Beoordelingen over Best Western Hotel Arlux 3-sterren

Rue de Lorraine, 6700 Arlon, België

#4 van de 7 hotels in Arlon

Overnachting met judoteam

Veel te warm op de kamers en slecht verduisterd. Er was geen lift en ik was slecht te been wegens been gebroken. Op de doorlopende gang van het eerste verdiep waren ook nog eens trappen. Het hotel ligt gedateerd en vraagt om opgefrist te worden. Meeste personeel kende geen Nederlands.

Het ontbijt was goed. Voldoende keuze en vers geperst fruitsap. Prijs is niet overdreven , goed als doorreis hotel

Het hotel is wat mij betreft niet geschikt voor vakantieverblijf en ook niet als doorreis

Er waren veel zakelijke gasten in het hotel, die zich zeer arrogant gedroegen. Daardoor was de sfeer in hotel niet prettig. Bij het naar binnen gaan werden we omver gelopen door een gast die zichzelf heel belangrijk vond. Er werd geen excuus aangeboden. Het voorval werd door de receptie genegeerd. We zijn om deze reden ook niet gaan eten in het restaurant. Een andere reden is dat het geen vegetarische opties biedt. . Op onze vraag aan de receptie hoe we bij het dichtbij gelegen winkelcentrum konden komen (te voet) kregen we als antwoord dat het een half uur lopen was. Via een mooie wandeling door het bos waren we er in vijf minuten!

Goed bed

Deur van het toilet komt regelrecht uit in de kamer, als...

Deur van het toilet komt regelrecht uit in de kamer, als iemand in bed ligt kijk men regelrecht in het toilet, niet leuk voor diegene die naar het toilet moet en die in bed licht, door de felle automatische verlichting in het toilet wordt snachts iedereen wakker

Perfect doorreishotel naar zuid-Frankrijk of terug
    • Standaard Familiekamer

Kamer erg warm en lastig te ventileren

Erg goed ontbijt, verse jus en goede koffie. Kamer en badkamer prima, flexibel personeel en goede service. We waren al vroeg op de locatie maar konden na een kopje koffie al drie uren eerder inchecken dan was afgesproken. Complimenten!

Een onpersoonlijk, lawaaiig hotel met een zeer matige keuken en ongemotiveerd personeel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Personeel was weinig gemotiveerd en weinig klantvriendelijk, diner was niet erg smakelijk, taai vlees, te zoute spaghetti, de kamer was erg lawaaiig, direkt aan de straat, raam kon eigenlijk open vanwege lawaai. Airco was op zijn plaats geweest.

Het ontbijt was prima

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee keer om extra dekbed met die kou te vragen, eerste antwoord was nee, we hebben geen extra dekbedden en later toen ik in het huisregelrment zag staan, dat ik daarom kon vragen, was er wel een extra dekbed

Diner in restaurant

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooi kamers en alles was aanwezig.
    • Standaard Driepersoonskamer

Geen opmerkingen. Alles was naar wens.

Mooi kamers en alles was aanwezig. Geen opmerkingen. Ontbijt was heel uitgebreid. Niets op aan te merken. Ruime parking. Kortom, heel mooi hotel en prima gelegen om de mooie streek te verkennen. We komen hier zeker nog terug.

Ontbijt voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten in het restaurant Niet voldoende volgens de prijs Afrekening was niet juist Onoverzichtelijk 19 € betaatd wat we niet hebben gekregen

Ontbijt voldoende

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Zeer goed en een rustige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer een stoel met leuningen en eventueel een tweede stoel wij waren met ons tweeen en dan is de zitpoef wat laag.

Het ontbijt was zeer goed verzorgt . De kamer was ook goed, maar ik ben wat slechter ter been en MISTE eigenlijk een stoel met armleuningen dat staat wat makkelijker op van uit de stoel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

De ligging dichtbij E25.
    • Comfort Familiekamer

Bar sloot al om kwart na elf terwijl duidelijk was aangegeven dat ze tot 12 uur zou open zijn.

De ligging dichtbij E25. Makkelijk om 's morgens verder te trekken. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Matras en kussen waren goed.

Van genoten

De ontvangst was zo vriendelijk en gastvrij. Ook in het restaurant werden we echt leuk geholpen en het ontbijtbuffet was goed en lekker. Ook daar alleen maar vriendelijk personeel. De kamer beviel ons uitstekend!

Is goed bevallen. Hotel was gunstig gelegen tov de snelweg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kregen een kamer waarin de wastafel in een stellage stond. De douche en toilet zaten wel achter gesloten deuren. Wij zien de meerwaarde niet in van de wastafel in de kamer, we vonden het zelfs storend. Als een persoon het water laat lopen voor het een of ander werd de ander wakker en sliep niet meer.

Het ontbijt was prima.

Prima overnachting
    • Standaard Familiekamer

Geen airco! Met 4 personen op de kamer, maar daar was geen rekening mee gehouden met spullen in de badkamer en koffie/thee (aantal kopjes) er lag een gebruikte koffie verpakking! Kindermenu in het restaurant was weinig keus (alleen nuggets/hamburger/kaaskroket met patat)

Naast de snelweg gelegen dus prima voor doorreis, met een heel goed ontbijt

Ok hotel voor een nacht op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een beetje muffe lucht. Voor een nacht prima, maar prijs is erg hoog gezien de kwaliteit van het gebodene. Maar in de buurt niet veel keuze.

Dicht bij de snelweg en grote kamers. Aardig personeel en ok ontbijt.

Binnen is het een mooi hotel, de buitenkant is niet zo...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Binnen is het een mooi hotel, de buitenkant is niet zo geweldig. Ontbijt was goed en het personeel heel vriendelijk. Propere badkamer met heel goede douche. Beetje van het centrum verwijderd. Voornamelijk gebruikt als doorreis hotel naar het zuiden.

Comfortable and convenient overnight stop.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het avondeten vond ik 'mijn' serveerster een beetje opdringerig/ondeguldig. Omdat mijn Frans niet optimaal is, bestelde ik uiteindelijk bijvoorbeeld een karaf wij waar een glas had voldaan. Een beetje meer geduld op prijs gesteld.

Alles keurig op orde. Koffie in kamer gewaardeerd.

Er zijn voor die prijs € 100 per nacht incl. ontbijt betere accomodaties te vinden. Geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel vonden we lamlendig en niet attent. Receptie op piektijd niet bezet( stond even buiten een sigaretje te roken) Bediening tijdens het "diner" was alsof je in een aflevering van "Fawlty Towers " terecht was gekomen. Het avondeten( diner) was smakeloos en werd lauw opgediend. Ik had het gevoel alsof er totaal geen management aanwezig was.!

Kamer was comfortabel en schoon. Kamers aan de zijde van de Rue de Lorraine kunnen/hebben last hebben van verkeerslawaai. Het ontbijtbuffet is okay.

Heel fijn overnachtingshotel

Prima hotel op een super locatie voor doorreis, vlakbij de snelweg. Onze hond was welkom. Keurig sanitair, prima bedden. Het diner was uitstekend en een heel goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

goed hotel met goed ontbijt
    • Standaard Driepersoonskamer

Fijn hotel met vriendelijk personeel ruime kamer voor drie personen, alleen erg warm s nachts en konden geen raam open doen, vanwege drukke weg. Heerlijk goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Na aankomst het diner en verzorging daarvan.
    • Standaard Driepersoonskamer

Na de boeking weer moeten vragen om kamer met alleen douche zo als besproken in de boeking.

Na aankomst het diner en verzorging daarvan. Het ontbijt is uitstekend verzorgd.

alles positief
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat wij met de trein waren gekomen was het voor ons nogal moeilijk te vinden welke richting we moesten uitgaan om aan het hotel te geraken.Gelukkig hebben we van heel vriendelijke mensen een lift gekregen tot aan het hotel.Voor de rest niets anders dan positief.

Het weten was enorm lekker,het ontbijt als het avondeten waren een 10/10 waard.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het ontbijt was prima.

Veel herrie van verkeer.

Het ontbijt was prima. Voor een nacht op doorreis gaat het wel ,alleen geen airco en veel herrie van verkeer als je het raam openzet wat wel van toepassing is want het was erg warm op de kamer.Voordeel is dat je weer zo op de snelweg zit.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel.
    • Comfort Driepersoonskamer

Wat verouderd/gedateerd, maar wordt ruimschoots gecompenseerd door de plus punten

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel.goed bed. Erg goed ontbijt.

Een stoffig, oud hotel, waar eens flink een frisse wind doorheen geblazen moet worden.
    • Standaard Driepersoonskamer

De vloeren in de kamers, gang en trappen waren ronduit vies, overal lag stof en viezigheid. De ramen op de kamer en spiegels op de algemene trap waren erg vies en stoffig. Het derde bed wat wij geboekt hadden was niet netjes opgedekt. Het raam in de kamer kon niet open blijven en aangezien er verder geen ventilatie is, was dit erg lastig. Het hotel is 'kindvriendelijk', maar de speelruimte sloeg nergens op, en er was geen lift aanwezig zodat we met de kinderwagen de trap op en af moesten. Het ontbijt was ok, al was het erg vreemd dat de eieren nog zelf gekookt moesten worden in een eierkookpan..en de aantal minuten die we moesten aanhouden voor een hard gekookt ei veroorzaakten alsnog een erg zachtgekookt ei. Vervolgens stond het bordje 'lactose vrije melk' niet bij de juiste melk en heb ik bijna de verkeerde melk gedronken. Ook vlogen er veel vliegen in de ontbijtruimte rond.. Bij het verlaten van onze kamer met al onze spullen, was er een kamermeisje op de gang bezig die twee karren had neergezet waardoor wij er niet langs konden. Ze zag ons maar deed totaal geen moeite om deze opzij te zetten, heel ongastvrij. Bij het uitchecken werd ons niks gevraagd over hoe we het verblijf vonden. Het was allemaal nogal onpersoonlijk en afgeraffeld. Erg jammer voor een nacht waarvoor we dik €100 betaald hebben!

Het bed was goed, dat was eigenlijk het enige positieve..

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Voor tussenstop prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel bus toeristen en gehorige kamers. Ontbijtbuffet niet goed aangevuld en veel al op. Rumoerige opruimwerkzaamheden in ontbijtzaal na vertrek bussen.

Prima kamer en goede bedden. Ruim parkeren. Bos achter hotel. Dicht bij de snelweg. Vriendelijke receptie medewerkers. Hond vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Het was een aangenaam verblijf,hotel proper, vriendelijk ontvangst,
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onbijt was zeer goed,werd ook elke keer goed bijgevuld Nog een pluspunt bij het onbijt,een sinasappelapparaat om verse sinasappels te persen top!!

fijn hotel!
    • Standaard Familiekamer

je hoort het geluid van dichtvallende deuren op de kamer

heerlijk uitgebreid ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel, snelle check in en check uit, grote parking

fantastisch!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens diner wordt soms vergeten broodjes te brengen of frietjes.

gratis parkeren op ruime open parking ,veel keuze warm-en koud ontbijtbuffet, Uitvalsbasis voor de streek van Arlon,G.H.Luxemburg,de Gaumestreek en Frankrijk en eventueel moezelstreek Duitsland.Grote kamer in vgl. met bv. Parijs.Mogelijkheid om s'avonds redelijk goedkoop te dineren.Aan te raden!

Zeker voor herhaling en ook aan te bevelen bij vrienden

Afstand naar het centrum stond vermeld 2,5 km naar ons idee veel verder

De kamers waren erg mooi en ruim, en het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker!

Volledig volgens verwachting met enig minpunt de ramen aan de straatkant.
    • Standaard Familiekamer

Het is een goed hotel maar met enig minpuntje dat als je een kamer hebt aan de straatkant, de ramen niet echt geluidswerend zijn wat niet echt bevorderlijk is voor het slaapcomfort.

Goed en vriendelijk onthaal.

Een kort maar goed verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer

Bij aankomst was de temperatuur in de kamer veel te warm, maar verwarming dicht en een raampje open en was opgelost

Kamers waren proper, en het ontbijt was verzorgd en meer dan genoeg, vriendelijk personeel

Prima hotel voor op doorreis naar Luxemburg in ons geval.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mij persoonlijk de kamer te warm. Ik had de kachel uit maar bleef beetje warm.

Lekkere ruime kamers, lekkere bedden. Gewoon mooie kamer! Nederlandse tv zenders ook een plus ;-) Badkamer met bad. Lekker ontbijt! Huisdieren toegestaan.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

de ligging vlak langs de autoroute.

vloerbedekking in de kamers

de ligging vlak langs de autoroute. wij zijn dat weekend in drie verschillende west best hotels geweest maar het eten was in dit hotel het beste

Ideaal voor een overnachting een goede uitvalbasis om de streek te verkennen met de wagen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

avondmaal was iets te karig vooral de hoofdschotel. charcutterieschotel met aardappel. Op zich niet slecht allemaal maar eerder iets voor een lunch ipv diner. We hadden op voorhand avondmaal geboekt. Dus het was niet echt half pension

ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Zeer goed gelegen.

Niet van toepassing.

Zeer nette kamers en goed ontbijt. Het eten in het restaurant is ook zeer lekker. De medewerkers ( sters) zijn zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen wifi verbinding!!! Echt jammer als je iets aanbird dat miet werkt!!!!

Super ontbijt!!! Niks op aan te merken. Kamer was zeer proper en personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Leuk aangenaam hotel in Arlon. Ideaal voor de zakenreiziger.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

In het restaurant zou wat sfeermuziek het wel iets gezelliger maken. Het was er akelig stil. De handdoekradiator in de badkamer werke niet (maar de andere radiator hield de kamer wel probleemloos aangenaam warm). De receptie bleek niet op de hoogte van de info die tijdens het reserveren via Booking.com werd meegestuurd (bedrijfsgegevens voor op de factuur), zodat dit bij de afrekening nog eens herhaald diende te worden.

Zeer aangenaam ingerichte kamer, goed bed, netjes verzorgd. Lekker ontbijt. Ruime en veilige gratis privé parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ruime, comfortabele kamers. Rustig. Zacht beddegoed. Originele badkamer. Eveneens vlaamse zenders op de kamer. Ideaal als prijsgunstiger alternatief voor Luxemburg stad, op 30 km gelegen.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Ontvangst was prima en het verblijf rustig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Minimaal een stoel met leuningen staat prettiger op voor ouderen

Het ontbijt was zeer goed verzorgd De mogelijkheid voor avonds te dineren is ook uitstekend de bediening erg aatent en het eten was uitstekend.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Goed "stopover"hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het diner werden andere gasten lastig gevallen door een dronken hotelgast, waarop de serveerster niet goed reageerde, geeft toch een raar gevoel.

Het hotel ligt kort aan de snelweg en is een prima keuze voor een overnachting op doorreis.Kamer is ruim en van alle gemakken voorzien.Uitstekend ontbijt met volop keuze, personeel spreekt amper engels

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Heerlijk verblijf om te onthaasten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima. Nespresso op de kamer en een goede tv waar je zelf een usb stick in kan doen,om een film te kijken in een heerlijk bed.Leuke wandel route om naar de stad te gaan. We hebben ons prima vermaakt.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Veel te duur voor zulke kamers...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit verhouding is niet juist...De kamers zijn absoluut een flop... de inrichting is ok... maar de afwerking is zoek...Veel te warm in de kamer...de verwarming hadden wij op 1 gezet want wij konden hem niet op 0 zetten, aangezien dat er geen 0 op stond...Wij hadden een kamer op de gelijksvloer... ons raam konden wij niet open laten (na een nachtje slapen is het absoluut niet mogelijk om u kamer te verluchten) er is geen airco... Hotel is veel te duur voor wat het is... 94euro voor 1nachtje is veel te veel voor zulke kamers...

Bed en ontbijt waren het beste!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Kamers waren mooi en vrij groot.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed maar op zaterdag en zondag werd het buffet niet tijdig aangevuld (veel meer gasten dan andere dagen) zodat er heel wat gasten op hun ontbijt moesten wachten tot wanneer er in de keuken actie werd ondernomen om de schotels met toespijs, de omeletten bij te maken en de broodjes bij te vullen. Op zaterdag werd dan wel om 10.00u stipt (einde ontbijt) de stekker uit de koeltoog, elektrische apparaten zoals broodrooster, eierkoker uitgetrokken. Hadden rustige kamer gevraagd maar lagen toch langs de straatkant waar vrij veel verkeer passeert 's nachts.

Kamers waren mooi en vrij groot. Min punt: weinig opbergruimte voor kleding. Niettegenstaande het ontbijt tot 10.00u liep werd er op zondag wel rekening gehouden met het niet tijdig aanvullen en konden de gasten toch iets langer ontbijten.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Comforabel slapen in een groene omgeving vlak bij de stad Arlon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

mooi hotel rustig gelegen aan de rand van Arlon, dicht bij de autostrade. Parkingplaatsen genoeg in de laan voor het hotel. Goede ligging om de streek te verkennen. Zeer comfortabel bed, ruime badkamer, uitgebreid ontbijt én een uitstekend restaurant voor lunch of diner.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Een echte aanrader !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is niets dat ons tegen viel.

Enorm vriendelijk personeel dat hun uiterste best deed om nederlands te praten ! De kamers zeer ruim en zeer netjes . Blij na onze reis om daar ons avondmaal te kunnen nuttigen en te ontdekken dat het heel erg smakelijk en en zeker niet te duur was. Het ontbijt was helemaal top alles was aanwezig vers fruitsap ,spek ,eieren ,fruit enz...Dit hotel is echte aanrader! Wij moeten binnenkort weer in de buurt zijn en zullen terug gaan!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Teleurgesteld over de hele lijn !!!
    • Standaard Familiekamer

Kamer , badkamer, geen opbergruimte, wifi-verbinding zeer slecht , geen lift , ontgoocheld in 't restaurant als vaste kok vrij was ( vervangende kok heeft andere presentatie en bereidingswijze, die tegenviel). In de bar elke keer andere hoeveelheid en prijs voor hetzelfde drankje . Personeel heeft duidelijk geen opleiding gekregen !

Vriendelijkheid van personeel.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Sfeerloos hotel, mAr
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sfeerloos hotel in een sfeerloze stad

We hebbendit hotel geboekt op doorreis Zwitserland. Voor dit doel was het OK: aan de snelweg, schone kamer, etc prima ontbijt, met verrassend genoeg verse jus d'orange

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Ontbijt was erg goed
    • Standaard Familiekamer

De badkamer deur ging niet goed open en we hadden voor drie volwassen personen geboekt en kregen we 1 slaapbank(slecht matras) en 2 bedden

Ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Perfecte uitvalsbasis om Aarlen met de fiets te verkennen.

'k meet 2m. Het Kingsize bed was te kort. Er ontbrak een badkamermatje als anti-slip naast douchecabine en lavabo.

Een goed, verzorgd en redelijk uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Een ruime en zuivere kamer. Een zeer rustige inplanting dichtbij autostrade en op slecht 10 minuten van Aarlen centrum. Met de fiets zelfs door het bos bereikbaar. Ruime parking. Aarlen zelf is een mooie stad en het gallo-romeins museum en zijn in de stad verborgen schatten zijn echte de moeite waard.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Brede kamers met moderne meubels, Nespresso machine op de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een beetje ver van het treinstation (een half uur lopen) van Arlon en vooral ... Ik ben pas rond 22u 's avons aangekomen. Reservering was met ontbijt. De receptionist zei tegen mij : moet u zo vroeg weg meneer? Geen probleem! Ik zal kijken dat enkele croissants klaar liggen vóór uw vertrek. En vanochtend,bij het uitchecken, moest ik vaststellen dat het niet klopte en dat er niets was om te eten! Niet zo leuk als je dan om 4u30 een trein moet pakken voor een vrij lange reis van 3,5 uur...

Brede kamers met moderne meubels, Nespresso machine op de kamer.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Het ontbijt was prima verzorgd en de kamer zelf was ook goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stoelen er was maar 1 stoel en een zit kuip waar een 74 jarige niet uitkomt mijn vrouw iets jonger kwam er ook moeilijk uit dus beter aangepaste stoelen op de kamer

Het ontbijt was prima verzorgd en de kamer zelf was ook goed. De klap deur aan het begin van de gang maakt zeer veel lawaai als deze wordt vastgehouden. Ook het restaurant was prima verzorgt en de maaltijd voortreffelijk bereidt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een drie alledaags verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zowat alles kon natuurlijk beter. Daar tegenover komt u in een beter en luxueuzer niveau waarbij de prijs zeker evenredig zal zijn.

Het ontbijt was normaal voor een 3 sterren hotel. Het bed was voor mij confortabel genoeg. De prijs is evenredig aan het geheel . De inkadering van het hotel beviel ons het meest.

voldeed aan verwachting, was al eerder te gast.

x

kamer en ontbijt prima

Per auto met ANWB ivm ziekte terug naar NL

er was geen lift.

ontbijt prima sfeer ok

Ideaal voor 1 nacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De parking die niet afgesloten was.

De goede, rustige ligging en supervriendelijk personeel.

gewoon netjes en ruim goede badkamer en ruim lekker bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

gewoon netjes en ruim goede badkamer en ruim lekker bed ontbijt ruime keus

Heerlijk ontbijt buffet

uitgebreid ontbijtbuffet, prima bed, voorzieningen in kamer...

afwerking kamer

uitgebreid ontbijtbuffet, prima bed, voorzieningen in kamer bv waterkoker, prijzen bar

Kamers prima , helder
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen normale stopcontacten , vreselijk ongezellige bar

Kamers prima , helder

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

goede onderkomen
    • Comfort Driepersoonskamer

de matrassen waren te zacht en de kussens te dik

het ontbijt was geweldig, alleen het zelf eieren gaan koken duurde wat lang.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onderdelen van badkamer en internetverbinding was zeer slecht

Ontbijt uitstekend, diner prima

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers hebben geen airco. Op zich geen probleem, maar aan de achterkant is een drukke weg, dus raam open is geen optie.

Prima kamer en restaurant

Effectief

Prima ontbijt

fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

erg donker buiten, we reden er eerst langs, de buitenverlichting was slecht

rustig gelegen en toch dichtbij snelweg

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goed voor één overnachting met ontbijt, om in de buurt te zijn.
    • Comfort Driepersoonskamer

Zeer goede bedden en kussens - prima ontbijt met veel keuze

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

prima prijs- kwaliteitverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prima prijs- kwaliteitverhouding. uitstekend ontbijt. vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn hotel als overnachtingsadres richting het zuiden.

N.v.t.

Nette kamers, vriendelijk personeel en goed diner en ontbijt.

Ideaal voor op doorreis.
    • Comfort Familiekamer

Ideaal voor op doorreis. Mooie familiekamer en een heerlijk ontbijt maakt dat je vakantie direct begint.

Mooi, gezellig hotel, ideaal voor een weekendje Ardennen...
    • Comfort Familiekamer

Mooi, gezellig hotel, ideaal voor een weekendje Ardennen samen met het gezin.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Was op doorreis en perfecte plek voor een rustige avond.

Niks negatiefs te melden

Zeer goed ontbijt - ruime keuze - vriendelijk personeel. Restaurant 's avonds ook zeer behoorlijk.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Kamer en ontbijt waren goed. De badkamer is verouderd.
    • Standaard Driepersoonskamer

warm water in de douche was moeilijk te regelen. Liever een douche apart (niet in een bad)

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het was tof
    • Standaard Driepersoonskamer

De kamer was goed en het was er heel proper.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ideale tussenstop!
    • Standaard Familiekamer

Ontbijt was helemaal in orde! Goed bed!

Matrassen waren net goed voor ons
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt miste verse ingrediënten.

Matrassen waren net goed voor ons