Beoordelingen over C-Hotels Andromeda 4-sterren

Kursaal Westheling 5, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#1 van de 38 hotels in Oostende

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Verder was ons verblijf dik in orde.
    • Classic Tweepersoonskamer

Heel weinig plaats om kleding op te hangen op onze kamer 312. Bij onze medereizigers was veel meer ruimte kamer 311. Ook spijtig van open kasten.

Het onbijt

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Niettemin zalig vertoeven in oostende
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen enkele van de koffieapparaten deden het zoals zou moeten

Kamers heel proper al is het vervelend op een vuile binnenkoer en muren te moeten kijken.Ontbijt héél goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Volgend bezoek aan Oostende komen we onmiddellijk terug hier logeren
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitgebreid ontbijtbuffet Ruime uitgeruste verzorgde en nette kamers Uiterst viendelijk personeel Parkeergelegenheid. Gebruik gemaakt van de garageboxen service. Welkomstdrankje was heel aangenaam bij onze aankomst. Casino arrangement was in 1 zin: een fantastische beleving!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Aangenaam en relaxt
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen idee. Misschien het uitzicht op onze kamer. Zeezicht zou mooier geweest zijn.

Vriendelijk onthaal. Dadelijk een thuisgevoel. Mooi ingericht hotel. Proper.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Een matig verbijf
    • Junior Suite - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Geen lift van de garageparking naar het hotel. Kamers mogen nog meer gepoetst worden.Geen beugels in douche en ook geen kapstokken in douche. De website vermeld geen huisdieren toegestaan terwijl er toch op sommige kamers wel huisdieren worden toegelaten.Dat moet wel vermeld worden.En een volledig verbod op roken in kamers en op de balkons zou ook wel mogen. En de kamers ook niet geluidsdicht, en mensen die te veel lawaai maken op de kamers. Een strenger beleid mag ook wel.

Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Fantastische
    • Junior Suite met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op Zee

Glutenvrij ontbijt werd groot voorgesteld maar stelde niets voor een paar soorten crackers en granola. Er bestaan glutenvrije pistoles, sandwiches en brood je kan deze makkelijk uitbreiden!!!

Kamer was fantastisch met mooi uitzicht op zee, modern proper. Het ontbijt was fantastisch voor mensen die geen intolerantie hebben!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

het was uitmuntend,onze vriendin heeft super genoten!
    • Classic Tweepersoonskamer

wij hadden wel graag een kamer met balkonnetje gehad ,omdat we rokers zijn,maar we konden wel naar beneden gaan aan de ingang,onder het afdak,was ook goed!volgende keer zal ik dat op voorhand melden.

De kamers zijn uitstekend,het ontbijt is super heerlijk en het personeel is TOP . De locatie is goed gelegen dicht bij het strand en dicht bij het centrum,De bar is gezellig,en de livingroom trekt aan voor een gezellige babbel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

proficiat
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer was prima en om dat ik een beetje allergisch ben was ik heel blij dat het een vaste vloer was, want ben allergisch aan vast tapijt , ontbijt was prima alsook vriendelijk onthaal en natuurlijk bij dit alles hadden wij een prima zonnige dag

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Hygiënisch,praktische badkamer, prima bed, uitstekend...
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets, behalve het uitzicht vanuit de kamer, maar dat wisten we op voorhand, hadden geen zeezicht genomen

Hygiënisch,praktische badkamer, prima bed, uitstekend ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Een ontspannen en luxueus weekendje weg!

Geen minpunten.

De kamer was heel mooi en luxueus met ligbad zoals gevraagd. Er was een kleine attentie voor de verjaardag van mijn partner, zoals gevraagd. Het ontbijt was super lekker en uitgebreid. Ook het personeel is heel vriendelijk. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 29 september 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De hoogste verdieping waar ik verbleef is niet te bereiken met de lift. Hiervoor moet je op de 8e uitstappen en nog met de trap.

Ligging en het uitzicht.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

de parking voldeed niet, juist breed genoeg voor een daf of...

de parking voldeed niet, juist breed genoeg voor een daf of een nsu van vroeger. ik had duidelijk gevraagd voor een parking voor een lexus 600hl, bij aankomst bijna 30 minuten geprobeerd om in de parking te geraken en er terug uit te geraken..

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Leuk, ontspannen verblijf met superontbijt

Eerste verwelkoming, blijkbaar komen vele mensen terug en vergeten ze zo wat details dat mensen die de eerste keer aankomen niet weten

Ontbijten kamer waren goed

• Beoordeeld op: 22 september 2018

prachtige locatie , fijn ontspannen in een leuk h otel
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer was niet zo mooi gelegen en er was redelijk wat geluid 's nachts van apparaten die aansloegen

fantastisch ontbijt op mooie lokatie aangenaam zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het ontbijt was overheerlijk en ruim voldoende.

Het ontbijt was overheerlijk en ruim voldoende. Hotel is gemakkelijk te bereiken. Personeel is super vriendelijk. Allemaal gerenoveerde kamers. Thee en koffie faciliteiten, die we wel zeer waardeerde.

fantastisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

aantal tv-zenders en dragonder die 's morgens vroeg rondstapte als een kudde olifanten.

badjassen en slippers beschikbaar om naar zwembad te gaan, daar ruime voorraad handdoeken. mooi zwembad, sauna en yacuzzi inbegrepen in prijs. fantastisch ontbijt.

Ik had iets meer verwacht voor de prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

In de morgend vroeg op de gang al chaotisch gedoe van de kamers te poetsen,overal lagen de bedlakens op de grond .in de ontbijtruimte voor een 4 sterren verblijf verwacht ik wel dat de tafels opgeruimd worden,dit heb ik gedurend mijn verblijf niet gezien!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Uitstekende ligging;

We hadden twee enkele bedden gevraagd, maar die waren wel erg smal! Voor de rest niets dan goeds

Uitstekende ligging; heel leuk zwembad en bruisbad; schitterend ontbijt; leuke algemene sfeer in hotel; kamer was groot en rustig

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Niets eigenlijk.

Alles was perfect ! Van de ontvangst aan de balie tot het vertrek. Personeel, de kamers, het super-ontbijt, de bar, het buitenterras, kortom het kon (bijna) nie beter.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Te dure deluxe kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Er is heel wat ruimte voor verbetering, zeker als je meer dan 200€ per nacht betaalt voor een deluxe tweepersoonskamer met parking. De parkeergarage is niet geschikt voor grote wagens, dus ben je verplicht om een box te nemen. Daarnaast wordt het volledige bedrag meer dan een week op voorhand van de rekening geboekt als je boekt via booking.com en heb je dus geen keuze in betaalmogelijkheden. Het personeel in de bar is absoluut niet vriendelijk en om een drankje op de rekening van de kamer te zetten moeten er op twee rekeningen naam, kamer en handtekening vermeldt worden. Ik verblijf minstens 1x per maand in een hotel, waarvan minstens de helft in een hogere prijsklasse liggen (i.e >200€ per nacht). In vergelijking met de andere hotels van dezelfde prijsklasse is dit één van de zwaksten. Handdoeken zijn dunnetjes en vrij hard. Het toilet is veel te dicht opgesteld bij de zijmuur, waardoor de wc rol onder je oksels terecht komt. Heel vervelend. Daarnaast is er geen lift naar de garage en naar de negende verdieping, enkel tussen gelijkvloers en de achtste verdieping. Ook de borden aan het ontbijt worden niet tussentijds afgeruimd tijdens het ontbijt, maar enkel als het ontbijt volledig genuttigd is. Dit is misschien wel één van de betere hotels in Oostende maar zeker één van de zwaksten in zijn prijsklasse in Europa.

Dit hotel heeft zeker en vast heel wat goeds te bieden, zoals een uitstekend ontbijt en gerenoveerde kamers. Het is uitstekend gelegen. Het ontbijt is heel erg uitgebreid en lekker, en wordt geserveerd in een heel ruime zaal met zicht op zee.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Proctige accommodatie, ligging gewoon TOP

Event in living, zeer storend!

Alles was super van ontbijt tot kamer. Wel een serieuze storende factor dat er een event was waardoor erg erg veel storend lawaai was in de Living

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Geweldig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Wij hadden soms geen ontvangst van de Vlaamse zenders vrt een en canvas. In de douche ontbrak zeep zelfs na melding.

Fantastisch ontbijt. Parking in hotel. Uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Topkamer (juniorsuite met zz)
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

1 klein puntje: afruimen in de ontbijtzaal duurde te lang.. er waren wel veel vrije tafels maar iedereen wil zo dicht mogelijk bij het raam en dit lukte voor velen niet omdat de tafeltjes soms 30’ bleven liggen eer ze afruimden.

Topkamer (juniorsuite met zz) Zeer goed bed en groot Superontbijt, ALLES op en aan Vriendelijk personeel Geen gehorige kamers

Goed hotel
    • Comfort Familiekamer

Dat de betaalde parking in het hotel om 12u niet langer beschikbaar is,je kan beter een betaal parking in de stad nemen je betaald voor 24u evenveel

Het ontbijt was toppie

heel aangenaam
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Niets in feite behalve hetgeen meer gebonden is aan mijn ouderdom

fantastisch ontbijt prachtige kamers maar badkranen te moeilijk hanteerbaar voor mij als ouder mens ( 75 jaar) de vloer van de badkamer is gevaarlijk glad voor oudere mensen. Maar het is een prachtig hotel

Goed ontbijt met veel keuze.

Zie boven.

Goed ontbijt met veel keuze. Het zou fijn zijn mocht er ook kamille thee aanwezig zijn. Een min puntje waren de gekookte eitjes. Dit moest je zelf doen en indien je er eentje had ingezet ging er iemand anders meelopen. Niet aangenaam. De faciliteiten waren super en goed verzorgd. Het terras was ook heel goed.

Wij zijn 1 dag eerder naar huis gegaan, ik hield het niet meer vol

Kamer keek uit over lelijke binnenplaats, matras was kapot en slecht opgemaakt. Hotel lijkt vooral gerund door vakantiekrachten met weinig interesse.In de lobby rijd een robot rond, daar moet je maar aan vragen.

Ligging is uitstekend, ontbijt was zeer uitgebreid.

Ik heb 396€ betaald voor 2 nachten, maar was teleurgesteld...

Ik heb 396€ betaald voor 2 nachten, maar was teleurgesteld van het type kamer. Kleine kamer met zicht op achterkant van de gebouwen. Ik vond het te duur voor wat het was. Ik was gefrustreerd !

Het is een op en top hotel met alles erop en eraan.
    • Comfort Kamer met 2 Queensize Bedden

Het is een op en top hotel met alles erop en eraan. Het ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk met een heel mooi zicht op de zee. Niets is het personeel teveel .altijd even vriendelijk . De kamer is modern en ruim en mooi ingedeeld.

Heerlijk hotel
    • Superior Familiekamer

Drankjes bestellen en dan op kamernummer laten zetten, elke bestelling moest twee keer getekend worden dat mag wat minder omslachtig

Het ontbijt was perfect en uitgebreid.

Leuk verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

De bediening in de bar 's avonds had vriendelijker gekunnen volgens ons.

Nette kamers in een hotel aan de zeedijk in een drukke kuststad. Gelegen bij het casino waar verschillende evenementen plaatsvinden. Vriendelijke mensen, die u graag bijstaan bij al uw vragen. Ontbijt met alles voorzien, zoals de rest van het hotel, fitness, zwembad, sauna,.....

Om nog eens te doen indien betere koffie
    • Classic Tweepersoonskamer

De koffie is gewoonweg barslecht; Koffietassen zijn vervangen door "mokken"; Is dit een studentenrestaurant misschien?? Wie beslist zo iets in een 4 sterrenhotel? Vorige vakantie haddenwe een 3 sterrenhotel waar Nespressokoffie aangeboden werd;Het is dus een kwestie van willen. Liever goede koffie in de juiste tas dan champagne 's morgens.

de ligging; buitenterras binnenzwembad; sauna. Prachtig ontbijt

de ligging en het zeer uitgebreide ontbijt

De badkamer was veel kleiner dan de foto's doen vermoeden en het bad met de glazen bad wand is een echte crime. Je kunt er niet fatsoenlijk in douchen.

de ligging en het zeer uitgebreide ontbijt

Heerlijk ontbijt.

Kamers kant straat s' nachts wat lawaaierig door feestvierders.

Heerlijk ontbijt. Zeer comfortabele kamers met een heel goede airco (helemaal geruisloos). Prachtige locatie, tenminste als men een parkeerplaats onder het hotel kan bemachtigen, zo niet groot probleem om in de buurt een parkeerplaats te vinden.

Top verblijf was wat tekort maar kom zeker terug

Eetzaal voor ontbijt is precies een grote refter alles op een rij naast elkaar , het andere gedeelte als je ging zitten en wilde terug naar buffet alle stoelen tegen elkaar, je kan er niet door, iedereen moet zijne stoel intrekken, je moet iedereen storen

De kamer met een grote badkamer douche en bad apart en toilet was volledig apart, ook de bar en terras buiten aan bar, ook de garage eigenlijk alles was top

THE place to be voor een verblijf aan de Belgische kust
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Slechte kwaliteit van toiletpapier en sevietten. In de kamer mis ik een echte sofa ( nu is het eerder een bank aan tafel )of op zijn minst een zetel om onderuit te zakken om rustig een krant of boek te lezen of gewoon wat TV te kijken. Minibar staat in hoek en draait verkeerd open , is daardoor moeilijk te openen Kamer werd zeer laat schoongemaakt -sommige dagen pas tegen de late namiddag ( heb er wel alle begrip voor want hotel was volgeboekt maar toch soms vervelend) Op de sierkussentjes op het bed heb ik het ook niet zo begrepen qua hygiëne. Ontbijt op zich is prima qua aanbod maar het brood en broodjes vallen tegen. Lompe veel te volumineuze viennoiserie Zwembad is niet meer zo “relax” (veel kinderen -heb zeker niets tegen kinderen-maar wel tegen alle opblaastoestanden en “bommetjes” Sauna misschien weer betalend maken zoals vroeger. Nu is het vaak een echte duiventil van mensen die eventjes komen “proberen”( natte badpakken -zonder handdoek- en deur konstant open en toe) wat echt storend is voor de echte saunaganger. De sauna relaxruimte is veel te warm en slecht geventileerd. Openingstijden te beperkt (16-20u)

Een heerlijk hotel op de beste locatie van de Belgische kust! Zeer vriendelijk goed opgeleid personeel. Zeer goed bed ( kussens zijn iets minder). Zeer mooie goed geconditioneerde en ruime kamer . Goed en gevarieerd ontbijt maar brood en broodjes vallen tegen . Openingstijden voor ontbijt zijn prima Aangenaam terras met zeezicht en comfortabele zeteltjes Badkamer met alle comfort en ruim , zowel bad als douche ,alles is aanwezig. Zwembad en jacuzzi zijn netjes, zeker voldoende handdoeken en gekoeld water

Helemaal NIETS

De kamers waren super geweldig. Het uitzicht was prachtig en het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en niets was hen teveel.

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontbijtruimte = gevoel van “refter”, en een chaos door het vele volk. Mss opdelen in 2 buffetten of meer met compartimenten werken ? zou veel beter kunnen

Niet voor herhaling vatbaar in de MS kamers en de te kleine open parkeergelegenheid
    • Superior Familiekamer

28 graden buiten en geen enkel raam noch in onze kamer noch de eerste 100 meter dat open ging!! Een claustrofobisch duikbooteffect. Dat en de te kleine parking in het hotel!

Ligging aan het strand

Mooi, modern hotel op een schitterende locatie
    • Comfort Kamer met 2 Queensize Bedden

- Bij het ontbijt werden we begroet door een zeer jongedame (vakantiewerkster/jobstudente?) die nogal onervaren overkwam. - We hadden onze bagage bij het uitchecken nog even in de storage gezet, maar men was vergeten er labels op te hangen wat bij het ophalen enkele uren later voor wat verwarring zorgde.

- Moderne en recent vernieuwde kamers - De kamer (double queen beds) was kraaknet en zeer ruim. - Uitstekend en uitgebreid ontbijt. - Perfecte locatie: vlakbij het strand, vlakbij het tramstation, vlakbij het winkelcentrum. - Opvallend veel stopcontacten en USB laadstations. Perfecte wifi bereikbaarheid. - Een overdaad aan kussens beschikbaar.

Zeer goed.
    • Junior Suite met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op Zee

- Extra dag bij geboekt (op donderdag) via hotel en moesten een meerprijs van 20 Euro bovenop de prijs betalen voor last minutes. De persoon was bij de boeking van die extra dag zeer kortaf, bijna onbeleefd. - Laatste dag bij uitchecken (op donderdag) man met zwarte haren aan de balie heel kortaf, absoluut niet vriendelijk, hij keek steeds op zijn computer. - Geen aparte wc.

- Heel goed ontbijt, keuze genoeg. - Balkon met zicht op zee. - Propere kamer. - Vriendelijk en behulpzaam personeel op de andere dagen.

voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Familiekamer

Het uitzicht van de kamer. Er was een balkon met stoeltjes, echter dit keek uit op een plat dak, muren en ramen van het gebouw tegenover. Niet uitnodigend om daar te gaan zitten.

Heerlijk ontbijt. Mooie ruime kamer die heel netjes is en koel.

Heerlijke bedden, geweldig ontbijt.
    • Superior Familiekamer

Jammer dat er geen klein terras aan de kamer is.

Heerlijke bedden, geweldig ontbijt. De familiekamer is echt heel ruim en heeft een prachtige badkamer. Niet goedkoop, maar absolute aanrader.

In het algemeen zeer goed meegevallen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De minibar was niet gratis voor een Luxe kamer , en tevens ook prijzig.

Het ontbijt was super, wel 1 minpuntje . Er was voor diabeet praktisch geen keuze !!

Mooi uitzicht , uitstekende locatie
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Men voorzag geen babybed nadat deze gereserveerd was. Ook geen enkel poging om het op te lossen . Dus hebben we met een peuter tussen ons moeten leggen op een boxspring met 2 losse matrassen ! Daar betaal je dan 300 euro voor , zonder nachtrust.

Locatie en uitzicht

Zeer ontspannend
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

We betaalden €500 voor ons verblijf van 1 nacht (met romantic paccage en parking inbegrepen). Toen mijn vriend bij het ontbijt vroeg of het mogelijk was een cola te krijgen omwille van een suikerdipje, zeiden ze dat dit niet mogelijk was. Ook niet als we voorstelden deze apart te betalen of gaan halen bij de bar. Voor dergelijke deftige en dure accomodatie zou dit absoluut geen probleem mogen zijn.

Prachtige kamer en ongelofelijk vriendelijk personeel aan de receptie.

Heerlijk!

Let op als je een parkeerbox huurt dat je auto niet te groot is, anders past hij er niet in! Ontbijt was goed, maar ontzettend druk en rumoerig waardoor we niet de mogelijkheid voelden om rustig te kijken wat er allemaal was.

Hele propere kamers, mooi ingericht Heel uitgebreid ontbijt! Lokatie is top, zo op de boulevard en zo in 't centrum

super

niet echt storend,maar mischien het gedeelte waar de kamers liggen by het sauna gedeelte, het tapyt in de gangen veranderen,strookt niet met de kwaliteit van de kamers. (161) tip; melden door de balie hoe de elektriciteit werkt ,gebruik van de kaart!! staat ook niet vermeld by de info op de kamer.

we hadden een kamer geboekt zonder zeezicht.de kamer was echt mooie,fyne materialen ,het bed en de matrassen waren heerlyk. ontbyt was super,met zicht op de zee!. mensen aan de balie heel vriendelyk. geen lawaaie,of storend geluid in de kamer,super.

Mooie grote kamer, volledig vernieuwd grote badkamer met...
    • Junior Suite met 2 Queensize Bedden en Uitzicht op Zee

Inloopdouche heeft miezerig gordijn i.p.v. glas . Gevolg bij een douche loopt teveel water via de vloer in de rest van de badkamer en wordt het gevaarlijk glad. Een comfortabele zetel ontbreekt nog. Nu enkel stoel of zitbank.

Mooie grote kamer, volledig vernieuwd grote badkamer met apparte inloopdouche. Aangenaam balkon met mooi zicht op zee Zeer uitgebreid ontbijt.

Het ontbijt is geweldig !
    • Classic Tweepersoonskamer

We maken geen gebruik van het zwembad of andere faciliteiten, dus geen punten van kritiek.

Het ontbijt is geweldig !!! De kamers zijn vernieuwd en heel erg comfortabel en goed ingericht. De vloerbekleding was laminaat. Zeer goed voor wie allergie heeft. Het personeel is heel erg vriendelijk. We komen hier graag terug

ontspannend en rustig

het balkon voor mijn kamer werd ook gebruikt door de buren naast mij omdat er geen tussenschot was op het balkon

sauna, hartelijk personeel, locatie, lekker ontbijt, mooi zicht op zee

Top hotel met zeer uitgebreid ontbijtbuffet op een toplocatie.
    • Comfort Kamer met 2 Queensize Bedden

De airco was niet krachtig genoeg (stond op het koudste en koelde amper), terwijl het nog niet heel warm was buiten. We hebben dit doorgegeven aan de receptie. Hopelijk is dit aangepast als we in augustus terug gaan.

Zeer goed ontbijt en grote kamer (pas gerenoveerd).

Goed en comfortabel.
    • Comfort Familiekamer

Tussen de ruimte met het stapelbed voor de kinderen en de slaapkamer van de ouders is er geen deur.

Het ontbijt was uitgebreid en ook voor mensen met een intollerantie was er keuze genoeg. De familiekamer was groot en had een eigen balkon

Absoluut te herdoen
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Soms wat te weinig personeel aanwezig, bvb de balie en ook het lange wachten in de morgen om kussens te hebben in de anders wel aangename zetels op het terras op de dijk.

De junior suite,komt met een terras en prachtig zicht op de zee. Mooi, ruim en heel relax. Alles is er aanwezig. Echt de moeite.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

oké.
    • Comfort Familiekamer

Wanneer je de kamer op de site bekijkt, heeft ze zeezicht. Kom je aan en heb je uitkijk op een dak en achtergevels van omringende gebouwen. Mag met andere woorden realistischer worden weergegeven.

Heerlijk ontbijt.

Uitstekende uitvalsbasis . Zeer uitgebreid ontbijt !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Kamers 901 en 902 verschillen niet alleen in grootte ; ook de badkamer is op 902 groter, moderner, beter uitgerust. En toch is de prijs dezelfde . Onbegrijpelijk. Geboekt via Booking.com : totaal bedrag werd meerdere dagen voor het verblijf van de rekening gehaald. Dat is moeilijk te begrijpen. Visa-kaart als waarborg ok; totaal bedrag zomaar afhalen op voorhand: niet ok . Tip : Zou prachtig zijn mochten er bv. 'S avonds snacks verkrijgbaar zijn.

Ontbijt is super uitgebreid en vers. Zeer vriendelijk personeel !

Het is al de derde keer en telkens super!
    • Classic Tweepersoonskamer

De broodjes en de croissants zijn taai en niet echt krokant, dat is het enige minpunt. Spijtig, want de rest is super! Dus een andere bakker/leverancier????

De kamer is ruim en de badkamer is in orde met een heerlijke regendouche. Soms vergeet men al eens de thee of koffie aan te vullen, maar dat is maar een klein dingetje.

Locatie, ontbijt en kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Een enkel minpuntje gedurende die twee dagen zat iemand aan de balie (zwarte haren) , deze persoon vonden wij het minst vriendelijk en hij keek amper op van zijn computer als je een vraag stelde. Dit was ons tweede bezoek en zeker en vast niet het laatste

Locatie, ontbijt en kamer

Heerlijk hotel!!!
    • Comfort Familiekamer

Als ik wat mag opmerken, tegels zijn aan de gladde kant maar hier verwittig ze u voor!

Zeer goede ontvangst, vriendelijk! Super hotel met uitstekende familiekamers. Super ontbijt

Mooi hotel, voldoet aan vrijwel alle verwachtingen, ga zeker terug.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeren en vooral ook de afwezigheid van een restaurant in een 4-sterren gelegenheid.

Parkeerplaats vooraf gereserveerd en bij aankomst om 13.00 uur GEEN PLAATS. In gemeentelijke overdekte parking gestaan. Bovendien is bij aankomst de ingang van de Andromeda Parking nauwelijks te zien, ook geen aanwijzing of zo.

comfortabel modern hotel vlak aan strand en zee, dicht bij centrum

Alles ok

Heel mooie, ruime en comfortabele kamer. Er was aan alles gedacht. Ontbijt was perfect. Het hotel heeft bovendien een schitterende ligging aan zee en dicht tegen het centrum. En het gratis vieruurtje vonden we tof!

Aanrader voor iedereen die enkele dagen naar zee wil.

niets aan te merken

Aanrader voor iedereen die enkele dagen naar zee wil. Vanaf het inchecken tot het uitchecken was alles prima!Ontbijt was lekker en zeer uitgebreid...kamers ruim genoeg en proper...zalig zwembad en relaxruimte...

Heerlijk en ontspannend!

De aircogebruiksaanwijzing mocht wat duidelijker.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker! Het zwembad en de sauna waren ook zalig. Het hotel lag vlak aan het strand, dus gemakkelijk als je even wilt gaan zonnen. Perfect voor een weekendje weg aan zee.

Het totale plaatje: ligging;
    • Comfort Familiekamer

Zwembad had voor ons wat langer open mogen zijn.

Het totale plaatje: ligging; propere kamers; luxe uitstraling; heerlijke ontbijt; aanwezigheid van zwembad, sauna, jacuzzi; ...

- properheid : de vloer wordt met een dweil nat gemaakt,...
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

- properheid : de vloer wordt met een dweil nat gemaakt, maar niet 'opgenomen'. Je verplaatst dus gewoon het vuil van de ene kant naar de andere - we hadden vergeten het niet storen label buiten te hangen: dan mag er blijkbaar zonder kloppen binnengekomen worden ??

Als de lift af is, voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Geen lift van de 8e naar de 9e verdieping, waardoor we met de bagage een trap op moesten sleuren. Ook ging het licht pas aan als we de gang bijna door waren. De bedden zijn hoog zodat je met naar het lichtknopje te reiken bijna uit het bed valt. Verroeste zetels op het terras. Het zwembad is groot, maar het was er druk wegens slecht weer.

Ontbijt goed. Genoeg ruimte in de eetzaal. Comfortabele matras. Rond 16 u snackje en drankje was sympathie

Kamer zeer netjes en ruim.

Kamer zeer netjes en ruim. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Living room aanwezig waar je gezellig kan keuvelen en even tot rust kan komen. Toplocatie. Een echte aanrader.

Genieten aan de belgische kust
    • Classic Tweepersoonskamer

Tv storingen waardoor we moeilijk programma konden volgen Drukte aan het zwembad en in de sauna

Geweldig ontbijt, verzorgd en smaakvol, locatie perfect. Vriendelijke bediening en mooi verzorgde kamers met alle faciliteiten

Teleurstellend.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Luxe comfort kamer met zicht op zee (dubbel bed) Dit was mijn bestelling. Wat kreeg ik? Luxae comfort kamer met zicht op zee (twee aparte bedden). Dit is niet wat ik besteld heb. Alle begrip als er reservatie issues zouden zijn maar dan dinet hierover gecommuniceerd te worden. En niet zomaar een alternatief reserveren. Luxe comfort is pas mogelijk als alle elementen van de kamer bijdragen tot de juiste klantenbelevibg.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

fantastisch
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

heel mooie kamer junior suite,erg goed ontbijt,mooiste locatie oostende,op de boulevard,en bijna op het strand,heel levendig,uitstekende restaurants,alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 20 april 2018

aangenaam tot rust komen

niets, behalve dat er geurhinder en ook adem beperkende geur was in de rustruimte omdat er pas gewerkt was aan de vloer . daar werden we onwel van . deze ruimte had beter even afgesloten geweest voor publiek

wat een heerlijk rustige en zeer zeer vriendelijke sfeer en mensen. de fitness en zwem en sauna gedeelte zijn super; heerlijk gezond ontbijt

Het hotel is de laatste jaren gerenoveerd, en de nieuwe...
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

De buitenbar werd bij het minste drupje regen meteen ontruimd, terwijl daar naar ons gevoel echt nog geen reden toe was. Jammer, want het was er mooi zitten! We hebben nu geen gebruik gemaakt van de garage omdat het de vorige jaren in die garageboxen moeilijk parkeren was. Misschien zijn die ook vernieuwd, maar wij wilden het risico niet nemen en hebben de parking onder het casino genomen, en die was ruim en de parkeerplaatsen makkelijk in te rijden.

Het hotel is de laatste jaren gerenoveerd, en de nieuwe kamers waren supermooi ingericht. Het hotel ligt vlak bij de zeedijk, maar ook vlak bij het winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het ontbijt was van zeer geode kwaliteit en gevarieerd
    • Classic Tweepersoonskamer

Een regelmatige controle vd welnessfaciliteiten: afvoeren van gebruikte en aanvoeren van verse handdoeken zou wel mogen

Het ontbijt was van zeer geode kwaliteit en gevarieerd

Aanrader! vertrouwde 'vuurtoren' aan de Oostendse zeedijk!
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets viel tegen. Hopelijk dat het C-Hotel zo voort doet ons te verrassen en te verblijden bij het krieken van elke nieuwe dag aan onze kust!

Ontbijt, zoals gekend voortreffelijk! Nieuwe sfeer projectie aan restaurant wand mag in movie versie ipv pdf, kwestie van appetizer. Stijlvolle en modern ingerichte kamers met bijzonder praktisch kleerkast meubilair! Badkamer voorzien van alle hype V&B faciliteiten! Enkel een rookmelder in onze kamer ontbrak aan het plafond, beetje onveilig gevoel (maar wordt geplaatst). Voortreffelijke poetsdienst! (na klein incidentje met onze dochter die eventjes ziek was) Zeer behulpzaam baliepersoneel (zelfs om 2uur in de morgen). Welcome Mr Pepper (robot), was de eye-catcher/topper! komende keer zal ie Vlaams praten ipv Zuid-Nederlands. Hoe dan ook een prima info-initiatief en entertainment gehalte.

Mooi hotel, uitstekende ligging, goede prijs/kwaliteit, enz...
    • Comfort Familiekamer

2 liften te weinig voor complex, tijdens piekuren zeer lang wachten...

Uitstekende ligging, vlak aan strand. Parking (vooraf te reserveren), vlot bereikbaar (langs zij-ingang hotel), afgesloten parkeergarage mogelijk. Mooie gerenoveerde kamer. Werkelijk zeer uitgebreid ontbijt en topkwaliteit. Zwembad en wellness echt een meerwaarde, zeker voor kids.