Beoordelingen over Hotel Ambassadeur 3-sterren

Wapenplein 8a, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#30 van de 38 hotels in Oostende

• Beoordeeld op: 26 september 2018

We hebben een tof weekend gehad

De kleine lift misschien

Het was er proper , het ontbijt was heel goed, ruime keuze en het personeel was vriendelijk. Het restaurant beneden was fantastisch, we hebben daar heel lekker gegeten !

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer veel lawaai ganse avond en stuk in de nacht van het terras en van de opruim hiervan. Ontbijtzaal en buffet veel te klein voor het aanwezige volk.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Mooie moderne kamer en badkamer, goede hygiëne en ontvangst...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mooie moderne douche in het bad, maar nergens een houvast of steun bij het douchen...

Mooie moderne kamer en badkamer, goede hygiëne en ontvangst en uitmuntende ligging aan het Wapenplein.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Toen ik vaststelde dat er geen handdoeken aanwezig waren in...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Inrichting van ( een wel is ware grote ) badkamer is zeer onpraktisch , opstelling open douche en wc o.a. Er is ook geen stopcontact aanwezig ! Werking TV toestel ?

Toen ik vaststelde dat er geen handdoeken aanwezig waren in de badkamer werd dit euvel onmiddellijk verholpen ! Personeel was zeer vriendelijk en correct !

De medewerker voor de check out was sympathiek en de...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mijn eerste indruk in de lo bbykamer was niet goed: er was een ongename badkamerlucht.

De medewerker voor de check out was sympathiek en de ontbijtdame ook

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen aparte ruimte, zoals een lounge

Uitgebreid ontbijt, vriendelijke ontvangst, ’s avonds wel redelijk lawaaierig nadat terrassen gesloten waren van hangjongeren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goede ligging
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mijn bed was véél te zacht Geen extra stopcontact in de badkamer Rechterknop van de wc ging niet koud water tijdens het douchen en teveel roest rond de douche cabine Er stonden handen en er waren doodgeslagen muggen op de muur Dakterras was een tegenvaller, dachten een mooi uitzicht te krijgen maar dat was er niet :-(

Hotel is goed gelegen. Kortbij het strand en de winkelstraat Lagen aan de achterkant, dus 's avonds geen lawaai Was goed voor 1 nacht

De badkamer was ruim, slaapkamer was redelijk goed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Uitzicht, als je uit het raam keek zag je het vuil, er waren muggen geklopt op het hout van het bed dus je zag het bloed

De badkamer was ruim, slaapkamer was redelijk goed

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Een stopcontact in de badkamer om zich te kunnen scheren!!!!!! En een ijskast op de kamer.

Het ontbijt was goed, maar de koffie kan véél beter van smaak.

Hebben een leuke tweedaagse gehad,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt,daar hadden we meer van verwacht.De douchekraan lekte , de kraan was stuk ,dus we hebben niet kunnen douchen .Kan gebeuren natuurlijk.Matrassen iets te zacht

Het terras ,tof dat je toch eens buiten kan

De locatie van het hotel is echt top.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het eerste fysieke ongemak dat je merkt is de vieze geur die je krijgt wanneer je de deur opent van kamer 24. Voor de mensen die katten hebben, herkennen zeker de geur van urine van een niet gecastreerde mannelijke kat. Aangezien de eigenaar in vorige reacties beweert dat er nooit katten aanwezig zijn in het hotel denk ik dat het vooral gaat om een groot vocht probleem dat veroorzaakt word door een verstopte douche. Wat je ook opmerkt wanneer je binnenkomt is dat je het licht wil aan doen in de kamer maar dit werkt niet. Hierna ga ik door naar de lichtschakelaar naast het bed, klik deze op de aan stand, en er brandt nog geen lampje. Maar derde keer, goede keer! De kapotte lichtschakelaar van het lezerLampje omdraaien en je hebt eindelijk wat licht! Zoals eerder vermeld, is de afvoer van de douche verstopt. Met als gevolg dat het water niet wegloopt en er vuiligheid blijft liggen in de douche. Dit is niet echt hygiënisch. De wc-bril van je persoonlijke toilet zit niet vast en beweegt wanneer je erop zit. Wanneer het dan tijd was om te slapen kwam het ergste mankement van kamer 24 boven. De lawaaihinder!!!!! Hier zijn 2 grote oorzaken voor: 1. De kamer is zo slecht geïsoleerd dat iedere stem, voetstap of zucht van een ander persoon te horen is. Naast de kamer is er een trappenhal. Wanneer mensen deze gebruiken lijkt het alsof een marcherende legereenheid je kamer binnenkomt! 2. De deur van de kamer is niet volledig slotvast. Hiermee bedoel ik dat ze niet goed omsluit in de omkadering waardoor bij ieder vlaagje wind( passerende klant, sluitende deur,...) de deur dicht slaat tegen het slot en de omkadering. Aangezien wij pas ‘s avonds laat op de kamer aankwamen, na een heerlijk dag in de stad en op het strand, had ik niet de kans om de problemen direct aan te kaarten bij het personeel. Vandaag, de dag erna heb ik de vrouwelijke baliebediende op de hoogte gebracht van de mankementen en de slechte prijs-kwaliteitverhouding.

De locatie van het hotel is echt top. Het ligt op een mooi plein, net naast de grote winkelstraat. Om aan zee te geraken wandel je ongeveer 5 minuten. Ook de Lange straat( uitgangsbuurt) is op enkele meters afstand. Het baliepersoneel is vriendelijk en correct. Ook de WIFI-verbinding is zeer goed! Op het eerste zicht zijn de kamers zeer modern en mooi ingericht tot je de verdere mankementen ontdekt.

Prima hotel maar duur voor wat het is
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De lift was een ramp. De kamer was niet echt goed gepoetst. Wij vonden het te duur voor wat het was.

De locatie: kort aan het strand en in het midden van de stad De ramen konden open! In vele (nieuwe) hotels kan dat niet meer. De dame aan het onthaal was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Prijs/kwaliteit verhouding kloppen absoluut niet!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Douche niet bruikbaar wegens verstopping douchekop door kalk. Slaap- en badkamer worden duidelijk zeer oppervlakkig gepoetst (veel stof en vuil rond lichtknoppen). Servies en bestek in ontbijtzaal absoluut niet proper. Lang moeten zoeken om een proper bord en bestek te vinden. Koffiekannen niet proper.

Vriendelijkheid van de dame in de ontbijtzaal (ondanks drukte en het feit dat ze er helemaal alleen voorstond).

Goede locatie maar veel te duur.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen minibar, geen koffie/thee, geen water op de kamer. Geen shampoo. Wij gingen om 9u15 ontbijten ( het liep tot 10u) en er waren al meerdere broodjes op. Het dakterras is zijn naam niet waard. Wij betaalden €264 en hadden hiervoor meer verwacht.

Mooie ruime kamer en badkamer.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Verlichting half defect Geen evacuatieplan (veiligheid) Geen kleerhanger(s) in kleerkast Niet proper Rare geur op kamer Verhouding prijs kwaliteit- veel te duur Apart betalen voor ontbijt - onvoldoende aanvullen voor afloop ontbijt - slechte koffie 1 nacht heeft ons 176 € gekost

Toplocatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

weinig tot geen ventilatie in de badkamer een airco zou aangenaam zijn bij zeer warm weer

Toplocatie Vriendelijk personeel Grote kamer en grote badkamer Ontbijt gewoon ok Gezien de hoge prijzen in het hoogseizoen aan de kust klopt de prijs-kwaliteitsverhouding wel.

Het hotel is in het centrum gelegen bij de winkelstraat.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De regelaar van de douche lekte. Hierdoor een irritant geluid van water dat druppelde op de ondergrond.

Het hotel is in het centrum gelegen bij de winkelstraat. Dit is zowel overdag als savonds een goede ligging. De kamer was in orde. Alles hygienisch en goed gepoetst.

Prijs kwaliteit ok, aanrader

Alles naar wens

Ontbijt was lekker,alles aanwezig. De mevrouw bij het ontbijt was super vriendelijk.echt top Heel blij met kamer met balkon Kortom, prettig verblijf en Heel goed gelegen

Onvriendelijkheid heeft de vakantie een beetje verpest.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Vriendelijkheid laat de wensen vaak over. Bij het vragen naar een tafel bij het bijhorende restaurant krijg je het antwoord “je moet maar eens kijken e “. Bij een vraag over mijn € 30 die ik door korting bij booking.com terugkrijg wordt ik raar bekeken en krijg ik het antwoord “tzou onlogisch zijn da wij u geld teruggeven e meiske”. Het was gewoon een simpele vraag, een simpel en vriendelijk antwoord is niet moeilijk.

Qua faciliteiten niets op aan te merken.

Verzorgd ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Onderburen rookten uit het raam, waardoor de rook via ons open raam binnen kwam. De nachtlampjes konden enkel aan- en uitgedaan worden via de centrale knop aan de deur. Hierdoor moest men in het donker het bed bereiken.

Verzorgd ontbijt Mooie, moderne kamer met ruime badkamer

Wij komen niet neer terug...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De matrassen veel te zacht, geen airco, lift onveilig en na het ontbijt konden we de kamer niet in. De batterij was plat en we hebben een uur 1/2 moeten wachten.

De inrichting vd kamer

Hotel is redelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ramen waren echt heel vuil en geen sop contact op de batkamer geen lucht blazer voor de warmte groeten benjamin

Ontbijt was heel goed en lekker vers

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was niet klaar toen ik wou inchecken. Ik heb wel de kamerkaart gekregen, kwam binnen en zag het bed overhoop liggen, vuilbakken zaten vol, handdoeken lagen op de grond en de vloer was vuil. De tijd om in te checken was echter reeds ruimschoots overschreden. Als ik dit ging melden aan de receptie kreeg ik nog te maken met een zeer onbeleefde dame, ik moest maar wachten. Twee uur later terug gaan kijken en toen was het wel in orde. De dag nadien ben ik gaan uitchecken en zat er gelukkig iemand anders achter de balie. Deze vrouw was gelukkig wel zeer vriendelijk en legde me uit dat er hoogstuitzonderlijk de dag voordien een kamermeisje minder was. Kan gebeuren, maar een andere aanpak was wel leuker geweest bij binnenkomst hotel.

- zeer goede locatie -lekker ontbijt met ruim voldoende keuze - grote badkamer, kamer ook redelijk ruim

Verder prima hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen airco's en voor die prijs had er wel ontbijt bij gemogen, en de parkeer gelegenheid was er eigenlijk niet. Ja een alternatief op het Mijnplein waar jezelf voor moest betalen. En waar we 3 kwartier moesten wachten op een parkeerplaats vanwege drukte dus konden we niet op tijd inchecken.

Perfecte locatie, comfortabele kamers

Ontbijt, comfortabele kamers, hygiënische badkamer, vriendelijkheid kamermeisjes en natuurlijk de perfecte locatie (knal in het centrum) (de eventuele nachtbrakers op het Wapenplein horen daar ook bij)

Het plein en het zee zelf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De matrassen vielen Tegen en de koffie was koud en de wc was niet proper bij de aankomst was niet aan aangenaam om naar de wc te gaan

Het plein en het zee zelf

Aangenaam hotel, zowel voor kort als langer verblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hotel om zeker terug te komen. Kamer proper, zeer mooie badkamer. Lift is ook een pluspunt. Ligging dicht bij het strand is ook gemakkelijk. Graag tot de volgende keer :)

Wij kregen een ruime kamer met een zeer ruime badkamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij kregen een ruime kamer met een zeer ruime badkamer. Blijkbaar zijn alle kamers voorzien van parketvloer. Het ontbijt was lekker met zelfs een lekker glaasje bubbels. De locatie is uitstekend qua centrum en dijk. Een aanrader, bedankt namens mijn zoon en mijzelf

Heb er van genoten

De lift

Het ontbijt is prima. Rustig om te zitten met zicht op pleintje. De kamers zijn redelijk ruim heel goed onderhouden en een zeer aangename sfeer.

Vond ze heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vond de matras te zacht maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Vond ze heel vriendelijk en behulpzaam. Wij konden enkel buiten de normale incheck uren aan komen maar dat was geen enkel probleem.

het ontbijt was heel goed verzorgt en comfortabele kamers...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de persoon aan de receptie mocht wat vriendelijker zijn. we hebben zeker 5 minuten gestaan zonder dat ze een woord zei. ze was bezig maar zeg dan even tegen je klanten een minuutje ik kom zo bij u ipv met een lang gezicht naar je te kijken en verder te werken.

het ontbijt was heel goed verzorgt en comfortabele kamers met zeer goede bedden

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles ok niets viel er tegen

Heerlijk ontbijt ,goede sevice, , alles op wandelafstand , restaurant beneden ,verfijnde keuken , Wij zijn zeer tervreden met ons verblijf voor herhaling vatbaar .

Overnachting met 2 op pinksteren
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt werd niet bijgevuld, miste ook wat extraatjes om het ontbijt wat aan te vullen bv: koffiekoekjes, meer fruit, verschillende broodsoorten, sandwiches, choco, keuze van eitjesHet uitzicht op de kamer langs achteren was heel onverzorgd. Het personeel van Resto Arno's was heel onvriendelijk.

De badkamer was heel ruim, vriendelijkheid personeel was goed.

De kamers waren in orde qua hygiëne enkel vrij...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De communicatie tussen het personeel viel tegen, we hebben een halfuur staan wachten omdat ons geld er blijkbaar niet af kon gehaald worden van de creditkaart maar dit was uiteindelijk wel al reeds gebeurt maar het was niet doorgegeven. Jammer genoeg niks qua verontschuldiging gekregen enkel een sorry.

De kamers waren in orde qua hygiëne enkel vrij amateuristisch ingericht.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Goed voor een nacht, maar men dient zijn infrastructuur te onderhouden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Boxspring bedden een was als een hangmet in kamer 44 de andere was aan de buitenzijde komtleep stuk, waardeer je volledig aan een kant gleedt. Kamerverlichting te donker. Een staande lamp werkte niet. Oud gebouw : men hoort teveel de omringende aanwezigheid op de gang van passerende gasten

Locatie, interieur van de kamer

Top dagen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Eigenlijk viel er niks tegen. Maar miste gewoon een waterkoker en koffie smorgens. Uitzicht op binnenplaats was ook minder maar ach niet storend.

Locatie was top. Midden is het centrum.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed maar niet voor herhaling
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had gevraagd om later uit te cheken dat word niet meer gedaan want anders komen ze niet rond voor poets,in hoogseizoen begrijp ik dat maar nu waren er veel kamers leeg was misschien 10 man in hotel

Ontbijt was goed,warmtehouder roereitjes was kapot we waren maar met 4 in ontbijt ruimte dus kon wel voorstel gedaan worden om eitje te bakken,heb het zelf gevraagd en voorgesteld om potje om leeg vuurtje te zetten en daar wat ei in warm te houden

• Beoordeeld op: 10 november 2017

niets op aan te merken
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De badkamer, heel verzorgd en modern De bedden, uiterst netjes heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel Grandioos dat ik kon boeken zonder kredietkaart

• Beoordeeld op: 4 november 2017

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De bedden waren niet zo goed en de inkleding was wat kaal. Wij moesten onze dag aanpassen zodat de receptioniste vroeger naar huis kon...

De kamers waren basic maar verzorgd, zeer netjes. Het was er stil

We zullen zeker terug gaan
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer zeker de glazen deur om binnen te gaan en de douche niet veel water als je hem op warm zet

Het ontbijt was uitstekend, de kamer was goed en zeer vriendelijk personeel aan receptie en ontbijt en in het restaurant toppie

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Totaal geen service en onvriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer onvriendelijk personeel. Parkingplaats gereserveerd voor verblijf en bevestiging ervoor gekregen doch moest ik al na 12 uur mijn parking afgeven want ze hebben maar 3 parkeerplaatsen en ze hadden iemand anders de plaats beloofd. Totaal geen service om eerst een parkeerplaats toe te kennen en kort daarna deze terug te vorderen.

Locatie pal in het centrum van Oostende, bedden aan vernieuwing toe.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Matrassen véél te zacht. Oktober is kermismaand waardoor zéér veel lawaai op deze locatie. Lift zéér klein, valt makkelijk stil.

Badkamer was ok, personeel vriendelijk.

Goede ligging en2x heel lekker gegeten met arno's visrestaurant!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

T ontbijt ,spijt ervan da we voor 4x geresserveerd hadden .echt een tegenvaller .Dag 1 geen yoghourt.dag2 cava maar geen glaasjes meer .dag3 om 9 uurgeen spek meer en heel beperkt broodjes afgebakken.de dame stelde ons toch gerust dat ze met te zeggen da ze toch confituur en fruit en cava had gezorgd ,manman ! dag 4 was de cava op ! De dame gaf de schuld aan haar collega !

De kamer was in orde ,minpunt ,mijn man kon zich niet elektrisch scheren op de badkamer ,geen stopcontact !

• Standaard Kamer met 2 Bedden

- bedden waren te zacht - s ochtends veel lawaai van werk mensen op het plein. - douche kon niet gesloten worden, enkel door gordijntje

+ locatie + vriendelijk personeel + ontbijt was OK maar standaard

Zeer proper, mooie en gezellige kamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt ondermaats, slechts met mondjesmaat aangevuld door beperkt personeel. Wel financiële compensatie gekregen

Zeer proper, mooie en gezellige kamer. Zeer dicht bij de kust

Het hotel volstond voor een korte trip.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In de badkamer hing een vreemde chemische geur en de douche werkte helemaal niet goed. De straal van de douchekop was enkel fel bij koud water en zeer zwak bij warm water. Daarnaast liep het water ook niet zo vlot weg.

We werden heel vriendelijk ontvangen en konden meteen in onze kamer. De kamer was ruim, modern en netjes. Het ontbijt was zeer gevarieerd en lekker.

Klein maar fijn hotel!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De lift is wel aan vervanging toe en wij hebben hem dan ook bewust vermeden, we zaten immers maar op de tweede etage. Bij aankomst stond er een oudere dame zeer lang te wachten omdat er blijkbaar op het zesde verdiep een tapijt los is waardoor de deur van de lift blijft hangen en niet meer vertrekt naar een ander verdiep. Nadien kwamde lift toch en zei de Engelse vrouw ons dat ze die week al 2 keer in de lift vastgezeten had. We kregen nadien van de eigenaar ook te horen dat er een optische strook aan de binnenkant van de deur is waar je niet voorbij mag komen want anders valt de lift onmiddellijk stil. Tja, als ze jou dat onmiddellijk zouden melden, dan heb je de stilstand dus niet meer voor. We lazen dat er een sauna aanwezig is op het zevende verdiep, maar daar wordt niets over verteld en op de site zie je daar ook niets van, buiten een foto van een stukje van de binnenkant van de sauna. Indien dit in orde is, dan mag daar wat meer reclame voor gemaakt worden... Het uitzicht vanuit de kamer (23) is niet echt super. Je hebt zicht op een binnenplein en onder het raam zie je heel wat afval of slordige zaken liggen. Een goede poetsbeurt en opruimactie kan al wonderen verrichten. Het is wel fijn om te zien dat je vanuit je raam onmiddellijk op de brandtrap terecht kan.

Het hotel ligt in het hartje van de stad en is fantastisch gelegen om zowel naar de dijk en strand te trekken als naar de winkels. Alles kan te voet gebeuren! We werden vriendelijk ontvangen en hoewel we later waren dan voorzien vormde dat geen enkel probleem. De kamer is blijkbaar volledig vernieuwd en het feit dat er overal laminaat ligt, een propere nieuwe dbadkamer aanwezig is en ook de slaapkamer vrij clean oogt, ervoeren wij als positief! Parkeergelegenheid is zeer nabij (verschillende ondergrondse parkeergelegenheden zijn beschikbaar maar weliswaar zeer duur. We kwamen rond 19:00 uur toe en vertrokken daags nadien rond 21:00 en dienden bijna 27 euro parking te betalen... Het ontbijt gaat door in een vrij kleine ruimte (toch voor 23 kamers) maar is heel verzorgd en de dame die alles in orde bracht, zorgde er constant voor dat alles netjes aangevuld bleef tot 10:00. Van een tekort konden wij dus (in tegenstelling tot andere reviews) niet spreken. Het aanbod was divers en lekker. Omelet of gekookt eitje met spek, verschillende broodsoorten (ook zelf te toasten brood), koffiekoeken, wafels, beleg (zoet en hartig)... Teveel om op te noemen, op de beperkte oppervlakte. Ook qua drank kan je kiezen uit appelsiensap, appelsap, koude melk, chocomelk, koffie, thee... Het beleg en de koude dranken staan ook in een doorzichtige frigo. Ook een mandje met fruit zorgde voor een mooie aanvulling! Wij zijn dus zeker met een volle maag naar buiten getrokken en zeer tevreden! De negatieve opmerkingen in verband met andere reviews hebben wij dan ook niet of nauwelijks gemerkt, met uitzondering van enkele kleinigheden. Je betaalt dan ook maar 90 euro voor één nacht, hetgeen in hartje Oostende niet echt veel te noemen is!

Goede locatie, niet ver van het strand
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bovenop de kast en onder het bed was nogal veel stof te vinden Last van nachtlawaai Kuisvrouw komt binnen ookal hangt er een niet storen bordje

Goede locatie, niet ver van het strand

goed ,heerlijk rustige kamer ,vriendelijke medewerksters
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ontbijtzaal is niet gezellig ,wel lekker ontbijt ,als het druk is wel wachten tot aangevuld word

grote rustige kamer ,op 7 de verdieping ,vriendelijk personeel ,klein maar goed ontbijt ,lift is klein maar werkte perfect ,ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel .

De kamers waren basic, ik misten wel wat kleur, het leek een...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De matras wil wat tegen, die was aan de zachte kant. Op de badkamer mochten meer producten aanwezig zijn, zoals shampoo en dergelijke, toch voor die prijs.

De kamers waren basic, ik misten wel wat kleur, het leek een beetje te clean al dat wit. Het personeel was wel heel vriendelijk, zowel achter de balie als de poetsdienst.

Goed gelegen en vriendelijk personeel.

De kleine lift.

Het ontbijt was goed. Lekkere koffie en genoeg keuze . Een heel vriendelijke mevrouw voor het ontbijt. Zij is speciaal om 9.45uur nog spek gaan bakken omdat het op was. Super! Heel goed geslapen, geen nachtlawaai.

PRIMA VOOR EEN OF TWEE NACHTJES, LIGGING SCHITTEREND
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

KAMER WAS WEL PROPER, BASIC, AFWERKING ZOENZO....ZIJKANT MATRAS VUIL, STOPCONTACT IN DE BADKAMER ONTBRAK- KONDEN 's AVONDS NIETS MEER DRINKEN IN HET RESTAURANT!

PLUS IS DE LIGGING-PERSONEEL BIJ ONTBIJT EN RECEPTIE SUPERVRIENDELIJK, ONTBIJTRUIMTE MET ZICHT OP HET PLEIN !

Aangenaam,eenvoudig en goed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Matrassen iets te zacht en de douchekop mag eens ontkalkt worden.

Degelijke en propere kamers,vriendelijk personeel. Ontbijt eenvoudig en goed,zoals het hoort.

Er is nog werk aan de winkel...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De lift was ontzettend gammel en bleef soms tussen twee verdiepingen steken. De matrassen waren veel te zacht maar vooral de badkamer had een dringende renovatie nodig.

De ontvangst was zeer correct. We konden zonder problemen onze koffers op het hotel achterlaten terwijl we de stad gingen verkennen. We hadden een kamer aan de achterkant van het hotel. Hoewel er geen airco was op de kamer, was het er - wat de temperatuur betrof - aangenaam vertoeven. De wifi werkte probleemloos. Het ontbijtbuffet was in orde. Er was voldoende keuze (fruitsap, koffie, thee, broodjes, croissants, brood, spek & ei, confituur, honing, hagelslag, chocopasta, cereals) en alles was vers.

De locatie gaf hier wel degelijk het pluspunt !

zie hierboven

Ontbijt: goed kamer: bed werd opgemaakt, lavabo uitgewreven, maar echt gepoest ? personeel: vriendelijk Toilet in kelderverdieping: ramp om er bij te komen Lift: veroudert !

Ik vindt het spijtig voor zo veel geld
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De douch werkte niet en als je dan beneden iets ging zegge waren zij heel kort af .

Er was geen ontbijt in de prijs en dan moets ik nog eens 20 euro bij betalen en dat heb ik niet gedaan .

Mooie locatie maar de kamers missen karakter
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de kamers waren enorm kaal wat een vreemd totaalbeeld geeft. Het meubilair zag er vrij nieuw uit maar de muren zijn verouderd en kunnen wat verf gebruiken. Decoratie in de kamer ontbreekt absoluut

De locatie is absoluut een pluspunt. De badkamer was ruim en de matras was comfortabel

Ik ga er niet meer logeren...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Matrassen zeer slecht! Deze zakten compleet in! We hadden na 2 nachten al flinke rugpijn. Blij dat we niet langer bleven. we sliepen langs de voorkant waar constant veel nachtlawaai was. Ook geen parkeermogelijkheid voor het hotel om uit te laden..

Kamer en badkamer waren ruim genoeg en verzorgd.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Mss 1 tafeltje wegdoen en daar zeteltje zetten. Een waterkoker (voor de zeer vroege vogels, kunnen die al een tasje koffie/thee drinken) en kleine frigo zouden ook wel aanwezig mogen zijn. In de badkamer mss kleine flesjes shampoo en douchegel voorzien.

Kamer en badkamer waren ruim genoeg en verzorgd. Voor het ontbijtbuffet was er genoeg keuze en er werd regelmatig aangevuld. Prima ligging.

Aangenaam, basic verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer was pas in de late namiddag beschikbaar (konden er wel al terecht voor de bagage) Moderne badkamer maar jammer genoeg niet heel goed onderhouden.

Heel vriendelijk personeel, goed ontvangen. Leuke locatie aan het Wapenplein, dichtbij het strand. Lekker ontbijt!

hygiene was niet goed, en het is lastig dat je via het...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

hygiene was niet goed, en het is lastig dat je via het restaurant naar het hotel moet. beter een aparte ingang gebruiken zodat je niet langs het volk in het restaurant moet.

Zeer centraal gelegen, jammer van de bedden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bed heeft veel te zachte matrassen. Je zakt er echt in weg. Aantal lampen op de kamer deed het niet. daardoor echt weinig ligt. deur badkamer is van glas. schijnt veel licht door in kamer als je s nachts even moet gaan plassen.

Echt in centrum Oostende. Met parking op 50 meter. Fijn visrestaurant onder hotel.

het bed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

geen propere wc .... uitzicht achterkant vies geen zeepjes of haar zeep geen drankje op de kamer bij aankomst voor de prijs van 110 euro per nacht voor 1 per zonder ontbijt mag dat wel zijn

het bed

Een goede verblijfplaats voor enkele nachten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Op de website stond niet vermeld dat parkeren na 19 uur en tot 9 uur gratis is op straat. Wij hadden een parkeerplaats gevraagd maar konden pas na 19 uur inchecken. Dat maakte de parkeerplaats in eerste instantie erg duur. Gelukkig zijn we nog tot 17 uur mogen blijven staan zodat we toch nog van de parking gebruik konden maken. Misschien toch op de website expliciet vermelden dat de parking maar van 14 uur tot 14 uur is.

Het ontbij was heerlijk en de cava die we er bij kregen een echte meevaller. Het hotel bevond zich op een idele locatie, dichtbij het strand en dichtbij de stad. De receptioniste was vriendelijk en ook de dame van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

ons verbleef was goed we zijn tevreden we hebben als kunnen doen waar we voor gekomen zijn.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het viel ons ni erg tegen maar de kamers zouden wel eens mogen opgefrist zijn,wat ons wel tegen viel waren de matrassen zijn eens aan vernieuwing toe.en een kleine koelkast zou ook welkom zijn

het ontbijt was uitstekend.en het personeel ook heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 april 2017

De beste Pasen ooit !!!!!!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geweldige kamer, super moderne badkamer, receptie zeer zeer vriendelijk, mogelijkheid om bagage op dag van vertrek te laten staan tot ....... SUPER, vissoep in resto gelijkvloers UITSTEKEND !!!!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Bezoek is zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Misschien in de cafetaria , kunnen we niets drinken zonder te eten(alleen buiten ,maar in de winter is het toch maar fris)

Info personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,ontbijt goed verzorgd, en kamers waren ruim en proper

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Slechtste hotel ooit
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer was volledig verouderd, muren op de kamer waren vochtig , matrassen waren veel te zacht, de lift in het hotel was claustrofobisch klein en bleef regelmatig hangen. Kamer was alsook niet echt proper ... de verwarming liet ook de wensen over... deze helemaal open gezet en nog bleef het ijskoud op onze kamer ... dit gaan melden aan de receptie en hier konden ze niets aan veranderen... klantvriendelijkheid liet ook de wensen dus over !!! Wij waren hier van vrijdag op zaterdag,gemeld dat we onze auto op het plein hadden geparkeerd aan de receptie, sanderdaags worden wij wakker door 1 of ander alarm en kijken we naar buiten om vast te stellen dat het markt was en de auto weggetakeld was... het personeel wist dit maar al te goed en heeft dit gewoon niet gemeld ... wij zijn niet van oostende en waren dus totaal niet op de hoogte van dat het markt zou zijn ... wanneer we personeel hierover aanspraken was hun reactie sorry geen tijd ik ben met het ontbijt bezig ... dit hotel is dus echt geen aanrader wegblijven is de boodschap !

Het bad

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

pech gehad het vroor s'nachts -3 en overdag o
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het hotel was pas terug open na vakantie en de verwarming stond niet aan hebben de eerste dag veel kou gehad en s 'nachts stond het terug af zelfs s' morgens in de ontbijt geen verwarming aangezet de receptioniste kon er niet veel aan verhelpen de baas was nog in verlof

het ontbijt was standaard maar voldoende

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

normaal
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er was geen verwarming als we toekwamen wegens week verlof dat er was geweest stonden de radiators nog dicht en de volgende morgen was er in de eetzaal ook geen verwarming !!!

normaal

• Beoordeeld op: 2 november 2016

ideale ligging voor een weekendje
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamers waren nog niet gepoetst bij aankomst ,tv werkte niet.

ontbijt was ok , maar duur voor wat je krijgt; daarentegen het restaurant ARNO's onder het hotel zoals altijd super

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Goed gelegen, basic hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De afwerking van de kamer (vloer en vochtplek in badkamer) en de zachtheid van de matrassen.

De locatie.

Matras was te zacht

Matras was te zacht

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De matras was voor mij te zacht en graag extra lamp aan bureau.

Goede locatie en moderne, vrij recent vernieuwde kamer met zalige instapdouche

Heerlijk uitgerust
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Details worden niet onderhouden; Kapotte gordijnhaken bijvoorbeeld.

Locatie inclusief parkeren