Beoordelingen over Ambassador Hotel 3-sterren

Duinkerkelaan 43, 8660 De Panne, België

#8 van de 51 hotels in De Panne

Aangenaam verblijf op goede locatie met alles wat je nodig hebt

Supervriendelijke en hartelijke mensen op elk moment van het verblijf. Eigen fietsen konden handig en veilig opgeborgen worden op afsluitbare plek. Verzorgd en heerlijk ontbijt. Goede bedden, nette kamer.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Een echte aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In de zomer kan het wel wat warm zijn bij gebrek aan airco. Verbinding met Wifi verliep soms moeizaam.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken! Het diner is een echte aanrader! Zeer gevarieerd ontbijtbuffet! Zeer propere kamers en gezellig ingericht. Ruime badkamer en heel hygiënisch. Ruime parking vlak achter het hotel. Mooie terrassen rondom het hotel. Het hotel ligt op vijf minuten loopafstand van de zee. De eigenaar heeft ons ook goed geholpen met het documenteren over de bezienswaardigheden van de streek. Het hotel is een echte aanrader voor stellen die het graag wat rustig hebben maar kinderen zijn zeker welkom met een ruime speelhoek.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel, fijne sfeer

De zee is slechts 5 minuten lopen van het hotel. Hotel was gemoderniseerd met oog voor originele elementen. Van alle gemakken voorzien. Wel veel op- en afstapjes.

hotel ok , vragen kamer aan achterzijde ,

de kamers aan de voorzijde van het hotel zijn rampzalig daar is niet de slapen , het is alsof de auto s en tram door de kamer donderen van s morgens vroeg tot s avonds laat , heel laat ,

het was en eerlijk ontbijt , ook het avondmenu was lekker en goed van prijs , goed onthaal , parking voor wagen wel te betalen ,

Vriendelijk personeel, alles zeer proper, uitstekend ontbijt...

Vriendelijk personeel, alles zeer proper, uitstekend ontbijt en goede ligging. Avondeten in hotel is een aanrader. Parkeren aan hotel ook mogelijk. Wij gaan zeker nog eens terug.

Zeer vriendelijk personeel/ eigenaars.

Airco zou fijn zijn maar is natuurlijk een grote investering..

Zeer vriendelijk personeel/ eigenaars. Ontbijt was goed en de kamers proper. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer goed , voor herhaling vatbaar.

De badkamer was aan de kleine kant, wat niet wil zeggen dat de hygiëne, het comfort ...niet goed was. Alles was aanwezig wat ge nodig had. Het was ook zeer netjes.

De vriendelijkheid van het personeel. De netheid van de kamers en de rest van de accomedatie. Ook de ligging was zeer goed. Ook het ontbijt was perfect in orde en keuze genoeg.

een perfect adresje gevonden!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was ruim en perfect in orde, precies zoals op de foto. Ontbijt is uitgebreid. Cava , gerookte zalm , verschillende soorten kazen, vleeswaren, omelet, hard gekookte eitjes..... te veel om op te noemen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prettig verblijf, aardig gastheer, je voelt je welkom
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg vriendelijk ontvangst door de gastheer, kregen meteen fiets kaarten mee en gratis tips. Fijne kamer, goed ontbijt, parkeren bij het hotel en op een paar meter van het strand.

Super ligging en ontbijt.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs, kwaliteit is dit top! De tram passeert wel... toch dit niet als hinderlijk ervaren.

Super ligging en ontbijt. En heel vriendelijke en gedienstige mensen!

De kamer zou ietsjes ruimer mogen, maar...dat valt in het niets bij alle pluspunten!

Het ontbijt is geweldig en de eigenaren zijn onwijs vriendelijk en de locatie is super zo vlakbij het strand (al hadden we helaas slecht weer)..

Aangenaam verblijf en goede ligging.

Je hoort wel nog wat lawaai van buiten ,zeker als de kusttram passeert. Als je vast slaapt heb je daar geen last van maar sommigen kunnen dat misschien wel lastig vinden.

Het ontbijt was lekker. Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Ook het uitchecken verliep zeer vlot. De regendouche was een leuk pluspunt.

Zeer vriendelijk personeel, mooi afgewerkte kamer.

Er was wat schimmel te zien in onze douche tegen de wand. Door de grote kleerkast lijkt de kamer zeer compact.

Zeer vriendelijk personeel, mooi afgewerkte kamer. Ontbijt was zeer lekker, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prijs / kwaliteit van het hotel is voor herhaling vatbaar...

De kamer viel wat klein uit maar is ook begrijpelijk voor deze prijsklasse...

Ontbijt meer dan voldoende in een ideale accomodatie. Hotel, ligging en toegankelijk zijn perfect. Super beleefd personeel...

Zalig weekend aan zee!

Heerlijk uitgebreid ontbijt - heel kindvriendelijk, speelhoek voorzien in veranda - afgesloten privé parking - te voet naar plopsaland ongeveer 3 km is goed te doen!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, nette kamers ,...

Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, nette kamers , comfortabele badkamer, zeer vriendelijk personeel alsook de hoteleigenaars. zeer tevreden gaan zeker nog eens terug .

Goed geslaagd.

Voor een verblijf van 7 dagen is slechts één stoel onvoldoende.

Prima ontbijt Prima kamer met eigen badkamer. Kamer tov badkamer wat klein. Rustige kamer (nr 1) aan achterkant hotel. Dicht bij strand boulevard en strandtram naar Knokke.. Vriendelijk, professioneel personeel.

Mooie hoekkamer met veel ramen en licht, vlakbij het strand.

Geen minifrigo op de kamer. En de kamermeid wilde binnenkomen ondanks het niet storen-kaartje aan de deur.

Mooie hoekkamer met veel ramen en licht, vlakbij het strand.

Prima weekendverblijf in De Panne in dit hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

geen airco op de kamer. lawaai van kusttram tot +/- middernacht. Voor ons niet echt een probleem

Lekker ontbijt, voldoende keuze Zeer goede bedden, mooie verzorgde kamers Vriendelijk personeel.

Prachtig Hotel

Eigenlijk niets, alleen de boulevard van De Panne is zo een beetje van hetzelfde van alle boulevards aan de kust, weinig te beleven voor ons.

Bij aankomst zeer goed ontvangen door de vriendelijke eigenaren. Mooie kamer met ruime badkamer en een goed bed. De motor mocht in de privé garage van de eigenaar. Mooie ruime bar met terras aan de straatkant. Het ontbijt was goed en zeker voldoende. Hier komen we zeker nog eens terug.

Fantastisch welkom verblijf. Aanrader!

Slapen aan straatkant is enige nadeel. ramen weren niet het geluid Van voorbijgaand verkeer. Tram stopt wel met rijden rond middernacht maar als die smorgens passeert hoor je die echt wel. Je kan kamer boeken aan tuinkant en die zou ik volgende keer nemen als er aan de straatkant geen betere beglazing is, als beglazing het al kan verhelpen

Het geweldige ontvangst en kindvriendelijkheid. Een echt familiehotel waar je je thuis voelt. echt fantastisch verblijf! Lekker ontbijt, leuk ontvangst, dicht bij alles, 2 min Van dijk en strand, 10 min wandelen van centrum. Propere kamer, volledige uitgeruste badkamer, aangenaam personeel..

Hotel met een gemoedelijke uitstraling en alles heel goed verzorgd

Ik kan niets negatiefs schrijven

De eigenaars doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken er lagen zelfs oordopjes in de badkamer. Het ontbijt was heel lekker. Warme dranken werden aan tafel gebracht in een heel sfeervolle ontbijtplaats. Handig is de parking aan het hotel. Ook ruime kamer en badkamer. Ligging perfect. Een aanrader.

Tophotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eventueel een tip: de douchekop hoger hangen zodat je in het bad ook kan douchen maar voor dat detail zullen wij zeker niet wegblijven :-)

Ontbijt was super, alles aanwezig! De uitbaters zijn héél vriendelijk, je hebt eerder het idee dat je bij hen thuis komt logeren dan dat je op hotel bent, geen enkele vraag is te veel. Het ligt vlakbij het strand, winkels, tramhalte, ideaal gelegen! Deluxe kamer is heel ruim, ideaal voor met een klein kindje.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heerlijk, uitgebreid ontbijt! De kindjes kunnen rustig spelen in de speelruimte terwijl de ouders genieten van het ontbijt. Heel vriendelijk personeel! Uitstekende ligging op 2 minuutjes wandelen van het strand. Veel horeca in de buurt. Zeer ruime kamer!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Een aangenaam verblijf

Mooie locatie, dicht bij zee, private parking, het was al een mooie begin. We kregen een ruime kamer met een aparte zithoek en een badkamer met douche, haardroger etc ...Het ontbijt was zeer gevarieerd . Het enige ongemak was het geluid van de voorbij rijdende tram maar ik hoor dan ook bijna alles.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Heerlijk!

Was erg warm op kamer, we misten thee-/koffie faciliteiten

Alles was supernetjes en schoon, ontbijt compleet, vriendelijk personeel, hotel heeft warme uitstraling

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

gewoon super

niets plaatje klopte totaal ,,prijs kwaliteit dik in orde

mooie kamer en badkamer onthaal was zeer joviaal en gedienstig fantastich ontbijt warme pistolets en knapperig brood ruime keuze van toespijs een zeer aangenaam hotel komen zeker nog terug

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

aangenaam hotel in een prachtige streek

10 euro voor een parkeerplaatsje op het hotel

centrale ligging in De Panne. Gratis parkeren in de wijk achter het hotel. Fietsen mochten wel gratis in de prive parkeergarage van het hotel. uitgebreid ontbijt. aangename kamer met goede bedden.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

We zullen hier zeker nog eens terugkomen als de gelegenheid zich zou voordoen

Prima ontbijt in een gezellige ontbijtruimte , er ontbrak niets , maar vrij duur (15€ pp) Waarom handdoeken en zeepje al vervangen na één nacht? ( niet economisch) De kamer was een beetje te warm voor ons en slapen met het raam open is geen optie ( tram) Maar deze feitjes zullen ons niet beletten om nog eens terug te komen

De ligging van dit charmant Hotel Vriendelijke eigenaars die tijd maken voor hun gasten Mooie kamer en badkamer, gezellige bar met veel leesvoer Zeer kort bij de dijk

Heerlijk😀
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We wilden parking na 1dag annuleren, omdat we een plaats gevonden hadden iets verderop gratis,maar dat kon niet meer! Geen koelkast op de kamer.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie grote kamer. Heel proper.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Aandacht voor de gast.

De hoofdkussens zijn te hard.

Buitengewoon vriendelijk personeel, er was oprechte aandacht voor de gasten. Iets dat in veel horecazaken aan de kust ontbreekt. Uitstekend ontbijt.

zeer geslaagd verblijf zeker terug doen

We zouden niet weten wat

Het ontbijt was gewoon goed alles wat men kan verwachten van goed ontbijt in een hotel. Het avondeten was heel lekker en meer dan genoeg, goede service

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Hotel Ambassador heeft ons aangenaam verrast. Voor herhaling vatbaar.

2 stoelen op de kamer met tafeltje. Douche werkte zeer goed maar beetje klein.

Ontbijt was ruim voldoende, kamers eenvoudig maar net. Zeer vriendelijk personeel. Aangenaam verblijf gehad.

Gezellig hotelletje

Weet het niet. Doe zo verder

Het was er heel rustig. Heel vriendelijk onthaal. Kamer was netjes. Kort bij strand en tram. Ontbijt was volledig in orde en personeel kindvriendelijk .

Voor een nacht gelogeerd aan een prima prijs, kwaliteit verhouding.

Voor ons was het prima, hoe het in het volle seizoen met kindjes is, weten we natuurlijk niet.

Mooie ruime kamers, ontbijt in orde. Geen koffie gedronken, dus ook geen beoordeling

Automatisch een upgrade naar een grotere kamer gekregen.

Automatisch een upgrade naar een grotere kamer gekregen. Deze had echter geen dubbelbed. Binnen het kwartier had men een oplossing gevonden zodat we en zowel de grotere kamer hadden en het dubbel bed.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Heerlijk genoten en dikke tranen van onze kruimel toen we moesten uitchecken !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We misten op de kamer een waterkoker en/of koffie apparaat. We vonden het erg jammer dat we tot het ontbijt moesten wachten voordat we iets te drinken konden krijgen. We hadden een klein kindje bij, die twee dagen al om 7.00u wakker was en dan duurt het best even voordat we naar het ontbijt konden gaan.

Super ontbijt, fijn dat er een kinderhoek is, zodat we heerlijk in allen rust hebben kunnen genieten. De kamer was groot en door een schuifdeur te scheiden. Zo kon onze zoon heerlijk om 19.00u gaan slapen, terwijl wij nog heerlijk in ons deel tv konden kijken.

Een ontspannen weekend

Netteckamers, makkelijke bedden en een lekker ontbijt met de glimlach bediend !

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Top verblijf!

Hard kopkussen

Vriendelijkheid van het personeel

Lekker ontbijt.

Lekker ontbijt. Glutenvrije broodjes mogelijk!

Zeer positieve ervaring, zoals je op de website kan lezen...

Zeer positieve ervaring, zoals je op de website kan lezen superbedden en super bediening bij ontbijt én toplocatie!

Aan te raden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ee klein beetje lawaai van de kamer boven onze kamer en 's morgens het straatlawaai

Zeer goed ontbijt, een mooie kamer met afzonderlijk salon

Uitzonderlijk vriendelijke ontvangst en kraaknet hotel.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzonderlijk vriendelijke ontvangst en kraaknet hotel.

Prima hotel aan de kust

Zeer gezellig hotel op wandelafstand van strand. Prima ontbijt. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.

Wij hebben er echt van genoten
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel goede keuze. Vriendelijke ontvangst . Mooie verzorgde kamer. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Dus, een aanrader voor iedereen.

Zeer ruime kamer mooie badkamer en uitgebreid ontbijt.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer ruime kamer mooie badkamer en uitgebreid ontbijt.

Het ontbijt was lekker en zeer vriendelijk personeel.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was lekker en zeer vriendelijk personeel.

Een kort maar aangenaam verblijf met als afsluiter heerlijk wandelen op het zonnige strand !

Geen enkele tegenvallende ervaring.

De vriendelijkheid van directie en personeel. Het lekkere ontbijt.

Zeer volledig en lekker ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer volledig en lekker ontbijt. De kamers zijn ruim en zeer proper.

Lekker en overvloedig ontbijtbuffet.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Aan de voorkant hoor je de tram.

Lekker en overvloedig ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, ruime kamer. Veilige parking achter het hotel.

Hier gaan we zeker terug

De kamer had iets groter mogen zijn, hoewel prima qua comfort

Hartelijk personeel, op de achtergrond maar altijd direct beschikbaar. Heel prettig.

Alles naar wens.

Enig minpuntje: geluid van passerend verkeer (kusttram). Maar dat went snel.

Perfect ontbijt. Gezellige bar. Gastvrijheid met een grote G.

Zeer goed ontbijtbuffet en zeer propere kamer

De foto's op booking.

De foto's op booking.com gaven de werkelijkheid echt weer.

Zeer aangenaam verblijf

Gastvrijheid Ontbijt Ruime propere kamers

• Beoordeeld op: 21 april 2018

super

eigenlijk niets

Bediening, maaltijden...en huisdieren NIET toegelaten (heb absoluut niets tegen dieren maar hygienisch is het zeker niet)

zonder meer goed

alles was in orde niks op aan te merken

lekker uitgebreid ontbijt en een leuke kamer

Zeker voor herhaling vatbaar

De familiale sfeer. Hygiëne en het ontbijt.

het ontbijt was zeer goed

het ontbijt was zeer goed de bediening zeer vriendelijk

Heel goed maar berekoud......het weer. de kamer was lekker warm

niets..................

Kamer was heel goed en ruim. Ontbijt was heel goed Parking auto was een voordeel

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het comfort van het bed

Het comfort van het bed

Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk onthaal. Lekker ontbijt. De auto mocht op de parking blijven tot we ‘s avonds De Panne verlieten.

Een zeer mooi verblijf, zeker voor herhaling vatbaar!!

Het ontbijt was heerlijk, prijs kwaliteit meer dan ok!!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Badkamer zou iets ruimer mogen zijn

Zeer vriendelijke bediening met heerlijk ontbijt

Geweldig :)

Je hoort wel wat geluid op de gang en aan de straatkant.

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, vlak aan het strand.

Propere kamer - gezellig - lekker ontbijt - kort bij strand en winkels
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ingang hotel enkel via de trappen

Propere kamer - gezellig - lekker ontbijt

Vriendelijk en rustig

Vriendelijk en rustig

heel aangenaam

alles was perfect

De tram die om de 15min voorbij rijdt

Alles wat er moest zijn was er

Ik kom hier zeker terug

Super vriendelijk en lekker ontbijt

Geweldig ontbijt

Geweldig ontbijt

Zeer aangenaam en komen zeker terug.

niets was veel meer dan 3 sterren.

Alles eigenlijk iedereen was buiten gewoon vriendelijk en alles zag er zeer goed onderhouden en schoon uit.

We hebben ervan genoten!

Misschien nog een kleine koelkast op de kamer!

Het ontbijt was zeer ruim en alles naar wens! De directie en personeel waren zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Mooie liedjes duren niet lang

Dat er blijkbaar via booking niet de juiste informatie word doorgegeven aan t hotel

Het waren twee geweldige dagen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prima ontbijt en mooie, ruime kamers.