Beoordelingen over Hotel Arlon 3-sterren

E411-E25 LUX-BRUX, 6780 Messancy, België

#1 van de 1 hotels in Messancy

Prima voor een overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Plafond leek schimmel plekken te hebben Deurbel kapot, waardoor je moest bellen voordat je na een bepaald uur kon inchecken. Waterkoker op kamer kapot

Makkelijk bereikbaar Een prima ontbijt Waar voor je geld

4,0
    Teleurstellend voor die prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene was teleurstellend. Het hele gebouw is ontzettend gehorig. De inboedel is vrij aftands. Geen veilig gevoel met een dun deurtje met een enkel slot gelegen aan een openbare gang. De matrassen hadden ze beter weg kunnen laten aangezien de vloer lekkerder zou liggen.

Het ontbijt (wat er van over was) was oke.

Redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg warm en benauwd, de airco werkte niet. Een raam open zetten was geen optie. De toilet was niet goed schoongemaakt, zat veel aanslag in de pot. De lichten naast het bed deden het niet.

Het ontbijt was geweldig goed. Ook het personeel in het restaurant was vriendelijk.

Gehorig

Plek langs de snelweg ideaal voor een tussenstop om te slapen. Daardoor wel Ietwat gehorig omdat de snelweg wel erg dichtbij is. Ontbijt was bovenverwachting en prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.

Een uitstekend verblijf voor op de doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het nabij gelegen AC zelfbedieningsrestaurant was beperkt in de keuze. Had hier iets meer van verwacht.

Het ontbijt was in één woord fantastisch ! Zéér uitgebreid met alles erop en er aan. Zeker aan te bevelen bij vrienden of kennissen.

Prima verblijf voor een nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco is niet voldoende om de warmte uit de kamer te verdrijven. Het raam kan open, maar daarmee komt wel het lawaai van de snelweg binnen. Je moet geen moeilijk rug hebben want de matrassen helpen niet mee. ( voor deze ene kamer uiteraard )

Voor een overnachting prima. Ontbijt is voldoende geen bijzondere dingen.

Zelfs voor 1 nacht gaan wij niet meer terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- De kamer was niet schoon - Badkamer had een urine lucht - Portier wilde aanvankelijk de deur niet openen om 22.45 (bij een 7x24 service)

Het ontbijt was goed

De hygiëne was alles behalve,personeel onvriendelijk en het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne was alles behalve,personeel onvriendelijk en het ontbijt als het rond half 9 was alles van brood en sandwiches uitgeput zonder dat het aangevuld werd ,slechter dan vorig jaar en niet voor herhaling vatbaar

Ik kom wel vaker langs op doorreis en ik heb altijd een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik kom wel vaker langs op doorreis en ik heb altijd een kamer met bad, de prijs is inclusief hond, en ook nog een goed ontbijt en zeker niet duur! Handig langs de snelweg op weg naar mijn huis in Frankrijk.

Prima overnachtingsplek op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was na een hete dag wel erg warm,dus gelukkig kon het raam open en het geluid viel erg mee. Douchen moet in het bad.

lekker gegeten in het restaurant bij aankomst. Het wordt ter plekke bereid. Ontbijt ook prima.

Het was een ramp!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco werkt niet op de kamer, het is bloedheet, veel lawaai van de weg als het raam wordt geopend; geen bar voor gasten; ontbijtruimte afgesloten; alles is viezig. Veel te weinig personeel.

een goed hotel op doorreis naar het zuiden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

een ligbad is niet meer voor oudere mensen en in een bad stappen om te douchen is niet handig, de parking voelt niet veilig s'morgens veel lawaai van toeristen met bus

de kamer was in orde het ontbijt is uitgebreid

Ruime kamer en badkamer en heerlijk geslapen in een groot bed, 's ochtends uitgebreid ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We waren bang voor geluidsoverlast i.v.m. een feest en de vele gasten die na ons per bus aankwamen. Onnodig, niks gehoord. Super. Niets viel dus tegen

zeer uitgebreid ontbijt en de ligging op de route naar het zuiden. Ondanks de vele gasten en ligging boven de snelweg geen geluidsoverlast. En de ingang? Van welke kant je ook komt is die erg gemakkelijk te vinden! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Voor als je een slecht hotel wilt, succes gegarandeerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles viel tegen. Onvriendelijk personeel. Je vraagt, tijdens je boeking via internet, een kamer zo ver mogelijk van de entree wat krijg je een kamer boven de ingang...niet mogelijk om te wisselen want het hotel was zogenaamd vol. Waarmee zat het hotel zogenaamd vol, met weetrokende chauffeurs. Het hele hotel stonk. Ook stonden er veel mensen bij de entree te praten, te roken en te drinken. Het was behoorlijk warm die dag dus helaas moesten we alle ramen gesloten houden, ook was er geen werkende airco. Kom je in het restaurant, vies uitgedroogd eten op de pas. Bestel je iets wat daar niet ligt komt het uit de vriezer, gaat in de magnetron en daarna de frituur in. Dat werd dus een nachtje WC.... Mensen als u van roken en lawaai houdt moet u hier vooral heen gaan. Oud, vies, vervallen hotel.

Het enigste wat ons beviel was het ontbijt. Deze werd in een andere schonere ruimte geserveerd.

Goed genoeg voor een nachtje.....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene. Wat minder is dat het aan de snelweg ligt, maar dat weet je van te voren. Je kunt niet gemakkelijk een stadje in .

Goed ontbijt, prima avondeten bij Autogrill

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hetwas mij bij het boeken onvoldoende duidelijk dat dit hotel direct aan de snelweg lag. Achteraf bleek dat niet eens een bezwaar

Ik kreeg wat er beloofd was.

Dit hotel was vroeger in het Best Western keten en de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit hotel was vroeger in het Best Western keten en de franchise was stopgezet. Niet veel veranderd sinds dien - mini fridge, airco, enz werken nog altijd niet. WiFi is uitstekend nu. Let wel, vraag een kamer aan de kant van de parking en hou er rekening mee dat je met (wel geïsoleerde) ramen dicht moet slapen want er is geen organisatie van de truckers parking - je kan dus een koelwagen hebben die de ganse nacht draait onder je venster. Personeel aan de receptive is erg vriendelijk en helpvol.

Wel ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat de kamers niet echt schoon was, overal spinnenwebben en veel stof onder het bed lag. Na het aangeven te hebben was het stof en de spinnenwebben nog niet weg gehaald. Dat het avond eten apart afgerekend moest worden als je er meerdere dagen overnachten, ik vind niet meer dan normaal dat als je een hotel boekt ontbijt en avond eten in begrepen is. Noem het anders een bad and brackfast en geen hotel. Qua avond eten was er ook weinig keus. Het ontbijt was uitstekend en het personeel. Alleen jammer als je er meerdere dagen overnachten dat de kamers laat werden schoon gemaakt. Dat je de kamer niet kon luchten door het raam op een kiep stand kon zetten, waardoor de kamer muf rook.

Klant gericht

ontbijt was heerlijk, personeel fantastisch, behulpzaam en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Headboard was vies en vettig, zelf even schoonmaken! al met al een beetje groezelig. vieze tegels naast wc etc.

ontbijt was heerlijk, personeel fantastisch, behulpzaam en vriendelijk

Functioneel, niet meer dan dat
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was volledig doorrookt. Niet meer van deze tijd. De douche werd steeds heel heet en dan weer koud, gevaarlijk en uiterst onconfortabel

Ontbijt was prima en het personeel uitermate vriendelijk.

grote kamer met goede bedden, prettige overnachting. zo weer op de snelweg

geluids isolatie kamer

Uitstekende bedden in grote kamer. hond was mee en we mochten het diner en het ontbijt mee naar de kamer nemen. De snelweg is wel hoorbaar met ramen dicht. Als het erg warm is en het raam moet open. dan is de weg wel luidruchtig, maar de goede bedden en de grote van de kaner is dit wel waard

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Goede ligging, proper, goedkoop
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging op autostrade is uitstekend voor een avond in Luxemburg stad. Goed, proper hotel met voldoende accommodaties tegen een zeer schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De boeking was een twee persoons kamer maar er werd gezegd dat er voor 1 persoon geboekt was wij boeken altijd voor een twee persoons kamer wij konden nu wel in het hotel als wij 1 ontbijt er bij boekten a 12,50 de vrouw achter de balie was heel agressief Groet Gerard ket

Het ontbijt was goed

heerlijk overnachtingshotel en je vertrekt met een volle maag voor erg weinig geld.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat de parkeerplaats openbaar is, maar dat wisten we van te voren.

een zeer uitgebreid ontbijt, het ontbrak aan niets. Een mooie, ruime kamer, cq. badkamer aan de achterkant en je bent zo van de snelweg in het hotel. Niet hoeven zoeken, een beetje gezond verstand gebruiken. Drie kwartier zoeken lijkt me overdreven.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Op de terug reis gaan we er weer heen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat je vanaf Nederland,een eind moet omrijden, om naar frankrijk te reizen. Het ligt wel aan de doorgaa nde weg naar Fran krijk.

Kamer was goed, en badkamer was erg goed

Mooie locatie vlak bij de snelweg en mooie ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen beveiligde parkeerplaats. Personeel gaf weinig info over de gang van zaken in het restaurant. Menu was best wel prijzig in verhouding tot kwaliteit

Mooie kamer

Horror hotel, te vies voor worden!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg vies. Badkamer stonk naar pis en gele pis vlek onder de wc bril op de wc pot, deze was duidelijk niet gereinigt. De want naast de WC zat vol met pis spetters. De vloerbedekking zat vol met vlekken en in het bed lagen haren.

Lokatie

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Een totale telleurstelling.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk personeel aan de balie Onduidelijke afspraken omtrend de betaling van het verblijf Ontbijt trok op nix Geen bar aanwezig in het hotel. Bedden waren te klein. gebrekkige infrastructuur. Kamers waren onverzorgd, sommige plaatsen in de kamer waren in geen jaren meer gekuist. Veel lawaai van de snelweg. Oncomfortabele bedden.

de deur achter mij dicht doen bij het vertrek

Aanrader voor wintersporters die opzoek zijn naar een stop dicht bij huis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche heeft een zachte straal

De kamers zijn voor doorreis helemaal prima. Heerlijk bed en een bad met douche is aanwezig. Het ontbijt is zeker de moeite waard. Uitgebreid en luxe. Tevens kreeg ik 20% korting op het diner.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prijs voor wat het is en voor een kort oponthoud op snelle doorreis OK. Eten uiteraard fatsoenlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een bar is er niet meer, staat wel nog op webstek; dankzij alerte receptionist toch nog vlug iets te eten gehaald om 2 voor 22u (sluitingstijd restaurant ... ), wat dus tegelijk ook een goed punt is vr personeel; Verder was een nachtkastje losgekomen vd muur, zodat het een beetje helde, te weinig om te merken, maar genoeg zodat mijn glas weggleed en stuk viel op het tapijt, gelukkig bijna leeg ... intussen was het middernacht, dus ik heb er een briefje bijgelegd om te verwittigen voor de gevaarlijke kleine glasscherven en ben gaan slapen. Meeste personeel begrijpt geen woord Nederlands, zijn wel behulpzaam; Hoeveel Vlamingen en Nederlanders zouden er daar voorbijkomen? Dus zeker niet slecht, maar ook niet echt goed.

Ontbijt grote keuze en voldoende, helft vd bacon beetje overbakken voor late ontbijters weliswaar, maar er was genoeg andere; wifi voldoende snel; Prijs/kwaliteit redelijk.

Geweldig verblijf van twee nachten met domper ontbijt tweede nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tweede dag was ontbijt ontluisterend: geen brood, nauwelijks beleg. Personeel zat met handen in het haar (aantal touringcars zonder reservering vooraf voor ontbijt). Hebben eigenlijk geen ontbijt gehad!

Eerste dag uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Een heerlijke plek om de reis te onderbreken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij komen hier regelmatig op weg naar het Zuiden. Het is een prima plek om te overnachten. Van alle gemakken voorzien en vriendelijk personeel. Het ontbijt is fantastisch!

Ontbijt is altijd een prima buffet met warm en koud.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Misschien iets meer keuze in het gewone restaurant. Maar verder goed voor mensen die nog verder reizen zoals ik.

Ontbijt is altijd een prima buffet met warm en koud. Alles wat ik lekker vind is er.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

zeer slecht door het lawaai.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Raam kon niet goed dicht waardoor de kamer aan de kant van de snelweg erg gehorig was en ik dus geen oog dicht heb gedaan.

Gemakkelijke locatie aan de snelweg

Doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zie matras hierboven , het hotel was enigszins gedateerd , maar prima voor een overnachting zeker qua prijs

Ontbijt was goed , voldoende keuze . Bedden goed van lengte , maar voor mij was het matras iets te zacht .

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

uitstekend verblijf voor 1 nacht onderweg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

luidruchtige groep buitenlandse gasten in toeringcar (hier kan ik het hotel niet verantwoordelijk voor stellen).

Ligging voor een nacht (en route) aan de snelweg is uitstekend. Simpel zelfbedieningsrestaurant bij de hand. Prima ontbijt in rustige omgeving. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat weet ik niet zo goed.

De kamer was prima, de bereikbaarheid was prima. Het ontbijt was goed en ruim voldoende in keus. De accommodatie is simpel, maar ten opzichte van de kamerprijs uitstekend. Dat was ook onze bedoeling. In feite is het een ontbijt hotel, als je op dezelfde locatie andere maaltijden of iets te drinken wilt, gebruiken, dan is er in het pand een AC restaurant gevestigd. Daarover heb ik niet geoordeeld. Alles beantwoordde aan onze verwachting.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets, we zijn hier vorig jaar ook geweest. Oja,ze spreken geen Nederlands, paspoort kopieëren en hup de sleutel en de volgende morgen lever je hem weer in na het betalen van de nota. Geen Hartelijkheid......

Het hotel ligt aan de A25 door Belgie.prima om daar te overnachten. Je bent er zo en kan ook zo weer vertrekken. Hotelkamer ziet er netjes ,modern uit , Goede bedden,bureau en TV, waterkoker, bad en douche, Prijs kwaliteit ,je kan niet meer verwachten. Op de kozijnen wat beschadigde plekken, dit doen natuurlijk ook gasten!! Ja kan zo naar het restaurant lopen om wat te eten. Ook smorgens kon je ontbijten ,van alles was aanwezig.

Een fijn overnachtingsverblijf en heel gunstig gelegen langs de snelweg. Geen geluidsoverlast gehad

geen tegenvallers

De kamer was prima. Het ontbijt verdient extra waardering. Ik had per abuis twee keer gereserveerd. Ik kreeg de annulering bevestigd. Bij vertrek hoefde ik gelukkig geen annuleringskosten te betalen.

Uitgebreid ontbijt, door vriendelijke gastheer verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Raam moet dicht door verkeerslawaai, kamer stoffig, tien euro te veel in rekening gebracht, geen excuus.

Uitgebreid ontbijt, door vriendelijke gastheer verzorgd.

Prima overnachtingsadres op weg naar de vakantiebestemming!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hou er rekening mee dat dit hotel aan een snelwegparkeerplaats ligt en dat reisbussen veelvuldig gebruik maken van het bijbehorende restaurant als stop.

Locatie, ruime kamer, goed ontbijt

Prima tussenstop op weg naar Nederland. uitgerust weer aan de reis kunnen beginnen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima hotel voor op doorreis naar Nederland. Het hotel ligt pal naast de snelweg, maar je hoort de auto's niet. De badkamer is toe aan renovatie, gezien afbladderende verf en vervanging kitranden. Verder is alles super netjes. Top ontbijt!!! De diner faciliteiten zijn helaas wat minder, maar is wel te doen hoor.

Hotel is een enorme fijne verrassing!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks. Alles was ok. Hooguit wat te weinig stopcontacten ivm opladen van telefoons.

Dit hotel was echt een verrassing! Voor een doorreis-/zakenhotel langs de snelweg was de kamer groot en luxe. Grote badkamer met bad, schoon, zeepdispensers aanwezig. Groot bed die comfortabel ligt. Kamer is goed geïsoleerd dus de snelweg hoor je amper. Wij zaten ook aan de achterzijde met uitzicht op groen. Dan heb je helemáál geen idee dat je naast de snelweg slaapt. Restaurant zit er naast en je krijgt 20% korting op het avond eten als je in het hotel slaapt. Ontbijt is prima, veel keus en zeer behulpzaam personeel. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Meer dan voldoende parkeerplaats en... Je zit zo op de snelweg.

Alles was perfect voor de prijs die ik betaalde (63 euro)...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren perfect onderhouden, doch de douche knop was wat los en ik kreeg uitsluitend warm-lauw water. Voor de rest geen enkel probleem en prijsverhouding (63 euro) was dit een 10/10

Alles was perfect voor de prijs die ik betaalde (63 euro) ontbijt inbegrepen. De ligging aan de autostrade is buitengewoon perfect voor een handelsreiziger. Jammer dat het eten in het restaurant (die niets met het hotel te maken heeft) slecht was. Het ontbijt daarentegen was tip top inorde

Prima doorreishotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De garçon die de bediening van het ontbijt deed was heel vriendelijk, beleefd en super behulpzaam Een dikke pluim voor hem Lekker en heel volledig ontbijt

prima, goed bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vrij rechte basic stoeltjes op de kamer, iets comfortabeler zou prettig zijn. Onze kamer was aan de kant van de snelweg gelegen (dankzij aanbieding internet?) en dat gaf wat geluidsoverlast.

Uitstekende kamer, met grote bedden. Prima badkamer, met o.a. shampoo. Koffie/Theefaciliteit op de kamer. Uitgebreid ontbijt. Erg dicht langs de snelweg gelegen.

Varkens horen in stallen thuis!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sigarettenrook op de kamer en sigarettenrook die via de ventilatiekanalen de kamer binnendrong .Bah ! We konden bijna niet in slaap vallen hierdoor.Het geluid van de autostrade is ook een minpunt

Het ontbijt was goed maar het personeel onderbemand en daardoor te weinig toezicht met als gevolg dat vuile en weinig geciviliseerde klanten al te gemakkelijk hun gang konden gaan Zulke hotels langs autostrades mijden wij in het vervolg; hoe goed dit hotel zijn best probeerde te doen ,met klanten zonder enige etikette kan het niet goed komen!

Wij gaan hier nooit meer naar toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles! Ga hier niet naar toe. Personeel is zeer onvriendelijk. In de beschrijving stond dat er ook Nederlands werd gesproken dit is niet het geval. Ze zijn te beroerd om Engels te praten. In het restaurant hadden we een vraag of het fles zoete of droge wijn was. Het antwoord was ik drink geen wijn dus ik weet het niet. De beloofde airco werkte niet, dit bleek al weken zo te zijn. Veel vliegen in de kamer. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Vloerbedekking in de kamer onhygiënisch. Douchen in bad je kan je nergens aan vastpakken als je uitstap, gevaarlijk, zeker voor oudere mensen. Bij het ontbijt geen personeel om iets aan te vragen, zat niemand bij de kassa.

Het enige goede is dat het bed goed lag.

Matig verblijf, foto's op site waren mooier dan werkelijkheid. Helaas geen foto's gemaakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gedateerde kamer en meubilair. Airco koelt niet en losse ventilator ook kapot. Buiten rommelig, vies en oud. Prullenbakken buiten vol en overal peuken op de grond bij entree.

Heerlijk uitgebreid ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was zeer warm op De kamer. De raam ging wel helemaal open maar er was geen beveiliging dus beste gevaarlijk.

Ontbijt was super!! Heel veel keuze en super lekker 😆 Vriendelijke personeel

Kan wat opsmuk gebruiken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers waren niet zo proper en in de badkamer lag de wc bril er af en liep de wc niet zo goed door. Ook dierf ik de kastjes niet openen omdat deze zo konden stuk vallen en al bij al heeft het volledige hotel wat renovatie / vernieuwings werken nodig.

Het ontbijt was uitgebreid en makkelijke in en uitcheck

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima doorreis adres.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is vanaf 06:30, maar het brood kwam pas om 6:50.

Prima plek om te overnachten op doorreis. Ruime kamer, en stil ondanks de directe liggen aan de snelweg. 20 % korting op het diner op vertoon van de kamer sleutel, en een aparte ontbijt ruimte voor de hotel gasten. Uitgebreid ontbijt. Prima douche en schone kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ich komme gerne wieder.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De properheid op de kamer en in de badkamer was niet zo netjes als ons vorig verblijf aldaar. Het raam had dringend een wasbeurt nodig.

Ontbijt prima met grote variatie. Kamer groot genoeg en de koffie op de kamer was prima en lekker en kwam goed van pas zeker als je toekomt.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ik had via Booking.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had via Booking.com gereserveerd, maar de buitengewoon onvriendelijke baliemedewerkster bij het hotel, zei, dat ik niet gereserveerd had.. Wij kregen wel een kamer. Bij het afrekenen de volgende dag was er een vriendelijke dame. Op mijn vraag kon zij direct het reserveringsnummer geven. Dus slecht. Diner slecht.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Doordat het langs de snelweg ligt is verkeer toch behoorlijk hoorbaar. De douche water temperatuur was lastig te regelen.

Direct naast de snelweg, ideaal voor doorreis, schone kamers, prima ontbijt. Goede bedden. Zelfs koffie en thee kunnen maken op de kamer

Prima stop over hotel langs de noord-zuid route
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Iets meer keuze bij het ontbijt

Kamer netjes en zeer ruim, Sanitair goed en schoon, Ontbijt redelijk maar niet erg veel keus. Hotel is ondergebracht in een Arche complex maar maakt daar geen deel van uit. De meeste navigatie systemen melden bestemming bereikt ongeveer een kilometer te vroeg, gewoon de snelweg volgen tot je het complex over de weg ziet liggen. Restaurant is een wegrestaurant met beperkte keuzes. Het is beter, en leuker, om in het nabij gelegen Arlon te gaan wandelen en er een leuk restaurantje te zoeken. Parkeren is een probleem maar rond de kerk is meestal wel plaats en veelal gratis. (Wel even goed de bordjes lezen).

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding en voor doorreis heel praktisch direct aan de grote weg gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bijbehorend restaurant is een echt wegrestaurant. Niet gezellig, maar eten was goed.

bedden goed, badkamer adequaat, locatie heel praktisch als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

3,5
    Bed en douche prima, kamer best te doen gezien de prijs, 45...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aanzicht hotel een ramp. Trappen buitenom zijn verveloos en leuningen gedeeltelijk stuk. Ziet er niet uit.

Bed en douche prima, kamer best te doen gezien de prijs, 45 euro

É
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Receptie bij ontvangst onvriendelijk. Receptioniste zat met collega te praten. Geen aandacht voor klant. Gaf sleutel zonder te kijken. Rest refelijk tot goed. Zeler in prijs kwaliteit verhouding

Ontbijt was goed. Kamer redelijk goed.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

De kamer was goed, het restaurant vreselijk duur en niet...

Zie hier boven.

De kamer was goed, het restaurant vreselijk duur en niet lekker. Voor het ontbijt waren we niet welkom Omdat het volgens dat meisje maar tot 9u was en wij tot 10u hadden doorgekregen vh hotel. Dit ging met moeite. ..

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prettig, zoals altijd!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden er niet echt last van, maar het bad liep erg langzaam door.

De kamer was uitstekend, het ontbijt prima en we hebben een lekker pilsje gedronken in het restaurant. Omdat we met onze hond reisden vonden we het prettig dat we een kamer op de begane grond hadden. Verder was het geweldig, dat we met de hond grote wandelingen konden maken in het uitgestrekte terrein achter het hotel. Met name de mensen in de receptie vonden we heel voorkomend.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

vriendelijke mensen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen ontbijt, alles was op wegens een buslading nederlanders die alles geplunderd hadden. Ik moest dringend weg en kon dus niet wachten.

vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prijs, kwaliteit, bereikbaarheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gordijn hing er deels af. Receptie vroebij aanbellen niet naar onze naam.

Lekker ontbijt, prima bedden, bad en toilet prima. Koffie en thee op de kamer. Dicht naast de snelweg.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Een dik dekbed voor 2 personen is lastig als de een het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een dik dekbed voor 2 personen is lastig als de een het graag warm en de ander liever koel heeft. 2 losse eenpersoons dekbedden zou veel comfortabeler zijn.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Deze keer wat tegengevallen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel geluid van buiten te horen (snelweg) In de kamer op een stuk metaal gelopen met blote voeten. Receptionist wou initiëel de deur niet openen (het was 2u 's nachts, maar ik had wel een reservatie!) Ontbijtruimte was niet beschikbaar, daarom moeten ontbijten in een leeg selfservice restaurant. Dat is allesbehalve gezellig.

Badkamer was ok Bed was comfortabel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Voldoende parking
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het lawaai van de autosnelweg hoor je goed op de kamers, maar als je een hotel naast de autosnelweg neemt moet je daar rekening mee houden.

Voldoende parking Je kunt er de ganse dag inchecken Ontbijt OK

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Voor hetgeen ik nodig had was deze accomodatie zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De WIFI is niet goed. Kan veel beter !!! De kamers aan de snelwegkant mogen meer geluidsisolatie krijgen. Teveel lawaai.

Ontbijt goed, kamers goed, mogelijkheid broek te persen is uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Het ontbijt was zeer zeker perfect met alles er op en eraan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Met gesloten raam is het verkeer van de snelweg nog wat hoorbaar. Oordopjes geven hier wel een oplossing. Voorts nette kamers met ruime faciliteit.

Het ontbijt was zeer zeker perfect met alles er op en eraan. Geen opmerkingen !!

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Onderweg een prima plek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer erg slordig en verouderd

Kamer netjes, badkamer verouderd, ontbijt was uitstekend in een mooie ruimte. Internet was er wel maar zeer weinig bandbreedte.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Slecht! tip: ander hotel zoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Defecte tv, defecte airco en geen werkende wifi. Verder een zeer gedateerde kamer met een hoop viezigheden. Koffer gepakt en direct door gereden. Voor €89 verwacht ik wel wat er in de advertentie staat.

Locatie pal naast de snelweg

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Wij waren op de fiets en konden dus niet bij het hotel komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Warme kamer, airco deed het niet en het raam kon je, vanwege de geluidsoverlast, niet openzetten

Wij waren op de fiets en konden dus niet bij het hotel komen. Na telefonisch contact kwam de manager ons halen. Fietsen en wij in de auto.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

tussenstop vakantiereis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op zich een goede kamer voor doorreis maar het was daar behoorlijk warm en de airco werkte daarvoor niet goed genoeg. Een bedomd en benauwd gebeuren. Eten ronduit slecht. ontbijt niet begruikt.

Redelijke kamer

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Klote
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat wij geen andere kamer aageboden kregen en geen koffie meer in het restaurant kon krijgen .Schandalig we hadden een lange reis achter de rug en dat je geen service kreeg aangeboden.Ze lieten ons gewoon gaan en dat val mij erg tegen we komen al jaren overnachting doen in Arlon en dat je dan zo behandeld word.Ik ben erg te teleur gesteld en ik verwacht een vergoeding van al die ellende

Wij hebben geen ontbijt gehad omdat onze kamer lekkage op 3 plekken uit het plafond kwam en daarna geen licht en ook geen water uit de kraan kwam.

Goed ontbijt,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Over gehorige kamers, slecht werkende airco

Goed ontbijt,

Airco werkte niet en de isolatie mbt het voorbij denderende...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco werkte niet en de isolatie mbt het voorbij denderende autoverkeer leek onbestaande.