Beoordelingen over Hotel L'Amandier 3-sterren

Avenue De Bouillon, 70, 6800 Libramont, België

#4 van de 8 hotels in Libramont

Zeer goed, vers en uitgebreid ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed

De drankjes in de bar zijn aan de hoge kant (zeker in vergelijking met de lage prijzen in de horeca verderop in de straat)

Zeer goed, vers en uitgebreid ontbijt. Beste buffet dat ik ooit at. Je kan zelf je eigen wafels maken.

Prima prijs-kwaliteit, lekker ontbijt, vriendelijke service

Zelfs met een ventilator was de kamer te warm, er was geen airco. De bijhorende brasserie was enkele weken dicht (in augustus). Jammer voor de dorstige fietser;-)

Heel vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt, grote parking. Ook de fietsenstalling is bijzonder handig. We mochten ook nog gebruik maken van een kamer om te douchen na het fietsen in de namiddag, dus lang na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Mooi hotel voor een weekendje, wij komen terug !

Alles prima !

Ook veel shoppingmogelijkheden in de buurt, wat wel een pluspunt is. Mooie omgeving ! Mooie nette kamer, alleen jammer dat er geen airco was.

Eerder zakelijk hotel. Niet echt een vakantiegevoel.

Locatie. Tussen de grote winkelcomplexen aan grote baan. Autosnelweg hoorbaar. Toiletwater stroomde telkens ook op de grond bij doorspoelen.

Ontbijt uitgebreid. Eitjes echter niet zo smakelijk gebakken. Bedden wel comfortabel.

Goede prijs/kwaliteit

Geen tuin/terras

vriendelijk onthaal. Ontbijt verzorgd en ruime keuze. Doen hun best om Nederlands te praten. Geen tuin of buiten terras. Bedden zijn ok. Ventilator aanwezig/ geen airco. Op vrijdagavond naar terras van aangrenzend café Louise geweest , maar werden niet meer bediend, ondanks dat het warm weer was en er nog veel volk op terras zat.

Direct aan de beurs van Libramont

Geen airco op de kamer en niet mogelijk om het raam open te stellen want langs drukke weg en restaurant juist er tegenover. De prijs was veel te hoog.

Direct aan de beurs van Libramont

Wij hadden een mooi weekend in dit hotel het kon niet beter

Alles was uitstekend

De kamer was proper en mooi en ook een goed bed en propere badkamer met inloopdouche Her ontbijt was zeer goed en alles was vers en genoeg en werd bijgevuld Er is ook een bar en ook daar zij ze vriendelijk en aan de receptie is het personeel ook zeer beleefd en geven ze veel informatie Wij komen graag terug

Heel goed verblijf en komen zekers terug

Bijna lege confituurpotten niet aangevuld en geen klein recipiënt om erin te doen voor de tafel

Heerlijk gevarieerd ontbijt,mogelijkheid om pannenkoek of wafeltje zelf te bakken

Een goede nachtrust en een lekker, uitgebreid ontbijt er bovenop!

Indien het warm weer is, kan het wel wat warm zijn op de kamer. Jammer dat er geen airco is. Je hebt dan het gevoel dat er te weinig lucht is op de kamer (benauwdheidsgevoel). Men kan dit verzachten door het raam te openen, maar er is geen vliegengaas-voorziening. Bij open raam is er ook de kans dat men het lawaai van de naburige taverne (terras...) hoort (tot middernacht...).

Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker. De kamer was groot genoeg voor ons. Het bed is ook zeer goed: een niet te malse matras. In de badkamer ook alle luxe die men zich maar kan wensen. Ook fijn dat er op de kamer de mogelijkheid is om een kopje koffie te maken/drinken. Zelfs thee kan men kiezen.

super
    • Kamer met Kingsize Bed

Hoger toilet, betere plaats. Douche wat makkelijker. Slechte badkamer voor minder validen !!!

Ontbijt super. Kamers uitstekend. Lekker groot bed. Toilet op een wat ongelukkige plaats.

Libramont is niks! Mr hotel is ideale uitvalbasis om omgeving te bezoeken: Redu, Space-Centre,Thuin

- Een aangepaste korting voor lang verblijf (meer dan 4 nachten) of één nacht gratis als je toch al 5 nachten blijft!)

- Correct en vriendelijk personeel - uitgebreid lekker ontbijt - Libramont zelf is niks; maar hotel is wel ideaal verblijf als je in de omgeving moet zijn (werk, stage,...) -

goed, we zijn maar 1 nacht verbleven
    • Kamer met Kingsize Bed

het feit dat we laat konden inchecken was positief dat het restaurant ernaast van dezelfde groep was van het hotel en dat we voor 22.00u moesten aankomen om daar nog te kunnen eten mocht wel gecommuniceerd worden, we waren net te laat

Verzorgde accommodatie, zeer verzorgd ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer aan voorzijde had toch wat geluidshinder van terras nabijgelegen bistrot (die wél lekker eten serveert!). Locatie is praktisch maar niet bijzonder charmant.

Verzorgde accommodatie, zeer verzorgd ontbijt.

goed hotel voor 1 nachtje met een heerlijk ontbijt!!
    • Kamer met Kingsize Bed

de kamer was gewoon proper, maar in de hoeken iets minder, ook het toilet had zijn kuren (bij doorspoelen gutste er heel wat water over de rand, wat niet zo leuk is als je net bent gaan plassen) Bij het melden wisten ze hiervan en vonden dit normaal! ook zijn de muren niet zo goed geluidsdicht, want de buren kon je horen (halverwege de nacht is dat natuurlijk niet zo fijn).

vriendelijk onthaal. het ontbijt was super in orde! alles aanwezig wat moet!!

verrassend hotel in positieve zin

Fantastisch hotel, zeer vriendelijke ontvangst-mooie kamer-goed bed en ruime badkamer. Koffie gratis opkamer. Perfect ontbijt met goede service. gratis parkeergelegenheid bij hotel. Uw avondmaaltijd op 20meter van het hotel kunt U nuttigen in restaurant/brasserie Louise uiteraard tegen betaling. Was voor ons een tussenstop (iets meer dan 1km van rijksweg) vanuit Zuid-Frankrijk naar Nederland om uitgerust thuis te komen, kortom een aanrader.

Zeer aangenaam verrast!
    • Kamer met Kingsize Bed

Locatie langs steenweg minder aantrekkelijk maar uitzicht achterkant vanuit ontbijtzaal is verrassend!

Aangename kamer, super ontbijt, zeer vriendelijk personee, gratis parking. Aanrader!

goed hotel, prima sanitair en het zag netjes uit.

weinig, met het raam open slapen was geen optie, daar voor lag het hotel te dicht op de weg

Overvloedig ontbijt, personeel was behulpzaam bij uitleg apparaten

nette kamer, lekker ontbijt en vriendelijke ontvangst
    • Kamer met Kingsize Bed

voor het avondeten konden we niet in het hotel zelf, maar in de vlak daarnaast gelegen brasserie terecht , zo werd ons gezegd bij het inchecken. toen we daar binnenkwamen bleek er echter geen plaats. Vergeet dus niet te reserveren voor een plaatsje bij Café Louise voor het avondeten.

lekker ontbijt in een zeer gezellige ruimte

Wij komen zeker terug
    • Kamer met Kingsize Bed

Een beetje tegenslag met de koffie machine

Een rustige mooie kamer, proper, goede matrassen Heerlijk ontbijt, vers fruitsap (zelf persen), zelf koekjes bakken voldoende om je keuze te maken Goede ligging, brasserie aan de overkant heel lekker

Een goed standaard hotel met excellent ontbijt.

Het ontbijt was excellent . Veel fruit, smoothie, eitjes volgens keuze. Je kon zelf wafels en pannenkoekjes bakken. Zoet en hartigs. Ruime keuze. Heel vriendelijke bediening. Je werd als een gast bejegend. Een bergplaats voor onze fietsen. Op enkele stappen Brasserie Louise , waar we eenvoudig maar lekker gegeten hebben 's avonds. Met een groot aanbod aan bieren.

Zeer leuk verblijf in L'amandier.
    • Kamer met Kingsize Bed

Nette kamers, vriendelijk personeel en lekker ontbijt! 's Avonds zeer lekker gegeten in Café Louise, het restaurantje gelegen vlak aan het hotel. Een aanrader.

Onze favoriet in de Ardennen
    • Kamer met Kingsize Bed

We hadden deze keer veel warmte op de kamer.

We komen hier vaker vanwege de fijne kamer, lekkere bedden en heerlijk ontbijt. De ligging is niet typisch Ardennen maar wel erg gemakkelijk.

prima verblijf voor 1 of paar nachten

Geen airco in de kamer. prijs voor dinner in restaurant Louise is erg hoog.

Prima schone kamer. Helaas geen airco. Wel prima badkamer met inloop douche. Ontbijt buffet was uitstekend met veel keuze. Zeer vriendelijke en hulpvaardige bediening.

prima zoals we het graag verwachte

Het onbijt was ruim dan voldoende , vele verse dingen , personeel deed uiterste best om nederlands te praten , vonden we heel fijn , jammer dat het maar voor 1 dag was , maar gaan zeker nog eens terug.

Zeer vriendelijk personeel, mooie, zeer goed onderhouden en...

Weinig te doen in de directe omgeving

Zeer vriendelijk personeel, mooie, zeer goed onderhouden en nette kamer en badkamer. Personeel spreekt beetje Nederlands en zijn zeer hulpvaardig. Heel uitgebreid en lekker ontbijt. Andere toeristische steden makkelijk bereikbaar via hoofdwegen.

Zeer ruime keuze bij het ontbijt, vriendelijk personeel dat...
    • Kamer met Kingsize Bed

De locatie is goed qua bereikbaarheid, maar er is weinig andere horeca in de buurt. Het dorpscentrum ligt op anderhalve km en daar valt ook niet zoveel te beleven of te bekijken.

Zeer ruime keuze bij het ontbijt, vriendelijk personeel dat zijn uiterste best doen om Nederlands te spreken.

Verrassend en goed verblijf, aanrader!
    • Kamer met Kingsize Bed

Vanaf de weg is het even zoeken naar de ingang van het hotel.

De ontvangst was erg goed en de meneer bij de receptie sprak zelfs meerdere talen. Accomodatie heeft goede en schone kamers, bedden die lekker liggen en de kamers zijn voorzien van een goede badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Daarnaast ligt het hotel op een strategische plaats om toeristische plaatsen zoals Saint-Hubert, Orval, Bouillon en Luxemburg te bezoeken.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Goed en vriendelijk.
    • Kamer met Kingsize Bed

Brasserie Louise, en geen of andere mogelijkheid om iets te gaan eten.

De kamer was proper, een heerlijk bed, 2 gemakkelijke zeteltje zou nog beter zijn. De frigo was geruisloos. De koffie faciliteiten waren lekker. De bar gezellig om in te zitten. Café brasserie Louise waar je op aangewezen bent, is lekker maar te luidruchtig en druk. Dit was het enige min punt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heel goed

Alles was in orde, het enige minpuntje,als ik dan toch eentje moet noemen, wel dat de bar nogal vroeg sluit ( 22 uur).

Het ontbijt, alles naar wens. De bar was gezellig om te zitten en zelfs een biertje van de streek te drinken. Ook de brasserie Louise naast het hotel is een pluspunt. Het personeel, iedereen deed er alles aan om het je naar de zin te maken. Winkels in de buurt. Spijtig dat het geen wandelweer was. Anders hadden we zeker andere locaties opgezocht. We zullen nog terugkomen. We hebben onze vrienden al ingelicht over dit goede hotel.

Zeer goed verblijf met vriendelijke mensen.
    • Kamer met Kingsize Bed

De vloerbekleding in onze kamer was nog redelijk nat, zodat we onze schoenen niet konden uitdoen in de kamer.

Het ontbijt was zeer goed, een zeer vriendelijke chef kok die persoonlijk iedereen kwam begroeten en eieren klaarmaakt naar ieders wens. De kamers zijn zeer mooi met een goed bed, en de badkamer is prachtig. We zijn heel vriendelijk ontvangen, en hebben genoten van het Hotel in zijn totaliteit.

Wandelvakantie
    • Kamer met Kingsize Bed

Niet echt iets. Wat kan beter: een vuilnisbakje op tafel bij het ontbijt

Het zeer vriendelijke onthaal en de behulpzaamheid van de receptie maar ook 's morgens bij het ontbijt. Zeer vriendelijke bediening. Een pluim voor het personeel Het lekkere ontbijt: drie mogelijke keuzes voor eitjes, vers geperst fruitsap en de mogelijkheid om pannenkoeken of wafels te bakken. Veel variatie. Eerlijke verhouding kwaliteit - prijs.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De badkamer was van alle comfort voorzien, het personeel...

De beenruimte tussen het toilet en de badkamer is kort.

De badkamer was van alle comfort voorzien, het personeel wees ons op een gezellig restaurant om de hoek, het ontbijt was rijkelijk gevuld en het uitzicht uit de ontbijtruimte was aangenaam

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Leuk hotel aan een schappelijke prijs
    • Kamer met Kingsize Bed

Mooi verzorgd hotel, ideaal gelegen voor zowel boswandelingen als shopping. Vriendelijke baas alsook jong blond meisje bij het ontbijt en uitchecken. Het ontbijt was subliem alles was aanwezig. Eitje werd naar keuze gemaakt met de glimlach, lekkere wafeltjes gebakken en vers geperste sinaasappelsap,vele soorten brood enz... Rondom schitterend. Misschien 1 klein minpuntje, ik vond dat de badkamer niet echt propertjes was, heb vele kleine haartjes gevonden maar was wel een mooie badkamer alsook de kamer. WE HEBBEN OOK KUNNEN GENIETEN VAN DE SNEEUW

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

heel lekker ontbijt met mogelijkheid om wafeltjes te bakken,...
    • Kamer met Kingsize Bed

heel lekker ontbijt met mogelijkheid om wafeltjes te bakken, sinaasappels vers te persen en een eitje naar wens te laten bereiden. Bovendien zeer lekker gegeten in brasserie naast hotel.

Ideaal hotel voor kort verblijf.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer met kingsize bed geboekt, maar de lengte van het bed viel wat tegen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd. Aan de accommodatie was er meer dan voldoende parkeergelegenheid.

UITSTEKEND

ALLES DIK IN ORDE

Was een top weekend voor ons,personeel heel vriendelijk, ontbijt super lekker,kamer zeer proper,moderne badkamer;het prive wellness was kers op de taart.Voor een rustig weekend zeker de moeite waard.Dicht bij bekende steden om te bezoeken.

Kort maar goed verblijf !!
    • Kamer met Kingsize Bed

Dat we niet in het restaurant konden gaan eten maar enkel in het café. Daar was het behoorlijk druk en er was veel lawaai !

Het zeer lekker ontbijt ! Propere en comfortabele kamer. Leuk dat we een uurtje gratis van de privé wellness mochten genieten !

zeer goed verblijf

locatie Kamers zijn gehoorig

Zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijtbuffet, alles was aanwezig. zeer goede bedden Parkeergelegenheid Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Mooie rustige kamer, prachtig uitzicht bij kamer en ontbijt,...
    • Kamer met Kingsize Bed

Mooie rustige kamer, prachtig uitzicht bij kamer en ontbijt, super vriendelijk personeel, gemakkelijke parkeer gelegenheid, prachtige natuur en winkels in de buurt

Super overnachting
    • Kamer met Kingsize Bed

Hygiene in de badkamer kon beter als je echt perfectionistis wil zijn maar voldeed meer dan voldoende

Heel aangenaam ontvangst met al het personeel dat zeer goed zijn best doet om nederlands te spreken. Ruime kamers. Ontbijt was zeer geslaagt, voldoende uitgebreid.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Zeer aangenaam verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen

Zeer aangename kamer. Groot bed, smaakvolle badkamer met aangename douche. Ontbijt was gevarieerd en bestond uit alles wat men nodig had. Was plezant dat iedereen zijn eitjes werden klaargemaakt op de wijze die men graag had. Zelf al was de bar gesloten, toch kon men nog een drankje bestellen aan de receptie. Bij het afrekenen werden we zelfs in het Nederlands geholpen.

Tot rust gekomen in dit mooi stukje Ardennen

liever parketvloer ipv vloerbedekking voor de hygiëne.

de keuze van bereiding voor de eitjes bij het ontbijt, was zeker een pluspunt; attenties op de kamer en badkamer zijn ook een meerwaarde. Prijs/kwaliteit super!!

Het ontbijt, de ruime kamer en voor ons is de ligging ideaal.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt, de ruime kamer en voor ons is de ligging ideaal. Met goed weer zo in de bossen, en met slecht weer vele winkels in de omgeving. We komen hier erg graag, 5e keer alweer.

voor herhaling vatbaar

Op onze kamer was het koffietoestel stuk. Het was voor ons de bedoeling om wandelingen te maken maar daar was eigenlijk weinig informatie over.

Ontbijt was erg uitgebreid en zeer lekker. Het personeel was zeer gedienstig en aan het onthaal werd ook Nederlands gesproken.

Goede prihs/kwaliteit
    • Kamer met Kingsize Bed

Zaterdagavondbuffet niet beschikbaar hoewel aangekondigd op de website, geen overdekte en afgesloten parking voor moto

Ruime moderne kamer, uitgebreid ontbijt

Heel prima hotel! Goed verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed

We hadden sochtends 2 keer geen warm water? En de kamers waren ietsje gehoorig.

Echt Heerlijk uitgebreid ontbijt! Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! En de kamer zag er echt heel netjes en schoon uit. Mooi uitzicht.

super mooie en ruime kamers met goed bed en moderne...

vloer was bekleed met vast tapijt, dus wees aandachtig als u een huisdier meeneemt (voor dit huisdier, in mijn geval een klein hondje, wordt een toeslag van 10 Euro per nacht gerekend en ze mogen niet in de eetzaal binnen).

super mooie en ruime kamers met goed bed en moderne badkamers. alles wat u nodig hebt is voorhanden. tv met satelliet ontvangst en dus ook Vlaamse en Nederlandse zenders, mini bar-koelkast, geen airco maar wel ventilator.

Er was geen airco. Wel een ventilator.

Prima hotel. Schone kamer. Heel goed ontbijt. Avondeten bij brasserie Louise op zelfde terrein als hotel. Was goed en redelijk geprijsd.

mooi verzorgd hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

voor het kortstondige dat we er waren kan ik niet direkt iets negatief bevinden

alleen ontbijt gehad en dit was zeer goed en ruim, de dame was zeer gedienstig

Prima halteplaats fietstrip l'Ardennaise Ravel 7

Vriendelijk onthaal en zelfs in eigen taal.Fietsenparking die was aangeboden was mooi meegenomen.Erg uitgebreid ontbijt en mooi panorama in ontbijtzaal bij inbegrepen + vers geperst sinaasappelsap naar believen.

Goed voor een nacht.

De gezelligheid in de bar. Die was ver zoeken. Personeel begroeten je niet eens.

De kamer was netjes in orde. Schoon en het was een rustige kamer. Met koffie en thee faciliteiten. Ontbijt was goed en aardige dame.

goed, jammer van locatie en gemis van restaurant

door de zwarte kleuren van de (prima) badkamer was het gevaar aanwezig je te stoten aan de glazen douchewand. Iets teleurstellend was dat het restaurant niet open was en dat ernaast vanaf 18 tot 24 aug. dicht was

ontbijt prima en heel divers; ook de service van gebakken ei was geweldig. Dat er op de kamer thee/koffiezet mogelijk was, viel ook goed! Zeker omdat er alles was, dus ook koffiemelk en alles voor 2 pers. (alleen 1 theeglas) automatische afzuiging en licht bij opening badkamerdeur was ook geweldig. Ruime parkeermogelijkheid en een prachtig uitzicht vanuit het restaurant.

Heerlijk verblijf zeer goed in verhouding met prijs!

Heerlijk ontbijt! Vriendelijk, behulpzaam personeel (spreken ook Nederlands). Kamer was ontzettend netjes en van alle gemakken voorzien. Badkamer mooi schoon en buiten voldoende parkeergelegenheid. Rustige kamers en centrale ligging om Bastogne, Dinant of La Roche te bezoeken.

Vlotte bereikbaarheid.

geen tegenvallers

Vlotte bereikbaarheid. Correcte en duidelijke uitleg door personeel over de accommodatie. Uitgebreid ontbijtbuffet en vlotte bediening. Nette rustige kamers. Voor ons was het een ideaal doorgangshotel.

Aangenaam verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed

Badkamer was wel proper en goed gepoetst maar er lagen toch nog wat haren onder de wasbak, misschien van de vorige gast of van het personeel. Niet veel en niet echt storend maar toch jammer.

Mooie verzorgde kamers met mooie, propere badkamer. Comfortabel bed Vriendelijk personeel Goed, uitgebreid ontbijt Goede prijs/kwaliteit verhouding Bereikbaarheid Gratis parking bij de accommodatie

Goed hotel, modern & proper

Personeel onvriendelijk, restaurant gesloten, prijs voor de hond was meer dan wat ze aan de telefoon zeiden.

Moderne kamers & badkamer, goede locatie

Een comfortabel bed en lekker ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed

Jammer dat er geen airco was want het was behoorlijk warm op de kamer.

Een comfortabel bed en lekker ontbijt. Het personeel was zeer vriendelijk en deed moeite om Nederlands te praten.

Goed geslapen in een lekker bed
    • Kamer met Kingsize Bed

Een goede parking maar vrij toegankelijk voor iedereen vanop de straat. Het niet kunnen eten in het hotel was niet zo duidelijk bij de reservatie. Het aanbevolen restaurant (brasserie) vlak aan het hotel is geen aanrader. Volks, luidruchtig en basic inrichting. Het eten was dagelijkse kost? niets speciaal. Geen aanrader tenzij je graag in een bruine herberg-sfeer wil vertoeven.

Het onthaal was zeer goed evenals het ontbijt. De kamer is duidelijk gerenoveerd maar de ontbijtzaal niet. De ligging van het hotel is goed voor zakelijk logement, minder voor ontspanning.

Prima hotel, vriendelijke mensen. Perfect voor een nacht. Ontbijt inclusief!
    • Kamer met Kingsize Bed

Locatie niet echt geweldig. Gelegen aan een drukke weg, nabij diverse winkels. Hier overigs in het hotel geen last van. Ook de mogelijkheid een klein ommetje te maken in het rustige wijkje achter het hotel.

Prachtige modern ingerichte kamer. Zeer strak sanitair met fijne inloop-regendouche en zeer uitgebreid en goed verzorgd ontbijtbuffet. Kleine bar om s avonds nog een drankje te doen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Favo hotel in de omgeving
    • Kamer met Kingsize Bed

De ligging is erg handig, maar niet echt Ardennen. Het ligt aan een drukkere, grote winkelstraat. Wij hebben er nooit last maar kan me voorstellen dat je bossen en rust verwacht bij een hotel in de Ardennen.

Het is een erg fijn hotel, dit was onze 4e x hier. Het zijn ruime, mooie kamers en alle gemakken zijn aanwezig. Koffie/thee, grote/kleine kamers, kluisje en veel ruimte.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Wij hebben ons verblijf geapprecieerd en hopen terug te komen binnen een paar weken

Het restaurant heeft wel een probleem : daar de bar en de restaurant in dezelfde ruimte zijn, wordt het soms zeer lawaaierig

Het ontbijt was uitstekend Snelle service , kwaliteit ,keuze ,hoeveelheid : zeer goed ! Zelfde wat het restaurant betreft !

Rustig verblijf

De ligging is aan de rand van de stad en tussen de grote supermarkten en bedrijven. Het is ook meer een doorgangs- / zakenhotel en daarvoor is die ligging weer prima. Ik miste een plek om mijn motor beschut te parkeren.

Voor een standaardhotel was het ontbijt prima en je ei werd naar eigen wens persoonlijk voor je klaargemaakt en naar je gebracht. De kamer was netjes en bood alles wat een reiziger nodig heeft.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Echt een aanrader voor iedereen.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamers zijn zeer proper, lekker ontbijt en lekker gegeten in Café Louise, gelegen op de parking van het hotel. Grote gratis parking. Vriendelijk personeel die zeker zijn best doet om Nederlands te spreken. Het was niet de eerste keer dat we daar waren en zeker ook niet de laatste keer. Echt een aanrader!

Een goede en plezierige ervaring op doorreis.
    • Kamer met Kingsize Bed

We werden voor het diner naar buren gestuurd. Een cafetaria. Eten was duur en slecht.

Uitstekend ontbijt Mooi uitzicht vanuit restaurant Moderne kamers met uitstekende bedden. Vriendelijk personeel. Goede parkeergelegenheid.

Top verblijf!!

Onthaal was zeer vriendelijk, kamer piekfijn inorde met thee en koffiefaciliteiten Prima. Ontbijt was top (kwaliteitsprodukten) alles was voorhanden en verzorgt 10/10!!!!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

super op de zoektocht na voor een restaurant te vinden waar je 5 dagen vooraf moet reserveren!!!
    • Kamer met Kingsize Bed

We konden niet dineren of lunchen in het hotel daar er feestjes waren. Jammer want het is niet simpel om een restaurant te vinden in de buurt ,alles was volzet!!!!!

Zeer goed hotel ook met de kinderen vriendelijk personeel super ontbijt echt een aanrader
    • Kamer met Kingsize Bed

voor ons is er niets tegen gevallen Alles was dik in orde

Heel goed ontbijt er ontbrak echt aan niets super. De kamers waren tiptop in orde en heel proper heel goed bed alles was eersteklas in orde

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Genoten van de vakantie
    • Kamer met Kingsize Bed

Het was jammer dat er om half 7 sochtends luide muziek werdt gedraait in de keuken waardoor wij wakker werden. En ook dat er savonds om 10u als er een feestje was weeral kei harde muziek werd gedraait. Savonds kom ik het begrijpen (verjaardag) maar sochtends was erg overboden!!! Ook waren de wanden van de kamer niet dik, waardoor je de buren kon horen praten, zelfs als ze naar de wc gingen.

Leuke accomodatie, erg netjes. Goed gelegen en veel te doen in de buurt! Personeel ook erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

zeer praktisch dicht bij autosnelweg

nabije omgeving was nogal druk en niet mooi. Stofzuigen in de gang en aanpalende Kamers vanaf 07.00u is net iets te vroeg.

ruime kamer, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Voor kort verblijf aangenaam.
    • Kamer met Kingsize Bed

De ligging is midden tussen andere kleine bedrijven in een hoofdstraat. Niet echt idyllisch gelegen.

Kamers waren mooi opgemaakt. Wel met douche en geen bad genomen. Zaterdagavond buffet genomen. En dit is zeer lekker inclusief oesters etc.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

reden van bezoek was zakelijk, maar verblijf in hotel was ontspannend

alles was prima, geen enkel negatief punt

zeer vriendelijk en professioneel personeel, ontbijt uitgebreid, lekker en vers, mooie kamers, prima bed, alles kraaknet goed gelegen vlakbij autostrade brasserie vlak naast hotel, gezellige bar

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Excellent verblijf, rustig, schoon, comfortabel en goed bereikbaar met top ontbijt

Als ik dan echt iets moet zeggen: het deurslot zou minder herrie kunnen maken. 's morgens hoor je andere deuren. Dit heb ik als kleinigheid ervaren.

Prima kamer, rustig, schoon, goed bed, alles aanwezig t/m mogelijkheid zelf kopje koffie of thee te zetten. Super ontbijt en vriendelijke ontvangst. Aan rand van dorp maar dichtbij de snelweg (geen herrie!), 24 uurs receptie dus late aankomst mogelijk en een goed verlichte parking.

Vrij warm in de kamer.

Nieuw en schoon. Rustige kamer, zelfs aan straatzijde vanwege dubbelglas. Heerlijk bed, heerlijke (regen)douche. Alles top! Ontbijt ruim voldoende en lekker. Gastvrij personeel.

Zeer aangenaam...
    • Kamer met Kingsize Bed

- Geluidsoverlast (de muren waren zo dun dat je kon horen wat de buren tegen elkaar vertelden,...)

+ Het ontbijt was zeer uitgebreid, lekker,... + De kamer was proper, netjes,...

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Zalige plek om enkele dagen te relaxen

De wellness was zeer netjes, maar zonder duidelijke handleiding en zonder assistentie van iemand van het personeel. De flessen water bij het ontbijtbuffet zijn niet gekoeld, dus lauw te drinken. Verder echt niets negatiefs op aan te merken.

Mooie ruime verzorgde kamers en badkamer. Verzorgd ontbijtbuffet met ruime keuze. Zeer proper onderhouden. Met gratis privé parking. Zeer aan te bevelen.