Beoordelingen over Best Western Plus Aldhem Hotel 4-sterren

Jagersdreef 1, 2280 Grobbendonk, België

#4 van de 4 hotels in Grobbendonk

Genoten van het zwembad.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Genoten van het zwembad. Heel mooie grote kamer en badkamer. Geen geluidshinder. Avondmaal genomen in het restaurant. Heel lekker. Ontbijt was perfect. Cava, gerookte zalm, een uitgebreid assortiment aan pistolets koffiekoeken brood charcuterie kazen ... en enkele artiesten van graspop! Een leuke ervaring!

3de keer dat ik in Aldhem logeerde en elke keer dik content. Zaaaalige bedden daar!
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Klein minpuntje: ik had kamer met balkon gevraagd, maar dat was er niet aan. Maar dat heeft mijn luxueuze gevoel niet erg verminderd.

Uitgebreid ontbijt. Luxueuze slaapkamer met alle comfort.

Aangenaam verrast
    • Executive Tweepersoonskamer

De ontvangst met een grote groep waarbij samen eten zonder reservering mogelijk was. Met heel veel gasten voetbal kijken en n gezellig terras. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Gezellige luxe

Niets !

Ontbijt buffet was heel veel verschillend, erg lekker! De kamers hadden een mooie uitrusting, heel leuk bad in de badkamer. Personeel, vooral de man waarbij we 's avonds bijkwamen was heel vriendelijk

Goed gelegen hotel, ontbijt is een pluspunt, ruime kamers
    • Executive Tweepersoonskamer

We vonden iemand van het personeel niet zo vriendelijk. Bij het eerste ontbijt werden we op nogal onvriendelijke wijze om 10u10 uit de ontbijtzaal geweerd, terwijl er ons gezegd was dat we tot 11u konden blijven zitten...

Het ontbijt was écht de moeite waard: lekker, verzorgd en veel keuze. Ook de kamer was ruim, vooral dan de badkamer met een heerlijk ligbad.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prettig hotel met vriendelijke medewerkers
    • Executive Tweepersoonskamer

Beetje ongemakkelijke douche en tapijt mag wel vervangen worden door meer hygiënische vloer.

Kamer veel beter dan een eerdere keer dat ik hier had overnacht. Fijne bedden en ruime badkamer. Erg vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. - ruime keuze.

Niet naar verwachting vooral gezien de prijs die we hebben betaald

Zwembad was koud, we zaten in de kamer achterin waarbij het gangetje ijskoud was en de verwarming deed het niet. De kamers waren niet naast elkaar zoals beloofd en weinig andere opties

Kamer zelf was ruim

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima hotel voor kort (zakelijk) verblijf
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Het ontbijt is prima in orde en uitgebreid ! Ook het eten in de bar/restaurant is prima. De kamers zijn eenvoudig maar voldoen aan alle eisen.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Executive Tweepersoonskamer

Zowat alles aan hun verblijf... Het personeel is niet echt vriendelijk of behulpzaam geweest voor mijn grootouders. We hadden gevraagd om hun wakker te bellen om 8u15 of 8u30, ze werden echter al om 7u45 wakker gemaakt. (Had ik dit dan niet duidelijk genoeg gevraagd????) Voor mensen achteraan de 80 is het heel vroeg opstaan en kan 30 min heel veel betekenen. De reden dat ze zo vroeg moesten opstaan was voor het ontbijt dat tot 10u was, ze kwamen om 9u aan en werden verzocht om niet te lang te treuzelen omdat ze de zaal in orde moesten maken. Ik werk zelf in de horeca en ik weet dat er soms veel voorbereidend werk aan vooraf gaat bij het klaarzetten van een zaal tijdens de feestdagen... Maar dat 2 oudere mensen in de weg zouden zitten, kan ik me moeilijk voorstellen. Het is spijtig dat ik dit heb moeten meemaken omdat wij veel van onze klanten/collega's uit het buitenland aanbevelen om bij jullie te logeren maar ik wist niet dat er zo'n onvriendelijk personeel was dit zo weinig begrip tonen.

De locatie aangezien deze dicht bij onze woonplaats is en dit gemakkelijk was voor onze grootouders om te overnachten.

Erg goeie locatie, makkelijk te vinden.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Bij aankomst was er blijkbaar een feest aan de gang. Dat zorgde wel voor wat hinder (parkeergelegenheid, lawaaihinder, ...). Gelukkig was dat de dag nadien veel beter! Het restaurant was wel wat klein en vreemd ingericht.

Erg goeie locatie, makkelijk te vinden. Lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Kwaliteit Prijs verhouding matig door geluids overlast.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Erg gehorig door trap constructie welke werkt als klankkast. Van 24.00 t/m 05.00 was het redelijk stil. Tevens wanden kamers redelijk gehorig.

Ontbijt was prima

fantastich
    • Executive Tweepersoonskamer

ontbijt was goed maar het had beter gekund eitjes en spek waren koud de prijzen in de bar waren wat aan de hoge kant

de kamers en badkamer was zeer goed uitgerust met tandpasta en al aanwezig ,het bed was super ,vriendelijk personeel zeer behulpzaam een aanrader ook een goede bar aanwezig wat een pluspunt is

Rustig gelegen en proper hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Mooi en proper hotel. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. In onze niet-rokers kamer was duidelijk gerookt en die man aan de receptie was zo vriendelijk om ons een andere kamer te geven.

fantistisch - om over te doen !
    • Executive Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid van het personeel; uitgebreide keuze voor ontbijt in een zeer rustige omgeving; de netheid van de badkamer; de groene omgeving - waar ik toch es tijd voor zou moeten maken om te ontdekken

Kort, het was maar 1 nacht, erg genoten van alles.
    • Executive Tweepersoonskamer

Beste, Wat ons tegenviel: Wij waren in de bar en mijn man bestelde een pineau de Charentes. De kelner wist gelijk niet wat dit was, zei ons direct er geen te hebben. Ik keek op de kaart en die stond genoteerd. Hij vroeg dit na, en toch er was geen ter beschikking. Jammer om dat dan toch op de kaart te zetten. Mijn man heeft dan iets anders gedronken als apéro.

Beste, Het is de tweede keer dat wij in het hotel logeren: de kamers zijn perfect, mooi, groot genoeg, net en een ruime badkamer (tenminste de onze toch). Ik zou direct terugkomen daarvoor alleen, en heus, dat doen wij volgend jaar. Wij zitten in een centraal punt om te mountainbiken en dat is goed. Wat super is: na het avondeten een bonnetje laten zien en doen aftekenen, dan is er tenminste bij de betaling geen discussie meer. Super goed.

Prachtig en 4sterren zeker waard
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het uitzicht van de kamer was op een platdak.

De zeer ruime kamer en het extra grote bed zijn een pluspunt. Badkamer met ligbad en aparte douche. Keuze uit verschillende hoofdkussens,. Bij het ontbijt was er een zeer ruime keuze aan brood, beleg, fruit en koffiekoeken.

Ontbijt OK.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Trieste nrichting en aanblik v d kamers (leken reserve zolderkamers) !

Ontbijt OK. Kamers 'executive rooms' (4) beneden alle niveau. Nachtlawaai en slaande deuren tot de ochtend! Af te raden hotel.

fantastisch optimaal genoten vriendelijk personeel goede bedden
    • Executive Tweepersoonskamer

klein stoeltje in de badkamer tablet om je spulletjes op te zetten . geen dieet ontbijt voor diabeten.

het ontbijt was uitstekend, prima zwembad rustig ,

(Alweer) super!

Zoals steeds prima ontvangen en overnacht. Voor de eerste keer ook lekker gegeten in de Orangerie, het restaurant van het hotel. Naar Aldhem blijft een mens terugkeren!

Super fijn hotel!
    • Executive Tweepersoonskamer

We keken na een lange dag werken uit naar de sauna mogelijkheden en die waren savonds helaas al uit.

Super fijne (groot 2 persoons) bedden en mega goed ontbijt

Geen 4 sterren waard
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

In onze douche (kamer 109) was geen warm water. Eerste keer gemeld omstreeks 18:30 op,de dag van onze aankomst (29/06/2017). Een 2e keer tijdens het avondmaal (+/- 20:30). Een 3e keer 's anderdaags bij het uitschrijven aan de balie (+/- 09:30). Op mijn verzoek contacteerde de balie-manager onmiddellijk de hotel-manager die in de bar zat. Die liet zich niet zien. Voorstel: een vermindering van 20€ op de factuur. Sorry, dat is een 4-sterren hotel niet waardig. Dus heb ik dat voorstel niet aanvaard. Bovendien zat er geen lampje in de fitting van het linker bed.

Avondmaal & ontbijt waren prima en het personeel deed z'n best.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Geen ruime parking.
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Geen ruime parking. Broodjes uit de oven. Ik verkies echte pistolets. Stoel en tafel stonden voor een raam dat toegang gaf tot het terras. Beter stoel en tafel ergens anders zetten.

Vriendelijk personeel, lekker eten en rust.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Misschien zijn wij niet zo kieskeurig als andere mensen, maar mochten we dit thuis allemaal en elke dag op tafel krijgen dan is het ook evenveel keren feest.

Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Spek, eieren geroerd/spiegelei, kaas, vlees, fruit, enz... Ook geen drukte in ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima voor een korte trip.
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Bijzonder kleine kamer met een piepklein balkon. Een bed met een plastic matrashoes... Niet bepaald mooi of gezellig.

Prima en makkelijk bereikbaar zakelijk hotel. Dichtbij de snelweg. Lekker schoon. Met airco

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Niet zoals verwacht.
    • Executive Tweepersoonskamer

Lawaai inde gang en de slechte geluidsisolatie kamer. Gehoord verplaatsingen glas, reistas of rond stappen in de kamer naast mijn kamer. Het aangeboden comfort en de aangeboden en gereserveerde kamer is niet correct.. Gevraagd exclusieve tweepersoonskamer met terras, gekregen een standaard kamer.

het zeer vriendelijk personeel receptie maar de stroeve niet vlotte en het niet vriendelijk personeel restaurant

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

4sterren onwaardige minpunten
    • Executive Tweepersoonskamer

- deur klemt waardoor je hem met een keiharde knal moet dichttrekken, niet fijn savonds en sochtends vroeg. - zwart en geel vd schimmel in de douche cabine - geen airco, ontzettend benauwd in de kamer, bij raam open veel lawaai van verkeer - slechte verlichting in de kamer Op zich prima voor 2nachten verblijf maar bovenstaande punten zijn niet een 4sterren hotel waardig, zeker niet voor 110euro per nacht!

goed ontbijt en restaurant

Mooi hotel met veel faciliteiten, goede ligging tov autostrade
    • Executive Tweepersoonskamer

Ondanks mooi gekuist rook de kamer van onze vrienden naar sigarettenrook , na gesprek met de receptie kregen ze een andere kamer

Goede ligging, dicht bij fietsknooppunt Mooie kamer, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

heerlijk ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

badkamerverwarming werkte niet vlekken op de vest van de ober in het restaurant op zaterdag, mocht wel een andere vest hebben aangedaan

heerlijk ontbijt rustige omgeving

Best tevreden komen er zeker terug, ondanks de pech bij het avondeten.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het avondeten viel tegen al aten we van de "kleine kaart". Verkeerde opname en één schotel was koud en moest opnieuw worden opgewarmd.

Kamers en ontbijt waren perfect en het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

goede overnachtingsbasis voor zakenreizen ; meer personeel op spitsuren zou de zaak bespoedigen.

receptie : snelheid van afhandeling ; 15 Minuten wachttijd bij uitchecken... frequente problemen met kaartjes op de kamerdeuren te openen restaurant : weinig personeel om te bedienen ( op het spitsuur )

ontbijt is zeer goed , ruim , vers en fruitig

• Beoordeeld op: 3 april 2017

heerlijk ontbijt, grote kamer.

Weinig personeel bij aankomst, lange wachttijd receptie. indeling badkamer...blijkbaar was er vergeten dat er ook een toilet in de badkamer moest. Was in Klein hoekje gepropt.

heerlijk ontbijt, grote kamer. Centrale ligging van de accomodatie.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Veel te duur voor zo'n krappe kamer.
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Hele kleine kamer, donker en muf. Vieze vloerbedekking, gedateerd. Erg krappe badkamer. Lawaai van de snelweg, maar ook van de gang. Veel te duur voor wat er geboden wordt. Tegenvaller!

Vriendelijke ontvangst en bediening. Keuken is prima, goed ontbijt, maar dat is dan ook alles.

om zeker over te doen
    • Executive Tweepersoonskamer

Wist niet dat er een fitnessruimte was (recent) geopend; maar dat is dus voor een volgende keer :-)

Kamer was voldoende ruim, tv met voldoende groot scherm (sommige kamers hebben kleinere tv); ontbijt was tip top; onthaalpersoneel vriendelijk, behulpzaam

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf. het zwembad is prachtig vernieuwd.
    • Executive Driepersoonskamer

Op zondag dienen de kamers pas verlaten te worden om 12u ipv 10u. Zo kan je nog de hele voormiddag genieten van het zwembad en sauna. Jammer dat ons dat bij het inchecken niet was vermeld. Het zwembad is trouwens prachtig vernieuwd en was nèt op tijd klaar.

Het ontbijt was perfect! Heel vriendelijk personeel en op zondag recht op bubbels.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

zeker nog over te doen !
    • Executive Tweepersoonskamer

Badkamer : voor het raam hing wel een gordijntje maar daar zag je doorheen. Voelde beetje vreemd aan.

Kamer : lekker warm. Bed : veel kussens !!!! Badkamer : voldoende handdoeken, zeep, shampoo, douchegel ....... Ontbijt : rustig, heel veel keuze en alles lekker.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Aangenaam verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Gebrek aan Franstalige zenders op Tv , vooral het ontbreken van de nationale zender RTB is onvergeeflijk vooral rekening houdende met het grote aanbod anderstalige zenders. Te hoog raam met enkel uitzicht op de wolken is jammer.

Zeer goed ontbijt . Mooie propere kamer

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Prima onderkomen met ook smakelijk eten.
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Vooraf medelen als er een inpandig feest wordt gegeven, wat tot diep in de nacht voortduurt.

De mooie kamer die goed schoon was en een goed regelbare temperatuur.

Fijn verblijf hebben er toch van genoten
    • Executive Tweepersoonskamer

Fijne kamer in het algemeen alleen het storende licht van de televisie, zeker als je gewoon bent in een donkere kamer te slapen.

De kamer was in orde, en een zeer ruime badkamer

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Absolute aanrader!

Zeer vlotte check-in. Ruime parkeergelegenheid. De ligging van het hotel staat garant voor een rustige nacht. Heerlijk en bijzonder gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Topkwaliteit! Maar wel tikkeltje te duur
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

I know: kwaliteit heeft zijn prijs. Maar dit is wel de limiet. Zeker in de wetenschap dat het hotel die nacht verre van volgeboekt was.

Tophotel. Ligging uitstekend, ruime kamers, topmatrassen, heel vlot internet, keuken oké, uitgebreid ontbijt, etc.. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

familiefeest in de buurt.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Waren in familiekring en alles werd tot in de puntjes voor iedereen verzorgd. Hebben 1 kamer door ziekenhuisopname moeten annuleren en hebben daar geen probleem van gemaakt.Supper!!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Kamer die ik kreeg was nog niet gereinigd, bed lag open,...

Kamer die ik kreeg was nog niet gereinigd, bed lag open, handdoeken van de vorige gast lagen nog op de grond. Ik heb wel een andere kamer gekregen maar toch weer tijdsverlies

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Lekker ontbijt, mooie en rustige kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer

De ligging viel tegen, maar dat komt omdat we op staptocht waren en geen alternatief hadden. We hadden liever in een landelijk hotel geslapen, maar zonder wagen heb je niet altijd de keuze. De voorzieningen van het hotel compenseerden dit wel.

Lekker ontbijt, mooie en rustige kamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

grobbendonk
    • Executive Tweepersoonskamer

De lay-out van het gebouw was een klein beetje ambetant, voor het zwembad moest men bv door de bar, restaurant was klein uitgevallen

Zeer enthousiast personeel, goede ontvangst. Ontbijt en restaurant waren zeker in orde

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

kamer en grootste deel van hotel heel modern en mooi,...
    • Executive Tweepersoonskamer

het zwembad met kleedruimtes en wellness(sauna, stoombad en jaccuzi) moeten dringend onder handen genomen worden. Jaccuzi werkte niet naar behoren en was niet proper, er waren gaten die vies waren ik denk waar normaal roosters voorzitten. toilet en lavabo bij de kleedruimtes waren vies temperatuur van jaccuzi en zwembad was veel te koud.

kamer en grootste deel van hotel heel modern en mooi, ontbijt superlekker, goede communicatie op voorhand met hotelreceptie ivm reservatie er is ook een klein speeltuintje buiten en binnen een poolbiljart grote gratis parking bij hotel

voor ons is het, telkens we hier logeren, een stukje thuiskomen
    • Executive Tweepersoonskamer

de nette kamers en uitstekende bedden...koffie en thee faciliteiten... de rust die er heerst ...

Zowel kamers als ontbijt waren uitstekend. Mooie grote badkamer. Alles aanwezig

Nette kamer, extra kussen in de kast, mooie badkamer.

Geen commentaar

Nette kamer, extra kussen in de kast, mooie badkamer. Uitgebreid, vers ontbijt, niets op aan te merken.

Prachtig

Schimmel in de doche

Schimmel in de doche

Zelfs een dag bijgeboekt!!!

Niks het vermelden waard

Het geheel is af, vriendelijk,comfortabelijk,chique en niet TE, vier sterren waardig

goed frisse kamer met airco

goed frisse kamer met airco

service, kamervoorzieningen en ontbijt waren allemaal...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

service, kamervoorzieningen en ontbijt waren allemaal uitstekend

Het was top
    • Executive Tweepersoonskamer

Het ontbijt was goed, de kamer was heel groot, met een gigantische badkamer

was verzorgd en aangenaam

een groep van een vrijgezellenfeest heel luidruchtig en wel storend

Het ontbijt is uitgebreid en lekker, het personeel is vriendelijk

Ruime kamer
    • Executive Tweepersoonskamer

Veel nachtlawaai vanwege een feest in het hotel tot 3 uur, personeel balie en bar onervaren.

Propere ruime kamer en lekker ontbijt.

uitstekend

gevarieerd en uitgebreid.

fantastisch !

niets !

propere kamer, rustig hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijt

Heerlijk hotel vlakbij de snelweg voor een kort verblijf
    • Eenpersoonskamer met Balkon

Prima plek voor een kort verblijf. Uiterst vriendelijke mensen en comfortabele kamers.

Vriendelijkheid van het personeel

Kamer en ontbijt

Kamer en ontbijt

Mooi hotel. Een aanrader

Geen opmerkingen

Heerlijk ontbijt. Zeer ruime keuze. Vriendelijk personeel. Mooie kamer en zeer goede bedden. Ideaal vertrekpunt om te fietsen.

Kil restaurant en ontbijtruimte
    • Executive Tweepersoonskamer

Kil restaurant en ontbijtruimte Velux ipv venster

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Rustig mooi hotel met super ontbijt

Rustig mooi hotel met super ontbijt

• Executive Tweepersoonskamer

Lekker ontbijt mooie gepresenteerd verse producten

Het ontbijt was perfect en kamer was in orde

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

best ok

Te weinig zenders op TV

Perfect!

Over de hele lijn een aanrader

Mooie kamer

Prijzen in het restaurant

De kamer

Het uitgebreide ontbijt buffet viel zeer goed in de smaak.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het uitgebreide ontbijt buffet viel zeer goed in de smaak.

Aan te bevelen voor de reiziger maar ook de tourist
    • Executive Tweepersoonskamer

Goed ontbijt en mooie moderlen goed ingerichte kamers