Beoordelingen over PREMIER SUITES PLUS Antwerp 3-sterren

Appelmanstraat 31, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

Locatie was top, personeel ook!
    • Penthouse Appartement met Groot Terras

Bed op wielen, kon de stop van de wielen niet zien, dus die bewooalle kanten op. Tv aan beide kanten, maar als je zapt gaat de andere tv ook aan, was niet handig, warm water kraan in de keuken werkte niet goed. Verder heel goed!

Locatie was top, personeel ook! Heel behulpzaam

De kamers zijn perfect
    • Penthouse Appartement met Groot Terras

Mevrouw met donker haar bij receptie in de ochtend is niet vriendelijk en zeer pusherig over betaling!!! Opleiding klantenservice voor haar kan ze zeker gebruiken. De blonde vrouw in de avond en nacht doet het daar en tegen zeer zeer goed. Complimenten naar haar!!!

De kamers zijn perfect

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Mooi hotel, midden in het hotel.
    • Executive Studio

Helaas geen wijnopener op de kamer en niet in het hele hotel dus dat is best jammer ( als je een kitchenette hebt en wijntje koud hebt staan)

Hotel midden in het centrum en erg goed te bereiken. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Heerlijk verblijven in het centrum van Antwerpen!
    • Comfort Suite

De badkamer paste qua stijl en onderhoud niet helemaal bij de rest van de kamer. Verf bladderde onder de wastafel redelijk en ik ben niet zon fan van een douchegordijn (onhygiënisch).

Vriendelijk ontvangst en upgrade (ik had een rustige kamer gevraagd en daar werd wel heel erg netjes rekening mee gehouden). Schone kamers, ruim en een heerlijk bed en vol uitgeruste keuken.

ik kreeg een gratis upgrade naar 1 van de nieuwe suites, er...
    • Comfort Suite

Het was jammer dat er geen mogelijkheden waren om ter plaatse te eten of roomservice te kunnen bestellen. er waren slechts enkele snacks en drankjes aanwezig, als ik dit op voorhand had geweten had ik eerst naar de supermarkt kunnen gaan. Verder waren ze de andere suites nog aan het bouwen waardoor er overdag veel lawaai op de gang was van werkers

ik kreeg een gratis upgrade naar 1 van de nieuwe suites, er was een ruim terras aanwezig en het was verrassend om te zien dat de er een volledig ingerichte keuken aanwezig was. De badkamer was ruim met een degelijk bad.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Top locatie, vriendelijk personeel, hele mooie kamer!
    • Comfort Kamer

De rommel in de gang ivm de renovatie.

Ivm de renovatie van het hotel kregen we een upgrade. Dit omdat we gevraagd hadden om een kamer met ligbad, was erg fijn dat ze rekening hielden met onze wensen dat gebeurt niet vaak!!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Top locatie, vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

Iets te zachte bedden. Is maar wat je gewend bent. Als vrouwen uitje waren de stop contacten en spiegels niet ideaal.

Top locatie, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, hygiene kon beter mooie ruime kamer en goede locatie
    • Comfort Kamer

Dat er op het moment een verbouwing was waar wij niet van op de hoogte waren., De vuile was stond iedere dag in de hal bij de lift dit vond ik niet echt hygynisch

Mooie ruime kamers

Viel erg tegen!
    • Deluxe Kamer

In de ochtend om half acht werden wij wakker door dat er in het hotel werd geklust. Dit duurde uren en resulteerde erin dat wij eerder vertrokken dan gepland. We konden elkaar bijna niet meer verstaan van de herrie. Bij de receptie werden wij niet serieus genomen; enkel: “ik weet het, het is erg vervelend. Maar we hebben u gewaarschuwd door een briefje in de lift.” Geen Antwerp city hotel voor ons meer.

De kamer zag er mooi uit

Ontbijt viel wat tegen, geen verse croissant en...
    • Superior Familiekamer

Ontbijt viel wat tegen, geen verse croissant en chocodekoekjes, pannenkoeken uit een pakje. Weinig vers fruit. Heel sober. De kamers vielen ook wat tegen, was helemaal niet zoals op de foto, verouderd . Zijn wel bezig om te renoveren, maar de foto's tonen veeeel meer dan het in werkelijkheid is. Spijtig, wij waren wat ontgoocheld

Mieren
    • Deluxe Kamer

Er liepen heel veel mieren op de kast. Toen mijn dochter crackers had geknoeid kwamen er nog meer mieren op af. Wij kregen jeuk op onze lichaam van de lakens. Kan van de wasmiddel zijn maar het zou ook van wat anders kunnen zijn maar daar denk ik liever niet over na.

Het bed lag verder wel lekker. En dicht bij het centrum. Leuke interieur!

Prettig hotel, prima prijs/kwaliteiverhouding,
    • Comfort Kamer

Douche in bad vind ik achterhaald. Liever een aparte en goed douche.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer is ruim, basic ingericht maar alles is er. Ontbijt prima. Ligging goed, dichtbij station en je bent zo in het centrum.

Prijs>
    • Deluxe Kamer

Prijs> betref inchecken/uitchecken ik ben niet eens met de tijd van uitchecken je moet na 15:00 inchecken en voor 12:00 uitchecken Bijv als je op de dag van inchecken 23 aug om 20:00 aanwezig is om inchecken voor 2 nacht moet ik op 25 aug de zelfde tijd om 20:00 uitchecken en zo kan ik zeker genieten van mijn nachten in jullie hotel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

4,5
    Kamer was prima, netjes en schoon
    • Executive Studio

Het hotel was in renovatie. Dat wist ik want stond in de voorwaarden, weliswaar helemaal onderaan. We werden om 7u gewekt door werklui die blokken puin in een vliko dumpte. Een herrie dat dat maakte!! De vloerbedekking in de gang naar de kamer werd verwijderd. Er ontstond een plakkerige bende die we meenamen in ons app. Wanneer we uit de lift op de begane grond kwamen stond het puin daar en moesten erover heen stappen.

Kamer was prima, netjes en schoon

Aangenaam verblijf voor 1 nacht, super goed bed!
    • Comfort Suite

De grootte van het bad/douche was wat aan de kleine kant. Ik kon niet in het bad liggen.

De kamer was zeer ruim, kitchenette was compleet en makkelijk in gebruik. Keukenhanddoek wel zelf mee te nemen!

Geweldig. We gaan zeker weer een keertje terug.
    • Comfort Kamer

Stille zijstraat in centraal Diamantwijk. Lokatie is geweldig: vele kroegen, winkels, de Meijer en Centraal station op steenworp. Hotel heeft geen kroeg of restaurant maar dat is geen punt omdat alles zo dichtbij is. Prachtige kamer, heerlijke bed en badkamer. Airco was een plus !!

Ze zijn het hotel volledig aan het vernieuwen.
    • Comfort Kamer

Ze zijn het hotel volledig aan het vernieuwen. We boekten al enkele keren in het ‘oude’ hotel, waardoor het nu al onze verwachtingen overtroffen heeft! Prijs-kwaliteit is meer dan dik oke!!

De kamer was exact zoals op de foto en er was ook een ruim...
    • Deluxe Kamer

Badkamer was wat klein en krap. Douchegordijn vind ik persoonlijk uit de tijd en niet passen bij de stijl van de kamer. 1 stoel en een bankje.

De kamer was exact zoals op de foto en er was ook een ruim balkon. Lekker bed, grote flat screen. Locatie in hartje centrum. De design kast en daarin mooi verwerkte minibar. En het gordijntje.

Fatsoenlijk hotel met mooie, ruime kamers.
    • Comfort Kamer

Koffievoorzieningen in de kamer (vergeten aan te vullen).

Goede service. Kamer was niet op tijd schoon, maar Nespresso beschikbaar tijdens het wachten en gratis ontbijt gekregen te compensatie. Ruime kamer, goede airco, prima bed.

Zeer goed verblijf
    • Comfort Kamer

Het tapijt op de kamer was minder

Het was een heel goed ontbijt en de kamers waren heel groot en mooi het was de 2 de maal dat we het hotel namen echt zeer goed

Voor herhaling vatbaar..👍🏻

Eigenlijk niets

Achter de wat donkere gangen van het hotel, liggen prachtige huiselijke kamers. Hotel heel centraal gelegen, qua parkeren en stadscentrum.

de ruimte de airco in het centrum bedden waren goed...
    • Executive Studio

de hygiëne en het bad liep niet goed door ze doen wel gelijk iets met je klachten dat is top

de ruimte de airco in het centrum bedden waren goed personeel was vriendelijk

• Comfort Kamer

De bedden en kussens waren te zacht en zakten te ver in. Het hotel had een moderne look maar was in feite al sterk verouderd.

Nog nooit zulk goede wifi gehad in een hotel! De ligging was geweldig, aangezien wij met de trein reisden en het echt tegen het centrum aan ligt!

Modern, schoon en prima hotel & locatie
    • Executive Studio

De straat en buitenkant van hotel is wat grauw en valt niet echt op en nodigt niet uit.

Keurig schoon hotel, kamers zijn kennelijk gerenoveerd en modern en praktisch. Locatie dicht bij het station en Meir. Buitenkant van het hotel zou kunnen afschrikken maar van binnen echt prima.

Mooie grote en luxe kamer.
    • Comfort Kamer

De plek van het hotel, kleine ingang! Parkeren zou gratis moeten zijn.... Wel korting van €5,-

Mooie grote en luxe kamer. Lekker met airco. Alles keurig schoon! Ontbijt was lekker en uitgebreid

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel, ook aan de balie
    • Comfort Kamer

Gen frigo op de kamer Op het tv toestel was er een slechte ontvangst, er waren maar 2 nederlandstalige zenders beschikbaar namelijk BRT en Canvas

Het ontbijt was lekker en goed verzorgd. Er was geen frigo op de kamer maar het vriendelijke personeel heeft ons er een bezorgd.

Fantastische kamer!

Niks viel tegen!

Alles top aan dit hotel. Veel ruimte, schoon, goede prijs en een echt gevoel van thuiskomen. Dit was oprecht een van de beste hotels die ik ook heb gehad en we zijn al in veel verschillende geweest. We komen volgend jaar hopelijk weer terug!

Schoon, mooi locatie, vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

Geluidsoverlast. Ochtend om 8:30 begon met boren naast mijn kamer door hotel medewerker. Hele nacht geluid van boven bathkamer. Irritant en onbeleefd.

Schoon, mooi locatie, vriendelijk personeel

Zalig van genoten
    • Comfort Kamer

Er was geen koelkast op de kamer.

Het ontbijt was heerlijk met verse producten, groenten, fruit, ... De kamer was knap strak ingericht en heel ruim. De temperatuur aangenaam alhoewel het buiten 36 graden was, dus prima airco.

• Deluxe Kamer

Er zijn geen grote kopjes en schotels , bordjes en (wegwerp) bestek oa thee lepels op de kamer. Dit zou fijn zijn.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Was niet wat je dacht dat het is..tegenvaller
    • Comfort Kamer

Er was geen welkoms water.geen minibar of koelkast.geen info.van wat dan ook...personeel wat discriminetend qua huidskleur...wordt ke mr afgscheept met standaard antwoorden..vroeg om 2 aparte bedde en comfortkamer kregen alle 2 niet..vroeg om een boven verdiepig en je krygt een verdieping waar allemaal zweterige vieze arbeiders werken en heen en weer lopen..de hygiene.was ook vies ..de toiletpot te smerig erin en eronder en ook nog eens los..moest iedere keer zelf schoonmaken...lakens ye klein...enzv..parkeren klopt ook niet volgens de info..ontbyt kan ook beter..vooral als het personeel aanwezig is en niet te laat komt..moest je eigen tafel opmaken..maar je kan meer hierover lezen in de reismagazine.s waar ik voor schryf met de nodige foto.s..dit hoort een 1ster hotel te zyn...en niet meer...

De liging is perfect.je kunt lopend overal terecht in antwerpen..verder overal in de buurt of verder of waar je loopt kun je lunchen.snacken dineren .borrelen of wat dan ook

Tot een volgende keer!
    • Comfort Kamer

Badkamer aan vervanging toe, toch wel wat schimmels te bespeuren rondom het bad. Douchegordijn is nooit 100´% hygiënisch. Is ook klein in verhouding met de kamer. En het wordt er verschrikkelijk warm

Mooie en ruime kamer met een heerlijk bed en een makkelijke sofa Netjes gepoetst Ontbijtbuffet is lekker en redelijk uitgebreid. Er is zeker voor iedereen iets.

Locatie centraal gelegen, op loopafstand van het historisch...
    • Deluxe Kamer

Af en toe een onaangename geur op het balkon, geen idee waar het vandaan kwam.

Locatie centraal gelegen, op loopafstand van het historisch centrum. Ruime, schone kamer met balkon. Heerlijke bedden.

Heel erg leuk.
    • Comfort Kamer

De 't.v deed het niet. Ook was/is er geen koelkast op de kamer. Voor de rest was het fijn.

De ligging is echt perfect. Het ontbijt is erg eenvoudig. Als het inclusief is dan is het meegenomen! Als je apart voor het ontbijt moet betalen kan je liever buiten gaan eten.

Prima voor 1 of 2 nachten Antwerpen maar niet voor lang verblijf
    • Executive Studio

Geen stopcontact in de badkamer of in de buurt van de badkamer dus lastig om haren te föhnen/stylen. De kamer was zeer slecht schoon gemaakt, nog veel viezigheid op de grond en ook de badkamer was niet goed schoon (haren nog in de badkuip...). De receptioniste pakte dit goed op en heeft de kamer direct zelf schoon gemaakt, dus dat was erg fijn. De badkamer oogt daarbij vies door het vieze douchegordijn en de gelige voegen bij de badkuip. Jammer want de kamer is op zich verder prima en lekker ruim. De ontbijtruimte oogt ook viezig door verouderde meubels en veel kruimels op de grond. Het ontbijt is niet slecht maar ook niets bijzonders, er is weinig echt vers (komt uit pak/blik of voorgebakken).

Top locatie in hartje centrum van Antwerpen. Parking is direct naast het hotel en centraal station op kleine 10 minuten lopen, dus ideaal gelegen! Wij hadden een ruime kamer voor drie personen met balkon.

Een goed verblijf voor 1 of 2 nachten, in het centrum van Aantwaarpen.
    • Comfort Kamer

De hygiëne van de badkamer kan beter: hier en daar kalkresten en varkenshaartjes.

Het ontbijt was uitgebreid. Alleen jammer dat de eieren apart stonden, ik heb deze te laat opgemerkt.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Mooie nieuwe kamer, ruim en sfeervol. Hele goede centrale locatie.
    • Executive Studio

WiFi deed het niet Regendouche deed het ook niet, gewone douche wel

Prachtige kamer hadden executive suite geboekt deluxe kamer gekregen maar netjes opgelost met gratis ontbijt.

Ontbijt was prima met zeer vriendelijke bediening!
    • Comfort Kamer

Onze kamers roken zeer sterk naar rook. We heb voor moeders om andere keer gevraagd maar die was er niet met instapdouche. Het was niet roken maar waarschijnlijk tot voor kort wel.

Ontbijt was prima met zeer vriendelijke bediening! Ook de schoonmaak was goed en zeer vriendelijk

uitstekend hotel in een rustige straat op loopafstand van het centrum
    • Comfort Kamer

De kamers zijn heel ruim en de badkamer is helemaal up to date. Het hotel biedt korting op de prijs van de naastgelegen parkeergarage en voor OV reizigers ligt het op loopafstand van het centraal station.

leuk. tevreden.

geen opmerkingen

het ontbijt was dik in orde, wij waren zeker tevreden. zijn bezig aan werken aan dit hotel, daardoor een andere kamer gekregen een luxe kamer wat wel leuk was. maar zeker geen hinder gehad van de werken en ook geen lawaai. als ik nog terug ga naar Antwerpen zou ik zeker terug gaan.

Zeer tevreden! Goede prijs kwaliteit en dicht bij treinstation.
    • Superior Familiekamer

Het slaap bankje / de sofa lag iets minder comfortabel. Deze hadden wij als 3e slaapplaats geboekt, maar is naar mijn mening niet gelijkwaardig aan een normaal bed.

De service en vriendelijkheid van het personeel was heel erg goed. Er was iets mis gegaan met de boeking, maar dit werd daar direct ter plekke opgelost. Verder hadden wij een upgrade naar een nieuwe kamer (verbouwd) en deze zag er super uit. Geen last gehad van gehoor van de gang en plek genoeg bij het ontbijt. Treinstation om de hoek.

Goede ligging, vriendelijk onthaal, mooie en ruime kamer
    • Executive Studio

- Geen verse broodjes bij ontbijt, pannenkoeken uit een pak, voor 15 euro pp hadden we hier meer van verwacht - hygiëne in badkamer :(

Goede ligging, vriendelijk onthaal, mooie en ruime kamer

Fantische ligging en goede prijs/kwaliteitverhouding
    • Superior Familiekamer

De aankleding van de familiekamer was een beetje kaal.

De ligging is perfect. Je loopt zo het centrum in. Naast het hotel een parkeergarage waar door het hotel € 5,00 korting voor wordt gegeven op de parkeerkosten (voor ons 2 dgn € 25,00) maar ook vlakbij het station.

Prima voor 1 nachtje zonder al te veel verwachtingen
    • Superior Familiekamer

Ontvangst was matig met een receptioniste achter een geïmproviseerde balie. Badkamer klein waarbij je moest douchen in bad. Prima voor 1 nachtje zonder al te veel verwachtingen

Het was een schone, ruime kamer. Verder geen bijzonderheden.

Centraal gelegen, ideaal voor korte city trip
    • Superior Familiekamer

Ontbijt prijzig. Voordeliger om bij een van de restaurants in de buurt te ontbijten. Naastgelegen kamers erg gehorig. Verkeer aan de voorkant goed hoorbaar.

Ligging vlakbij station. Korting bij naastgelegen parkeergarage. Winkels en restaurants op loopafstand. Familiekamer is ruim. Prima voor 1 nacht. Personeel erg vriendelijk.

Fantastisch in een woord
    • Comfort Kamer

Alles was in orde de kamer het ontbijt de service en vriendelijkheid van het personeel Ik ga er zeker nog eens logeren bij een volgend bezoek aan Ann

Prima locatie b
    • Superior Familiekamer

Bedden had ik liever aparte bedden gehad maar dat is mijn persoonlijke voorkeur als ik met vrienden op vakantie ben

Prima locatie b Dichtbij het centrum.

• Executive Studio

Alles was prima, alleen handdoek en theedoek in keukentje misten. Nu de kopjes maar met gewone handdoek afgedroogd. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, konden heerlijk uitslapen en zelf op kamer ontbeten.

Super grote kamer, prima bedden, met klein keukentje, koelkast, prima verblijf voor 1 of meer nachten. Grote t.v. Prima badkamer, wel in bad douchen. Is voor ouders mensen niet echt handig gezien hoge bad rand om overheen te stappen.

Prima, eenvoudig hotel met moderne kamers voor redelijke prijs, dicht bij Centraal Station.

's avonds en 's ochtends kan het rumoerig zijn op straat dit hoor je in de kamers. Op de dagen dat wij er waren was er maar één persoon om gasten in en uit te checken waardoor we even moesten wachten.

Prima hotel, niet te prijzig. Kamers zijn ruim en modern. Eenvoudig maar prima ontbijt. Het hotel ligt op een paar minuten lopen vanaf centraal station. Aardig pe.rsoneel bij de receptie.

Personeel was vriendelijk, leuke en schone familiekamer,...
    • Superior Familiekamer

Er waren niet veel kinderzenders voor de kinderen, en er waren werkzaamheden onder het hotel 's Nachts (!). Leuke buurt, maar wel druk.

Personeel was vriendelijk, leuke en schone familiekamer, hotel is heel goed gelegen, makkelijk te voet bereikbaar vanuit Antwerpen Centraal, heel veel eetgelegenheid on de buurt.

Fijn hotel op goede locatie dicht bij het station.
    • Comfort Kamer

Er waren werkzaamheden beneden waardoor het een zooitje was bij de liften en geluidsoverlast.

Kamer was fijn en ruim. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Late check out.

Teleurstelling.
    • Comfort Kamer

Het hotel werd verbouwd, zowel de ingang als de kamers zelf waren niet af. De foto's kwamen niet overeen met de werjelijkheid. Het bed was smerig (er zaten kotsvlekken op het dekbed), dit is de dag erna wel verholpen. Het personeel hangt maar wat achter de balie. De prijs-kwaliteitverhouding is hier echt zoek. Afrader!

De locatie was goed.

Hele mooie, schone en grote kamer.
    • Deluxe Kamer

Het inchecken viel tegen. Het was onduidelijk wie er aan de beurt was en er was maar 1 personeelslid die het niet rond kreeg alleen.

Hele mooie, schone en grote kamer.

Personeel was zeer vriendelijk.
    • Superior Familiekamer

Er was geen minibar. Het douchegordijn mag vervangen worden. Onze kamer rook niet fris.

Personeel was zeer vriendelijk. We vroegen voor 3 kamers naast elkaar en kregen dit ook. Een extra kamerkaart krijgen was geen probleem. Een ruime kamer voor 4 personen.

Een heel goed verblijf om Antwerpen te bezoeken met vriendinnen!

We konden zelf, koffie en chocomelk maken op de kamer maar we hadden graag een fles water gehad op de kamer. Tapijt op de kamers was voor ons een min-punt.

Ontbijt was oké en ruim voldoende, er waren zelfs pannenkoeken!

Kort, functioneel verblijf.
    • Comfort Kamer

Veel overlast vanaf de gang en in de ochtend rond 0500 uur werden er glasbakken in de straat leeg gemaakt. Wat een vreselijke herrie.

De kamer die we kregen was een upgrade omdat alle kamers vol waren.

Prima kamers.
    • Comfort Kamer

Verbouwing tijdens verblijf. Met raam open slapen is niet prettig vanwege het geluid van het verkeer

Prima kamers. Netjes. Centrale locatie. Naast een parkeergarage en dicht bij het station.

Prima plek om een nacht te verblijven dicht bij centrum

nvt

Nette grote kamer. wat kleine badkamer voor 4. Ontvangst prima. Wij zaten aan voorzijde aan straat en dat is wat gehoriger met verkeer maar betreft rustige straat. Op 50 meter van de Keiserlei dus erg centraal

Aangenaam, centraal gelegen hotel met lekker ontbijt. Zeker zijn 3 sterren waard!
    • Superior Familiekamer

Nachtpersoneel was niet op de hoogte van de bestaande promo in het winkeltje. Was jammer dat we er zelf de aandacht op moesten vestigen en dat hij het dan eerst nog moest nakijken. Maar we hebben uiteindelijk de promo wel gekregen dus eind goed al goed. De ontbijtruimte was gezellig maar iedereen moest langs dezelfde smalle doorgang om eten te nemen en weer weg te gaan. Er stond slechts 1 koffiemachine wat in de drukte ook voor extra file zorgde aan diezelfde doorgang.

Prijs-kwaliteitverhouding voor onze familiekamer was zeer goed. We betaalden slechts de helft van wat de kamer eigenlijk kost. Dus zeer tevreden hiermee. Ontbijt was lekker en er werd ook rekening gehouden met de kinderen bv. Pannekoeken aanwezig - koude chocomelk... Op de kamer was een grote flatscreen aanwezig. De ligging was voor ons ideaal, vlak bij het centraal station en openbaar vervoer.

Er was niets bijzonders wat eruit sprong, het voldeed zondermeer aan de verwachtingen, gewoon goed!

Nou, tegen vallen? De entree/lobby was wel de overtreffende trap van een bouwput, dat was even slikken, maar het vriendelijke personeel maakte veel goed ;-)))

I love genuine Nespresso lungo!

TOPPIE
    • Executive Studio

bleek dat ze de lobby aan het verbouwen waren , toch maar geen last van gehad gelukkig

de ruimte, de keuken en een tafeltje om nog even aan te kaarten was met mijn dochters maakten daardoor er nog een gezellig avondje van. super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Fijne overnachting in een centraal gelegen hotel.
    • Superior Familiekamer

Goede locatie voor een bezoek aan de winkelstraat maar ook om te reizen naar andere plekken in Antwerpen. Dat er een parkeergarage naast het hotel zit is erg handig! Ze waten bezig met een verbouwing maar hier hebben we weinig last aan ondervonden.

Goede ligging, vriendelijk personeel en een mooie kamer!
    • Deluxe Kamer

Het personeel van het hotel kon er uiteraard niets aan doen maar er waren werkzaamheden aan het hotel die in de ochtend voor nogal wat geluidsoverlast zorgden. Desondanks was het een nachtje weg die ons goed tot rust liet komen.

Het was een moderne grote kamer. De kamer had een goede prijs-kwaliteit verhouding en bevatte o.a. een koffiezetapparaat en waterkoker. Het bed was groot en lag lekker. Wanneer je de straat uitloopt zit je meteen in de winkelstraat van Antwerpen en een eindje verder ligt het station.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

We hadden een upgrade gekregen voor een grotere kamer maar...
    • Comfort Kamer

We hadden een upgrade gekregen voor een grotere kamer maar dit viel wel tegen. Onze tv werkte niet en ze zijn komen kijken maar het geraakt maar niet opgelost. We vonden dit heel jammer en ze zeiden ook dat we ons ontbijt terugbetaald gingen krijgen want dit was echt geen 15 euro per persoon waard! Maar achteraf niets meer over gehoord..

• Beoordeeld op: 6 april 2018

lokatielokatie,ruimte van kamer is top
    • Comfort Suite

slechte communicatie van hotel over activiteiten in en om het hotel heen ,stoffige kamer,bankbed was verschrikkelijk

lokatielokatie,ruimte van kamer is top

• Executive Studio

Hellaas waren ze aan het verbouwen dus de entree was niet zo mooi

De keuken met kookplaat en oven/magnetron was super. En alles zeer schoon en ruim opgezet. En vlakbij het station en de stad.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goede locatie
    • Superior Familiekamer

Het hotel is aan het verbouwen. De kamers liggen aan de straatkant en kunnen gehorig zijn. Wij zijn van kamer gewisseld daardoor. We kregen een kleinere maar luxere kamer. Minor details: In de kamer mist een kapstok om je jas op te hangen en een passpiegel.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goede locatie, schoon, personeel is vriendelijk.
    • Superior Familiekamer

Douchen in bad vind ik altijd tegenvallen. Het bad is vrij smal waardoor je weinig ruimte hebt om jezelf te bewegen zonder het douchegordijn aan te raken. Ook vind ik een douchegordijn niet meer van deze tijd. Ze hadden beter een nette inloopdouche kunnen maken.

Bij aankomst bleek dat wij overboekt waren echter regelde het personeel direct een gerenoveerde kamer. Schoon, mooi en fijne bedden.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima locatie voor een weekendje Antwerpen!
    • Superior Familiekamer

We hadden in eerste instantie een standaard familiekamer geboekt, maar die bleek bij binnenkomst erg gedateerd. Kaal, slechte bedden en niet gezellig. Deze kamers waren in het oude deel van het hotel. Een ander deel was/werd gerenoveerd. De mogelijkheid bestond om voor 20 euro extra per nacht een 'nieuwe' familiekamer te boeken. Dat hebben we gedaan. Die kamer was heel mooi, prachtig en comfortabel ingericht!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Geweldig!
    • Comfort Kamer

We hadden in de ochtend geen waterdruk wat wel jammer was. Onze andere kamer had geen warm water.

Mooie ruime kamers. Hotel zat wel midden in een verbouwing maar daar hadden we verder geen last van. Locatie is echt top!

Bij aankomst rond 12 uur konden we direct gebruik maken van...
    • Comfort Kamer

Hotel is momenteel aan het verbouwen en bevoorrading van ontbijtbuffet was matig.

Bij aankomst rond 12 uur konden we direct gebruik maken van de kamers. Kamers die wij hadden waren recent vernieuwd en waren netjes en ruim van opzet.

Prettige locatie, maar hotel kon beter
    • Comfort Kamer

De bouwvakkers begonnen ipv 9:00 in de ochtend al om 8:15. De douche was in de ochtend lauw Gehorige kamers en veel mensen buiten op straat in de nacht, die veel lawaai maken

De locatie, vlakbij het station

Goed verblijf gehad

De hygiëne op de familiekamer Enige geluidsoverlast van de gang, andere gasten Jammer dat de kamers geen doorgang hadden Ontbijt viel wat tegen voor het bedrag dat er betaald moest worden

De kamers waren prima. De deluxekamer was aangenaam

Prijs kwaliteit verhouding is redelijk.
    • Comfort Kamer

Telefonisch werd bevestigd dat er een senseo koffie apparaat op de kamer zou zijn, die was er niet. De verwarming was niet fijn en maakte erg veel lawaai. Ramen waren zo smerig dat je niet goed naar buiten kon kijken. Maar daar keek je ook uit op een vervallen pand.

De kamer die wij kregen was erg ruim en de bedden waren schoon en comfortabel. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel erg lekker en vers.

De locatie is zeer centraal gelegen.
    • Superior Familiekamer

De kamer was vrij kaal, minimale voorzieningen. Donker, ook met alle verlichting aan. Ook gehorig tov andere kamers. Het hotel is aan het verbouwen, waarschijnlijk zaten wij nog in een verouderde kamer. De kozijnen waren tochtig, daardoor koud.

De locatie is zeer centraal gelegen.