Beoordelingen over Alfa Inn 3-sterren

Kerkstraat 92, 8370 Blankenberge, België

#9 van de 33 hotels in Blankenberge

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

voor kort verblijf toch wel een meevaller
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

sommige hotelgasten waren héél luidruchtig 's nachts op de gang

netheid van kamer en badkamer, verzorgd ontbijt met voldoende variatie en aanvulling

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Een prettig en verzorgd weekendje .
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er was niks dat tegenviel .zowel personeel als accommodatie als het uitgebreide en smaakvolle ontbijt .

De ligging ,dicht bij de dijk en het centrum .het lekkere uitgebreide ontbijt. De voorziene parking en de propere kamers .loopt daar als een goed geoliede machine .Zeker voor herhaling vatbaar .

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Leuk hotel
    • Luxe Vierpersoonskamer

Bij aankomst was de ontvangst al direct heel vriendelijk, naar de kinderen ook. Ontbijt was heel lekker en uitgebreid... Voor elk wat wils Ruime kamer, lagen aan winkelstraat kant, weinig lawaai, wel in de nacht wat licht inval. Maar voor de rest super. We komen zeker terug, Kids willen ook zeker terug komen voor de gast vrijheid en de leuke papegaai

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

gewoon prima!

jammer dat ramen niet konden worden gekanteld of vastgezet. Vanwege harde wind was dat een klein issue

prima prijs-kwaliteit verhouding maar ontbijt was fantastisch, helemaal in deze prijsklasse! Badkamer hoewel klein was functioneel en schoon met in ieder geval prima, harde straal en continue warm water. Komen wij wel eens anders tegen....

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Ons verblijf was zeer aangenaam en een aanrader.

Ik vond de twee persoons kamer aan de kleine kant. Alles was wel aanwezig maar er was weinig plaats. De badkamer was in orde.

Het ontbijt was overheerlijk. Je kon het je niet indenken of het was er. Echt geweldig en een super bediening !!!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Fijn verblijf !
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Parkeerplaatsen wel wat klein voor grotere autos maar dat werd perfect opgelost toen we hier iets van opmerkten door een garagebox aan te bieden. Perfect !

Persoonlijke service aan de ontbijttafel voor koffie of thee en een eitje naar eigen wens. Supervriendelijk ! Prijs kwaliteit een aanrader ! Vrolijke 'goedemorgen' begroeting door papegaai in het salon.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Badkamer was top, en 2 tv’s in de kamer
    • Luxe Vierpersoonskamer

Ontbijt was een teleurstelling (Aldi en Colruyt producten) als je op hotel verblijft verwacht je toch wel A merk..melk voor koffie was beschikbaar op de tafel als deze op was vulden ze die gewoon bij van een andere tafel die gedaan hadden met ontbijten. Word niet gedaan vind ik, beter of anders voorzien. Er was veel volk in het hotel en veel mensen kwamen ontbijten rond het zelfde tijdstip waardoor er niet voldoende plaats was, de zaalverantwoordelijk heeft dan mensen letterlijk mensen weg gejaagd met de zin als het voor ne koffieklets is kan je beter naar de lounge gaan (die mensen hadden juist hun boterham op!) deze heb ik niet geapprecieerd! Moeten maar anders voorzien dan! Wij hadden een stapelbed in de kamer, matrassen waren heel slecht en hygiëne op de kast en bepaalde plaatsen mocht beter!

Badkamer was top, en 2 tv’s in de kamer

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Het ideale hotel voor een weekendje aan de kust.
    • Luxe Vierpersoonskamer

Heerlijk ontbijt. Mooi verzorgde kamer. Privé parking aan het hotel voor 15€ per dag. Wij mochten zelfs langer op de parking blijven staan omdat het niet zo druk was. De papegaai in het salon was ook leuk voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Zoals altijd weeral eens heerlijk kunnen ontspannen aan zee mede mogelijk gemaakt door alfa inn !

... niks op aan te merken. Want voor een 3sterren hotel, is het veel te goed!..

Super goeie ontvangst van de receptie, zeer vriendelijk personeel en altijd weeral eens een heerlijk ontbijt van pure ontspanning om naar uit te kijken. Zeer tevreden over de kamer! Een zekere aanrader voor iemand die graag eens een weekendje ontspanning wil met zijn of haar parner/familie..

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Zeer tevreden alles proper mooi buffet zeer vriendelijke...
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niets wij waren tevreden op 1 punt na de poetsdames maakten veel lawaai ze waren onze wekker voor 1 keer dat we langer konden slapen

Zeer tevreden alles proper mooi buffet zeer vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een top weekend voor herhaling vatbaar.

We hadden maar een weekendje geboekt . Khad wat langer mogen duren.

We werden heel hartelijk ontvangen. De kamers zijn ruim en je kan gebruik maken van een priveeparking. Bij aankomst kregen we enkele leuke tips om uit eten te gaan. Tussenin hebben ze altijd tijd voor een praatje of een grapje. De zitruimte heeft een huiselijk gevoel. Het ontbijt is heel uitgebreid met een vers gebakken eitje naar keuze en een kan koffie per tafel dit alles met op de achtergrond zachte muziek. Wij komen zeker terug.

Ontspannen en genieten

Een 2 persoonskamer voor alleengebruik. Meer ruimte dan eenpersoonskamer. Luxe ontbijt. Koffie in de kan aan tafel gebracht en eitje op vraag van de bediening aan tafel gebracht. Zondag is er live pianomuziek. Schitterend. Enkel ontbijt in hotel maar mogelijkheid om lunch op te eten in voorziene ruimte en terras.

Aangename ervaring

Onze kamer lag aan het einde van de gang met als gevolg de laatste 2 meter van de gang had maar een breedte van een kleine 50 cm, heel smal en claustrofobisch.

Het vriendelijk personeel . Super !!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Logement Alfa Inn behaagde ons voortreffelijk en zeker voor herhaling vatbaar in 2019! Hotelaanrader

1klein minpuntje = bedbreedte mocht iets ruimer - verkies een breder tweepersoonsbed

het onthaal bij aankomst in hotel was voortreffelijk+respectvol. Persoonlijk wensje voor 1supplementair hoofdkussen meteen ingewilligd. Het Ontbijtbuffet is gewoon WAUWWW!!! zovéél variatie, zovéél lekkers te smullen, de fruitsalade is een topper ! er wordt gevraagd welke ei-bereiding je wenst te smullen. Uitgebreide varia broodsoorten en varia beleg çava staat frisgekoeld te wachten voor de vroege çava-liefhebbers. Ontbijtbuffet verdient een 10 op 10 score ! uitstekende Samsung-TV op kamer met héél véél zenders !

Al met al was het een prima verblijf en kom naar de verbouwing graag weer terug.

De kamer 313 viel ons erg tegen. De douche was veel te klein en de bak bleef vol water staan. De kamer was super klein. Het kussen was niet goed heb daarom een badlaken eronder gelegd

Het personeel en ontbijt was geweldig De ligging was ook super dicht bij het station. en de kusttram Het bed was heerlijk.

Enthousiast, vriendelijk, behulpzaam en energiek personeel...

Wellicht slecht moment van inchecken ( ' s avonds 19u ):lange wachttijd aan balie ( slecht 1 personeelslid drukdoende in bar ) Wij waren niet op de hoogte van het vooraf reserveren van een parking waardoor wij rondjes gereden hebben in Blankenberge op zoek naar jullie parking.Uiteindelijk geparkeerd aan de kerk om dan na lang wachten aan de balie te vernemen hoe wij op de parking konden geraken.Vandaar de minscore voor parking.

Enthousiast, vriendelijk, behulpzaam en energiek personeel tijdens het ontbijt. Goed idee van live-pianist om slechte akoustiek van gepraat en drukte van op- en afdienen te verbergen, tevens ook mooie sfeerbrenger bij binnenkomen ontbijtzaal.

Exceptioneel ontbijt, maar de kamer voldeed niet a/d verwachting.

ik kreeg een kamer die niet leek op wat de foto's beloofden . De kamer was net groot genoeg om het bed in te plaatsen , als ik de klederkast wou openen om mijn bagage te plaatsen moest ik één van de twee stoelen op het bed zetten ,anders ging de kastdeur niet open . de badkamer bevatte een douchecabine die veel te klein was , ik heb me verscheidene keren gestoten alleen maar omdat ik bewoog . toen de shampoofles viel , moest ik uit de cabine stappen om die fles te kunnen oprapen . de kamer is gedatteerd, Een koelkast was niet aanwezig , maar kon wél apart gehuurd worden !! UIteindelijk bleek dit een soort familiehotel te zijn , ik werd 's ochtends wakker door spelende kinderen op een trampoline . elke ochtend opnieuw . Ik bepaal graag zelf hoe lang ik slaap .

Het ontbijt was fantastisch , dikke pluim daarvoor ! Zelden een zo ruim assortiment gezien en genoten in een hotel van deze prijsklasse .

We hebben ons toch geamuseerd, met lekker eten en tof personeel.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Badkamer was ruim klein, mocht iets groter zijn. Na de eerste nacht was er niet zo goed gepoetst. Na de tweede nacht wel, misschien was het nu wel door iemand anders gepoetst , wat ik sterk vermoed.

Vriendelijk personeel, ontbijt was lekker en zeer gevarieerd. Vuile borden of kommetjes werden ook direct afgeruimd.

Het ontbijt is uitstekend, heel uitgebreid, lekker en mooi...

De standaardkamers zijn klein (te klein voor een lang verblijf) en eenvoudig. Voor een ijskast dient men bij te betalen, vind ik een minpunt. Biljartzaal mag opgefrist worden.

Het ontbijt is uitstekend, heel uitgebreid, lekker en mooi gepresenteerd. Eén morgend werden we zelfs verrast met pianomuziek (live). Personeel is heel vriendelijk een behulpzaam en papagaai Pico verwelkomt en animeert de gasten in de salon.

Buiten de kamers een goed hotel
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Gehorige kamer hadden buren die tot 3.00 in de nacht hun tv lieten spelen Voor de iets gezettere mensen is de douche te klein Ligt ook overal tapijt

Fantastisch ontbijt. Goed gelegen

Vriendelijk en heerlyk groot ontbyt.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbyt is grandioos. Heeeeel veel keuze en heel uitgebreid buffet. Heel vriendelijk personeel zowel in de eetzaal als de receptie en poets. Je zit midden in de winkelstraat en Café/restaurants. Kortom geweldig hotel.

Middelmatig
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Schimmel in de douche. Deuren gingen moeilijk open... heel verouderd... haardroger ding niet...douche liep bijna niet... Geen goeie isolatie... Verouderde kamer. Te veel volk voor het aantal bezoekers bij het ontbijt waardoor je bij andere mensen aan tafel moet gaan zitten.

Beneden ziet er modern en heel leuk uit. Heel anders dan de kamers. Misschien hoog tijd om de kamers te vernieuwen.

supergeslaagde vakantie

De matras vonden we persoonlijk een beetje te mals voor onze rug maar dat zal voor iedereen wel verschillend zijn veronderstel ik.

Het ontbijt was uitstekend. De ligging van het hotel prima, alles is op wandelafstand te bereiken. De parking is een pluspunt. Een heel proper hotel met vriendelijke uitbaters en personeel.

gewoon ok
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

de ingang van het hotel is zeer modern van zodra je de lift ingaat naar de kamers is alles nogal ouderwets. De vloer in onze kamer was ook zeer scheef. Geen waterkoker en/of koelkast op kamer

zeer goed ontbijt

Vriendelijkheid van het personeel, de vraag aan de...
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Vriendelijkheid van het personeel, de vraag aan de ontbijttafel of je een eitje wenste en zo ja op welke manier, hetgeen dat dan nog binnen de kortste keren aan tafel werd geserveerd

SUPER !

In de éénpersoons kamers had ik graag een legplank in de kast gehad want je kan eigenlijk nergens je T-shirts of ondergoed leggen. Verder geen opmerkingen.

Super locatie, super ontbijt en heel vriendelijk peroneel.

Het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel.

Soms een beetje gehorig.

Het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel. Het binnenterras was ook fijn want daar kon nog rustig een sigaretje roken.

Genoten!!
    • Appartement (4-6 volwassenen)

Familiekamers ( 6 pers ) zijn zeer ruim, ziet er zeer netjes/schoon uit. Het ontbijt, ruime keuze, van alles ruim voldoende. Team: goede, erg vriendelijke en oplettend personeel. Hoofdingang, aan de winkelstraat en aansluitend aan de boulevard/strand, ideaal!!

voor herhaling vatbaar

hopelijk worden de kamers nu ook "aangepakt" en in dezelfde sfeer als gelijkvloers gerenoveerd. kamer was eerder klein, en ook badkamer (vooral douche) valt wat klein uit. Wel proper en goede bedden.

ontbijt was meer dan geweldig. Voldoende groot aanbod in buffetvorm maar toch ook persoonlijke vraag voor allerlei soorten eitjes. Ruime keuze, heel vriendelijke bediening, perfecte service . Op het gelijkvloers heel mooi gerenoveerde ontbijtzaal, lounge en bar . Smaakvol ingericht

voor herhaling vatbaar

het ontbijt was zeer uitgebreid en het was lekker ,daarnaast kan je ook genieten in de tuin met evt.een hapje en een drankje; ook kindvriendelijk ,het personeel was vriendelijk en gedienstelijk, voorts is het er ook rustig

wij zijn tevreden gasten !!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

het schoonmaken van de kamers mag wel beter gebeuren, een mager zesje ! Ook vonden we de kamers vrij klein en zeker de doucheruimte lijkt alleen geschikt voor inwoners van Madurodam.

het ontbijt was uitstekend en ook de ligging beviel ons goed.

9/10

Er was niets op aan te merken ! Zéér vriendelijk onthaald. Heb juist nog vrienden dit hotel aanbevolen.

De rustige accommodatie en vooral het super ontbijt.

Voor herhaling vatbaar maar dan een kamer op een verdiep ( openzetten raam !!!

Wij hadden kamer 4 . Kwam uit op terras,rokers en beetje lawaai maar was na 24 uur rustig Geen ijskast !!!

Zeer goed ontbijt.Kamer was goed.Vriendelijkheid personeel en zaakvoerder

Ligging en ontbijt

Zeer veel lawaai van de meeuwen, kon niet slapen met de ramen open en dat bij 30 graden, zelfs niet met aangekochte oordopjes. Ik heb besloten om daarom Blankenberge te vermijden, spijtig maar het is niet anders .

Ligging en ontbijt

Matig tot goed, zijn wel een dag vroeger thuis gekomen omwille vd warmte in de kamer.

Tapijt op kamer, niet zo fris. Geen airco. Kamer klein voor 2 personen. Douche krap, geen ventilatie in badkamer.

Ligging. Personeel. Ontbijt, ruime keuze. Door de extreme warmte waren vleeswaren, kazen, fruit, ... echter niet voldoende gekoeld. Zeer vriendelijke en nette bediening.

Het onbijd was daar super in orde niet op aan te merken was...
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het onbijd was daar super in orde niet op aan te merken was 10 op 10 de kamer voor twee personen vond ik in ons geval wat klein en de badkamer vond het een opgesloten gevoel .

Erg mooie kamers en leuke locatie.
    • Junior Suite met Douche

Kleine verbeterpunten: het ontbijt kon iets uitgebreider en de kussens iets voller

Erg mooie kamers en leuke locatie. Ook de bar en de ontbijthal zijn gezellig ingericht

Het ontbijt was zeker en vast top!
    • Luxe Vierpersoonskamer

Het ontbijt was zeker en vast top! Goede service, vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Alles was super proper. Kamer was helemaal in orde. Dicht bij het strand gelegen, een goede locatie.

Leuk weekendje.

Het lawaai van de meeuwen op de binnenplaats. En de hoofdkussens waren niet zo goed.

Het ontbijt was zeer goed en de parkeerplaats bij het hotel was prima.

perfect in orde

hele mooie kamer! ook heel vriendelijk personeel en het ontbijt was super! vers gemaakte eitjes aan tafel, verse koffiekan,... top! de papegaai in de loungeruimte is ook grappig om bezig te horen

Prima in orde!
    • Appartement (4-6 volwassenen)

Verlichting op toilet is met spaarlampen (?) en zorgt toch wel voor een iets minder zicht.

Ontbijt was prima en de kamer / appartement dat we hadden was goed in orde.

Alles was er wat nodig was!

Alles was er wat nodig was! Zeer vriendelijke mensen en alles werd duidelijk door hen verteld ook was het leuk dat je bonnetjes kreeg van restaurants waar je terecht kon prijs kwaliteit in de buurt! Zeer tevreden en komen Zeker nog eens terug!

Vriendelijk personeel.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Toch een gemis.

Vriendelijk personeel. Ontbijt en loungeruimte was zeer mooi gerenoveerd. Kamers mogen een serieuze opfrissing hebben.

We gaan er zeker niet meer boeken.

Voldeed niet aan onze vraag. De keuze bij de boeking voor aparte bedden was er niet op de kamer. De 2 persoonskamers zijn zeer klein en stoffig op de vloerbekleding in de hoeken. Op de 3 de verdieping waren de kamers nog niet gerenoveerd was de uitleg. Nochtans boekte een dame met kind voor ons ter plaatse een kamer op het gelijksvloer zonder vooraf te boeken,er was toch nog plaats in een gerevoveerde kamer. We hadden de indruk dat we beter rechtstreeks boeken voor een betere kamer te krijgen.

Het ontbijt was prima, uitgebreid en veel vers fruitsla.

Het ontbijt was uitgebreid en er was een goede variatie...

Het ontbijt was uitgebreid en er was een goede variatie aanwezig, ook de bediening was zeer vlot. Een goede locatie midden in het centrum. We komen hier zeker terug.

Super ontvangst, vriendelijke mensen, mooi proper...
    • Appartement (4-6 volwassenen)

Super ontvangst, vriendelijke mensen, mooi proper appartement voorzien van alle comfort . Kinevriendelijk . Hele mooie binnentuin om savonds nog wat te kunnen nagenieten .

Goed verblijf gehad
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De kuisploeg onvriendelijk ,geen moeite om een goede dag te zeggen,en waren meer geinteresseerd in hun GSM als met de bezoekers.Vinden we erg jammer.Vriendelijkheid kost geen geld. Geen koelkast op de kamer.

ontbijt zeeer uitgebreid,tof personeel in de ontbijt ruimte.gezellige sfeer en gezellig met de pianist. Eigenaar toffe kerel en vriendelijk.onthaal vriendelijk.

Vriendelijke uitbater, ruim appartement met terras, ruime...
    • Luxe Vierpersoonskamer

Juniorsuite was met stapelbed ipv 2 eenpersoons bedden, klein balkon. Appartement in de plaats gekregen met terras. Parking is de poort voor ingang van het hotel in de onderwijsstraat.

Vriendelijke uitbater, ruim appartement met terras, ruime keuze ontbijt. Goede ligging.

Prijs-kwaliteit absoluut een aanrader! Aangenaam kader, goede locatie en vriendelijke bejegening.

Krappe doucheruimte met bovendien slechte afloop (water bleef zeer lang staan na elke douche beurt).

Rijkelijk en lekker ontbijt met cava en live piano muziek op zondag, authentiek gebouw doch voldoende ge-upgrade. Parking aan hotel is zeer handig. Welness leek heerlijk, helaas te korte periode om uit te testen. Bijkomende faciliteiten als zeer aangenaam ervaren (tuin, overdekte lounge, recreatiezaal, zitruimte met kinderhoek en bar).

Heb echt genoten van een dagje ME TIME met bubbels !!

Een heerlijk uitgebreid ontbijt. Extra plus is dat je een keuze mag maken tussen een omelet of spiegelei dat à la minute voor je gebakken wordt. Pure verwennerij ! Schitterende locatie op loopafstand van het station en het strand, midden in de winkelstraat.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Vlug voorbij hè..doeiiiii...

De topbiljart,tv gebuur ietsje te luid(klassiek met oudere mensen) voor 7 uur precies een leger boven ons...PS,,,het is wel de eerste maal op ons 20 jaren dat we er komen...v

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

We vonden het zeker voor herhaling vatbaar!

Ik zou het niet weten!

We hadden een mooie kamer met prima badkamer. Het was er rustig. Het ontbijt was geweldig goed en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.

ik kom er zeker terug, maar dan in een vernieuwde kamer
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

onze kamer, deze zijn nog niet vernieuwd ,wat wel nodig is,het was er wel proper

ideaal hotel in het centrum,het algemene gedeelte is prachtig gerestaureerd,ontbijt heel lekker

Het was heerlijk om in het Alfa Inn hotel te verblijven.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Douche (cabine) had wat ruimer gekund.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is meer dan voortreffelijk. Grote keuze voor elk wat wils. Alles is goed onderhouden en schoon.

van een zalig verlengd weekend genoten
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Het ontbijt was goed. Een groot pluspunt voor ons was dat onze dochter ook s'morgens glutenvrij kon ontbijten. de kamer was netjes en verzorgd! Personeel was heel vriendelijk. Een echte aanrader!

Een grote familie geweldig!!!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Gastheer en mevrouw en hun personeel zijn top!!!!! Kamer/badkamer voor enkele nachten uitstekend . Ontbijt is een LUXE alles vers en ruim voldoende.

Rustig vriendelijk personeel en een heerlijke locatie
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het kan gehorig zijn, maar was niet storend.

Goede kamer, prima maat. Slim dat er een glazen achterwand zit in de douche, zodat je geen vuil op de tegels houdt. Leuk de kaart van de plaats die op de muur geschilderd is.

Ontspannend
    • Appartement (4-6 volwassenen)

De terrasstoelen van beneden zijn een beetje hard een de tafeltjes te klein.

Het ontbijt ws zalig! Heel veel om te kiezen! Super lekker! Een korte wandeling naar de dijk. Alles binnen handbereik!

Zeer uitgebreid ontbijt, fijne bedden en mooie kamer.

Zeer uitgebreid ontbijt, fijne bedden en mooie kamer. De omgeving is echt een aanrader voor een weekendje weg door de leuke terrasjes en winkeltjes op de boulevard.

Perfect!!!!

Na de boeking, waren onze vragen (parking/aparte bedden/fietsstalling) ingewilligd. Alles was bij de check-in en check-out volledig in orde. Luxueus lekker ontbijt, vriendelijk personeel en uitstekende service. Zeer handige fietsstalling in het hotel zelf. De locatie in het centrum is ideaal.

Kort verblijf twee daagjes aan zee een dag 17 graden andere 24graden

Ik boek single met een kameraad ik al zeker 15 jaar ken( alle twee single) het is altijd stuk duurder je single kamer neemt.ik heb graag privacy en weet dat hij snurkt.ik boekte apart naar alfa in en was echt duur bijna 200€ v twee nachten en ontbijt.toen keek ik op booking.com en was t maar 132€ v twee nachten single kamer en ontbijt.dus pak goedkoper.nu ligt er een folder in hotel waar op staat dat single kamer in mei maar 52€ of 54€ per nacht kost.ik vroeg t na en bleek juist.heb ik dan toch nog te veel betaald bij booking .com?

Ontbijt is super,kamers basic maar proper je bent er toch maar voor te slapen.

Leuk verblijf, met toch enkele teleurstellingen

Kleine kamer, vooral omdat we met een baby’tje zijn geweest. We hadden weinig plaats voor het reisbedje te zetten. De vloer was bij aankomst vuil, met als gevolg dat het bed ook snel vuil was door op blote voeten te lopen. Geen frigo aanwezig op de kamer. €2 per nacht moeten betalen om een frigo te huren wat absoluut niet degelijk koelt. Ook een parkeerplaats huren was duur €15 per nacht en dan nog eens €5 om er de laatste dag nog wat langer te mogen staan.

Mooi hotel. Aangenaam personeel. Fijn ontbijt. Een mooi aanbod aan verschillende lekkernijen met aandacht voor zowel het zoete als het hartige.

Een fantastische locatie

eigenlijk weinig ofwel niets

De junior suite was heel netjes en had een zeer mooie badkamer met ligbad en een fijne zithoek bedden waren comfortabel en voldoende hoofdkussens aanwezig.Ontbijt was ruim voldoende en zeer gevarieerd.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Zeer aangenaam hotel om te verblijven
    • Junior Suite met Douche

Bij de junior suite hadden we badjassen en pantoffels verwacht.

Ontbijt was super, ruime keuze. Eitjes werden aan tafel geserveerd. Goede centrale ligging. Vriendelijk personeel.

fijn en voor herhaling vatbaar

het 2 persoonsbed was maar 1m30 !!! veel te smal voor 2 volwassenen !!!

het ontbijt was heerlijk en keus genoeg en prive parking tegen het hotel , zoooo gemakkelijk en de ingang in de winkel straat

Prijs/kwaliteit top met uitstekend ontbijt.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Regelmatiger poetsen van toiletten. (Nabij lift)

Heerlijk ontbijt met oa zalm vers gesneden fruit en eitjes naar wens. Op zondag life pianist tijdens ontbijt. Overdekt rokers terras. Op zaterdag avond was er een zanger/keyboard in de lounge ruimte aan het spelen. Leuke papegaai zorgt voor levendigheid.

• Junior Suite met Douche

We hadden de junior suite geboekt via booking.com en keken er enorm naar uit maar we kregen een 4 persoons kamer door een technische fout dit was niet wat ik geboekt had uiteraard we waren maar met 2 dus was dat overbodig , we hadden ook graag meer info gehad over de parking en prijsverhouding

Uitstekend hotel voor die prijsklasse met extra troef voor wie graag ontbijt.

Rokers staan bij een asbak aan de ingang die via een lange gang op de trap uitkomt. Daardoor trekt, wanneer de schuifdeuren open gaan, de geur van sigaretten tot boven in de gang, dit is zelfs merkbaar op de kamer op de bovenste verdieping. In de kamer kon je de lift horen die ernaast gelegen is. Oordopjes volstaan echter om dit op te lossen. Misschien kunnen ze die standaard voorzien?

Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Gezellige familiale sfeer. Kleine maar gerieflijke en propere kamer. Kleine maar mooie fitnessruimte. Dit hotel is zowel geschikt voor individuele reiziger, koppels als voor gezinnen met kinderen. Goede ligging vlakbij treinstation in winkelstraat die uitgeeft op de dijk.

- Kamer is ruim genoeg,

- Buurman was een hevige snurker, zijn gsm dat steeds trilde .. was heel goed hoorbaar - was vrij warm op de kamer,

- Kamer is ruim genoeg, - ontbijt is altijd voldoende keuze en verzorgd. - vriendelijk personeel

In centrum Blankenberge, dichtbij de zee een prachtige accomodatie.
    • Junior Suite met Douche

Het verblijf stond op de site als welness-hotel maar om gebruik te maken van de sauna/faciliteiten moest je extra bijbetalen.

Het ontbijt was geweldig in alle opzichten; uitgebreide keuze uit verse producten. Twee van de vier keer was er een pianist die prachtige nummers speelde. Zeer vriendelijk personeel. De kamer was modern ingericht. Schoon, netjes. Een mooie badkamer. We hebben er heerlijk geslapen.

Wordt Zeker herhaald, vanwege een tevreden familie de Coninck
    • Appartement (4-6 volwassenen)

Voor zeer beperkte prijs konden we zondag verlengd verblijf boeken (ipv 10u app verlaten) waardoor we uitvheckten om 20u en ook onze zondag 100% vakantie was.

Lekker weekendje weg met de kinderen.
    • Appartement (4-6 volwassenen)

Als echte koffie drinkers viel ons de koffie een beetje tegen (slap).

Combinatie appartement met comfort van hotel. Goed ontbijt. Vriendelijkheid personeel.

Degelijke kamers, ideale locatie en zéér vriendelijke omgeving

- Zaten nog in het niet-vernieuwde deel van het hotel, kamers waren degelijk maar geen super comfort. - Op zeer drukke momenten durft de ontbijtzaal soms te kampen met plaatsgebrek.

- Warme ontvangst, alle personeelsleden waren zeer vriendelijk. - Fantastisch ontbijt waarbij alles tot op het laatste moment nog werd aangevuld. - Ideale locatie in de winkelstraat en vlakbij de dijk.

geweldig ontspannen na drukke dag en heerlijk ontbeten
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

We denken beetje lucht in verwarmingsbuizen als ze aan sloegen dat is alles,kan opgelost

Heel vriendelijke ontvangst en personeel,en een super ontbijt met live piano muziek en alles heeeel lekker,eitjes a la minute bereid,super!!

Tophotel voor jong en oud.
    • Junior Suite met Douche

Ik was heel tevreden over ons verblijf.

Vriendelijk ontvangen. Heel mooie ruime kamer. Personeel heel vriendelijk gedurende ons volledige verblijf. De wellness is ook zeker een aanrader om volledig tot rust te komen. Ontbijt is heel compleet met zelfs live pianomuziek. Je hebt hier een heel welkom gevoel, met een team vol passie voor hun zaak.