Beoordelingen over Best Western Plus Aero 44 Charleroi Airport 3-sterren

Rue Louis Blériot, 4, Gosselies, 6041 Charleroi, België

#9 van de 19 hotels in Charleroi

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeer OK, exclusief onvriendelijke bediening diner!

45 min gewacht op eten ‘s avonds... zeer onvriendelijke bediening! Antwoordde nav mijn vraag waarom ik al 45 min moest wachten.., dat dit nog snel was, dat dit ook langer kon duren...

Zeer OK, behulpzame man aan receptie

Ideaal om uitgerust en zonder zorgen naar Luchthaven te gaan
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Vriendelijk onthaal, alles verliep vlot. Parkeren is gemakkelijk (10 dagen in prijs begrepen). Vervoer naar luchthaven op tijd en vlot. Voor herhaling vatbaar!

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding met eer vriendelijk personeel.

Na vier overnachtingen eigenlijk niks. Het enige wat ik miste waren koffiemelk cups bij de koffie of losse koffiemelk. De coffee au lait heeft zeer veel melk en daar is niet iedereen gecharmeerd van. Maar na een ontbijt hadden we zelf een paar cups koffiemelk meegenomen. (-:

De kamer was ruim genoeg voor twee personen, netjes en met een goed ruim twee persoons bed. De badkamer is niet echt ruim maar toch ook groot genoeg en proper. De airco werkte uitstekend en dat was met het zeer warme weer een groot pluspunt. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Restaurant is zeker niet verkeerd met ook een leuke a la carte kaart met aangename prijzen. Verder een goede wijnkaart. Personeel gewoon zeer vriendelijk en meertalig waaronder Engels en Nederlands. Mooi dichtbij het vliegveld en grote ruime parkeergelegenheid. Ontbijt is uitgebreid genoeg met goede koffie. Men kan al zeer vroeg ontbijten wat een dik pluspunt is wanneer je een vroege vlucht hebt.

Gastvrijheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat dit een hotel vlakbij de luchthaven is heb je wel de drukte vroeg in de morgend van reizigers die vertrekken uit het hotel en opstijgende vliegtuigen. Maar dat weet je op voorhand bij dergelijke hotels.

Gastvrijheid. Restaurant in het hotel. Parking aan het hotel. Prijs/kwaliteit.

De service, de shuttle naar de luchthaven, maar vooral de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De service, de shuttle naar de luchthaven, maar vooral de service en de zoektocht naar de vergeten bril. Na amper 20 min een berichtje dat hij gevonden was en zou klaar liggen bij terugkomst. Effectief, de receptionist van dienst was op de hoogte en bezorgde hem onmiddellijk terug. Dit 4 dagen later.

Prima hotel, maar wel enkele gemiste kansen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1) op het eerste oog leek de kamer schoon, maar op het meubilair bleek een dikke laag stof te liggen (bureaublad, armleuningen stoel e.d.) 2) de koelkast werkte niet naar behoren; hij koelde niet, gaf enorme hitte af en maakte een hels kabaal. Bij aankomst zat de stekker niet in het stopcontact en toen ik mij bij de receptie meldde, kreeg ik sterk de indruk dat dit probleem al langer bekend was; een gemiste kans dus 3) de medewerker bij wie ik mij meldde, reageerde relatief onverschillig : dan trekt U de stekker er maar uit 4) op de site van Booking.com staat 'wij spreken Uw taal'; dat vond ik voor een Waals bedrijf al heel bijzonder en bleek uiteindelijk dan ook niet correct. Wel sprak men Engels.

Ruime kamer met goed bed en een moderne badkamer. Een prima voorbeeld van hoe je voor deze prijs een prima basic kamer kunt krijgen die aan de eisen van deze tijd voldoet.

concept park and fly
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

camera's met toezicht op parking heeft weinig nut gezien er tegen onze wagen werd gereden maar men kon de beelden niet nazien met gevolg veel schade aan onze wagen maar tegenpartij niet gekend

concept park and fly

ideaal hotel voor gebruik van de luchthaven, auto mag daar tegen vergoeding blijven staan.
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heel goede ligging t.o.v. vliegveld, verzorgd en lekker eten in het restaurant, transfer naar luchthaven voorzien.

Van slapen komt door het lawaai niet veel in huis!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op een markt is het rustiger! De godganse nacht is er kabaal op de parking voor het hotel (eigenlijk een soort binnenplaats tussen 2 hotels) van aankomende of vertrekkende auto's en luidruchtig volk. Een marteling.

Dicht bij de luchthaven, met een shuttle of taxi (betalend) ben je er op 5 minuutjes.

een van de beste hotels luchthaven charleroi voor sleep park...
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

controleer altijd uw rekening restaurant, niet de eerste keer dat onterecht teveel wordt aangerekend

een van de beste hotels luchthaven charleroi voor sleep park and fly

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ligging ten opzichte van luchthaven Charleroi, wij verbleven...
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niks, was ook maar voor 1 nacht.

Ligging ten opzichte van luchthaven Charleroi, wij verbleven slecht 1 nacht, gebruik gemaakt van parking voor de duur van onze reis en de shuttlebus van en naar de luchthaven, eigenlijk geen opmerkingen. Denk wel dat het een hotel is voor kort verblijf, bv luchthaven, zaken. al bij al Prijs/kwaliteit goed.

prima locatie voor doorreizen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg warm, moeilijk koeler te krijgen. Locatie op een nogal afgelegen industrieterrein.

Prima standaard hotel voor overnachtingen onderweg. Nette kamers groot genoeg, prima ontvangst en vertrek.

Vriendelijk personeel, goede service . Heel fijn daar de auto te kunnen parkeren tijdens de vakantie
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

Prima service. De standplaats van het hotel is vlakbij het vliegveld. Wij hebben gebruik gemaakt van Park en Fly. Aan het eind van de vakantie hebben we gebruik gemaakt van de overnachting. Mooie kamers ,schoon en netjes. Prima ontbijt die bestaat uit een buffet. Voor ons een locatie waar we graag in de toekomst weer terug willen komen.

overnachten voor vliegreis vanuit Charleroi
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

Combinatie met early check-in airport Charleroi, koffers op vooravond reis al afgegeven in luchthaven, overnachten in hotel en 's morgens met taxi naar luchthaven

Functioneel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je betaalt 30 euro om je auto tijdens je vakantie te laten staan. Er is in mijn auto ingebroken... Europ Assistance moeten bellen, politie erbij gehaald, etc.

Het is een goed hotel dat aanbiedt om de auto tijdens je verblijf in het buitenland te laten staan.

Kamer was perfect, parking en internet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vriendelijkheid en service in de bar was heel laag, hij werkte er duidelijk tegen zijn zin , het hotel was verzorgd maar heb voor deze prijs reeds beter meegemaakt

Kamer was perfect, parking en internet. Goed ontvangen aan de receptie en ontbijt meer dan voldoende.

Rustplaats na vakantieverblijf, de volgende dag heerlijk uitgeslapen en fris op weg naar NL

De afstand t.o.v. vliegveld, lopend eigenlijk bijna niet te doen met die koffers

Heerlijke Boxspring! mooie douche en uitgebreid ontbijt, kortom heerlijk verblijf!

Prima voor een overnachting. Personeel onvriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Transfer van airport naar hotel was geregeld door het personeel, echter hebben we 1.5 uur (!!!) Moeten wachten tot er een taxi was, terwijl de gastheer aan de telefoon zei dat er over 10min iemand was om ons op te halen. Bij aankomst in het hotel was de gastheer hier niet over te spreken, gaf zijn fout niet toe en vond dat wij fout zaten! Erg onvriendelijk en totaal niet meelevend.

Kamer was netjes. Ontbijt was goed.

Perfect voor wat het moest dienen (een overnachting om heel vroeg naar de luchthaven te vertrekken)
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en Tweepersoonsbed

Ideaal hotel om van hieruit naar de luchthaven van Charleroi je vliegtuig te halen. Ze hebben een formule waarbij transfer met taxi van en naar luchthaven is voorzien en de auto bij het hotel geparkeerd kan blijven tijdens uw vakantie.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Verzorgde kamers vriendelijke ontvangst
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De shuttle 6€pp en de taxi heeft ons nt aan de luchtaven inkomhal afgezet maar ergens ten velde op een parking waar we nog een heel eind moesten lopen en met valiezen zeulen. Het is net de bedoeling van zo n shuttel dat je mooit terplaatse wordt afgezet met je valies. Mijn compagnon was een dame van 75 jaar zij mocht ook dat hele eind lopen en valiezen zeulen Onverantwoord echt geen service!

Verzorgde kamers vriendelijke ontvangst

Sleep, park en fly
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

25' wachten in de koude op taxi bij terugkomst in luchthaven, maar daar kan hotel weinig aan doen

de formule sleep, park en fly, al meer dan 10 keer zo gelogeerd, steeds prima

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

voor het doel dat wij dit hotel gebruikt hebben was het heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de koffie een klein beetje.

De vriendelijkheid van het personeel, ik was mijn vergrootglas spiegel vergeten en ze hebben mij onmiddellijk gebeld en de moeite genomen om hem terug te sturen ! bedankt hiervoor.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Onaangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was snikheet op de kamer, en de airco was kapot of centraal uitgezet. Bleef warme lucht blazen. Raam openzetten is geen optie wegens te veel lawaai. Ik kreeg kamer 101, net boven de receptie en de schuifdeur, wat zorgt voor veel lawaai snachts.

Goede liggen om snel bij de luchthaven te zijn smorgens.

goed geslapen en lekker gegeten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tergend langzame bediening in het restaurant en de onverschilligheid van het personeel. Slechte aanduiding onderweg van het hotel.

Goed gelegen hotel , kort bij de luchthaven ,met kleine mooie kamers . Badkamer was heel proper maar klein . Slaapcomfort was prima. Het eten in het restaurant was lekker , maar opgediend door personeel dat er maar bij liep voor spek en bonen !!!. Bijna een uur gewacht op ons eten. Prijs kwaliteit was ok.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zeer goede
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en Tweepersoonsbed

Niets, alles was meer dan ok.

De kamer was zeer behoorlijk. Het ontbijt was perfect in orde. Prijs-kwaliteit was dit zeker een aanrader. We hebben gebruik gemaakt van de shuttle dienst die inbegrepen was én we mochten onze wagen 14 dagen laten staan op de parking (mits een klein supplement van 20 euro)! Wij zullen zeker nog gebruik laken van dit arrangement.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima verblijfplaats voorafgaand aan vroege vlucht vanaf luchthaven Charleroi.

niets viel tegen.

Ik verbleef in het hotel om de volgende ochtend vroeg van de luchthaven te vertrekken. De service daarvoor was uitstekend: een 'pakket' met overnachting, auto ter plekke laten tijdens de reis en een retour taxi naar en van de luchthaven in de prijs inbegrepen. Alles was prima geregeld, de taxi stond keurig klaar om 05:30 uur. Verder zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prijs / kwaliteit correct maar lees vooral goed de kleine lettertjes van uw aanbieding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs / kwaliteit verhouding was voor ons perfect, tot we 's morgens moesten afrekenen en 3€ "taxe de séjour" per persoon moesten betalen! wij hebben tot hiertoe nog nooit ergens meer dan 1€ taks per persoon betaald. De kamerprijs bedraagt dus geen 59€ maar 65€ en ondanks het feit dat zelfs die prijs waarschijnlijk wel correct is, blijven wij met een wrang gevoel zitten!

Prijs / kwaliteit voor de kamer was in orde. Geen ontbijt genomen (10€ per persoon), ook niet gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima, voor herhaling vatbaar bij een volgende reis.

Het was vrij warm in de kamer (26 graden). In de badkamer/wc hing een muffe lucht (mogelijk riool?) terwijl de badkamer en toilet zelf heel netjes en schoon waren.

Hele ruime en nette 4 persoons kamer, super! Dichtbij het vliegveld, ideaal. Bij een volgende reis zou ik weer hetzelfde hotel boeken.

Goede oplossing bij een vroege vlucht.
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

De service naar en van de luchthaven is optimaal. Je kan er ook een lekkere maaltijd nemen en een goed glas bier drinken. Gemakkelijke optie indien je een vroege vlucht hebt.

No nonsens hotel, maar je kreeg wat je had geboekt.
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en Tweepersoonsbed

Ontbijt pas vanaf 06.00 u terwijl we ol 05.30 u weg moesten.

Hotelovernachting, parkeren voor 5 dagen en shuttle naar vliegveld en afhalen van vliegveld naar hotel. Alles in één voor een nette prijs.

Goede ligging tov AirPort, kamers 's nachts helaas te warm...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren 's nachts echt te warm. We zetten de koeling aan maar die sprong na 10 minuten weer uit. Verwarming stond veel te hoog. Zelfs de ramen open gezet en nog was het te warm. Helaas van warmte vrijwel niet geslapen...

Ligging; vlakbij Charleroi AirPort. Lekker gegeten in het restaurant in het hotel!

De ligging is uitstekend en zeer nette kamers!

Personeel is niet zo vriendelijk en mag behulpzamer zijn! Satelliet tv werkt ook niet naar behoren!

De ligging is uitstekend en zeer nette kamers! Zeer goede bedden en kussens!!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Uitstekend hotel aan luchthaven Charleroi met parkeermogelijkheid
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

Tegenvaller was de shuttle service op de terugreis. Na 55' en tot drie maal de receptie van het hotel op te bellen kwam uiteindelijk te taxi! Het meest lachwekkende was de naam van de taxi: rapid-tax. Wie schuld treft weten we uiteindelijk niet maar de chauffeur viel enigszins uit de lucht en gaf als reden dat hij van Charleroi-Noord kwam...

Prima gelegen hotel om 's ochtends naar de luchthaven gevoerd te worden door een shuttle service. Restaurant ter plekke is ook praktisch om 's avonds nog te dineren.

DE KAMER IS GOED EN VREZORGD MAAR NIETS SPECIAAL.

VOOR DE PRIJS VAN WAT JE OP JE BORD KTIJGT IN HET RESTAURANT VOND IK VRIJ DUUR.

DE KAMER IS GOED EN VREZORGD MAAR NIETS SPECIAAL. HET ONTBIJT 8/10

Keurige kamer, vriendelijk personeel en veilig parkeren. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de directie omgeving konden we niet met de fiets er op uit. Geen fietsroutes of paden.

Correcte en vriendelijke ontvangst. De kamer was pas gerenoveerd, klein maar voldeed aan onze wensen. Airco aanwezig. Nieuwe t.v. Perfecte parkeerplaats buiten. Camera bewaking. Winkelcentrum Charleroi Noord in de buurt met supermarkt Colruyt en Delhaize. Hotel dicht bij E42 naar b.v.Namen.

Tot volle tevredenheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geluidsoverlast 's avonds laat en 's nachts door vliegverkeer en gasten die vertrekken of arriveren

Het personeel in het restaurant was zeer vriendelijk.

Overnachting dicht bij het vliegveld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijn dichtbij het vliegveld (Brussel,Charleroi). Mogelijkheid om je auto daar te laten tijdens je afwezigheid gedurende je reis. Prima taxiservice van en naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vasttapijt in de kamer en gangen waarschijnlijk geluiddempend maar weinig hygienisch

alles ok plus ligging nabij de luchthaven shuttleservice en mogelijkheid parkeren tot terugkomst

Ideaal om van hieruit op reis te vertrekken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had pech dat ik pas na 21:30 in het hotel aankwam na mijn reis en het restaurant gesloten was. Gelukkig is er een automaat in het gebouw aan de overkant waar je een snack kan kopen.

Ideale locatie om van hieruit naar de luchthaven te gaan. Het ontbijt was ok. De taxi service naar en van de luchthaven, binnen enkele minuten was de taxi er. Mijn wagen kon ik achterlaten op de parking van het hotel voor een democratisch bedrag.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

zonder het dubbel boeken van onze kamer was het een 'correcte' ervaring.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

om 24.00 uur kwamen er andere gasten onze kamer binnen. We sliepen al en dit was best schrikken. Toen we de receptiemedewerker om uitleg vroegen excuseerde hij zich omwille van 'zogenaamd nog vrije kamer in het pc systeem', maar dit vonden we toch een heel vervelende ervaring.

ontvangst was vriendelijk, kamers waren in orde. Ja kan er je wagen voor een redelijke prijs laten staan tijdens je vakantie en wordt dan met een taxi of shuttle naar de luchthaven gebracht. (35 € voor 10 dg + 5 € per extra dag). Hotel op handige lokatie voor 'vroege of late' vluchten.

Helemaal niets

Een zeer mooie en verzorgde kamer met alle comfort en een heerlijk bed om in te slapen. Ook was het eten lekker in het restaurant. Spijtig genoeg hebben hebben we niet kunnen gebruik maken van het ontbijt wegens de vroege vlucht, maar waren we wel zeer tevreden dat de shuttle ons zelfs ruim voor 5.00 uur naar de luchthaven kon brengen. Kortom voor herhaling vatbaar als we nog eens via aerport Charleroi een vlucht boeken.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Goed hotel voor one night stop bij airport
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

Bij aankomst net na 2030 uur kregen we te horen dat restaurant nog wel open is maar vol geboekt was. Met ons nog meerdere gasten. Heb gebruikt gemaakt van de shuttle service maar vanaf de luchthaven 3 keer moeten bellen en pas na 55 minuten opgehaald voor een stukje van 5 minuten. Dit viel zwaar tegen.

Goede bedden. Nette kamers

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Zeer teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Werkzaamheden op het moment dat ik verbleef. Wakker gemaakt door boor werkzaamheden. Dit was niet gemeld bij de boeking of receptie!! Ergens op een blaadje gemeld bij de lift....als ik dat geweten had dan had ik ergens anders geboekt. Er lagen ook haren in en buiten de douche. Zeer ondermaats!

Douche prima, ontbijt goed en bedden ook prima.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

ontbijt : alles was voldoende voorzien,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen Nederlandstalige medewerkers, zodoende gebrekkige communicatie voor onze medewerkers.

ontbijt : alles was voldoende voorzien, kamers : netjes en voldoende voorzien parking : afgesloten terrein

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Hotel ok maar bij een park en fly blijf je wel staan op de luchthaven.
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en Tweepersoonsbed

De bedoeling is dat een shuttle je naar de luchthaven en terug brengt. Het wegbrengen was ok maar om terug te komen hebben we zelf toch een taxi moeten regelen nadat we eerst drie kwartier gewacht hebben op de taxi die het hotel "heel zeker" ging regelen. Dat is niet de bedoeling van een park en fly dus ons eerste bezoek aan het hotel is ook gelijk het laatste.

Dicht bij de luchthaven, niet echt veel te zien maar het restaurant is wel ok

Fijn begin van vakantie.

Kan niets bedenken...😀

Kamers luxe en groot en schoon. Mooiste hotelkamer die ik ben tegengekomen voor dit bedrag! Ontbijt was prima en lekker vroeg ivm vlucht. Auto kan bij hotel blijven staan voor redelijke prijs.

Degelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het aanbod aan Nederlandstalige posten op de TV was slecht (geen VRT noch VTM), aanbod van ontbijt is voldoende maar de ontbijtruimte is maar matig.

Kamer was goed, alles in orde, hygiënisch, kortom ok. badkamer is modern. Parking is groot genoeg en zo goed als altijd is er plaats, personeel aan de balie hebben een goede kennis v/h Engels, het hotel lig in de KMO zone van Gosselies maar toch kan men er erg rustig slapen (ook met opengeklapte venster) het is er zeer rustig

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Kort-Verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was pas geverfd dus de kamers roken enorm naar verf, het was ook heel warm op de kamer. En de Airco kreeg het niet echt getrokken, dus vensters open maar dan had je nachtlawaai. Maar al bij al, verflucht zal nu wel al minder zijn en de airco zal ook wel goedkomen.

Kort bij de Luchhaven

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

we zijn op doorreis en overnachten hier altijd, vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Licht was op de gang defect, men kon het pas de volgende morgen repareren.

we zijn op doorreis en overnachten hier altijd, vriendelijk personeel, goed restaurant, frisse kamer.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

ontbijt uitgebreid, prima

een handdoek extra (voor de 3de persoon - familiekamer)

ontbijt uitgebreid, prima de bar werd geopend ondanks onze late aankomst Goede service: transport naar en van luchthaven Brussel Zuid/Charleroi

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Rust, prettige kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De taxi service. Hebben op terugweg een uur op de taxi moeten wachten. Kregen als goedmaker wel gratis koffie bij aankomst.

Kamer was plezierig, badkamer en toilet prima. Ontbijt hebben we niet gehad. Moesten nl. om vijf uur smorgens al op het vliegveld zijn.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

We zullen zeker nogmaals boeken in dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen opmerkingen, alles prima. Lag alleen op een industrieterrein.

Kamer prima, netjes, schoon, genoeg ruimte. We hebben de kamer tegen een bijzondere lage prijs geboekt. Personeel gastvrij. De ligging direkt aan de snelweg

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

We zouden wederom weer in dit hotel boeken.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De verlichting is niet geweldig in de slaapkamer, veel te donker, in de badkamer is het licht uitstekend. Ligt op een industrieterrein, maar dat wisten we.

Kamers waren prima, en in verhouding met de prijs. Het eten in het restaurant was geweldig, echt een aanrader. Personeel netjes en vriendelijk Ligging hotel bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima om voorafgaand aan vlucht te overnachten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat is de omgeving van het vliegveld toch lelijk en is de weg moeilijk te vinden!

Dicht bij vliegveld, dus practisch! Ontbijt ( ook om 05:00 uur!), kamer enz. alles naar tevredenheid. Vervoer naar vliegveld stond keurig op tijd klaar! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Op de kamer was weinig aan te merken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een uur moeten wachten op het eten in het restaurant. Nadat het eten uitgeserveerd was om 22:00!!! werden we verder niet meer bediend (sluitingstijd restaurant). Er hing een hinderlijke sigarettenrookgeur in de kamer

Op de kamer was weinig aan te merken. Klein maar alles wat nodig was zat er in.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Voor 1 nacht prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt, onvriendelijke juffrouw. Wilde de koffiemachine eerst niet meer laten gebruiken, Was 10 uur: zei ze. (tot die tijd kon men ontbijten.)fruit bijna op, geen gebakken eieren, moest erom vragen. Al met al duur ontbijt. 10 euro

De bedden heerlijk zacht, na 9 nachten elders op een fout matras te hebben geslapen . Receptie meneer zeer vriendelijk, zelfs om 24.15 uur.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een waterkoker om even lekker op de kamer een kopje thee te zetten.

De vriendelijkheid van het personeel. Belangstelling. De mogelijkheid om eerder op de kamer te mogen; receptie had er begrip voor.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De mogelijkheid tot transport naar het vliegveld.
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

Het hotel is zeer basic en ligt midden op een industrieterrein. Maar dat is prima als je hier alleen slaapt om een vliegtuig te halen.

De mogelijkheid tot transport naar het vliegveld. Dit is goed geregeld.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Voorbereiding voor de vlucht volgende dag.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant was prima. Shuttle naar de luchthaven. Ruime parking voor de auto (die tijdens de reis bleef staan zonder te moeten betalen voor de dienst)

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Standaard te laag in verhouding to prijs. Er moet meer gepoetst worden..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene. Het verbaasde me dat de badkamer niet erg proper was. Vuile plekken en stof..en de foto van de kamer op booking.com was heel anders dan in realiteit. Hotel is afgeleefd.

Onthaal was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

park, fly and sleep
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

park, fly en sleep, al voor de 5de maal perfect verlopen tip: maak gebruik van early check-in van bagage op airport Charleroi de avond voor vertrek. heel handig en tijdsbesparend

• Beoordeeld op: 4 september 2018

niet te vrede

kammers schoon

geen ontbijt gehad resterant was om 3 uur dicht

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

24 uur makkelijk inchecken.

de kamer en netteheid van de kamer

de kamer

de kamer en netteheid van de kamer

super
    • Sleep, Park & ​​Fly met Luchthavenretour en 2 Aparte Bedden

de accomodatie(kamer, restaurant, bar)

ideaal voor één (korte) nacht wegens vroege vlucht, handige shuttledienst
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding, én super-lekkere steak gegeten in het restaurant! Voor een correcte prijs, trouwens.

Prima ligging dicht bij luchthaven

De locatie. Ideaal als je de dag erna een vroege vlucht hebt.

voor een korte overnachting prima

eten is er duur, we hebben een pizza hut opgezocht

mooie kamers (we zaten in het nieuwe gedeelte)

Gans plaatje

Mooi appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Sober ontbijt

Mooi appartement

ideaal voor ons doel, spijtig dat een heel deel van de parking gereserveerd was voor een wielerploeg

kleine douche

ontbijt was heerlijk

Aangenaam verblijf

De tv aan beide zijden van de muur is interessant wanneer je met kinderen logeert

Wij hebben geen ontbij genomen.

Wij hebben geen ontbij genomen. We hadden aan Nachtvlucht

gewoon goed