon gemaakt. Uiteindelijk hebben wij een andere kamer gekregen in het gemoderniseerde deel van het hotel, maar het schoonmaken blijft een verbeterpunt.

De ligging vlak bij de High Rise is perfect. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Heb uiteindelijk kunnen genieten van mijn verblijf
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Badkamer en toilet in de 2 kamers die ik aangeboden kreeg waren niet schoon, zagen er vies uit., denk dat ze opnieuw moeten worden gerenoveerd.( wel schoongemaakt maar dat kan veel beter) Personeel is Ongeduldig , Onvriendelijk ,niet tmeedenkend. Ze leven niet mee met de klanten. De klant is geen koning!.

Had uiteindelijk een gerenoveerde kamer aangeboden gekregen dus was hygienisch goed schoon, moest wel terplekke 100 dollar meer betalen!. Het bed lag heerlijk.

Ik heb mij er prima vermaakt

Kan niets noemen

Mooie kamer

Het hotel is aan het verbouwen, dat brengt enkele kleine...
    • Deluxe Royal Kamer met Balkon of Terras - Alleen Volwassenen

Het hotel is aan het verbouwen, dat brengt enkele kleine ongemakken met zich mee.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Als alles is opgeknapt, heb je er een top vakantie!
    • Junior Kamer met Kitchenette

De badkamer, deze was echt aan vervanging toe

Het zwembad was goed en het personeel was zeer aardig

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima kamer voor de prijs.
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Zwembad en het complex werden gerenoveerd. Handdoeken regelmatig niet verwisseld.

Prima locatie, dichtbij stranden en eettentjes.

comforrtabel
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Tijdens verbouwing niet aan te raden, daarna prima

Ontbijt prima, personeel aardig

Was rustig
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

Ze moesten vooraf zeggen dat ze bezig waren met verbouwen , dan had ik een andere hotel geboekt voor die prijs

Beleefde medewerker bij de front desk

Er was achterstallig onderhoud en de kamer was niet schoon.
    • Studio met Keuken

Er was achterstallig onderhoud en de kamer was niet schoon.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

xxxxxx

xxxxxx

nvt

De ligging t.
    • Junior Kamer met Kitchenette

Inrichting gedateerd. Nieuw management gaat hotel tenoveren in 2018.

De ligging t.o.v. winkels en restaurants en strand.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Voor spoedboeking geboekt en zo beoordeeld goed
    • Deluxe Royal Kamer met Balkon of Terras - Alleen Volwassenen

Lawaai airco en op balkon veel herrie van koeling

Ontbijt was prima, kamer hygiënisch en goed zwembad

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Prima hotel met een perfecte ligging
    • Royal Kamer - Alleen Volwassenen

De activiteiten bij het hotel

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Personeel was over het algemeen heel vriendelijk.

Oven die niet werkte, terwijl ik speciaal voor een kamer met oven heb gekozen, vanwege mijn gluten intolerantie. Mensen die zomaar mijn kamerdeur open deden. De frontdesk gaf een sleutel af aan een dame die vond dat zij in mijn kamer bleef, terwijl zij in de kamer naast bleef, slechte controle van de frontdesk. Maintenance kwam, zonder eerst aan te kloppen, de verkeerde kamer binnen om een bed te installeren, afstemming dus niet goed (spraken geen nederlands noch engels). Geen optimale maintenance, enkele stopcontacten, plafond fan, plafond lamp, die niet werkten. Geen warm water uit de douche. Er mag beter worden schoongemaakt, boven op de ijskast met dikke laag stof, mieren bij 't bed, vaker wisselen van beddengoed (niet 1 x per 10 dagen) In de gym werkten niet alle apparaten en heel weinig apparaten.

Personeel was over het algemeen heel vriendelijk. De ligging is erg gunstig, dichtbij vele restaurants, mall, etc.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Dat we naar een andere hotel konden in aruba ipv the mill

Slechte en geirriteerd balie personeel, vieze kamer, lakens met bloedvlekken, vieze douche ik durfde niks aan te raken. Storing met airco, geen schone hand en baddoeken op de 2de dag, herrie van de disco om 12 uur snachts.

Dat we naar een andere hotel konden in aruba ipv the mill

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

Locatie is prima.

Gastvriendelijkheid van het personeel, bij uitchecken geen vriendelijk woord of bedankje. Ook veel lawaai op de gang.

Locatie is prima. Laagbouw maakt sfeer knus en toegankelijk

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Gemoedelijkheid, niet zo amerikaans.

Een aantal personeelsleden bij de receptie is erg onvriendelijk. Pas na 8 uur zwemmen.

Gemoedelijkheid, niet zo amerikaans. Heel vroeg ontbijt mogelijk.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

mooie, voor Aruba nog kleinschalige accommodatie.

Niks te drinken op het eigen privé-strand, dat met een shuttle bereikbaar is. Mooie studio, maar geen terras.

mooie, voor Aruba nog kleinschalige accommodatie.

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Lokatie vond ik heel goed en verblijf al meer dan 15 jaren...

Wat tegengevallen is dat ik na aandringen een kamer op de begane grond kreeg daar ik een 60 plus ben en ik eerder had aangegeven. Verder viel het niet mee met de schoonmaak van de kamer en werd geen douche shampoo gezet in de kamer en moesten hierover telkenmale de aandacht van de receptie vragen en de kamer werd niet iedere dag schoongemaakt.

Lokatie vond ik heel goed en verblijf al meer dan 15 jaren lang in uw hotel.opmerkibg is dat er nu een ander management is en dat ik bij hun niet bekend ben.Ik heb in de voorgaande boeking rechtsreeks geboekt maar dit keer via booking .com wat mis ging. In de toekomst zal ik rechtreeks de boeking maken naar uw hotel en bedankt

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Locatie was top

Kamer was niet heel schoon

Locatie was top

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Rustig en dicht bij alles

Rustig en dicht bij alles

• Beoordeeld op: 21 november 2015

ligging van het hotel.

vroeg in de ochtend luide housekeeping op de gang.

ligging van het hotel. De kamer is ruim en heeft een open bad naast het bed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Vriendelijke personeel

1e dag was sanitair van onze kamer niet schoon

Vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De kleinschaligheid van het resort op loopafstand van de zee...

De WiFi was ellendig.

De kleinschaligheid van het resort op loopafstand van de zee met vriendelijk personeel en aandacht voor de kinderen

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.