Beoordelingen over De Keyser Hotel 4-sterren

De Keyserlei 66-70, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#52 van de 65 hotels in Antwerpen

Genoten van een Onvergeetlijke weekendje Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt op de zondag ochtend. Ik moest in de rij staan tot een tafel vrij was. Toen ik aan de beurt was, was brood en beleg op en zou niet worden aangevuld terwijl ik ervoor betaald had. Niet alleen brood en beleg was op bijna alles was op. Ik heb niet kunnen ontbijten op de zondag ochtend. Dit is niet leuk terwijl je op gerekend had. Graag voortaan rekening houden met aantal gasten en aanmeldingen om zulke teleurstellingen te voorkomen.

Warme ontvangst. De kamer was netjes en mooi. De locatie is best gelegen, dichtbij Centraal Station en leuke, lekkere restaurants. Personeel is heel aardig en vriendelijk. Lekker ontbijt.

Ontevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eerst een kamer waarin de airconditioning niet werkte alsnog de koelkast, was er enorm warm waardoor het niet uit te houden was. Dan een kamer gekregen waar er in gerookt was geweest terwijl ik een niet rokerskamer had gevraagd

Ontbijt was lekker met voldoende keuze .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een kleine negatieve opmerking was het bad met douche . Een redelijk hoog bad waar het moeilijk is om erin te gaan .

Ontbijt was lekker met voldoende keuze . Zowel de kamers als in het volledige hotel was alles proper . Het hotel heeft een heel goede ligging van op korte afstand van het station en winkelcentrum . Alles was naar mijn verwachtingen !

Prima hotel voor een stedentrip Antwerpen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vond de prijs van het ontbijt best prijzig, 20,- pp. Ontbijt was heerlijk daar niet van... maar was geen royaal aanbod.

Hotel midden in het centrum, vriendelijk personeel erg behulpzaam! Heerlijke bedden!

Op de kamer was er een probleem met het warm water, niet...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de kamer was er een probleem met het warm water, niet kunnen douchen...maar in de week erop een bon gekregen voor gratis overnachting in een junior suite dus een mooi gebaar van het hotel naar de klant toe

Antwerpen is erg gezellig met vriendelijke mensen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitstekende locatie! Vriendelijk personeel en heerlijk geslapen, de kamer lag aan een binnenplaatsje en het raam kon open. Airco was ook aanwezig maar is gewoon lekker om met raam open te slapen. Heel fijn ook dat we de koffers eerder konden brengen en op de vertrekdag nog konden laten staan zodat we nog lekker de stad in konden. Goede service.

Geen nachtrust gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen nachtrust gehad. De airco maakte continue enorme herrie, of hij nu aan of uit stond. Daarnaast sliepen wij naast een personeelslift die de hele nacht gebeuk veroorzakte... volgende dag waren we gesloopt... en moesten nog aardig wat kilometers rijden.

De locatie is top

Matig en gedateerd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de badkamer waren geen haakjes om de handdoeken op te hangen. Rioollucht in de kamer. Ontbijt heel matig. Werd niet aangevuld wanneer iets (fruit, broodjes) op was. Slechte logistiek en personeel liep er ongeïnteresseerd bij. De dag voor het ontbijt moet je al aangeven in welke shift je wilt ontbijten de volgende morgen. En dan nog is het chaos.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De elektriciteit deed het alleen als je je hotel pasje in de houder had. Dit is opzich erg handig alleen dat de koelkast het ook niet deed als je de kamer verliet was iets minder.

Dicht bij station.

Het ontbijt was prima en super vriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De minibar was niet koud, meerdere lampjes in de kamer waren stuk, dus hadden we niet echt sfeerverlichting en er was niemand van de technische dienst. De badkuip was super klein en het bed sliep echt niet lekker.

Het ontbijt was prima en super vriendelijk personeel!

Centrale ligging, vriendelijk en hulpvaardig personeel, goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontgoocheld over de hotelkamer! We kregen een stoffige , vrij klein uitgevallen en trieste kamer, onmogelijk om er te relaxen. De gang op de verdieping is muf, te warm, niet verlucht . Badkamer te donker en ook vrij klein voor 2 personen. Dieren zijn toegestaan maar hiervoor moet je dan ook fors betalen!

Centrale ligging, vriendelijk en hulpvaardig personeel, goed & compleet ontbijt

Goed op de gebreken in de kamer na.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een lamp in de kamer was kapot net als het ding waar de stop in het bad aan vast zit. Als je de kraan van de douche openzette viel de hendel naar beneden.

Goed personeel.

ontbijt was prima, personeel heel behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

hygiene. beetje stoffig. door het raam kon je niet naar buiten kijken. ramen moeten echt vervangen worden. jammer dat er niet een plekje voor de fietsen was, we mochten ze wel in het kofferdepotje zetten, maar dat was niet erg ruim.

ontbijt was prima, personeel heel behulpzaam. iedere dag werd de kamer weer goed in orde gemaakt.

Leuk weekend midden in antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer lijkt gedateerd en was niet erg fris bad loopt ook heel erg slecht leeg/ook bij de kamer ernaast!

Midden in de stad eet en uitgaan dichtbij vlakbij centraal station Ontbijt was goed

Heerlijk en gastvrij personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bad is erg klein en het water werd niet echt heet. De ontbijt zaal is te klein voor het aantal bezoekers.

Perfecte locatie en hele aardige en goede informatie van balie medewerker gekregen.

We komen nog terug.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt redelijk uitgebreid. Warm ontbijt niet warm genoeg. Koffiemachine te traag.

Wij kregen een suite aangeboden ipv een tweepersoonskamer. Zeker geen klachten op dat gebied ! Jammer dat het maar voor 1 nacht was. Het hotel is op een steenworp van het station gelegen.

Locaties was goed, bedden ook goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco maakte heel veel rammelend lawaai, in de ‘gang’ van hotel kamer was er een automatisch licht die ook snachts aan ging bij een kleine beweging. S ochtends bleek de douche kop niet te werken alleen het kraantje in bad. Vervolgens receptie willen bellen maar de telefoon deed het niet. Heel slecht.

Locaties was goed, bedden ook goed.

Enige pluspunt is de goede locatie. Verder een afrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Absoluut geen 4 sterren waard. De kamers zijn héél gehorig. Zowel de bovenburen die 'het bed aan het testen' waren als lawaai van buitenaf was erg hoorbaar. De binnendeuren kraken door slecht uitgevoerde renovatie (slecht geplaatst laminaat?) Airco maakt vreemd geluid & lekte water. Het licht op de airco was ook vrij helder wat de nachtrust verstoort. Oncomfortabel bed. Vieze ramen, rooster van verluchtingsgat in badkamer ontbrak waardoor je de 10cm stof erin kon zien (dit kan niét gezond zijn). Ontbijt was ok maar te duur voor wat het was. Er ontbrak spek & het personeel dat de ochtendshift deed was slecht gezind & allemaal niet-Nederlandstalig. Nooit meer.

Praktisch gelegen - vlakbij het station.

Degelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parking ( voor 1 nacht onder Astridplein = € 32,00).

meer dan degelijk ontbijt. Kamer eenvoudig maar toch comfortabel. Goed gesitueerd in het centrum van Antwerpen!

De airco van kamer 714 blies over het bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco van kamer 714 blies over het bed. Matrassen stonken naar overgeefsel of iets dergelijks Heel veel lawaai aan de binnenplaats. Ontbijt en service waren goed.

Super hotel op super locatie voor weekendje Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer super, schoon strak en netjes. Ontbijt overtrof onze verwachtingen en de liggen van het hotel nog beter dan we dachten. Volgende keer Antwerpen zeker weer naa de Keyser.

Prima hotel, prachtige locatie, maar geen vier sterren.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitzicht op blinde muur, altijd donker, kon geen raam open, koelsysteem maakte elke paar minuten een hard geluid, dus bijna niet geslapen. Personeel bij de receptie erg traag.

Prachtige locatie

Bij aankomst op donderdag 31 mei ondekt dat koelkast van...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat ik serieus moet genomen worden want koelkast is belangrijk voor koel houden van insluline ivm diabetisch Dit kan niet en mag niet gebeuren. Verzoek nogmaals dit aankaarten bij het managent aub Als ik voor vrijdag 8 junin 2018 geen antwoord krijgt zal ik een klacht indienen via de RADAR en op fb plaatsen

Bij aankomst op donderdag 31 mei ondekt dat koelkast van mini bar was defect heb het verteld het zou op de volgende dag gemaakt worden maar is niet gedaan IK WERD NIET SERIEUS GENOMEN. Mijn partner is diabetisch patient gebruik insuline dus insuline moet gekoeld bewaart worden Het kon niet omdat koelkast was defect./verzoek dit even doorgeven aan de management van de hotel. Kan ik op korte termijn antwoord krijgen./ ik reken op uw /zoniet zal ik dit klacht indienen via mijn fb vrienden Laat dit aub niet zover komen

Geschikt voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was standaard, zeker geen vier sterrenhotel waardig, het brood was zelfs keihard en dat al om 07.30 ! De ijskast was zelfs niet aangesloten en de draden voor de lampen waren niet volledig weggewerkt in de muren. Het was ook hinderlijk dat je iedere keer als je de lift naar omhoog wilde gebruiken je het electronisch kaartje moest scannen Tot slot : het lager personeel sprak heel gebrekkig nederlands en was van vreemde origine Er werd ook nog een behoorlijke toeslag berekend op de kamerprijs, zonder uitleg

De luxueuze uitstraling, en de opleiding van het personeel achter de balie

Aardig personeel ze helpen je graag heel goede locatie...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze mini koelkast deed het niet maar we mochten wel ijshalen bij de bar beneden er waren geen glazen in de kamer. Toilet kon niet goed gespoeld worden we moesten 2 keer spoelen

Aardig personeel ze helpen je graag heel goede locatie parkeergarage vlak achter de hotel en 18,50 voor een hele dag

Locatie was echt top
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondanks ik super tevreden ben. Ben ik bij het boeken echt misleid door de foto van het station. Nooit in antwerpen eerder geweest. En ik dacht echt dat dit het hotel was. En heeft mij overgehaald om voor dit hotel te gaan en niet verder te kijken naar andere.

Locatie was echt top

de beveiliging van de lift.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het glas van het raam was bijna ondoorzichtig vanwege ouderdom/schade. Er waren geen bedlampjes, ook na melding en afspraak niet op dag 2. de koffiekopjes op de kamer zaten onder het stof. Er waren geen glazen o.i.d. om water naast het bed te zetten. De gordijnen waren niet breed genoeg waardoor veel daglicht binnen kwam. Waterdruk op de 9e etage was 's morgens geruime tijd te laag om te douchen.

de beveiliging van de lift. kluisje in de kamer. matras en kussens

Voldeed spijtig genoeg niet aan de verwachtingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig uitleg aan de balie Ontbijt was niet verzorgd/ personeel was niet vriendelijk Voor een 4 sterren hotel gebrek aan comfort tov minder sterren Alarm aan de deur ging vaak af

Makkelijk bereikbaar

Super locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douchecabine lekte waardoor het water naar buiten liep.

Super locatie!! Goed ontbijt en vriendelijk personeel. De feedback van ons hebben ze als prettig ervaren en gingen er zeker wat aan doen.

Het personeel was erg vriendelijk, het ontbijt heel ruim en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Loszittend behang en slecht bijgewerkt pleisterwerk.

Het personeel was erg vriendelijk, het ontbijt heel ruim en gevarieerd. Rustig gelegen kamer achteraan het hotzl. Heel blij dat je de bagage voor én na check-in en check-put in het hotel kon laten. Ideale ligging dichtbij het station

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het douche water komt in de toilet.

Mooie ruime kamer vriendelijk en behulpzaam personeel .Het bed ligt/ slaapt goed. De badkamer is praktisch en netjes. Heerlijke douche Centraal gelegen.

Heel erg naar ons zin gehad ! Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oogpotlood in de badkamer bij wasbak van vorige gast.

Het is heel goed bevallen. Alleen lag er in de badkamer nog een oogpotlood van de vorige gast bij de wasbak.

goed stadshotel met een perfecte ligging, bij centraal station en alle bezienswaardigheden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het ontbijt verliep nogal chaotisch, door de kleine ontbijtzaal en het grote aantal gasten. het personeel kon niet alles tijdig aanvullen en de tafels afruimen.

de ontvangst bij aankomst en de uitleg van de receptionist. de kamer was goed en in de badkamer was alles aanwezig.

Deze vraag snap ik niet
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zo als het nu is houden zo.

Kamer was goed op orde. Ontbijt was goed niet te veel en niet te weinig keus echt mijn smaak. Bar was ook goed als ik een ander muziek wou luisteren kon ik dat aangeven echt top! En toen ik me hotelkamer voor1 nacht ging verlengen ging dat heel flexibel top!

Prachtige kamer, goed onderhouden!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Omstreeks 9:30u waren er heel veel zaken al op bij het ontbijt, ontbijtkoeken, eitjes en spek, fruitsla, broodjes, ... Door het gebrek aan personeel kon dit niet tijdig worden bijgevuld en stonden heel wat mensen te wachten. Toch een dikke pluim aan de twee serveersters van dienst want ze deden echt alles wat ze konden!

Prachtige kamer, goed onderhouden! Super locatie vlakbij het station en de Meir.

Super hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het lichtje van de airco gaf veel licht in de kamer..

Toplocatie op enkele minuten van het station en makkelijk te vinden. Verzorgd ontbijt en ruime badkamer.

Onverwachts een suite gekregen bij het inchecken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Wachtrij om een tafel te krijgen en vervolgens was bijna alles op. Pas tegen de eind tijd van het ontbijt werdt alles aangevuld

Onverwachts een suite gekregen bij het inchecken

De badkamer is zeker ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is wat pover, zeker geen 4 sterren ervaring er waren geen glazen oom bubbeltjes te drinken (kan ik begrijpen) naar de bar gegaan om er te halen. Echter waren deze niet proper

De badkamer is zeker ok.

het was een aangenaam verblijf, we komen zeker nog terug
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het niet - doorlopen van de wasbak de deur van het tweede toilet ontbijtruimte was veel te koud en de muziek stond er veel te luid

we hadden een suite en dat was een mooie ruime kamer,super jammer was wel dat één van de wasbakken absoluut niet doorliep, we hebben dit tot 2 keer toe gemeld, maar er werd niets aan gedaan we hadden ook nog een tweede aparte wc, maar die had een deur in een ietwat rare kleur die absoluut niet bij de rest van de kamer paste, daarbij was de verf beschadigd

Was prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Warme kamer en de airco was nogal luidruchtig. Logistiek in het ontbijtrestaurant nogal "oneconomisch". Koffiemachine was twee dagen buiten werking.

Prima ontbijt.

Gedateerd niet schoon hotel. Ontbijtzaal ongezellig, bar een pluspuntje. Kamers klein.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt en inrichting ontbijtzaal. Geen parkeerplaats bij het hotel, waardoor nog hoge parkeerkosten voor 2 dagen.

Kamers vrij klein, wel netjes. Bad is een extra luxe. Hotel vond ik niet heel schoon. Personeel vriendelijk. Ontbijt niet bijzonder. Staat veel te hoog op een bar. Restaurantzaal ongezellig en niet schoon. Bovendien stonk het restaurant enorm toen wij binnenkwamen lopen in de ochtend. Weet niet wat het was, maar rook naar kots. Personeel achter de balie vriendelijk. Bar erbij is een pluspunt waard. Locatie goed. Minpunt geen parkeerplaats bij het hotel. Moest apart nog € 37,00 parkeerkosten afrekenen bij parkeergarage De Diamant. Hotel niet voor herhaling vatbaar.

goed gelegen heel gemakkelijk als je met de trein nr...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

goed gelegen heel gemakkelijk als je met de trein nr Antwerpen komt zo dicht bij station . Kamer was ok en een uitstekend ontbijt . Voor herhaling vatbaar .

Volgende keer nemen we een ander hotel !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren muf en ‘stonken’ naar sigarettenrook die in de gordijnen hing . Koffievoorziening zonder koffie enkel thee maar wel koffiemelk ! Minibar gevuld met beetje frisdrank , 2 kleine blikjes bier en dat was het , geen wijn , geen sterke drank , geen versnaperingen. Aanvullen was precies een probleem als het kamermeisje er niet meer was . Badkamer was enorm groot met bijna geen kledinghaken , muur van bad was beschimmeld . Smorgens ontbijt zonder koffie , machine was stuk en niemand wist iets afvan reparatie of vervangen , stond een espressomachine maar die werd niet gebruikt . Personeel was niet ouder dan 22 jaar (niets tegen de jeugd !) en de helft sprak geen Nederlands . En dit alles voor bijna 150,00 per nacht !!!! Had wel iets meer verwacht van een hotel zo centraal gelegen en de reputatie van ‘chique’.

Ontbijt was geslaagd buiten dat we geen koffie hadden .

Niet 4 sterren waard.!!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer, was met een bad ik zag op de foto's inloop douches, de vloer van de kamer was laminaat met heel veel beschadigingen.

De centrale ligging

Accommodatie is geen vier sterren waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een vier-sterren hotel. Echter de hygiëne liet te wensen over. In het slot van de badkamerdeur was een kauwgom geplakt. Tijdens het ontbijt kregen we een vies bord en het schoteltje bij het kopje was eveneens vies. Het was zoeken tussen de schone borden bij het ontbijt om een schoon bord te vinden. De matras van het bed was dusdanig dat als je partner zich omdraait, jezelf alle kanten uit wordt geschud.

Personeel was erg vriendelijk. Vragen werden vriendelijk beantwoord

Bij binnenkomst wordt je niet even geholpen met de bagage,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij binnenkomst wordt je niet even geholpen met de bagage, persoon in kwestie kijkt gewoon toe en negeert je. Parkeerplek is een openbare garage op een behoorlijke loopafstand. Dienstdoende meneer wilde ineens tweehonderd zoveel euro extra in rekening brengen voor twee minihondjes. Als je het hebt over 'mogelijk extra kosten voor huisdieren' is het wel zo netjes als je van tevoren aangeeft hoe buitensporig die kosten zijn. Ik wilde een extra nacht boeken die voor 65,-- op Booking.com stond en de persoon in kwestie wilde me het drievoud in rekening brengen. Oplichters en erg onvriendelijk bij het laten zien van de tekst op de site van Booking die niet in overeenstemming is. Hebben ter plekke geannuleerd en zijn naar een ander hotel gegaan. (Hilton). Ik zou dit hotel afraden.

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De entree tot het hotel: we hadden n buggy mee en moesten die elke keer op- en aftillen op de trap. De liften zijn vrij klein.

De loopafsrand tot het station is prima. De ligging van hotel De keyser is ideaal zo midden in het centrum van Antwerpen. De ontvangst bij de receptie: in het byzonder viel Lesley op door zijn vriendelijkheid. De slaapkamers waren schoon en voldeed aan onze verwachtingen.

Eénmalig verblijf ok, niet voor langer. Goede ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de vloer zag je allerlei vlekken op het tapijt. Dit zag er vies uit en is niet hygiënisch. Het bed viel enorm tegen. Het is doorlegen en je valt als het ware in een put als je met twee naast elkaar ligt. Ik moest echt aan de rand gaan liggen vh bed om niet in een put te liggen. We kwamen terug na onze dag shoppen om onze rugzak op te halen en we mochten niet eens meer naar het toilet omdat we uitgecheckt waren? Vond ik niet kunnen.

Het ontbijt was uitgebreid, ontvangst was hartelijk en in orde. Kamer was ok, badkamer was zeker in orde en proper.

prima en zeer aan te bevelen

zie boven.

Prijs/kwaliteitverhouding meer dan voldoende.Prima kamer die erg geluiddicht is.zelfs een broekenpers was aanwezig. tip voor het hotel: betere afzuiging in de badkamer omdat spiegels enorm snel beslaan. wat het ontbijt betreft : nu bord, kop en schotel reeds op de tafel aanwezig en moet je zelf meenemen. mijn idee zou zijn om dat bij het buffet te stapelen zodat je ook een tweede bord kunt meenemen , een voor brood en een voor beleg.

Propere badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed lag niet super comfortabel Ontbijt verliep beetje chaotisch. (koffiemachine kapot) Geen spek :(

Propere badkamer. Vriendelijk personeel Ideale omgeving

Oke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit. Het was een goed hotel, alles wat je nodig hebt, maar voor de prijs had ik iets meer verwacht.

Aardig personeel. Geen geluidsoverlast ook al is het hotel gelegen aan een drukke weg.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen wc-borstel. En het ontbijt was iets minder uitgebreid dan ik had verwacht. Verder een persoonlijk puntje was de zachte straal van de douche

De locatie was uitstekend! Direct bij het station, dus geen gesjouw met koffers. Wat ook ontzettend attent was: we mochten de koffers bij het uitchecken gewoon bij de receptie neerzetten. Zo konden we de dag doorbrengen zonder koffers. Ook de kamer was goed in orde, op een wc-borstel na die er niet was

De lichtsensor in de kamer zorgde ervoor dat bij elke...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De lichtsensor in de kamer zorgde ervoor dat bij elke beweging het licht aan ging en wel voor een half uur aan bleef staan. Hierdoor ben ik wel vier tot vijf keer 's nachts wakker geworden.

5,5
    Qua prijs redelijk goed, maar geen 4 sterren waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ramen waren met plakband dichtgetaped, omdat het slot kapot was. Badwater liep matig weg. Ontbijt redelijk uitgebreid, maar rommelig buffet. Koffiemachine 2 dagen achter elkaar kapot.

Prima ligging in binnenstad. Vriendelijk personeel

de kamers waren in orde, vriendelijk personeel aan de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het ontbijt was één grote chaos; ik denk dat het hotel ongeveer volboekt was er was 1 dame die gans de ontbijtruimte moest bedienen (afhalen, bijvullen). Klanten hebben zelf de tafels mee helpen afruimen. Nadien is er dan toch wat hulp gekomen. dit kan echt niet in een hotel met dergelijke kwalificatie

de kamers waren in orde, vriendelijk personeel aan de receptie

voor een weekend was het voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed alleen als je vroeg ontbijt had staat nog niet alles klaar. Bij flinke drukte bij vroeg ontbijt was te weinig personeel om alles bij te houden. Uitzicht viel ook tegen

ontbijt en ontvangst

weinig comfort voor veel geld waardoor ik nooit meer terugkom
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

afvoer douche verstopt, water kamer in! geen haakjes voor kleren etc, raam ondoorzichtig door condensvorming, deel gordijn ontbrak, geen leeslampjes, klachten bekend bij balie, tóch verhuur ???

Ligging, bed, hygiëne

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het was anders als verwacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco in de kamer. Had een rokerskamer aan geduid en hadden een niet rokers kamer. Schimmel op de badkamer aan de douche.ontbijt was niet op tijd naar de kamer gebracht, hebben zelf moeten bellen om te vragen achter ons ontbijt. Koud ei en niet gekruid. Geen peper zout aanwezig. Broodjes waren de prijs niet waard. Hard en uitgedroogd.

Het eten was lekker en vriendelijke service.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt had beter gekund. Het ontbijt zelf maar ook hoe het ontbijt werd geregeld. Ook al zijn er rondes om te ontbijten, ik vond het alsnog chaotisch.

Dat onze kamer was geüpgraded naar een suite. Geweldige kamer was het!

Goede ligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is op zich goed, maar alles was steeds op (kopjes, borden, broodjes enz) en tafels werden niet afgehaald. Te weinig of niet het juiste personeel voor het ontbijt. In de badkamer zou een verlichte vergrootspiegel een mooie aanvulling zijn.

Goede locatie, ruime kamer, wel flink aan de prijs voor 1 nachtje!

Niet ontevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt was het rommelig . Het personeel was opgejaagd . Alles moest snel snel .Mijn bord was vuil .Drinken was niet aangevuld . Reorganisatie is noodzakelijk !

De kamers waren goed verzorgd Er was wel geluidsoverlast van de straat tot 1.30 in de nacht .

Prettig hotel dat een kleine facelift nodig heeft.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was verouderd, zeker toe aan een update, net zoals de badkamer. Ontbijtbuffet kan ook beter, te druk voor de medewerkers.

Erg gunstige ligging in het centrum.

kamer algemeen tevreden, goed bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer heel warm en drukkend, airco aangelegd maar bleef warm om te slapen, nu was het niet zou warm 25 graden maar als warmer is zou ik er niet gaan, heb slecht geslapen.

kamer algemeen tevreden, goed bed ontbijt heel goed veel keuze, koffie lekker. dicht bij station, winkelstraten en veel terrasjes, naar de stadsschouwburg waar ik naar de optreden ging 10 min stappen, avond vond ik niet zou veilig voor een dame alleen.

De ruime kamer, maar niet alle kamers waren zo zagen we op...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

weinig info op de kamer, onduidelijk of er al dan niet bv. roomservice mogelijk was...

De ruime kamer, maar niet alle kamers waren zo zagen we op het evacuatieplan

Een tevreden overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag aan de voorkant en het lawaai van buitenaf tot s'avonds laat( wegens de horeca zaken in de buurt en s'morgens vroeg heb je dan de pendelaars want is ook dichtbij het station gelegen ... kan voor bepaalde een hinder zijn...maar wij hebben toch goed geslapen :-)

Nette mooie kamer . Ruime inloopdouche. Ruim ontbijt . Vriendelijk personeel .

Top! Een aanrader voor een ieder!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige nadeel was dat het koelkastje defect was, wij hebben daar een melding van gemaakt en het hotel gaf het door aan de technische dienst! Alleen die hebben er niet naar gekeken, maar daar kan het hotel in principe niets aan doen. Ze boden ook hun excuses aan voor het ongemak en probeerdet het alsnog op te lossen! Dus ik ben verder gewoon heel erg tevreden

Het ontbijt was uitgebreid en goed, het personeel is erg vriendelijk! Mooie kamer, goede bedden!! Schone kamer, van alle gemakken voorzien!! Erg tevreden!! Je zit ook echt midden in het centrum en naast het station! Ideale ligging dus ook! Wij hebben genoten van ons verblijf! Bij het inchecken werd ons heel veel info gegeven over de bezienswaardigheden en het shoppen. We kregen voor alletwee de gelegenheden een plattegrond en info erg fijn!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren iets aan de slechte kant. Mogen nieuwe matrassen op.

Nette schone kamer en mooie nieuwe badkamer. Hotel ligt op een uitstekende plaats. Prima verblijf gehad!

Heerlijke citytrip om trouwringen te zoeken en lekker te genieten van belgisch genot.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer afwerking is niet heel goed, laminaat lijkt wat aan de oude kant en ze gebruiken(persoonlijk) te harde matrassen voor het bed. Badkamer afzuiging is niet heel effectief waardoor de tegels erg nat worden en de spiegel meteen beslaat.

Ontbijt is uitgebreid met een wafel ijzer en beslag, verder zijn er meerdere vlees en kaaswaren sapjes en jus en de verdere vaste etenswaren. Bar en lobby zijn erg mooi en modern. Persoon is zeer vriendelijk en heel adequaat. Locatie is geweldig!

Goede ligging, goed ontbijt en vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed; alles wat je nodig hebt om lekker te ontbijten was aanwezig. Heel verzorgd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer was echt groot (hadden we niet verwacht), en voor die prijs zeker niet. Het was budgetvriendelijk.

Veel geld voor veel luxe maar geen echt comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen tweepersoonsbed alhoewel gevraagd,wel twee eenpersoonsbedden die bij elke beweging uit mekaar schuiven wat verre van gezellig is jacuzzi functioneert niet afloop bad functioneert niet goed, je moet hem met iets lospeuteren water van bad is niet echt warm

Goed stadshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Had 1 groot tweepersoonsbed gevraagd. Niet gekregen. Het voorziene bed was veel te licht met een slappe matras. De kamer was zeer gehorig. Kon alles verstaan van de buren.

Ligging perfect.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goede lokatie, schoon hotel en aardige medewerkers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er zit een sensor in de gang op de kamer die op beweging reageert. Als je slaapt en je beweegt gaat steeds de lamp aan (kamer 713). Deze lamp is niet uit te krijgen. Hier moeten ze wel iets aan doen want je slaapt niet zo lekker dan.

Goede lokatie, schoon hotel en aardige medewerkers.

Prima voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de hal van de kamer werkt het licht met een bewegingssensor en wanneer je vlak voor het slapengaan in de badkamer geweest bent, blijft deze nog geruime tijd aan.

Geweldige locatie

Prachtige stad met het hotel op een toplocatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt qua assortiment prima. Het was zo druk dat we even moesten wachten. Personeel was aan het rennen en konden het niet belopen

Ontvangst prima. Kamer voldoende.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

met vriendin 2 dagen Antwerpen bekijken / beleven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De onbeschoftheid van gasten om hun bord zo vol te laden dat de helft bleef liggen. Mag wat mij betreft iets van gezegt worden. Misschien een bordje met de tekst... beter 3 x lopen dan overhouden. Heb niet een barretje gezien in het hotel om een afzakkertje te nemen. Begin van gedateerdheid. Banken in lobby, je zit in de ' etalage ' in de eetzaal.

Ontbijt goed, misschien vers fruit? Heel behulpzame meisjes die ook heel aardig waren bij het ontbijt.