Beoordelingen over Hotel Admiraal 2-sterren

Staatsbaan 81, 3620 Lanaken, België

#4 van de 8 hotels in Lanaken

niet voor herhaling vatbaar

Er is in het weekend geen mogelijkheid om iets te eten, en de bar is alleen open als er meerdere gasten zijn. Onze kamer lag aan de straatkant, dus de hele nacht last gehad van straatverkeer. Er was ook geen lift in het hotel.

Het ontbijt was uitstekend.

Het ontbijt is meer dan prima.
    • Budget Tweepersoonskamer

De locatie: het hotel ligt aan drukke weg en (het centrum van) Lanaken ligt verder weg dan wij hadden verwacht. Is ook kwestie van inlezen natuurlijk ;-) Bij het slapen heb je overigens geen last, slaapkamers liggen aan achterzijde.

Het ontbijt is meer dan prima. Luxe beleg, een sinaasappelpers, een kookplaat om ei naar eigen wens te bakken, lekkere koffie. Super.

• Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt was prima verzorgd. De kamer uitstekend, we hadden een gezellige hoekkamer. Aan twee zijden van de kamer een raam, genoeg uitzicht. De kamer en badkamer waren goed schoon. Aardige mensen werken er.

Geen aanrader.

Is gelegen aan een heel drukke baan met heel veel hinder van voorbijrijdend verkeer zowel overdag als ‘s nachts. Geen airco, door het lawaai niet mogelijk om met open ramen te slapen waardoor het veel te warm is op de kamer. Afzuigsysteem in de badkamer werkte niet. Douchekop: water loopt er langs de verkeerde kant uit. Vlekken op tapijt. Weinig opbergruimte voor een kamer van vier personen. Alles is aan vervanging toe. Balkon is echt vuil. Badhuis die inbegrepen is bij boeking vanaf twee nachten was niet toegankelijk. Ontbijt is basic, gewenste eitjes moet je zelf koken of bakken. Koffie moet je vragen, is geen verse koffie (filterkoffie).

Leuk hotel wanneer de zon niet te hard schijnt

Geen venster in de badkamer, het was er snikheet, geen zonneblinden aan de ramen, vreselijk krakende vloeren, de Staatsbaan is 's nachts een racebaan,

Het ontbijt was geweldig. Ruime parking.

Onder verwachting omdat de kamers toch minstens proper moet zijn, aandachtspunt: douchedeuren.

Kamer zeer klein en vuil, overals stof !! Douchedeur ging niet open (verwringen nodig). Bij aankomst was kamer zeer warm omdat zonwering langs de zonnekant niet op voorhand was laten zakken. Personeel aan receptie was niet vriendelijk.

Badkamertje was mooi vernieuwd. Ontbijt zeer goed, zelfs iets boven verwachting! Dame bij ontbijt zeer vriendelijk.

Buiten het gemis van een lift, was alles in orde en een aanrader voor mensen met heel goeie benen.

Voor ons was de trap een probleem, vooral daar we alle twee moeilijk te been zijn -wegens protheses. Hadden wij opgemerkt in de aanbieding dat er geen lift was , dan zouden wij waarschijnlijk niet geboekt hebben.

Kamer heel proper , klein maar voor ons is dat geen probleem. Ontbijt zeer goed. Koffie zeer lekker. Ook de mogelijkheid om zelf appelsiensap te persen was een pluspunt.

Aangenaam

Geen koelkastje op kamer . Warme kamer zeker onder het dak . Geen ventilator op de kamer . Matrassen zijn iets te zacht , misschien aan vervanging toe ?

Heel goede locatie . Super ontbijtbuffet .

Niet tot weerziens!

Kamer lag tegen een heel drukke straat. Omwille van het warme weer moesten we met de vensters open slapen.super korte nacht. Smorgensvroeg leek het net alsof de auto's en de vrachtwagens in de kamer reden. Kleine kamer maar de badkamer was groot genoeg maar ook pokkewarm.

Het ontbijt was in orde. Meer dan voldoende keuze.

kamer is veroudert en heel erg benauwd en erg warm geen...

kamer is veroudert en heel erg benauwd en erg warm geen airco, en geen ventilator op de kamer. verder rommelig geheel, de bazin niet vriendelijk ook niet tegen personeel.

Matig.

Het was erg warm op de kamer. Sliepen op de eerste verdieping, met daaronder een plat dak. Het raam kon niet op een kiepstand. Iedereen kan dan binnenkomen. Niet prettig. Kamers zijn gehorig en gedateerd.

Douche was prima en schoon.

Zeer verzorgd ontbijt, propere kamer en prijs/kwaliteit zeker in orde.
    • Budget Tweepersoonskamer

Met weekend geen avondeten te verkrijgen. Tegen zeer drukke weg gelegen, geen airco, met gevolg als je een raam wil openzetten als het warm is, veel lawaai.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid, wel de eitjes zelf te bakken of koken, maar was geen probleem. Lekker vers brood en vers fruitsap. De kamer en badkamer proper en grote kleerkast. Ruime parking en fietsstalling.

Buiten de slechte nachtrust ... hebben we wel een heel leuk fietsweekend gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen airco was op de kamer, en dat de kuisploeg er dan ook geen rekening mee houd om de overgordijnen dicht te houden! Minder goeie matrassen, je voelt er de veren doorheen!

Het ontbijt was zoals een ontbijt hoort te zijn, niets meer, niets minder! En er is een gratis garage met slot om de fietsen op te bergen. Ruime parking voor de auto's. Vriendelijke bazin.

Perfect voor éé nacht

Ligt aan een drukke baan, maar aan de achterterkant van het hotel zit je vrij snel in de bossen.

Eenvoudig hotel, maar heel netjes, vriendelijk onthaal en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Perfect ontbijt en er is apart nog borrelhapjes gemaakt!

Geen airco op kamer Dicht langs weg (kamer was aan straatzijde)

Perfect ontbijt en er is apart nog borrelhapjes gemaakt! Terwijl keuken eigenlijk dicht was

simpel maar goed

een oud gebouw met twee verdiepingen via trap kleine kopjes koffie die men apart moest vragen

mooie badkamer ze waren bereid de reservering een nacht op te schuiven wegens overstroming

De kamer was erg warm omdat het 30 graden was die dag en mijn kamer op de bovenste verdieping lag. Daarbij was er geen airco of ventilator. Daarbij lag mijn kamer aan een drukke weg met veel auto lawaai.

De ligging van de locatie

• Budget Tweepersoonskamer

de vriendelijkheid van de hotelier was matig, hij had er niet zoveel zin in.

Kamer was ruim en compleet, hygiëne was goed, wifi was goed, ontbijt was meer dan prima

• Budget Tweepersoonskamer

Kamer is gedateerd, snoeren lagen bloot en kamer was onverzorgd. Locatie kan ook beter. Prijs kwaliteit verhouding in orde

Kamer erg basic, maar wel heerlijke douche en perfect ontbijt.

Goed verblijf met als minpunten de drukke weg en niet meer hebben van een restaurant.

Wat tegenviel was het niet dat er geen restaurant meer is in het hotel en geen avondbar. Tevens is de ligging aan de drukke weg ronduit vervelend, zelfs het zitten op het terras aan de zijkant werd er door vergald.

Kamers waren van voldoende kwaliteit, ontbijt was heerlijk en ruim gesorteerd. Koffie werd prima verzorgd.

Gewoon goed, was wat we er van verwacht hadden.

Kleine opmerking: was even wachten voor bediening koffie bij ontbijt en ook voor een 2de tas maar hij was wel goed.

Prijs-kwaliteit voor 2 sterren viel best mee. Ontbijt was OK.

gezellig, leuk en fijn

Ligt aan een drukke baan, even verpozen op het toch leuke terrasje, met de vrienden napraten, was lawaaierig en moeilijk.

Prima startlocatie voor fietsers, motards. We hebben genoten van het heerlijk ontbijtbuffet, het lekkere brood.... De kamers zijn ietsje gedateerd, maar we hebben lekker geslapen, alles prima netjes, de voorzieningen allemaal ok, dus prijs kwaliteit toppie.

Een heel redelijk hotel voor een zeer schappelijke prijs.

Er zouden airco's in de kamers moeten komen en doordat je direct aan de weg zit ondervind je wel het een en ander aan geluidshinder. Ook zou het leuk zijn als de badkamer op slot kan, maar dit probleem is nog wel te overzien.

Het hotel ligt dichtbij Maastricht in een klein dorpje in een mooie omgeving. Vooral als je van hieruit met de fiets naar Maastricht gaat langs het sluisje en de Zuid-Willemsvaart, maak je een prachtig tochtje. Een groot pluspunt van dit hotel is het ontbijt! Dat was meer dan goed! Ruime keuze en zeer verzadigd. Wat me tegenstond is dat er geen airco op onze kamer was. Die zouden ze moeten inbouwen in de kamers naar mijn mening, de kamers waren echt te warm. De ramen kunnen prima open, maar dan heb je weer de geluidshinder van de auto's omdat het hotel pal aan de grote weg zit en onze kamer aan de voorkant was. Verder zag het er goed verzorgd en zeer schoon uit. Dus: zeer redelijk en knus hotel vlakbij Maastricht met een uitstekende prijs.

-Ontbijt was prima.

-Buiten zitten op het terras was niet fijn ivm de drukke N78 die pal langs het hotel ligt! Veel geluid, enz. - Binnen bij receptie/bar was wat zitgelegenheid, maar ongezellige kantine achtige inrichting. Net als ontbijtzaal.

-Ontbijt was prima. Lekkere verse broodjes, jusdorange, enz. - Kamer was ruim en bedden goed. Geen moderne inrichting. Vloeren kraken wel erg. - mooi vertrekpunt voor fietstochten in verschillende richtingen.

Veel te veel geld voor deze tegenvallende kwaliteit.

Geen mogelijkheden voor drinken te krijgen na 22.00 uur. Geen koffie, of drankautomaten. Geen personeel meer aanwezig na 22.00 uur. Je voelt je opgesloten. Afstandbediening tv batterij leeg. Hotelkamer niet hygiënisch, optisch schoon, maat achter nachtkastje ëén smeerboel. Bedden maar half opgemaakt. zwarte haren in bed en bad. De mini douche en bad flesjes worden volgens mij bijgevuld. Was één grote plakkende haarbal. Maar twee stopcontacten op de kamer.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Dagklinik van mijn man

De trappen,de vloer in de kamer kraakt te veel, het fruit van het ontbijt ligt te veel in de zon

De properheid, de vriendlijkheid,goede service en het super ontbijt 😊🤗😊

Zalige ligging en vriendelijke mensen

Sauna gesloten voor 10dagen wegens onderhoud. Dit mocht wel op de site vermeld staan

Ontbijt was super. Veel keuze. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Uitstekend ontbijt, met heerlijke verse koffie en vers...
    • Budget Tweepersoonskamer

Vloerbedekking in de kamer, niet geschikt voor mensen met stofallergie, restaurant is dicht in het weekend. Kamers erg gehorig

Uitstekend ontbijt, met heerlijke verse koffie en vers geperste jus d'orange

prima tot de volgende keer.

Het ontbijt was goed .Dinner ook,duurde alleen te lang maar de jonge man moet nog veel leren.Hebben wij wel begrip voor.Alleen de kamer was veel te warm.

• Budget Tweepersoonskamer

De kamer was top! Mooi ruim en schoon. Het personeel is ook erg vriendelijk. S avonds gegeten dat was erg lekker en met het ontbijt wa s er een ruime keuze. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima kamer en ontbijt; oefen even met de parkeerplaats

Het was nogal ingewikkeld om de parkeerplaats te bereiken, vanwege de autoweg waaraan het hotel ligt.

Mooie ruime kamer, waar temperatuur goed te regelen was. We hebben erg genoten van restaurant Floc, schuin tegenover het hotel.

Een goed verblijf voor een nachtje
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt. De confituur was vervallen. Ik vroeg thee en pas nadien merkte ik dat er een keuze klaar stond tssen de rest van het ontbijt. Eitjes moest je zelf koken. Miste spek hierbij.

De kamer was heel netjes en zalig bed.

Prima kamers, vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt!

De kamers zijn iets gedateerd. In de badkamer zit bijvoorbeeld nog geen thermostaatkraan.

Het ontbijt was zeer goed! Variëteit aan verse broodjes met ruime keuze voor beleg. Daarnaast nog de keuze om eieren te bakken/koken en verse jus te persen. Het personeel was ook zeer vriendelijk!

leuk hotel, vriendelijk personeel, maar zorg dat je een goed kamer neemt.... en lees ook de reviews
    • Budget Tweepersoonskamer

de kamers, onze kamer viel onder een budgetkamer. Wel een goed bed (2 x 1 persoons), maar de douche was knudde. Geen afzuiging waardoor de muren drijfnat werden en zelf het toiletpapier doorweekt raakte van het water welke van de muren liepen. Ook qua lampen op de kamer was het matig, 2 kleine bedlampjes, daar moest je het mee doen.

Ontbijt was goed en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Aan te raden!

Wij hadden een ruime, gezellig ingerichte en goed schoongemaakte kamer met comfortabel bed. Uitgebreid ontbijtbuffet met mogelijkheid om zelf eitjes te koken of bakken. Wij hadden samen met onze vrienden het badhuis gereserveerd en dat stond mooi klaargemaakt op ons te wachten met handdoeken, kaarsjes, ... heel gezellig. Praktische ligging, vlakbij Maastricht en Valkenburg.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
    • Budget Tweepersoonskamer

De thermostaat op radiator op kamer 2 was wat onduidelijk . Helemaal uitdraaien werkte goed.

Vriendelijk ontvangst en sfeer , goed ontbijt , mooie badkamer.

Prima overnachtings-locatie vlak bij Maastricht met zeer...

Prima overnachtings-locatie vlak bij Maastricht met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Mochten 's morgens onze bagage vast achterlaten op de kamer .

Prima voor een nacht.

Pand gedateerd en de kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Hotel grenst aan hoofdweg in Lanaken, waardoor geluidsoverlast kan ontstaan.

Ruime kamer voor 2 personen. Ontbijt uitstekend, ruime keuze.

Zeer prettig verblijf

Bij het uitchecken of bij een drankje aan de bar duurde het even voordat het personeel het door had. Er lag wel een bel maar die leek niet te werken.

De kamer; het was ruim en heel schoon

Jammer van een glazen deur tussen kamer en badkamer

kamer ok,wat geluidhinder van drukke baan,ontbijt zeer goed, vriendelijk personeel,goede parking,gratis.

ontbijt heel uitgebreid, super voor deze prijsklasse.

Bij warmere periodes zijn de kamers te warm dus een betere koeling zou handig zijn. Voor de rest top hotel!

ontbijt heel uitgebreid, super voor deze prijsklasse.

aan te bevelen voor een kort verblijf, of weekend
    • Budget Tweepersoonskamer

ontbijt was zeer omvangrijk, alles was er. Ontbijt is zelfs blijven staan tot na 10u00 omdat wij daags voordien een trouwfeest hadden en iets langer wouden uitslapen, dit was geen enkel probleem voor de uitbater.

VOOR EEN VEROUDERD HOTEL WAS DE HYGIENE EN DE SOBERE...

DE LOCATIE IS GELEGEN AAN EEN DRUKKE AUTOWEG WAARDOOR MET HET RAAM OPEN SLAPEN NIET MOGELIJK IS. MET GESLOTEN RAMEN ALLES OK.

VOOR EEN VEROUDERD HOTEL WAS DE HYGIENE EN DE SOBERE INRICHTING ZEKER IN ORDE

Ontbijt was zeer uitgebreid, het kon niet beter.

De kamer was zeer gedateerd en de bedden waren aan vervanging toe. De wastafel in de badkamer liep nauwelijks door. Het hotel ligt direct aan een hele drukke weg waardoor je 's nachts geen raam open kon houden. De kamer was wel voldoende geisoleerd.

Ontbijt was zeer uitgebreid, het kon niet beter. Personeel was uiterst vriendelijk. Het hotel ligt op slechts 7 kilometer van het Vrijthof.

te kort en uitleg zie hierboven, maar daar kunnen de uitbaters niets aan doen ; waren zéér vriendeli

Het lawaai van een (toevallige ??) groep jonge voetbalspelers die 's anderendaags ergens in de omgeving een tornooi moesten spelen en die 's nachts thuiskwamen en tot 3 uur zaten te roken én te babbelen over hun avonturen van die avond...... Gevolg : héééél weinig geslapen die nacht.

Het ontbijt was overheerlijk !!

We hebben het er heerlijk gehad.

De straat is druk en heel saai. Voor vertier moet je snel wegwezen.

Het ontbijt was heeeel goed en aardig personeel. De kamer en badkamer roken heerlijk naar schoonmaakmiddel. Lekker fris.

prima voor één nachtje.

hotel ligt aan een drukke weg, zeer gehorig. Als je buiten op het terras zit, kun je elkaar niet verstaan. Krakende vloer in de kamer, kleine kamer, kunt elkaar bijna niet passeren.

zelf eitjes koken of bakken en zelf sinaasappelsap persen, maar evengoed een top ontbijt en een zeer vriendelijke gastheer. Heerlijk bedje.

Prima als je een dagje en avond naar Maastricht wil.

Locatie, maar dat wisten wij.

Heerlijk ontbijt met zelf verse jus persen en erg lekker brood. Schoon bed en badkamer zelfs met bad. Prijs kwaliteit prima als je in Maastricht wil zijn. In Maastricht hotels drie keer duurder.

Heel erg tevreden, leuke mensen

Wij hadden kamer met alleen douche besteld, maar was toch een badkuip met een douche er boven, niet zo handig, maar verders geen probleem

Ontbijt was prima, kon zelfs een eitje bakken

Goed gelegen hotel waaruit je veel kan doen met kinderen.

Geen airco op de kamer en had liever een kannetje koffie gehad dan telkens een kopje te vragen.

Uitstekend ontbijt. Gevarieerd om de dag te beginnen. Keuze uit verschillende broden, beleg, cornflakes, yoghurt e.d.

Kamers waren prima.

Het verkeer wat langs reed. Bij openstaande ramen wel gehorig. Aan de voorkant van het hotel.

Kamers waren prima. Schoon. Douche en toilet helemaal goed. Ontbijt zeer uitgebreid. Heel veel keus. Eigenaar heel vriendelijk.

Ontbijt zeer lekker en uitgebreid.

Op het ogenblik van ons verblijf was het zeer warm en dan zijn de kamers ook wel zeer warm om te slapen. Een zonnewerend screen kan een oplossing zijn en verhoogt het comfort.

Ontbijt zeer lekker en uitgebreid. Onze kamer was ruim en zeer netjes?

2* hotel maar met de service van een 3* zaak
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was snikheet (als gevolg van de hittegolf van de afgelopen week) en met open raam slapen was moeilijk gezien de drukke baan waaraan het hotel gelegen is. Jammer dat men er niet aan gedacht had vooraf te luchten (de dag van aankomst was eerder een frisse dag met veel wind, dus de perfecte omstandigheden om de kamers te luchten en te laten afkoelen). Zelf kwamen we vrij laat aan en was er niet genoeg tijd om voor afkoeling te zorgen. Wat booking.com zelf betreft: €25 kosten aanrekenen voor een annulatie waar de B&B - eigenaar zelf geen probleem van maakt lijkt ons overdreven, zeker gezien het feit dat wij geopteerd hebben voor een andere overnachting (via booking.com). Dit is de 2de keer dat wij teleurgesteld zijn wat de service betreft; telkens bij een voorafbetaling. Vooraf betalen of een voorschot betalen is dus zeker af te raden!

Ontbijt was lekker en uitgebreid. Badkamer was klein maar perfect in orde - bij het douchen onmiddellijk warm water - ook haardroger beschikbaar

géén tweede keer

Het viel op dat het "personeel" te veel hooi op de vork neemt. Ontvangst van klanten, receptie, administratie, bezig in de keuken, informatie verstrekken, bedienen. Dit allemaal door één mevrouw en een hulpje die steeds om hulp moest vragen. Een stresserende bedoening die een echte warme en open klantvriendelijke houding in de weg staat. Jammer, ze doen hun best. Komt daarbij een aanvallende manier van communiceren. "Ga dan naar de brasserie, ik heb het al tegen je vriend gezegd, terug de verkeerde code, goede morgen koffie of thee?" Om maar enkele voorbeelden te benoemen. Er moest 's avonds afgerekend worden!!! 's Morgens was er inderdaad geen tijd en niemand aanwezig aan de receptie. Het hotel is gelegen aan een erg drukke baan met veel lawaaierig verkeer. Rustig wordt het er niet, druk uitzicht. We zagen uit naar een sauna, doch nog eens 50 euro extra betalen voor 2 uur was ons toch wat te prijzig. Gezien het erg warme weer liep de kamertemperatuur erg hoog op zonder een mogelijkheid om af te koelen. Op het eerste zicht een modern net ingerichte kamer doch bij tweede lezing stond de lavabokraan los, geen gevoerde gordijnen, bedden niet opgemaakt, het bureautje had reeds bij aankomst een rommelige indruk. 95 euro voor één nacht met ontbijt in een twee sterrenhotelletje vind ik niet direct goedkoop. We bezoeken jaarlijks toch wel een 30 tal hotels in binnen en buitenland dus hebben we wat referentiehotels van dezelfde categorie. Dit hotel ontgoochelde ons. Vriendelijkheid kost geen geld.

Uitgebreid ontbijt.

De mensen zijn welwillend genoeg maar de locatie en accommodatie doen dit jammer genoeg teniet.

Gelegen aan een zeer drukke weg, als je op het terras zit kan je elkaar niet verstaan. Het geraas werkt enorm enerverend. Alle ruimtes waren snikheet, veel slecht isolerend raamwerk, geen geschikte zonnewering en de poetsvrouw deed bij vertrek de gordijnen steeds open!

Het ontbijt is heel erg uitgebreid en het personeel heel erg vriendelijk. Centrale ligging om te vertrekken naar alle windstreken. Afgesloten fietsparking (maar stond wel bommevo)l.

Voldoet aan de omschrijving en dus verwachting.

Het hotel ligt vlak langs de weg, maar veel last heb je er niet van.

Voldoet aan de omschrijving en dus verwachting. Eenvoudig maar goed hotel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Niet aan te raden voor reiziger dat wil genieten of zakenmensen ...mss werk mensen d
    • Budget Tweepersoonskamer

Alles zoals bij vorig antw, zelfs alles hoor je boven en naast jou.... een renovatie is daar wel nodig

Niets , als ik bedenk wat ik heb betaald in Nieuwpoort en mocht dit een normale dag verblijf geweest zijn kwam de prijs in de buurt. Kleine kamer dat niets ingericht is met een kapotte tafel, bedden dat je geen bed kan noemen,nachtkastjes zijn dat niet...ze kwamen dubbel zo hoog dan het bed,schilderwerk van kamer kan het kleinste kind en nog geen goeie morgen aan het ontbijt. Ze deden alles met tegen hun zin..een ei bakken en koken moet je zelf doen,het is toch een hotel!!!!werd weinig aangevuld of niks tot je het vraagt...ze houden niks in het oog enz . Gaan jullie zelf niet zien voor dat aan te bieden? Zo gaat het vertrouwen weg en gaan we op een ander boeken

Het is een tweesterrenhotel, maar met eeen zeer ruime kamer,...

EIgenlijk niets. De uitbater en het personeel waren ook vriendelijk. Dus mij hoor je niet klagen.

Het is een tweesterrenhotel, maar met eeen zeer ruime kamer, eenruime,kraaknette badkamer en 's morgenseen zeer ruim voorzien ontbijtbuffet en een ruime gratis parking aan het hotel. Wat wil je nog meer ?

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Nachtje slapen voor weinig
    • Budget Tweepersoonskamer

Beetje oubollig en overgeschilderde oude spullen. Kapotte vloerbedekking op de gang. Oude stoelen in de eetkamer. Wel allemaal schone en prima voor de prijs.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Aangenaam verblijf in Hotel Admiraal

Geen negatieve opmerkingen. Een kleine tip : de lampjes langs de trap werken verblindend en hebben omgekeerd effect.

Kamer wat klein, maar goed voor 1 nacht. Ontbijt was heel verzorgd, heel uitgebreid, zeker voor elk wat wils. Vriendelijk en goeie service. Heel attent om spontaan en ongevraagd een grote tafel te reserveren voor ons gezin met 4 kinderen voor het ontbijt.

Hier ga ik vaker naar toe

een zeer uitgebreid ontbijt met veel variatie en keuze mogelijkheden. Ik sliep aan de achterkant van het hotel, en dat is lekker als je met raam open slaapt.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima hotel, met lekker ontbijt!
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer nogal gehorig, ook straatlawaai. Misschien zijn rolluiken een optie om de kamer te verduisteren.

Heerlijk ontbijt, echt alles was aanwezig. Makkelijk te vinden. Ruime parking. Ruime kamer. Vriendelijke ontvangst.

Uitgebreid ontbijt, de kamer is niet groot maar naar...

De kamers zijn erg gehorig en de wifi is savonds enigszins overbelast. De temperatuurregeling van de douche loopt ook niet helemaal soepel.

Uitgebreid ontbijt, de kamer is niet groot maar naar verwachting voor een 2* hotel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Goed onthaal, heel vriendelijke mensen , super ontbijt!

Misschien wat doen aan de verlichting, flauw licht en enkel één, canvas en Ketnet op tv. Gelukkig was er een leuke film die avond op één

Het ontbijt was heerlijk, heel propere kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Niet goed en niet slecht.

Te duur voor het gebodene. Gehorige kamers. Verouderd. Meteen afrekenen bij het inchecken is raar.

Vriendelijk personeel, geweldig ontbijt. Veel parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Hartelijke ontvangst en goede verzorging zorgden voor een goed verblijf

Omdat er geen lift is moesten we met de trap naar de bovenste verdieping Erg veel lawaai v.w de autoweg die pal naast het hotel ligt

Alles was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Volgen Eneco tour prima te doen vanuit deze locatie

De toilet en douche voorziening op mijn kamer is erg matig, niet conform beeld dat gewekt is op de site.

Ontbijt is prima verzorgd en de uitbaters zijn erg vriendelijk en service verlenend.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

hotel is binnen aan moderniseren toe

de riool lucht en badkamer, toiletbril echt nodig aan vervanging toe, en een diep bad moeilijk om in en uit te stappen met een te kort/klein douche scherm.spettert alles nat.

vriendelijk personeel, en een zeer goed ontbijt, goeie bedden

• Beoordeeld op: 20 september 2018

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Goedkoop goed voor een nachtje

De infrastructuur en kamers zijn aan vernieuwing toe.

Lekker en uitgebreid ontbijt.

ruime kamer goed bed, overal zeer netjes , ruime gezellige...

geen opmerking

ruime kamer goed bed, overal zeer netjes , ruime gezellige ontbijtzaal, zeer uitgebreid ontbijt , vriendelijk onthaal

Het feit dat we later aankwamen dan gepland.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het feit dat we later aankwamen dan gepland. En er niet moeilijk werd gedaan om de sleutel.

Geen aircon bij 35 graden .
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen aircon bij 35 graden . Veel verkeerslawaai.

Ontbijt .

Ontbijt .

Voor een overnachting met ontbijt was het goed
    • Budget Tweepersoonskamer

De foto's die op de site staan komen niet overeen met wat we gezien hebben en ook het restaurant heb ik niet gezien .

Het ontbijt was in orde