Beoordelingen over Hotel Antigone 3-sterren

6,4

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

voor 1 nacht OK
    • Studio (4 Volwassenen)

American Express werd niet geaccepteerd, was wel bij booking.com vermeld en stond ook op het raam van de ontbijtzaal

Ontbijt was goed; studio is ruim, maar op 2e etage met wenteltrap bereikbaar

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ontbijt en de ligging

Zeer oud bollig achterstallig onderhoud Slechte matras Lift beangstigend bleef diverse malen stilstaan ! Mevrouw aan de Bali was op zondagochtend chagrijnig absoluut NIET. Vriendelijk !!

Ontbijt en de ligging Alles was wel schoon ! Maar zeer gedateerd !

lekker centraal gelegen, prima start locatie om Antwerpen te...

lekker centraal gelegen, prima start locatie om Antwerpen te voet te verkennen. vriendelijk personeel en goed ontbijt. ruime nette kamer met net sanitair,

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goed hotel voor goede prijs en goede locatie

Wij hadden een driepersoonskamer prima bedden grote badkamer met ligbad/douche Senseo en waterkoker aanwezig op de kamer. Ontbijt was goed voor ieder wat wils

Prima ontbijt.

Ontvangst was matig. We moesten bijbetalen terwijl we voor een 2 persoons- kamer geboekt hadden. Kennelijk voor 1 persoon. Ons raam had uitzicht op een luchtschacht met een brandtrap. Het stonk vanwege de duivenpoep.

Prima ontbijt. Goede locatie.

Gedateerd, maar goede locatie en medewrkers

Het ontbijt, fruit was niet vers en weinig keuze. De ontbijtzaal is bijzonder gehorig en er waren gasten die erg luidruchtig waren tijdens het ontbijt. De kamers waren outbollig. Het hotel maakt een gedateerde indruk.

De locatie is perfect en de gastvrouw bijzonder behulpzaam met tips en bezienswaardigheden.

Het hotel zit in een oud gebouw, wat mij persoonlijk erg...

Het hotel zit in een oud gebouw, wat mij persoonlijk erg aanspreekt. De kamer was prima, niet super en niet slecht. Het personeel was uiterst vriendelijk en de locatie, op loopafstand van het historische centrum, was helemaal fantastisch. Alhoewel we aan de straatkant sliepen met de ramen open omdat het zo warm was, hebben we helemaal geen last gehad van verkeer of ander geluid. Het ontbijt was lekker en goed verzorgd.

Prima hotel voor stadsbezoek.

Douchen was alleen mogelijk in bad met een handdouche.

Perfecte ligging t.o.v. de Grote Markt. Uitladen bagage voor de deur van hotel mogelijk en parkeergarage Grote Markt op loopafstand.

Ligging schitterend. Logeren hangt af van welke kamer toegewezen wordt.

Mooie foto's op de site van het hotel, maar wij werden als booking klant (?) een mansarde toegewezen. Door het velux raam kwam extra veel zon en dus warmte binnen. De "booking prijs is dezelfde als de geafficheerde prijs. We moesten ook bij het binnenkomen direct betalen nog voor we de kamer gezien hadden. (ondanks dat we alle credit card gegevens op de booking site vooraf hadden doorgegeven!)

Centraal. Ideaal gelegen voor de bezienswaardigheden van "Antwerpen barok" en voor Antwerpen centrum in het algemeen.

Ontbijt.

Sliepen in bovenste kamer, veel te heet, geen horren voor ramen, stank in ontvangstruimte, sober ingerichte kamer, tegelwerk vervangen en schilderwerk is daar geen overbodige luxe.

Ontbijt.

Als je naar Antwerpen gaat, boek dan nooit dit hotel, het is waardeloos

Mijn vrouw en 2 dochters hadden hotel Antigone geboekt. Helaas was het vreselijk slecht en zijn ze na 1 slapeloze nacht teleurgesteld vertrokken. Mijn vrouw en dochter melden het volgende; De eigenaren waren bijzonder onaardig, we gooiden bij binnenkomst een leeg flesje in een prullenbak en met een verongelijkt gezicht werd dat meteen door de vrouw die ons ontving er uitgehaald met een snauwende opmerking dat zo de prullenbak gelijk vol zit. Zij en haar man zijn bijzonder klant onvriendelijk en gewoon onaardig. Het was verschrikkelijk, een ontzettend smerig hotel en echt vieze kamers! De hoofdkussens waren helemaal geel en vol met vlekken, de matrassen keihard. De badkamer was gewoon ranzig, het douchegordijn vergeeld en de tegeltjes kapot. We hebben desinfecterende doekjes gekocht om de boel zelf maar schoon te maken. De ligging is pal aan een weg waar de hele nacht verkeer over de kasseien raasde, buiten staan glasbakken die veel herrie veroorzaken. Het hotel heeft heel dunne muren en is dus extreem gehorig. De hotelkamer kan niet op slot en de hele nacht was er herrie in het hotel. Door de geluidsoverlast hebben wij helemaal niet kunnen slapen. We wilden geen nacht langer blijven en zijn vertrokken hoewel we (helaas) voor 2 nachten geboekt en betaald hadden. We hebben nog nooit zo'n slecht hotel meegemaakt!!

De ligging is redelijk goed, verder is er helemaal niets goed aan dit afschuwelijke hotel.

De locatie doe t 'm

Kamer en badkamer zijn vrij basic en kunnen wel wat opfrissen gebruiken, wel schoon en werkend, enkel gedateerd. Assortiment bij t ontbijt had iets ruimer gemogen. De snackautomaat kunnen ze beter weghalen, als je m gebruikt voel je je bestolen, weinig voor veel.

De locatie beviel uitstekend, je bent zo lopend in de stad en vanuit de kamer heb je zicht op de schelde. Groot pluspunt, de grote ramen kunnen helemaal open (lijkt steeds zeldzamer te worden bij hotels helaas). Vriendelijk personeel, gastvrije ontvangst en geen gedoe dat ze je id willen kopiëren.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima hotel voor citytrip

Vriendelijke, behulpzame ontvangst (info Antwerpen), advies voor parking van het hotel (minder duur dan op de kade). Nette kamer, prima bed (op derde verdieping). Wel lawaaierig aan de straatkant (met raam open). prima locatie; naast het historische centrum met Steen en Grote Markt.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Onze kamer lag aan de straatkant, verkeerslawaai inbegrepen. Dus met de venster open slapen was geen optie ook niet gedurende die, voor dit seizoen, ongewoon warme dagen! Verder zou er wel iets mogen gedaan worden aan het meubilair: terrasstoelen zijn niet handig in een niet al te grote kamer.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Ook vriendelijk eigenaar.

Het ontbijt was prima, alles was aanwezig.
    • Studio (4 Volwassenen)

In de badkamer was niet veel mogelijkheid om spulletjes neer te zetten.

Het ontbijt was prima, alles was aanwezig. Omgeving was heerlijk rustig en met 5 minuten in het centrum. We zaten met 3 kinderen in het b&b, het was ruim en schoon.

Fijn hotel in het centrum!

Klein beetje gehorig (geluiden van andere kamers)

Fijn hotel, ligging perfect (in het centrum), prima ontbijt, aardig en behulpzaam personeel! Schone en ruime kamers. Ideaal dat ze prive parkeerplaatsen hebben. Makkelijk bereikbaar.

Locatie, eigen parkeerplaats.

Beetje oubollig, bedompt, geen ventilatie en stoffig. Bed was wel schoon. Afstandsbediening v TV heel kleverig, TV signaal stoort om de paar seconden. Magnetron uit het jaar kruik. Douche wisselend zwak en sterk, kamer erg gehorig en lastig te betreden (trappetje). Geen minibar wat je wel echt mist, inrichting niet meer van deze tijd. als je even stampt op de vloerbedekking stik je door de omhoog dwarrelende stofwolken. Afgebladderd behang is vastgeplakt met plakbandje met een haar ertussen. Ontbijt zag er zo onaantrekkelijk uit dat we buiten de deur zijn gaan eten.

Locatie, eigen parkeerplaats.

Locatie is perfect!
    • Studio (4 Volwassenen)

De foto’s van de 4-persoons studio op de site van het hotel is NIET wat je krijgt. De studio’s zijn gevestigd in een pand om de hoek van het hotel en zijn sterk verouderd!

Locatie is perfect!

Mooie plek, goed ontbijt, vriendelijke ontvangst.
    • Studio (4 Volwassenen)

Wij zaten in een studio buiten het hotel. Ruimte en faciliteiten prima, maar bed was niet optimaal. Een van de Lattenbodems was kapot.

Mooie plek, goed ontbijt, vriendelijke ontvangst. Uiteindelijk netjes onze klacht over het bed afgehandeld.

Het had beter gekund

De kamer zelf want op het internet staan de beste kamers op de foto en de grootste maar niet de kleinste. Het ontbijt was erf simpel. Bij het inchecken was er maar 1 persoon dus duurde het erg lang voordat we konden inchecken

De locatie was erg goed. Het had een mooie omgeving

Prima voor een kort verblijf maar verwacht geen 3 sterren

De kamers zijn echt gedateerd. Het was er wel schoon, maar doordat alles oud is oogt het niet fris. Er is weinig waterdruk,

De ligging is perfect. Wifi doet het goed en het personeel is heel vriendelijk.

Knus romantisch met oog voor de gasten

Niets, met het oogpunt op prijs/kwaliteit verhouding.

Het ontvangst! Kregen fles wijn omdat onze moeder 70 werd tijdens verblijf. Knus hotel voor zeer redelijke prijs. Lekker ontbijt met genoeg keus en vers afgebakken verschillende broodjes. Uitgebreid advies over bereikbaarheid en openingstijden diverse bezienswaardigheden en andere tips. Zeer vriendelijke medewerkers. Oud hotel maar wordt met liefde onderhouden en verzorgd. Net als hun gasten. We keren hier zeker nog een keer terug.

Leuk!

Geen bad op de kamer voor die prijs, en een rare indeling van de kamer

Het personeel was uiterst vriendelijk, goede uitleg en tips over de stad Antwerpen, en uitgebreid ontbijt.

Locatie ten opzichte van het oude centrum was super.

De douche was dramatisch. Water temperatuur was slecht te regelen, of loeiheet of ijskoud. Beiden niet aangenaam. De waterstraal mag die naam eigenlijk niet dragen. Meer dan een dun straaltje was niet mogelijk.

Locatie ten opzichte van het oude centrum was super.

Het ontbijt was prima en de plek van het hotel lag heel...

Het was best wel gehorig en de kussens waren niet helemaal ideaal.

Het ontbijt was prima en de plek van het hotel lag heel dichtbij het centrum waardoor we in de ochtend snel op plek van de bestemming waren en in de avond niet te ver terug naar het hotel hoefde te lopen.

Goed maar aan vervanging toe

Wifi gelimiteerd tot 1GB per dag. Absurd anno 2018. Interieur dringend aan vervanging toe (net als de handdoeken en de matras)

Deftig hotel op een prima locatie.

Het bezoek aan Antwerpen was zeer geslaagd.

De kamer was zeer gedateerd. Oude kussens, matras en sanitair. Kamer was overigens wel schoon.

De ontvangst was vriendelijk en het ontbijt compleet. medewerkers waren zeer behulpzaam en makkelijk aanspreekbaar. De locatie was top!

Goede locatie en comfortabele bedden.

De lift was erg klein en langzaam. En we hadden helaas maar 1 sleutel voor 3 personen, waardoor we genoodzaakt waren om met z'n 3en terug te gaan. Er is geen nachtportier aanwezig.

Ontbijt was prima. Kamer was prima, erg ruime badkamer. De bedden waren ook goed, fijn matras. Locatie was super, binnen 2 minuten waren we op de grote markt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Niet in lijn met verwachting die je krijgt van de foto’s

De kamer had slechts één raam naar een brandtrap, verder geen licht van buiten, verwarming was kapot en daarvoor in de plaats was een straalkacheltje geplaatst. Tevens werd de douche niet warm.

Personeel was hulpvaardig

zeer centraal gelegen om de belangrijkste zaken te bezoeken en ons congres was op 31 min wandelen

ik wist dat de check-in maar om 15u maar ons congres begon om 14u, daarom was ik reeds aanwezig om 12 u en moest ik 1/2u wandelen voor de kamer klaar was , maar voor mij was dat zeker geen probleem;ik kon intussen genieten van de omgeving

ontbijt gevarieerd,ik was zeer tevreden en alles was voldoende aanwezig

Prima plek, voor herhaling vatbaar.

wifi is gratis, maar niet stabiel. Beetje fris in de ontbijtzaal.

Fijne kamer, zicht op de Schelde. Kamer is schoon, alles prima geregeld. Locatie 5 min lopen van Grote Markt, centraal dus. Parkeerstrook voor de deur, om bagage te droppen .

Accomodatie alles bij elkaar , voldeed aan onze verwachting

De douche gaf maar flauwe straal, duurde lang voor we warm water hadden( derde verdieping)uitzicht was echt niks: keken uit op brandtrap, verder niks uitzicht

De Senseo op de kamer was zeer welkom, en de matras vonden wij zeer goed. De koelkast koelde een beetje te goed: onze meegebrachte cola was na enige uren bevroren! ( nooit meegemaakt in een hotel!)fijn was ook de extra verwarming in de badkamer!

heel erg naar ons zin gehad
    • Studio (4 Volwassenen)

klein minpuntje dan; het geluid van voorbijrijdende auto's was niet fijn ( komt door de straatstenen en putdeksels, het kan niet anders dan dat je dit ook bij andere hotels grenzend aan de straat, ook hebt) maar oordopjes in en je hebt er geen last meer van.

Het ontbijt was prima. Diverse soorten brood, croissants, crackers, cake. Heerlijk warm zacht gekookt eitje, yoghurtjes in de koeling, koffie, thee en sap. Een aardige Engelse dame in de bediening. Echt een fijn hotel, de grote markt om de hoek naar links en rechtsom het museum MAS, alles op wandelafstand. Wij hebben het geweldig leuk gehad afgelopen weekend en alles was nog verlicht van de kerst. Echt een aanrader voor een mooi, gezellig weekend in Antwerpen.

Het is een fijn hotel op loopafstand van het historisch centrum van Antwerpen.

Het dekbed voor de twee losse eenpersoonsbedden was niet breed genoeg.

Het was een ruime kamer met een hoog plafond. Er zijn thee- en koffiefaciliteiten op de kamer en dit is een groot pluspunt. De badkamer had een bad en daar waren we blij mee na een dag shoppen.

Vriendelijke ontvangst, informatie omtrent enkele actuele...

Op de kamer te weinig stopcontacten voor de aanwezige elektrische voorzieningen.

Vriendelijke ontvangst, informatie omtrent enkele actuele toeristische attracties, en goed verzorgd & ruim voorradig ontbijtbuffet.

Prima en op loopafstand van de grote markt

Kamers eenvoudig maar schoon, ontbijt prima verzorgd en uitgebreid, zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Nog bedankt voor de uitstekende tips over restaurants en bezienswaardigheden in de omgeving!

Mooie rustige kamer, goed ontbijt en vriendelijke service.

Bij het brengen van de bagage hebben we geen kaart van de stad gekregen. Deze kregen we pas bokweg het echte inchecken s middags. Dit was jammer want anders hadden we meer leuke dingen van de stad kunnen bezoeken.

Mooie rustige kamer, goed ontbijt en vriendelijke service.

Prachtige kamer met teleurstellende badkamervoorziening.

Beroerde douche. Werd aangedreven door een speelgoedboilertje en was om de 10 sec ijskoud. Wastafelafvoer was verstopt Hele pand ruikt naar ernstige vochtproblemen.

Lekkere grote kamer. Kregen upgrade naar de suite

Gedateerd maar perfecte plek voor citytrip.

Het meubilair is slecht. Oude kastjes, een harde matras, gedateerd. Oude versleten vloerbedekking en in de badkamer tegels met barsten erin. Eenvoudig ontbijt met uitgedroogde taaie broodjes, ijskoude douche maar we mochten douchen in een andere kamer. Het parkeren heeft ons 50 euro gekost voor 2 nachten, jammer dat ze daar geen andere oplossing voor hebben.

De ligging was perfect zo vlak bij het oude centrum van Antwerpen. De kamer was schoon. Personeel was zeer vriendelijk.

Goede uitvalsbasis voor bezoek Antwerpen Centrum

Dat de inrichting wat gedateerd is kan zelfs extra charme geven. Alleen dan wel goed verzorgd en niet groezelig, grauw en beschadigd. Dan krijg je een ander gevoel dan wat beoorgd wordt.

Prima uitvalsbasis voor Antwerpen Centrum. Lekker ontbijt met voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Uitstekend hotel voor een kort verblijf - citytrip .

Een van de ontbijtdames was nogal opdringer. Andere dame en receptie top, zelf de poetsdienst was supervriendelijk.

Ontbijt was voldoende. Voldoende keuze volgens dit type hotel . Kamers groot en heel proper. Grote badkamer.

Niet meer doen

Een lekkere opfris beurt zou geen overbodige luxe zijn. Nog al gedateerd. Ik had een parkeerplaats gereserveerd en dat bevestigd maar foutje - geen plaats over. De hygiene in de badkamer was beneden het peil wat wij gewent zijn. Ontbijt is niets bijzonders. Kortom: wij gebruiken dit hotel niet meer.

Alleen de lokatie

Elke keer weer een beetje thuis komen.

Helemaal nix.

Altijd supervriendelijk personeel. Goed ontbijt Goede ligging aan het centrum van Antwerp en toch zeer goed bereikbaar met eigen vervoer. Maar verwacht geen superluxe, echt een familiehotel ! Lekker lange late check out tot 16u00 mogelijk tegen zeer redelijke meerkosten. De 4 persoonsstudio (los van het hotel zelf), is een kroeg geweest. De tap zit er nog in ! (helaas, zonder biervaten haha).

• Beoordeeld op: 22 november 2017

het ontbijt was prima!

na minuten wachten één minuut warm water uit nauwelijks bruikbare douche onder schuin dak, te klein dekbed, rolgordijn dakraam moeilijk bereikbaar.

het ontbijt was prima! fijne lift. lekkere snoepjes bij de in- uitgang.

Het hotel is erg schoon en goed gesitueerd.

We hadden geen warm water om te douchen, en de hoeveelheid water (waterdruk) was erg laag.

Het hotel is erg schoon en goed gesitueerd. De kamer was wel echt anders dan de foto's op de website (kleiner). Voorzieningen zijn prima, maar wij hadden geen warm water, douchen was onmogelijk. Erg vervelend om 2 nachten niet te kunnen douchen. Ondanks dat het personeel aangaf er naar te zullen kijken was er niets veranderd. Ze hebben ons wel aangeboden om naar een andere locatie te gaan, maar hier zijn we niet op ingegaan, daar we er maar 2 nachten bleven en eigenlijk alleen sliepen in het hotel. Ontbijt is gewoon prima.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Zwaar teleurstellend. De site belooft veel moois maar in ons geval volkomen onterecht.
    • Studio (4 Volwassenen)

We hebben ons laten verleiden door de mooie foto's van het hotel en de kamers. We werden geplaatst in een studio in een andere straat. Geen sfeer. Niet schoon. Geen privacy badkamer. Alles oud en lelijk en zonder enige luxe of iets wat ook maar in de verste verte leek op de foto's op de site. Direct booking.com gebeld en zeer goed te woord gestaan. Helaas zonder resultaat.

Het ontbijt was prima met vriendelijk personeel.

Ik heb een goed verblijf gehad

Het is een ouder hotel en dat vind je terug in de accommodatie ! Voor de rest is er niks mis mee . En ga er zeker er zo weer heen .

Ligging in de stad en het centrum is dicht bij

Ben zeer ontevreden over de prijs , heb via Booking geboekt...

Ik zal niet vlug meer een Booking plaatsen via Booking.com En zal het een ieder vertellen dat Bookin.com meer rekent voor een hotel en beter direct bij hotel reserveren.

Ben zeer ontevreden over de prijs , heb via Booking geboekt voor €119-, Bij het hotel stonden op een bord de prijzen . Onze kamer was€95-, Onze kamer lag achteraf op de 3 de verdieping met uitkijk op de brandtrap!!

,n goede ervaring

geen gelegenheid om ,s avonds even te zitten.

,n Prima ontbijt, knusse ontbijtkamer. Ik was met m,n 2 kleindochters en die waren erg enthousiast. Jammer dat je ,savonds daar niet even wat kan drinken.

heerlijk

De kamer was erg gehorig zowel van buiten als van boven. Bed heeft dikke kussens.

locatie, prima ontbijt. Fijn om spullen op te kunnen slaan op de dag van vertrek.

prima verblijf voor de rest zo als al vermeld zeer fijn personeel die je echt wel wil helpen en tips

ontbijt en zeer laag toilet op kamer enkele kleine achterstallig onderhouds zaken.

het is zeker gast vrij en kamers bieden alles wat nodig is voor goede overnachting en het is dicht bij centrum . ook personeel vriendelijk en behulpzaam. echter zal de locatie de prijs hier bepalen want als je andere grote hotels bezoekt met zeer ruime kamers en zeer uitgebreide ontbijten ben je nagenoeg net zo veel kwijt. het was onze keuze om dit aan centrum te zitten dus was keuze voor ons prima.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Super locatie en betaalbaar

WiFi kan beter en ontbijt mag wel uitgebreid worden met gebakken ei en spek, voor de rest is er best wel keuze als je van zoet houdt

De locatie en het personeel alsmede de kamer, nr 5 en 6 zijn fijne kamers

Ruim voldoende

Er zit een duidelijk verschil tussen de hotelkamers in het gebouw zelf en de studio's aan de andere kant van de straat. De studio's zitten in een verbouw pand dat waarschijnlijk eerder een bar is geweest. De indeling is allemaal wat onhandig en en bovenste kamers kun je komen via een krap wenteltrapje. Het zit allemaal wat raar aan elkaar geschakeld. Voor ons als vriendengroep die alle studio's hadden gehuurd kwam het goed uit, maar ik kan me voorstellen dat mensen dit een min punt vinden.

Een vrij standaard hotel op een goede locatie.

Perfecte locatie in gezellig antwerpen.

Lift was erg klein en hobbelig.

Kamer op de 3e etage was prima. Lekker bed,goeie badkamer en senseo op de kamer. Ontbijt was goed en de bediening bijzonder vriendelijk. De buurt bij de haven is echt leuk met kleine winkeltjes en aparte restaurantjes.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Vriendelijke ontvangst.

Vriendelijke ontvangst. Prima bed. Ontbijtbuffet ruim voldoende. Naast ontbijtbuffet geen horeca aanwezig. Koffie en theefaciliteiten met magnetron op kamer.

Goede ligging maar was uiteindelijk niet het belangrijkste

Bijna tot geen warm water tijdens het douchen, gevraagd om een douche maar kregen een bad, somber ontbijt met alleen een gekookt eitje.

Zeer goede ligging

Fantastische ligging t.o.v. het oude centrum, goed ontbijt en mooi uitzicht.

geen opmerkingen.

Goed ontbijt, mooie ligging, in slechts 5 minuten wandelen in hart van centrum, parkeren bij Hotel beperkt, maar garage heel dichtbij. Ruime kamer, met markante inrichting, passend bij het pand.

Bezoek aan het mooie en gezellige Antwerpen

De douche. Ondanks de thermostaatkraan ging de temperatuur van koud naar heet, dus je moest regelmatig wegspringen en wachten op een fijne temperatuur. We hebben dit gemeld. De dame van de receptie was niet bekend met dit probleem en zou het doorgeven.

De locatie was prima, vlak bij de Grote Markt, veel restaurantjes e.d. We konden aan de Schelde gratis parkeren. Dit was wel ver lopen. Ontbijt was goed verzorgd met lekkere verse broodjes.

Vriendelijke ontvangst en heerlijk ontbijt.

De aankleding in de kamer had ietwat beter gekund. Zo hingen er bijvoorbeeld twee dezelfde schilderijen naast elkaar en was er geen eenheid qua inrichting. Maar ach.. wat verblijf je nou in je kamer?

Het ontbijt was zeer uitgebreid (en lekker!) en het personeel was vriendelijk. Verwacht geen luxe, maar een 'gewoon goede' kamer. Het hotel ligt op loopafstand van de stad en, niet geheel onbelangrijk, in de buurt kan gratis geparkeerd worden.

Fijn uitgangspunt om Antwerpen te bezoeken.

Het ontbijt is prijzig in vergelijking met het aanbod. De broodjes waren niet altijd lekker, soms waren ze zoet.

De kamer. Het is een oud gebouw, de kamer heeft een hoog plafond met deuren, mooi uitzicht op de kaai.

Slecht

Oude kamer! Veel te warm op de kamer en raam komt uit op de noodtrap dus geen verse lucht Badkamer met stukken en brokken Zeer flauw ontbijt, weinig keuze en geen aanvulling als er iets op is Geen personeel te zien alleen bij inchecken en bij uitchecken snel sleutel ontvangen en niks zeggen Geen aanrader, daar gaan we zeker niet terug

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goede bedden, frigo , Senseo, waterkoker

Vergankelijk hotel . Verhitte kamer 's avonds, met alleen kleine ventilator. Zeer lawaaierige straat, zodat venster niet open kon. Kluis was kapot en niet hersteld. Ontbijt was 2e dag het oude uitgedroogde brood van 1e dag en was blijven liggen in warme eetzaal !!!! Heel weinig Broodjes !!! Voor kleine hond 10€/dag betalen, terwijl hetzelfde hotel op andere site 8€/dag rekent !!!! Voor de boeking telefonische inlichting gevraagd over de bijzondere voorwaarden o/d site :" Die dikke a/h onthaal zei tegen mij dat ik onvriendelijk was en nog niet eens geboekt had. Dit nadat ze mijn vraag botweg afwimpelde, door te melden dat het de voorwaarden zijn van booking.com waarmee ze samenwerkt en nog niet eens kent. Dit is de 1e keer dat ik een hotel zo negatief beoordeel

Goede bedden, frigo , Senseo, waterkoker

kort verblijf, aangenaam, dicht bij alles, vriendelijk, maar kamer laat te wensen over.

schimmel in de douche, wand van de douche kapot, stukken van de tegels, vuil stukje stof op het kastje, frigo zat water in , waarschijnlijk van ontdooien diepvriesvakje.

goed ontbijt, vriendelijk en goed gelegen

Verschrikkelijk!

Het was een verschrikkelijke kamer! Een raam die gaf op een trap en daar de motor van de airco van het gebouw (geen airco in onze kamer) die de hele tijd aan en uit ging! Onmogelijk met geslotenen raam te slapen (oud reur in de kamer en nog erger in de badkamer) en ook onmogelijk met openen raam omwille van de motor van de airco. Geen licht in de kamer (kamer 3) omwille van de trap voor de raam (zie bijgevoegde foto van onze zicht...)! Zoiets nog nooit meegemaakt in Europa. En dit voor 100 euro per nacht! En een extreem arogant eigenaar van het hotel. Don't go there!!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Top weekend gehad in een top hotel in een top stad.

niks.

Ontbijt was prima. De mensen, personeel, was zeer vriendelijk en behulpzaam. Top weekend gehad. Een aanrader, dit Hotel, en Antwerpen ook. Een heel mooie stad met vriendelijke mensen.

Goor en oud

Hygiene is ver te zoeken. Toilet stond los, wastafel vol schimmel en kamer was muf. Vieze oude kapotte douchecabine vol schimmel.

Wat een vreselijk slecht en vies hotel. Alles oud en badkamer vies,kapot en beschimmeld. Gewoon niet boeken...laat je niet verleiden door de foto's!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Het is ons prima bevallen waarbij de ligging ideaal was.
    • Studio (4 Volwassenen)

De parkeerplaats. Deze was recht tegenover het hotel, dus super, alleen de prijs. Voor hotelgasten had dit wel wat goedkoper gemogen. Nu waren we € 25,= kwijt.

Ligging, bedden, ontbijt

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Goede locatie om Antwerpen te bekijken.
    • Studio (4 Volwassenen)

Kussen en bed waren wat aan de harde kant, maar dat is zeer persoonlijk.

Het ontbijt was goed verzorgd. We hadden een mooie kamer met uitzicht over de Schelde. De mensen waren zeer vriendelijk. We kregen goede uitleg wat er in de omgeving te zien was.

De locatie is perfect: vlak bij het historische centrum, op...

Internet was nauwelijks bereikbaar op onze kamer (hoogste verdieping), wel ok bij receptie

De locatie is perfect: vlak bij het historische centrum, op wandelafstand van MAS en makkelijk per auto bereikbaar

Heerlijk,ontspannen verblijf in hotel Antigone
    • Studio (4 Volwassenen)

Systeem waaraan de douchekop hangt functioneerde niet goed. Lage waterdruk

Ruime 4-persoons studio. Perfecte ligging, gevarieerd ontbijt. Behulpzaam personeel.

Slechtste hotel waar ik in Europa geweest ben
    • Studio (4 Volwassenen)

Waar zal ik beginnen. We betalen een bedrag van ruim 150 euro voor een kamer smerig en volgens mij al 20 jaar geen likje verf heeft gezien. Alles, van de inrichting tot het sanitair en het campingzitje, was oud, versleten en verre van fris. De bedden waren niet prettig en waren opklapbedden, niet geschikt voor in een hotelkamer. In de kamer stond een bar met tap, het leek meer op een slecht café, wat het misschien ook nog wel geweest is. We waren blij dat het maar 1 nacht was.

De ligging is prima

Hai Booking.

Hai Booking.com, dit is vooral voor jullie bedoeld. Ik kon bij het reserveren van deze kamer aangeven wanneer we wilden inchecken, maar daarmee hebben jullie geen rekening gehouden dat dit hotel geen nachtportier heeft. Als onervaren booking.com-boeker heb ik dat in ieder geval niet gezien. Door deze mogelijkheid aan te bieden op de website zet u het hotel voor het blok en de boeker voelt zich ongemakkelijk.

stinkende auto's langs het hotel de douchekraan was lastig te gebruiken; er was geen tafeltje om mijn laptop op te zetten

Ontbijt prima, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. alles schoon; mooi uitzicht over de schelde.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Schoon, netjes, rustig

Zeer matige WiFi verbinding met weinig capaciteit. Nerveus personeel bij ontbijtdrukte.

Schrik niet: De drukke straat aan de voorzijde blijkt 's nachts behoorlijk rustig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

5,5
    Mooie locatie, maar de studio in dit hotel is zeker niet aan te raden.
    • Studio (4 Volwassenen)

We hadden na een niet nader verklaarde annulering dit geboekt. Ik kende het hotel en had dus een positieve verwachting. De zgn. studio die we kregen is een bar!!! met 2 dubbele bedden erin, gesitueerd in de straat achter het hotel. Ronduit slecht!

ontbijt is goed. locatie ook.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Antigone