Beoordelingen over Hotel Adoma 3-sterren

Sint Denijslaan 19, 9000 Gent, België

#39 van de 44 hotels in Gent

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

- zeer mooie propere en grote kamers

ontbijt was heel pover en traditioneel (o.a. geen vers fruit aanwezig) Persoonlijk heb ik liever een overtrek over het donsdeken. Nu lag het donsdeken bloot en lag er een laken onder, maar je komt toch steeds in contact met het donsdeken.

- zeer mooie propere en grote kamers - heel vriendelijke mensen - gratis private parkeergelegenheid aan het hotel

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

globaal kort maar aangenaam verblijf; voor herhaling vatbaar.
    • Suite met Hamamdouche

Het ontbijt was goed maar niet uitgebreid. Ik miste bv vers fruit en een croissantje

Prachtige aangename kamer die gelukkig geen lawaaihinder gaf van het vlakbij gelegen St Pietersstation. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Goed.

Ontbijt te sober. Meer keus in beleg, vruchten zou goede verbetering zijn.

Kamers ok. Vriendelijke servicegerichte receptie. Parkeerplaats is erg handig in Gent.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

We hebben enkel van het hotel gebruik gemaakt om te slapen.

Ik zou een andere oplossing zoeken voor het douchegordijn aan het bad. Dit oogt niet proper, is vervelend als het aan je lichaam blijft plakken en de badkamer wordt toch helemaal nat bij het douchen.

We hebben enkel van het hotel gebruik gemaakt om te slapen. De kamer was niet groot, maar alles wat we nodig hadden was aanwezig (TV, haardroger, handdoeken, extra kussens). De badkamer was zeer proper, enkel een bad met een douchegordijn vond ik minder.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Gezellig en ongedwongen verblijf.

we hadden een kamer precies tegenover het station. Raam kon niet open vanwege het lawaai van de treinen.

ruime kamer, goed bed. Ontbijt voor 8 euro was prima. Ligging hotel t.o.v. station en centrum is uitstekend.

Goed ontbijt, hartelijke ontvangst

Bedden hadden een waterdichte hoes oid, slaapt iets minder comfortabel dan een matras zonder zo'n hoes ivm vochtafvoer

Goed ontbijt, hartelijke ontvangst

Kamers waren op zich prima, bedden, stoelen en wc en douche...

We hadden de drie persoonskamer geboekt. Helaas is de tweepersoonsbed vrij klein met maar 1 matras en 1 deken. Vrij knus, je moet er van houden.. Tevens is het andere eenpersoonsbed vrij hard.

Kamers waren op zich prima, bedden, stoelen en wc en douche aanwezig. Voor een nachtje is het prima te doen, voor als je er langere tijd zal zitten zal ik persoonlijk zelf wat anders kiezen.

Accomodatie te duur voor gebodene
    • Suite

Hotel ligt aan drukke spoorlijn. Door het warme weer noodzakelijk om s nachts ramen open te houden ivm geen airco. Hierdoor enorm veel lawaai van treinverkeer.

Goeie bedden

Een aanrader in Gent

Gezellig hotel met mooie en propere kamers. Prijs/kwaliteit is super, op een top locatie. Uitbaters zijn vriendelijke mensen die je welkom doen voelen.

Prijs-kwaliteit zeer goed!

Bij aankomst kregen we een upgrade van de kamer, hierdoor kregen we voor dezelfde prijs een suite aangeboden. Prachtige sauna en douche. Zeer vriendelijke uitbaters. Wij komen zeker terug.

Top hotel

Het hotel ligt blak naast het spoor, liggen wel oordopjes ter beschikking op je kamer

Ligging van het hotel ten opzichte van opendaar vervoer en centrum. Gratis parkeren en erg vriendelijk personeel

Prima verblijf met vriendelijke behulpzame eigenaar en makkelijke OV verbinding in de buurt .

Lift is erg krap en maar geschikt voor 2 personen . Douche gordijn was aan onderzijde niet schoon .

Vriendelijk ontvangst en uitleg over de stad met ongevraagd een stadsgids en plattegrond . Bij het ontbijt persoonlijke begroeting en eigen verse pot koffie . In de directe omgeving tramhalte .

Geweldig ontspannend
    • Suite met Hamamdouche

De ensen van het hotel waren heel vriendelijk en profesioneel echt een aanrader de kamer was geweldig moi de stoomdouche een zaligheid geen 1pnte comlentaar op dit pracht hotel

Vriendelijk personeel.

Kleine parking. Hotel aan de spoorbaan. Raam kan niet open ivm geluid treinen

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en snel in en uit checken. Prima wifi

Hoofdkussens waren erg slap. Waterkoker zou fijn zijn op de kamer.

Schone kamer, prettige ontvangst. Bij een vraag over parkeren bij vertrek onvriendelijk en geen gastvrij antwoord. Mooie nette badkamer.

Zeer aangenaam. Een mooie dag gehad

Eventueel een minibar

Ontbijt was heerlijk, kamers zeer proper en alle luxe aanwezig, misschien een minibar op de kamer. De ligging op enkele 100 meters van het station is ideaal.

Op voorhand hadden we via Booking een late check-out tijd...

Op voorhand hadden we via Booking een late check-out tijd aangevraagd. Deze was goedgekeurd zonder extra kosten. Echter was de receptie bij aankomst niet op de hoogte en liet ik de goedkeuring door Booking zien. Ze zij dan dat ze dacht dat dit over de check-in ging. Bleek dat we €6 per kamer per uur moesten bijbetalen... Jammer dat de receptioniste niet kon toegeven dat het haar eigen fout was dat ze verkeerd had gelezen

Een heerlijke ontspannen hotel om lekker in te genieten.

De gehorigheid in de badkamer daar kon je de kamers naast je goed horen en de kamer was erg warm en benauwd ondanks dat de verwarming uit stond. Dit hebben we gemeld en het bleek een probleem te zijn waar ze druk mee bezig waren.

wij vonden de sfeer in de kamer heel mooi het was rustig en netjes alles zat mooi strak in de verf en het bed was simpel maar sfeervol ingericht met veel op berg mogelijkheden voor ons als gasten. Ook had hij een mooie simpele maar luxe frisse badkamer. Met ook weer diverse opberg plekken. Alles was keurig schoon en rook fris.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Redelijk

Ze hebben slechts een paar parkeerplekken, parkeren in de omgeving is niet duur, maar je staat snel redelijk ver weg.

Zit vlakbij het centraal station, dus als je de stad in wil is dat makkelijk.

Goed voor een nachtje...

Voorkant van hotel, toch wel lawaai van de treinen. Zeer kleine parking, op staat is betaald parkeren.

Goed bed, proper en betaalbaar overnachten. Grote kamer.

De kamer, bedden en badkamer zijn schoon & netjes.

De locatie is niet echt dichtbij het centrum maar wel dichtbij het station. Wij kunnen van hetstation naar het centrum met de tram. Het kost een dag kaart =€6/volwasen en €4/kind boven 10jr. Wij zijn met mensen drieen dus €16/dag is behoorlijk wat😊 Het hotel heeft alleen 4 parkeerplaatsen. Er is parkeer gelegenheid langs de weg van het hotel maar het is duurder.

De kamer, bedden en badkamer zijn schoon & netjes. Ardig medewerker. We hebben geen last van de lawaai. Het was stil dus kunnen wij ook prima slappen. Het ontbijt is ook goed. Brood, cornflakes, eiren, yoghurt, milk, sap, etc. Super!!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Het was niet de eerste keer en zeker niet de laatste :)

Een goed gelegen hotel gerund door vriendelijke mensen met comfortabele en propere kamers en een lekker ontbijt. Ideaal om te boeken met een citytrip.

Goede keus en zeer netjes

Maat had geen ontbijtmes en opende een lade in de ontbijtruimte om een mes te zoeken en toen reageerde dat mens van het hotel als door een wesp gestoken...stel je niet aan, en zorg anders dat het bestek er ligt sukkel

Netheid, locatie, prachtige badkamer, goed ontbijt

Kon beter

Hele onvriendelijke ontvangst.Ruziemaken terwijl er gasten bijstonden.Bitsige antwoorden,niet klantvriendelijk. Vuilnisemmer op de kamer zat nog vol bij aankomst op de kamer.

De badkamer was proper en het bed was goed. Bagageruimte voorzien

simpel maar zeker goed ontbijt door een zeer vriendelijke...

simpel maar zeker goed ontbijt door een zeer vriendelijke man. heel makkelijk met de tram binnen paar minuten in het centrum. ik heb een heerlijk weekend met mijn dochter gehad

De locatie was precies goed voor een korte vakantie, de...

De locatie was precies goed voor een korte vakantie, de hartelijke ontvangst was echt een extra. De tips die we kregen hebben we opgevolgd en waren zeer de moeite waard.

Grote kamer
    • Suite met Hamamdouche

Sauna kan pas gebruikt worden voor €35 extra opleg. Schandalig voor al een te dure kamer voor wat het is. Lawaaierige buren, slecht geïsoleerd

Grote kamer Goed bed

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Matig alternatief
    • Suite

Geen vermelding dat het sanitair water uit een zelfgeboorde put kwam en bruin zag van het ijzergehalte. Huisdieren in huis waardoor er een geur hing.

Gezellige omgeving, goede bedden en dus ook genoten van een goede nachtrust. Ontspannen gemoedelijke sfeer.

- Badkamer werd mooi gerenoveerd en is absoluut in orde.

- In de badkamer is er standaard geen haardroger aanwezig, die moet je nog aan de receptie gaan vragen. - Op zondagochtend werd er in de kamer naast ons rond 9u30 geboord ...

- Badkamer werd mooi gerenoveerd en is absoluut in orde. - De kamer zelf is nogal outdated en ziet er gewoon niet aangenaam uit.

Een doelmatig hotel en het centrum is bereikbaar met openbaarvervoer

Mis Koffie en the op de kamer entree was te zakelijk geen mooi uitzicht parkeren had iets ruimer gemogen

kamer en badkamer was modern geluids overlast viel mee kamer voorzien van t.v. In de buurt een mooi park en musea Bij de receptie is men behulpzaam met het vertellen over Gent en de weg te wijzen.

Tegen gevallen geen woorden voor!!!!!

Onvriendelijk onthaal onbeleefd zeker niet voor herhaling vatbaar!!!!!

Ligging mijn eerste indruk was goed maar eens aan de receptie was de vriendelijkheid alles behalve!!!!!!

Ideaal gelegen, dichtbij station en ander openbaar vervoer.

Ideaal gelegen, dichtbij station en ander openbaar vervoer. Kamer prima in orde, alles wat we nodig hadden en ontbijt prijs/kwaliteit super. Zo zouden er meer hotels moeten zijn!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het hotel was oud en was duidelijk aan een opknapbeurt toe.

Het hotel was oud en was duidelijk aan een opknapbeurt toe. De kamer was klein en vies. De ramen waren niet gewassen en het kozijn was aan het rotten. De vloerbedekking zat vol vlekken en dit gold eveneens voor de sprei en de sierkussentjes op het bed. Het bed was doorgezakt. De douchekop kon je niet verstellen anders spoot het water de hele badkamer door. Tevens zat het douchegordijn vol vlekken. In de lift troffen we op de grond twee wijnglazen met een fles wijn aan (om 15.00uur in de middag) en een paar uur later stonden deze er nog in. Hierdoor konden we amper met zijn tweeën in de lift staan aangezien het een hele kleine lift betreft. Wij betaalden 88 euro voor een twee persoonskamer. Qua prijs kwaliteit is dit veel te veel geweest.

Prima om alleen te slapen en evt ontbijt. Niet langer dan noodzakelijk verblijven

De bediening , er werd weinig tot geen interesse getoond, alleen het nodige werd uitgewisseld geen gevoel van welkom. Het echtpaar heeft het duidelijk veel te druk, daardoor komen ze geïrriteerd over alsof ze gestoord worden tijdens hun werkzaamheden .

Ontbijt was genoeg, niet overdadig , wat op was werd direct aangevuld . Passend bij hotel, eenvoudig maar goed te doen

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De douche was zalig en de grote oppervlakte van de kamer
    • Suite met Hamamdouche

Parkeergelegenheid, de kussens vriendelijkheid van bepaalde personen waas benedenmaats, versheid van het brood bij ontbijt, het niet bekrijgen van het gevraagd product (bereiding ei)

De douche was zalig en de grote oppervlakte van de kamer

Leuk en voor herhaling vatbaar.

Enige persoonlijke minpuntje (dat ik overigens in álle hotels meemaak, van klein tot supergroot) dat er géén verse melk geschonken wordt maar gesteriliseerde (dus lang houdbaar) Onvoorstelbaar dat lang houdbare melk gebruikt wordt waar een hoge omloopsnelheid gegarandeerd is en dus verse melk absoluut geen probleem hoeft te zijn.

Nette badkamer, al houd ik persoonlijk niet van douchen in een ligbad vanwege het slipgevaar. Goed verzorgd ontbijtbuffet dat constant bijgevuld word.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Ik ben tevreden

conform mijn verwachtingen. Alleen heel jammer dat ik geen koffie op mijn kamer kon zetten. Een waterkoker en oploskoffie, of een klein filterapparaatje had heel prettig geweest

Dicht bij het station. Rustig. Goed bed en goede douche

Één bed was behoorlijk hard, lag dus echt niet lekker. Het andere bed lag heerlijk, maar raar dat er niet twee goede bedden stonden.

Prima, schoon, goede locatie, leuke kamer

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima Hotel! Niet luxe maar erg netjes en verzorgd!

Het hotel had dichter bij het centrum moeten staan

Prima Hotel! Net buiten het centrum. OV op loopafstand. Nette kamer en badkamer. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Parkeren achter hotel. Goed geregeld!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Als Gentenaars deed het nog s deugd om hier te overnachten !

Warme kamer en onfrisse (sigaretten)geur, oncomfortabel bed, badkamer echt heel basic (geen bekertjes, watten,...). Prijs-kwaliteit ontbijt niet in verhouding.

Ligging, parking, mogelijkheid tot ontbijt, vriendelijk onthaal, geen last van straat- of nachtlawaai.

Kamer en badkamer waren proper.

Geen minibar en helemaal niet gezellig ingericht, lijkt wel op een ziekenhuiskamertje. Je hoort alles wat er op de gang gebeurt.

Kamer en badkamer waren proper.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Matig.

kamer te vol: 1 groot 2-persoonsbed en amper 10 centimeter van het voeteinde nog een groot 2-persoonsbed ?! Te veel lawaai om 6u30; drilboor aan het werk buiten.

Auto kon op de parking van het hotel; badkamer prima.

No nonsence.

No nonsence. Prima bedden en prima sanitair. Schoon. Toegewijde medewerkers. Het gebouw is een beetje out dated, maar als je daar doorheen kijkt dan is dit een prima hotel voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Hartelijk ontvangst in dit familiehotel, gelegen dicht bij het St.Pietersstation en de tramhalte naar het centrum; fris opgesmukte kamers en ruim ontbijt; toeristische informatie beschikbaar

Centrum goed bereikbaar met de tram.

Het ontbijtje was goed, maar sober. De parkeerplekken van het hotel zelf zijn geen aanrader (maar in de buurt is goed betaalbaar te parkeren).

Centrum goed bereikbaar met de tram. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk verblijf in een pas opgeknapt hotel.

Bedden lagen uitstekend. Het ontbijt was goed en de kamer eenvoudig maar zeer schoon. Rustige omgeving. We hadden fietsen bij ons en dan zit je zo in het centrum, treinstation op loopafstand.

Kamer is verouderd, niet erg schoon (vlekkerig douchegordijn, badmat en smoezelige vloerbedekking). In de kamer was duidelijk gerookt. Er was weinig ruimte voor ventilatie. Het raam dat aanwezig was, daar viel het kozijn er ook bijna uit. Kortom, gedateerd en voor niet langer dan 1 nacht.

Ok, voor 1 nacht

Eigenaar is een merkwaardige man. Hij leek in eerste instantie niet vriendelijk, erg nors toen we vroegen naar parkeermogelijkheden. Later werd hij vriendelijker toen hij ons vroeg naar onze plannen in gent, kregen een routebeschrijving. Er waren slechts 5 parkeerplekken, terwijl dat nergens vermeld staat. Op straat betaald parkeren.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Mooie suite, maar jammer genoeg geen airco
    • Suite

Ontbijt was te basic en de kamer was ontzettend warm. Er is geen airco waardoor we verplicht met het raam open moesten slapen om het iets draaglijker te maken, maar hierdoor had je weer erg veel last van de treinen.

Ruime suite, zeer comfortabel ingericht, nette kamer

Geweldig voor een nachtje

Parking gelegenheid (ik weet dag dit niet evident is, maar misschien even aanpassen bij de beschrijving) de glazen waren niet proper wanneer we een flesje wijn hadden besteld, frigo was niet aangesloten dus het water was warm, op de kamers was het ook enorm warm, geluid van treinverkeer komt nog al sterk door

De kamers waren prachtig, late checkout was geen enkel probleem

Prima verblijf om Gent te bezoeken!

Het hotel staat aan het spoor. De treinen waren goed te horen.

De ontvangst was goed. Wij hadden een 3 persoonskamer. Deze was netjes en ruim. De badkamer was uitstekend! Het ontbijt was eenvoudig, maar zeker goed! De afstand naar het historisch centrum vonden wij goed lopend te doen, ongeveer 25 minuten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Eénmalig

Waar zal ik beginnen: Slechte kussens (klein met schuimkruimels) warm, zeer vieze vloerbedekking. Bad voelde vies aan. Ongezellige, armoedige sfeer door het hele hotel heen. Parkeren op zich prima, je moet wel achteruit terug eruit rijden (keren onmogelijk).

T was in de buurt van waar we moesten zijn... maar goh, daar had ik ook op gezocht. Badkamer was ruim.

Zeer slecht hotel met muffe kamers en veel neon verlichting

De kamer rook heel muf. Het was er snikheet. Geen koelkast op de kamer om drank gekoeld te houden. Tapijt was vuil, er stonden allemaal vlekken op. We hadden een kamer met 2 éénpersoonsbedden gevraagd en kregen een 2-persoonskamer waar 1 tweepersoonsbed stond en er nog 1 tweepersoonslogeerbed waar je, als je erop ging liggen bijna doorzakte. Ontbijt was pas om 8u00 hetgeen voor een zakenman veel te laat is waardoor we zonder ontbijt zijn moeten vertrekken. Veel nachtlawaai. Geen ventilator of airconditioning op de kamer. Over waren er neon lichten die zeer hinderlijk waren, net of men in een bordeel was. Hier ga ik zeker geen tweede keer naartoe.

Goed voor 1 nacht
    • Suite met Hamamdouche

De ramen in de kamer waren niet proper, het uitzicht was niet echt waauw, het ontbijt was goed maar sober. Voor de prijs van 7,50 euro, cava. Er was een stoomdouche en sauna aanwezig in de suite. Deze hebben we niet gebruikt omdat mijn vriend 35 euro te veel vond. Weinig parkeerplaatsen welke ook nog eens zeer moeilijk bereikbaar zijn (smal + paal middel op parkeerplaats) Op de straat parkeren is geen optie wegens betalend voor max 3u Het bed was groot, maar het kussen was heel slecht, waardoor mijn vriend amper geslapen heeft en met veel pijn is opgestaan

De kamer was groot en netjes. Mag ook wel, we hadden de suite. Kamer en badkamer werden gerenoveerd, waardoor alles er nieuw uitzag. Groot bed met 1 matras.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Maar goed dat het maar 1 nacht was.

Eigenlijk veel. Het hotel ligt tegenover het treinstation. De hele nacht gaat er goederenvervoer over de rails. De kamer was heet, geen airco of mogelijkheid om te koelen. De ramen open gezet maar dat hielp alleen in de nacht, en dan komen de treinen weer in beeld. Toiletpot niet goed schoon.

De uitleg over Gent was goed. Het ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

fantastisch !!!
    • Suite met Hamamdouche

Geweldig mooie en propere kamer , geweldig ontbijt en vriendelijk personeel . 500 m gelegen van het station en gemakkelijke verbinding naar het stadscentrum.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Kamer is prima , maar ontbijt kon beter.

De locatie en het ontbijt was basic. De ontbijtplaats was ongezellig. kleine parkeerruimte.

De kamer was ruim en boven verwachting mooi ! Met vele extra's, luxe.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Niet leuk

Kamer was donker (zeer ouderwets ingericht) en warm geen airco er hing een behoorlijk rioollucht bij het openen van het raam bleek de kamer langs een treinrails te liggen. Superslecht hotel qua comfort, parkeren was drama ergens heel nauw en klein achter het hotel je kon de parkeerplaats alleen achteruit door smal steegje verlaten geen zicht op de weg waar je moest opdraaien. Prijs kwaliteit echt ver te zoeken.

Geen van dat alles

De grote van de kamer.

Bedovertrek erg onhygiënisch ( vlekken, gaatjes van sigaretten,..) en kussen hingen vol met stof. Plekken op de vloer. Douchekop vol met kalk en het water liep in een straal eruit wat pijn deed tijdens he douchen. Douchegordijn vuil.

De grote van de kamer.

Goede kamer met enkele aandachtspunten die eenvoudig te verhelpen zijn. Parkeren is een minpunt.

Op de site wordt de parking op private grond aangeprijsd, maar uiteindelijk blijken er slechts zes parkeerplaatsen te zijn en moet er dus gewoon op straat geparkeerd worden; als ik de medewerker hier op aan spreek, dan reageert hij onverschillig. De kamer is in principe prima in orde, maar in de details gaat het mis : nauwelijks druk op de kraan van de wastafel, de sluiting van het raam hangt er los bij, een stopcontact hangt los, een prijsstickertje op de klep van de toiletrolhouder e.d. Alles relatief simpel te verhelpen met een beetje tijd en aandacht.

De kamer is relatief groot, met goede bedden en een keurige badkamer. Gelegen op loopafstand van het Sint Pietersstation.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Geen 2e keer

We kregen een kamer waar gerookt was. Welliswaar hebben ze de lucht gezuiverd maar het blijft toch hangen Prijs was 50% hoger dan via booking. Vreemde zaak €110 ipv €77. En dat zonder ontbijt.

.locatie tov ons doel.

voor een nacht neem je het interieur van de kamer voor lief.

De kamer die wij kregen weinig vrolijkheid. Zwart bed met donkere sprei. Zwarte bank, die weinig zitcomfort had. Hele donker grijze vloerbedekking. Badkamer licht en aangenaam.

Voor het bedrag van 7.50 een prima ontbijt.

Slecht geslapen

Het extra bed was vreselijk, veel te hard, de douche lekte waardoor de halve badkamer drijfnat werd. Er zat geen overtrek over de dekbedden, alleen een laken er onder wat ik erg onhygiënisch vind. En de treinen razen 's nachts langs waardoor soms het hele pand trilt, maar daar kan niemand iets aan doen natuurlijk.

Het was een redelijk verblijf, ontbijt was redelijk. De ruimte van de kamer was wel oké

• Beoordeeld op: 26 april 2017

OKÉ

Er is zeer weinig parking en de parking is ook zeer smal wat het niet gemakkelijk maakt om uit te rijden. Onze slaapkamer lag juist aan het treinspoor waardoor je toch wat last had van geluid. De wifi werkte niet naar behoren, deze ging heel traag of werkte helemaal niet. Het personeel was niet heel vriendelijk...

Het ontbijt was basic maar alles was aanwezig! ( keuze uit brood, broodjes, cornflakes, voldoende charcuterie en zoet beleg, yoghurt, een gekookt eitje, thee, koffie, fruitsap en melk) De kamer had een goede grote voor een 3persoons kamer. De badkamer was in orde en proper. Kort aan het station dus dit was gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Zeer teleurgesteld! Dit is geen 3 sterren waard.
    • Suite

Ontzettend verouderd hotel, de badkamer was gerenoveerd maar silicone rond het bad was zeer slecht gedaan. Er hing een ontzettende geur, we vermoeden schimmel. We boekten een suite, romantisch hoopten we, maar het was een gezinskamer met twee tweepersoonsbedden. Treinsporen vlak onder het raam! Aan de achterkant bestond het dak aan de onderkant uit isomo!

Mogelijkheid tot parkeren. Bij het ontbijt ontbrak er niets, zeer goede prijs voor wat we konden eten.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Matig verblijf

Heel veel lawaai van de trein. Er waren werken gaande achter het hotel en dat zorgde voor lawaai. We konden het gesprek van de gasten naast ons in de kamer volgen om 4u 's nachts. Parkeerplaats is beperkt en het is moeilijk met een grote wagen te parkeren. Geboekt online voor 140 euro en daar werd het ineens 170 euro.

De kamers waren groot genoeg en het bed sliep comfortabel. De badkamer was mooi opgemaakt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prima verblijf. Redelijk aan de prijs. Verwarmingen staan veel te hoog.

De verwarming staat in het hele hotel heel hoog. Zelf met de verwarming op de kamer uit en het raam open werd ik nog met een hoofdpijn van de hitte wakker 's ochtends.

Prima kamer, schone badkamer. Dichtbij het station. Wat ver van het centrum. Verder prima verblijf in Gent.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Een praktisch hotel met schone kamers en een goed ontbijt.

De badkamer was brandschoon, maar rook vreselijk naar sigarettenrook. Dat werd ook niet minder gedurende ons verblijf. En het was jammer dat er geen mogelijkheid was om zelf koffie en thee te zetten op de kamer. Als je gevoelig bent voor geluid, dan is dit hotel niet geschikt, want het ligt strak tegen het spoor aan en je hoort veel treinen langskomen.

De kamer en badkamer waren zeer schoon en ruim, met voldoende bergruimte en zitplaatsen. Het ontbijt was prima: vers brood met diverse soorten beleg, vleeswaren, kaas en een eitje, verschillende ontbijtgranen en daarbij koffie, thee, melk en sap. Het hotel ligt zeer dicht bij het station Sint Pieters, wat het vervoer naar het centrum wel heel makkelijk maakt. De auto konden we gratis bij het hotel parkeren.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Herrie.

Achter en naast het hotel is men flink aan het bouwen. Dat geeft 's morgens overlast. De kamer die ik had was flink gehorig naar de kamer onder mij, waar een feestje leek te zijn.

Ontbijt en ontvangst waren prima. Gratis parkeren (beperkt) bij het hotel.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Slechte prijs-kwaliteitverhouding

Voor ruim 80€ per nacht hadden we iets beters verwacht. Matras was hard, kussens slap. Beide rugpijn na een nacht. In het hotel en de (bad)kamer hing een vreemde geur. Naast het hotel werd er verbouwd, dus erg veel lawaai 's ochtends. Uitslapen was geen optie dus. Personeel was ook niet erg vriendelijk: bij langslopen receptie werd geen enkele keer gedag gezegd. We hadden onze auto bij het hotel geparkeerd en toen we uitcheckten wilden we nog even wat eten halen in de buurt. Personeelslid (of misschien de eigenaar van het hotel) riep ons na dat we direct onze auto moesten weghalen omdat we hadden uitgecheckt. Ik vroeg of we de auto niet nog even 30 minuten konden laten staan, maar dat was uitgesloten. Op dat moment was het nog maar 11 uur. Nieuwe gasten arriveren pas later en er waren nog vrije parkeerplekken notabene. Erg ongastvrij!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

zeer goed hotel voor weekend trip centrum gent op loop afstand of neem de tram.

parkeren bij hotel en of omgeving. wij konden gelukkig onze auto 3 dagen bij hotel kwijt. zo niet duur parkeren in de buurt.

prima ontbijt voor redelijke prijs. zeer vriendelijke eigenaars en personeel locatie is niet zo mooi maar wel centraal gelegen. prima hotel voor een paar dagen gent.

Waar voor je geld

Douchegordijn was te kort waardoor water op de grond lag en het gordijn aan je lijf plakte 😀.

De driepersoonskamer was echt een kamer voor drie personen en niet een tweepersoons met een extra bed erin gepropt. Vlak naast treinspoor en niets gehoord! Ook vlakbij tramlijn en station.

Prima hotel voor een nachtje en als je niet zo'n groot budget hebt

De standaard tweepersoonskamer is slecht. Deze stinkt naar rook. Het is inmiddels een niet-roken kamer, maar er is nooit iets vervangen. Dekens, kussens, etc. stinken. Verder ook verouderde kamer.

De Hamam suite is goed. Groot en mooie badkamer. Qua hygiëne zag het er opzich prima uit, alleen wat stoffig. De locatie van het hotel is goed als je voor deze prijs wil overnachten. Het is een half uur lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Kort verblijf voor een evenement in Gent

Het hotel heeft goede ligging op wandelafstand van het station en van "het kuipke" Bij aankomst was de ontvangst vriendelijk. De rustige kamer aan de achterkant was sober maar netjes. De badkamer was ruim, net en had een goede douche/ligbad. Bij het ontbijt de volgende morgen was alles aanwezig wat bij een ontbijt hoort te zijn zonder overbodige luxe. Voor herhaling vatbaar.

okay-ish

De service