Beoordelingen over Acces Hotel 4-sterren

#15 van de 34 hotels in Oostende

Gebaseerd op 1903 beoordelingen over dit hotel

Basic hotel.prijs-kwaliteit niet goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteitverhouding ondermaats.voor deze prijs vind je net wat beter in oostende.hotel heeft een grondige facelift nodig.

Locatie dicht bij het strand en centrum.

Uiteindelijk toch nog een zeer aangenaam verblijf, vriendelijk personeel

We hebben een heel spannende nacht beleefd omdat er in de hal van het hotel flinke ruzie was door Engelse hotelgasten

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker

De douche

Veel lawaai s'avonds van mensen die op cafe zitten tegen over het hotel, geen airco op kamer 35 , veel te warm , ontbijt kan veel beter. En te duur voor wat je krijgt. Echt geen aanrader .

De douche

Heerlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden standaard kamer geboekt. Hebben een upgrade gedaan naar comfort kamer. Alles was goed in dit hotel. De kamer was goed en heel netjes. Het personeel is heel aardig en hulpvaardig. Ontbijt was heel uitgebreid. Ligging is geweldig. De hoek om en je bent op het strand. De straat over en je bent in de stad. Zou wel aanraden een parkkeerkaart via het hotel te regelen.

Goed hotel voor een weekendtje weg naar zee.

Onze badker was niet groot en een klein bad.

Het hotel biedt een heerlijk ontbijt aan. Zeer goede liggen. Vlak bij de zee en het winkel centrum. Bedden waren zeer goed.

Accommodatie is perfect
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst op zaterdag 30/6/2018 werden we totaal niet vriendelijk geholpen door de vrouw aan de receptie. In de namiddag rond 15u kwamen we dan inchecken en was het een andere persoon een man die wel heel vriendelijk en behulpzaam was. Dag en nacht verschil dus. Als de vrouw toch tegen haar zin werkt ...kan ze beter ontslag nemen.

Accommodatie is perfect

Goed hotel met prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hoorde veel lawaai van buiten aan de voorkant, veel autoverkeer en s'morgens om 8 uur iemand met een bladzuiger buiten wat behoorlijk irritant was. Kamer is warm, geen airco wel een waaier die ook nogal veel geluid gaf. Parkeren duur, geen eigen gratis parkeergelegenheid, moest verderop in parkeergarage parkeren, eerst kaartje halen bij de receptie.

Ontbijt was uitstekend, hotel dicht bij het strand.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gezien de bouwwerken aan de overzijde van het hotel op datum van ons verblijf, was er af en toe geluidshinder gedurende de dag. Doch dit is van tijdelijke aard.

Zeer ruim ontbijtbuffet dat tot 10.30 uur constant aangevuld werd. Ruime kamers.

een tof weekend

het niet kunnen vroeger inchecken voor 15u, ondank het wk belgen speelden om 14u.

het ontbijt is altijd uitstekend zowel als het personeel in de eetzaal. S'avonds of in de nacht is het toch een beetje riskant als je vanuit de stad of het casino komt, rare personen kom je tegen onderweg.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Mooie rustige locatie met enkele minpunten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is wat gedemodeerd.De buitenzijde kan een opfrissingsbeurt gebruiken en ook de kamers zijn nog met tapijt wat minder hygiënisch is.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker met goede koffie en vers fruitsap en alles werd constant aangevuld

Prettige ervaring

douchegordijn versleten en niet comfortabel om te douchen

Zeer goed ontvangst. Propere en comfortabele kamer. Prima ontbijt. Locatie: de hoek om en op de dijk : kan niet beter

Was rustig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet dat ik weet, alles was naar wens.

Was een verzorgd hotel kortbij de strand op wandelafstand, lekkere ontbijt is om aan te raden. Daar gaan wij zeker terug.

We waren aangenaam verrast met de upgrade naar een comfort...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer uitgebreid ontbijt maar het was erg druk in de ontbijtruimte. Vooral de wachtrij aan de koffiemachines was wat storend.

We waren aangenaam verrast met de upgrade naar een comfort kamer. De kamer was uitstekend, mooie badkamer, goed bed, alles was zeer proper.

Heerlijk ontbijt ,centrale ligging

Oude bedden, kamer verouderd,als je uit het raam keek van onze kamer,keek je op een oude muur,heel vuil,is zeker geen 4 sterrenhotel waard

Heerlijk ontbijt ,centrale ligging

correct prijs- kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht uit de kamer is nogal triestig. Geen thermostatische kraan in de douche£. Temperatuur nogal moeilijk te regelen

Ontbijt veel keuze en lekker/ goede ligging dicht bij het strand en dijk. Goed verduisterde gordijnen en snachts vrij rustig

De ligging is echt geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de bovenste verdiepingen en in de lift is het erg warm. Airco of betere ventilatie zou welkom zijn

De ligging is echt geweldig. Zeer centraal en vlakbij het strand en de boulevard

Aardig hotel op een prima locatie maar verouderd en geen 4 sterren waard
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was verouderd en de voegen tussen de tegels waren niet bepaald schoon. Er was geen spek bij het ontbijt en de gangen en lift zijn echt verouderd en niet gerenoveerd. Al met al geen 4 sterren waardig.

De bedden lagen prima en de kamer was geluidsdicht.

Het ontbijt was zeer verzorgd met vers fruit en een...

Zeer ouderwets, kamers zijn echt toe aan vernieuwing. Niets is meer van deze tijd.

Het ontbijt was zeer verzorgd met vers fruit en een uitgebreide keuze. Het personeel was ook vriendelijk.

Heerlijk genoten van een kort verblijf in oostende.

Het viel niet tegen maar de douche in het bad is iets minder, de kamer werd laat gepoetst en het ontbijt kan anders.

Het is fijn dat het raam open kan, koffie en thee op de kamer, fijn bed en het hotel ligt op loopafstand van stad, strand restaurants enz. ideaal!

3 Dagen Oostende met verblijf in een aangenaam en goed gelegen hotel. Super !

Kamer gelegen op eerste verdieping en boven de bar. Het gepraat van de mensen die buiten staan te roken, is duidelijk hoorbaar met gesloten raam en het straatlawaai 's nachts en in de vroege ochtend kan storend zijn. Kamer hoger gelegen of achteraan, is dus aan te raden.

Hotel goed gelegen. Comfort-kamer ruim en aangenaam. Ontbijt lekker en meer dan voldoende.

Het was de tweede maal dat ik Rita bij jullie verbleef en zal vast en zeker nog erugkomen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige minpunt was het onderlaken van het bed. Het laken bleef niet correct liggen daar het géén hoeslaken was.De anti zweetgrille op de matras was heerlijk(hebben we thuisook) maar is er de oorzaak van dat het onderlaken tijdens de nacht gaat wegglijden.

Het was een heerlijk ontbijt, bijna een BRUNCH!!!! De comfort kamer was in orde

ok..maar niet om er terug te keren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer , zeker badkamer niet erg fris, aftands Ontbijt wat sober : eieren koud, broodjes half gebakken, extra koffieautomaat geen luxe ! eerder 3 sterren ipv 4 sterren

We hebben genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt.

We hebben genoten van een heerlijk uitgebreid ontbijt. Kamers waren ruim, comfortabel en netjes. Kasten met voldoende opbergruimte. Alle personeel was heel vriendelijk. Wij zijn op heel vriendelijk ontvangen.

Toch genoten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was aan de achterkant ..... te rustig.

Het ontbijt perfect, comfortkamer is goed maar met een rolstoel een beetje te weinig ruimte. Ligging is ook goed kort naar dijk en haven, winkel, restaurants, ....

Verzorgd hotel, vooral de comfortkamers zijn goed voor 1 nacht, modaal ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn partner eet graag spek bij ontbijt...dat was beloofd op site: op vraag klant zouden ze spek geven als het niet op het buffet lag. Maar toen we het vroegen was het onmogelijk. Morgen was het antwoord. DAt vonden we niet kunnen. Geen beloftes maken die je niet kan waarmaken. Het ontbijt vas voldoende maar niet met liefde bereid en dat zie je....Koffie apparaat gaat veel te traag en zorgt onnodig voor wachtrij.

Het comfort van de kamer...maar wel donker (acheraan en beneden..) Het was nu een voordeeltarief. Ik zou het volledige tarief nooit voor die kamer betalen. Het was gewoon te donkerr. Je kan de lucht niet zien uit de kamer.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed als je zekerheid wilt hebben wat betreft comfort.

Het ontbijt. We vonden het maar een matig tot gewoon aanbod. Het hotel schijnt echter een faam te hebben wat ontbijtbuffet betreft maar dat viel ons tegen dus.

Ruime kamer, goede ligging van het hotel, vriendelijke receptionist

• Beoordeeld op: 19 april 2018

gewoon goed

parkeren is niet goed geregeld, de dag dat je vertrekt moet je om 13 uur uw auto uit de parking halen. Daarna moet je zelf zorgen voor parking.

hotel was goed, niet meer, niet minder.

Goed voor 1 nacht

Ontbijt: slechte koffie en fruitsalade was echt niet lekker met perzik uit blik Er was geen frigo op onze standaardkamer niettegenstaande gemeld in de brochure, slechts voor 1 persoon verzorgingsproducten in de badkamer

te duur voor wat het is
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doordat ik een breuk in mijn voet had was ik daar met een rolstoel. De lift is er echt niet op voorzien. De rolstoel en 1 persoon voor begeleiding was heel nipt om de deur toe te krijgen

de ligging

Het ontbijt was super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

om 15 uur zaterdagmiddag stonden 15 koppels aan te schuiven om in te checken. Matras en kussens kunnen veel beter. De TV op kamer 73 was zeer koppig.

Het ontbijt was super! overvloedig, prima kwaliteit. Kamer is in orde. Badkamer in orde.

Ok, maar niet voor herhaling vatbaar !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal was een afknapper. We werden door de man aan de receptie alles behalve hartelijk onthaald, amper uitleg en ook bij het uitchecken niet echt een vriendelijk gebaar door de dame in kwestie. Het was van "ja, alles is betaald, dag en tot ziens" en ze kon niet snel genoeg weer aan haar bureau gaan zitten. Sorry, het hotel was ok, maar voor dezelfde prijs hebben we al betere hotels gehad, waar men ons op een veel vriendelijkere manier onthaalden. En wij zijn zelf altijd heel beleefd en vriendelijk, dus daar zal het zeker niet aan liggen ! Enkel de man in de ontbijtzaal (het aziatische type) viel nog wel mee. En de poetsvrouw was ook vriendelijk. Maar de rest deed allemaal uit de hoogte. Verouderde kamers en het vast tapijt rook niet fris meer. Sorry, geen vier sterren waard en voor ons niet voor herhaling vatbaar.

De ligging en het ontbijt waren goed. Ook de hygiene was in orde.

3,5
    geen aanrader

Heel het hotel oogt wat oud en versleten, zeker de kamer. Slechte kussens en slechte matras. De kamer was onvoldoende proper. Ook de hygiëne bij het ontbijtbuffet was niet echt ok.

Veel keuze bij het ontbijt en dicht bij het strand.

Heel goed gelegen hotel met ruim ontbijt.

Enkele minpuntjes: er ontbrak koffie en thee op de kamer wat ik wel verwacht van een ****hotel. Ook wat drank in het koelkastje zou handig zijn, vooral als men na een lange reis vol fileleed op de kamer toekomt. Ook leken de kamers aan wat vernieuwing toe (muren).

Vooral de ligging op enkele stappen van de zeedijk en gezellige binnenstad is aantrekkelijk. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Niets was hen teveel. Kamers waren ok met goede matrassen. Geen wifi-probleem op de kamer. Het ontbijt was heel uitgebreid met lekkere koffie en vers fruit. Het was er ook gezellig zitten.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goed gelegen en rustig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Croissants waren niet vers !!!, overschot van dag voordien !!!! Evenals de broodpudding .... Dit was ons derde verblijf, maar minste ontbijt van de drie door de droge en niet verse croissants

Heel uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Ik dacht van een parkeerplaats te reseveren ter plaatse,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik dacht van een parkeerplaats te reseveren ter plaatse, blijkbaar is dat niet meer van toepassing. Dus de wagen op een afgelegen parking moeten plaatsen. Dat viel een beetje tegen.

Als we nog eens naar Oostende gaan,nemen we waarschijnlijk weer het Acces hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

Raam van de kamer:Kipstand werkte niet.

Ontbijt was heerlijk. Parking (betalend) Eerlijke prijs en dichtbij. Kamer aan een drukke straat doch geen geluidsoverlast.

Heerlijk ontspannend!

douche ipv bad

Mooie kamer met goed bed en goede verduistering. Uitstekend ontbijt. Heerlijke Sauna. Vriendelijk personeel. Goede ligging dicht bij station, strand en in centrum.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

wordt opnieuw geboekt

zou het niet weten

meer dan uitgebreid ontbijt met verse (streek-) producten. Decakoffie. goed gelegen voor zowel de zee als de winkels en het kursaal

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ontgoocheld: absoluut geen 4 sterren waardig !

De 4 sterren die men aan dit hotel toegekend heeft dateren van de jaren tachtig denk ik ... hier is dringend wat (basis)renovatie nodig om nog maar te zwijgen over de hedendaagse standaard. Er is hier duidelijk al geruime tijd niet meer geïnvesteerd: alles is verouderd, veel vlug en slecht uitgevoerd oplapwerk, zelf volledig ontbrekende stukjes tegel in de traphal ... Ook de badkamer van onze kamer mag eens een upgrade krijgen. In een 4sterren hotel verwacht ik geen bad waarvan de hoeken "afgewerkt" zijn met plastic repen en een oud (lelijk) douchegordijn aan een rail. Op het eerste zicht leek het ontbijt wel mee te vallen door oa de grote keuze in brood/koeken ... maar ook dit bleek al snel niet zo. De kwaliteit van het meeste brood en koeken was ondermaats (oa uitgedroogd toastbrood) en vooral het beleg (oa salami) was ronduit slecht, hier wordt duidelijk gekozen voor de goedkoopste produkten, jammer en niet aanvaardbaar voor een zogenaamd 4sterren hotel !

ligging van het hotel is enige goede troef

ACCES-hotel is zeker ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De aanpassing via booking.com na de boeking zelf : aangezien het niet zo eenvoudig is om parking te vinden in Oostende, had ik via booking.com dit achteraf alsnog doorgegeven. Twee dagen vooraf ontving ik de e-mail dat mijn extra verzoek was doorgegeven aan het hotel. Ter plaatse bleek dit - om welke reden dan ook - niet te kloppen. Tip : als je veranderingen in uw boeking doorgeeft, best het hotel zelf vooraf eens checken.

Het hotel is gemakkelijk te bereiken en wat ligging betreft ideaal : de eerste straat achter de zeedijk en niet ver van de haven, het uitgangscentrum en winkelcentrum van Oostende. Een ideale uitvalsbasis om de stad te bezoeken. Comfort, netheid, vriendelijkheid personeel is in orde. Prijs/kwaliteit = ok. We hadden een comfortkamer op de 2de verdieping langs de straatzijde. Geen last gehad van straatlawaai. Het ontbijt is een buffetontbijt met alles erop en eraan.

Verder was het een goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat ze een paar meter verder in de straat een pand aan het slopen waren en al heel vroeg begonnen dus zeer veel last van lawaai en stof

Het ontbijt was goed en de kamer ook

Voor de prijs had dit zeker beter gekund

het ontbijt

Het ontbijt was zeer matig, oude broodjes, sommige mensen hadden cava, andere niet. Is ook nooit gevraagd. 1 vriendelijke baliebediende bij aankomst, de andere dagen nog geen goede dag. De nachtportier was ook heel vriendelijk.

Door slaaptekort wegens slechte bedden was het verblijf niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden: volledig versleten en doorgelegen matrassen. De kamer had een opknapbeurt nodig. De fitness bevat één nieuw toestel en voor de rest 2 zeer verouderde toestellen.

Vernieuwde badkamer met alles op en aan en goed veel warm water.

was verder goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets meer gezelligheid in het hotel. Was niet echt sfeervol om een drankje te nuttigen

Ontbijt was goed, Badkamers aan renovatie toe, deur raam niet sluiten

Oké
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

Zeer verouderde kamers, hierdoor lijlt het vuil. Badkamer zeer oud, overal vuile muren (moet zeker herschilderd worden). Toilet op het gelijkvloers is niet rolstoel vriendelijk.

Zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel. Ook goede locatie!

Goed voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne, er plakte nog haar tegen het bad vd vorige. De frigo zag er ook niet zo fris uit. Geen ontvangst van wifi op de kamer.

Het ontbijt was lekker en heel uitgebreid. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Voldeed voor de prijs/kwaliteit
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

De vriendelijkheid van de Mevrouw aan de balie was iets minder, ben er 3 jaar geleden ook geweest en toen was was het anders( nu het was de laatste dag dat ze open waren, misschien was dat de reden ) Bij het inchecken moest ik onmiddellijk betalen, normaal mag je betalen bij het weggaan ? Nu betalen moet je toch ...Personeel in de ontbijtzaal was super vriendelijk. Over het algemeen een oud hotel ( kan wel wat opfrissing gebruiken, kamer rook muf ) , ontbijt zeer goed, maar voor mij 3* waardig.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Eerlijke prijs voor goede kamer op uitstekende ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchegordijn is minder hygiënisch en zet de badkamer makkelijk onder water :( Het is te warm in de kamers en moeilijk frisser te krijgen tenzij met raam open te slapen in de winter. 11u is wat vroeg om uit te checken, duurdere kamers geven latere checkout...

Eerlijke prijs voor de geboden kwaliteit en diensten. Heel goed ontbijt, goede wifi, vriendelijke personeel. Parking vlakbij.

zeer leuk verblijf

n.v.t.

zeer vriendelijk personeel ,heel behulpzaam, het hotel is zeer proper en alles is er voor een mooie tijd te beleven.de kamers zijn zeer up to date en proper alles is aanwezig wat je nodig hebt in de kamer.het ontbijt is zeer lekker en heel uitgebreidt.

Dit hotel is zijn beoordeling niet waard...ik zou het max een 7 geven.

Het ontbijt en de gangen de inkom en het uitzicht van de kamer. We betaalden comfort kamer en kregen een verouderde kamer die een beetje was opgelapt . Het uitzicht was een vuil plat dak. Het bed was niet goed er staken veringen door.Alleen de badkamer was zoals we hadden verwacht. Er stond ook zeer lekker ontbijt inbegrepen...wij hebben voor die prijs al veel beter gehad...de koffiekoeken waren zeker niet vers....

De badkamer

We hebben ervan genoten.

Onze kamer lag boven de keuken, waardoor er s'morgensvroeg toch al geluiden te horen waren

Het ontbijt was heel lekker en zeer uitgebreid op 1 januari

Het goede ontbijt maakt de prijs-kwaliteitsverhouding redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

De badkamer was geen 4* waard, al een beetje verouderd en de haardroger werkt onvoldoende. Het onthaal, persoon was zeer oppervlakkig en niet vriendelijk. En omwille van 1 overnachting was het blijkbaar niet aangeraden om van de sauna gebruik te maken. Raar maar waar...

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid

Ontbijt was prima verzorgd.

poetsen verwarming

Ontbijt was prima verzorgd. Alleen werkte de chauffage niet op de kamer en in de badkamer en werd ons dan een klein elektrische convector ter beschikking gesteld (die na 5 minuten ook al uitviel). Wij hadden ook wat kruimels gemorst op het tapijt, maar de dag nadien (nadat de poetsvrouw voorbij kwam) lagen die er nog altijd...

Goed voor één nacht.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

Er stond in de toelichting die we kregen dat het 's avonds tussen 22u00 en 24u00 happy hour was men een cocktail kon krijgen voor 2 €. Bij de vraag hiernaar konden we enkel een glas zoete witte wijn krijgen voor 2 €. op de kaart stond "Kriek Belle Vue". Als de kriek aan tafel kwam was het Mort Subit wat een heel andere smaak is. Sauna gereserveerd van 09u00 tot 10u00. Sauna was nog niet gekuisd en sauna kunnen gebruiken van 09u15 tot 10u00.

Lekker uitgebreid ontbijt. Ruime kamers

We love oostende

Matras is doorgelegen, een slapeloos nachtje met veren in mijn lijf. Zelfs een nul ster onwaardig.

Super ontbijtbuffet.Speciale wensen vriendelijk opgevolgd,top.

verblijf was in orde, maar heb al betere hotels in Oostende geboekt voor minder geld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche gordijn in het bad, bij vorige boekingen in het acces hotel was het ontbijt nog uitgebreider en met cava op zondag, deze keer niet.

De kamers waren proper, de bedden van goed kwaliteit, het ontbijt was goed.

kon beter voor een 4 sterren hotel ook geen uitleg over de faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het bed poot brak af kon zeker beter voor een 4 sterren h en kon niet gemaakt worde moesten dus naar een ander kamer

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 10 november 2017

het mindere ontbijt zet een domper op ons verblijf en kost jullie een ster.

ontbijt

het ontbijt was veel minder goed dan de andere keren. Bijvoorbeeld : het roerei werd niet aangevuld, hoeveel gasten er ook naar vroegen Het personeel ging naar de lobby om op de computer te tikken.

Personeel zakelijk maar toch super vriendelijk;
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

we wisten niet dat alle budget kamers voor rokers waren, dat viel dus dik tegen want de geur was heel ondraaglijk

Personeel zakelijk maar toch super vriendelijk; ontbijt zeer goed. Ideale ligging .

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Beetje verouderd hotel op een superlocatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles is een beetje gedateerd De eerste dag zat er nog afval (inlegkruisjes, scheermesje, ...) van de vorige huurders in onze afvalbak. De receptionist die ons incheckte was niet echt hartelijk. De verwarming had een beetje aan mogen staan zodat we letterlijk een warm onthaal hadden. Gelukkig warmt de kamer wel snel op.

Heerlijk ontbijt met ook voor vegetariers een ruim aanbod! Een verademing.mooie Koelkastje op de kamer is heel leuk. Ruime kamer. Drankje van de maand in de bar. Het hotel ligt langs de Van Iseghemlaan, een drukke straat, toch heb je hier totaal geen last van op de kamer.

Basic, proper, prijs/kwaliteit ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets in de minibar, ook geen water of zo. (Dit hoeft niet gratis, maar mag wel bij de hand zijn.) Bij het ontbijt was eigenlijk alles wel voorzien. Maar ik vond de setting helemaal niet zo gezellig.

De kamer was ruim, alsook de badkamer. Proper maar basic.

Heerlijk, zeer uitgebreid ontbijt

De badkamer is aan vernieuwing toe, oogt niet zo verzorgd

Heerlijk, zeer uitgebreid ontbijt Goede ligging, vlak bij strand, het station maar ook bij de winkelstraten van Oostende Ruime kamer met een goed bed

mooi en leuk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de informatie die ik van booking gekregen heb rond geniuskorting. Absoluut niet duidelijk

het was een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. jammer van het niet verse fruit

Een weldoend, ontspannen vakantie
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

De prijs voor een parking. Het uitzicht vanuit het venster.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers proper en verzorgd. Goed bed. De badkamer met inloopdouche was ideaal voor mij; wegens medische problemen heb ik het moeilijk om in een bad te stappen.

Kamer en ontbijt waren in orde.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

Dat de twee aparte bedden uit elkaar schoven op de gladde tapijtvloer als een van de twee personen er in het midden ging op liggen?

Kamer en ontbijt waren in orde.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

PRIMA !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

schone en stille kamer. Goed bed. zachte hoofdkussens supplementaire kussens om TV te kijken vanuit bed. Verse producten bij het ontbijt Ontbijt was heel uitgebreid.

Hotel ACCES is een goed hotel met een goed ontbijt en ruime propere kamers.

We hebben geen directe negatieve opmerkingen!

We hadden een rustige kamer gevraagd en hebben die ook gekregen. Het ontbijt en het bed is zeker een pluspunt voor het hotel!

Mooie rustige comfortkamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Raar voor een 4 sterren hotel dat er geen airco is. Er staat een ventilator maar dit is vermoedelijk in de warme dagen niet voldoende. De tapis plain op de gang is aan vernieuwing toe.

Mooie rustige comfortkamer. Vriendelijk onthaal. Op een paar stappen van de zeedijk en ook dicht bij het centrum. Ontbijt is uitgebreid, wel spijtig dat het frans brood niet krokant was, dit op de beide dagen van ons bezoek.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

we hebben er van genoten

eigenlijk niets

ontbijt was perfect en volledig,zeer propere kamers en vriendelijk personeel.de ligging is zeer centraal om alles te voet te bereiken en veel restaurants vlakbij.

1 van de medewerkers had behoorlijk getranspireerd en hij had zich een ander overhemd aan kunnen ui
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

aankleding hotel was wat gedateerd. Personeel ok prima behulpzaam weet van wanten.

ontbijt was voortreffelijk. Kamers waren prima en wat belangrijk is schoon

liever een kamer op een rustigere plek in hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badkamer was niet aantrekkelijk - vuile voegen tussen de tegels Lawaai op de straat - bij overbuur (café) kwam een getunede wagen met alle deuren open en gigantische lawaai (dreunmuziek)

ontbijt was heel lekker

Rustige kamer gevraagd bij boeking en wij kregen bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parking om ten minste de bagage kunnen uit te laden zonder in overtreding te moeten staan

Rustige kamer gevraagd bij boeking en wij kregen bij aankomst een kamer aan de achterzijde waar het zeer rustig was. De badhandoeken zijn van topkwaliteit. Vlot personeel.

Goede ligging, lekker ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Roken

Zeer onvriendelijk personeel. Kamer bleek een rokerskamer te zijn op de "budgetvloer" omdat via booking geboekt was. We zijn geen rokers, hebben de kamer nog naar niet-rokerskamer kunnen veranderen, "met heel veel geluk" volgens de baliemedewerker.

Goede ligging, lekker ontbijt.

Prima hotel voor een nette prijs!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijke receptie. Goede uitleg over de parkeermogelijkheden en de verdere hotelfaciliteiten. Goede airco op de kamer was een uitkomst bij de zomerse temperaturen due we hadden.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

om terug te komen

alles was naar wens we hadden het getroffen met het weer drie dagen 25 graden

het ontbijt is heerlijk veel keuze voor ieder wat wils en meer dan genoeg.