Beoordelingen over Appart'City Arlon - Porte du Luxembourg 2-sterren

17, rue Zénobe Gramme, 6700 Arlon, België

#6 van de 7 hotels in Arlon

nooit meer
    • Grand Tweepersoonsstudio

Dag, wij huurden een appartement voor 3 personen, kregen kamer 118 (met zicht op de parking en net boven de achteruitgang) veel lawaai bijgevolg . netheid op de kamer was onvoldoende (vuile tapijten, deurstijlen die afwaren, vuile doucewanden,...)

Goede ligging en afgesloten parking

fijn dat we weer verder konden reizen.

alles behalve de locatie

erg vies, eerst zelf afwassen voordat je de keukenspullen wilt gaan gebruiken. deur kon wel op slot maar zag er niet uit. de locatie is prima voor op doorreis maar dat is dan ook wel het enige lichtpuntje. wat een verschil met de appartementen van dezelfde keten in Valence!

Slecht
    • Studio voor twee personen

In het weekend is dit een spookhotel. Geen receptie , half ingeslagen ramen, smerig bij de ingang, kamer netjes maar uit de jaren 50. Haal dit hotel maar uit uw aanbod.

Prijs/kwaliteit - heel harde bedden - ontbijt veel te...
    • Grand Tweepersoonsstudio

Prijs/kwaliteit - heel harde bedden - ontbijt veel te duur voor wat het is - betalende parking - constant lawaai van het afzuigsysteem (dag en nacht)

Niet duur , goede ligging maar niet voor een lang verblijf
    • Appartement

Kamer voor 4 personen was vrij klein , koken voor 4 niet mogelijk in de mini keuken. De algemene netheid van de accomodatie verdient wat aandacht van de uitbaters , vooral de trappen geven een afgeleefde indruk , hetzelfde voor de ontbijtruimte.

Zeer goede ligging en parkeren (4€ toeslag) bij de accomodatie zijn de grote troeven. Ontbijt is ok voor de prijs (8.5€)

Met meer aandacht voor de punten genoemd in wat tegen viel zoundit een geweldig onderkomen kunnen zi
    • Studio met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet het toonbeeld van onderhoud, toiletbril zat helemaal los en viel er ook af, de schoonmaak kon beter.

Kamergrote was prima, goed uitzicht, goeie verwarming, bedden redelijk en een goed ontbijt.

Fijne vakantie, ontspannen samen met men zus :)
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Het bijbetalen voor de parking vond ik zinloos... want je moest dit niet bewijzen in je auto... dus iedereen kon er parkeren... daarnaast waren er ook een aldi en appartement in de buurt waar je evengoed gratis kon parkeren... maar gezien de lage prijs voor ons verblijf hebben we dit dan toch maar gedaan...

Kamer was klein, maar dat was wel oke, gezien de goedkope prijs voor ons verblijf. Ontbijt was ruim voldoende!

Makkelijk verblijf dicht bij centrum van Aarlen.
    • Studio voor twee personen

Geen haardroger aanwezig, maar één haardroger in heel het hotel! Weinig keuze aan het ontbijt. Kamer was niet heel proper, er was stof aanwezig in onze kamer. Geen koffie of théé mogelijk in de kamer, enkel bij het ontbijt! De verwarming doet soms raar en is moeilijk te regelen. Reageert niet op mails met vragen.

Privé parking met veel plaatsen. Dicht bij centrum Arlon en station. Frigo, en kasten om goederen te stockeren. Ruime badkamer met grote douche cabine.

Geschikt voor 1 nacht, bijvoorbeeld wanneer je op doorreis bent.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

De kitchenette was onvolledig, we moesten bij aankomst borden en bestek gaan bijvragen aan het onthaal. Bovendien was de kitchenette vies bij aankomst. We hadden voor 2 personen gereserveerd. Desondanks was er maar 1 stoel aan de keukentafel voorzien. De matrassen zijn van een erg matige kwaliteit. Op de gang was geregeld een alarm te horen, hetgeen bijzonder storend was. Het hele gebouw ruikt muf en is uitgeleefd.

De badkamer was voldoende comfortabel echter was er na 1 douche geen warm water meer. De dame aan het onthaal was behulpzaam en heel vriendelijk.

Verschrikkelijk
    • Appartement

Alles was er vies van het bestek tot de borden tot de kamer en de hal van het hotel. Het brand alarm is ook 5x afgegaan. Er zat ook kots op het vloerkleed in de gang en bloed op de deur naast ons en op de trap. Waar je je kleding kon wassen was het ook niet erg schoon.

Het bed was oke om in de slapen.

Correct voor de prijs en heel vriendelijk personeel
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Wel waren er spinnenwebben aan het plafond en de verf hier en daar afgebladerd. Wat grondiger reinigen zou mogen. Een nachtlampje werkte niet.

Kamer was eenvoudig maar OK. Afwastoestel en frigo voorzien, maar geen koffiezet... wel in de kamer van mijn dochter, maar die had dan geen afwasser.

Goede lokatie voor een paar dagen. Dichtbij Luxemburg
    • Grand Tweepersoonsstudio

Weinig pannen, niet schoon keuken, wifi na router beter. Zelf handdoeken vragen. Stoel extra vragen. Extra pan gevraagd. Geen waterkoker en mokken of glazen.

Dichtbij stad en winkels en Luxemburg. Prima bedden. Parkeren goed.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Moderne en leuk ingerichte studio met balkon
    • Studio voor twee personen

De verlichting in de gang naar de kamers werkte niet gedurende de 3 dagen van ons verblijf (enkel noodverlichting). Met licht van gsm het sleutelgat van kamerdeur zoeken.

Aangename, moderne kamer, met kleine eigen keuken, met kleine koelkast en mini-afwasmachine

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Basic en ongezellig, wel functioneel
    • Studio voor twee personen

De kamer is heel erg klein en erg ongezellig. Een klein zitje is opgesteld in de hal voor het toilet. Daar in het tl-licht zie je jezelf niet zo gauw zitten.

Dichtbij het treinstation, biedt snelle toegang tot Luxemburg Stad. Het appartement is basic en schoon.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Goed verblijf voor 1 of 2 nachten voor een goede prijs
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Het licht in de gang was kapot, na melding werd er niks mee gedaan. Zorg dat je een zaklamp mee neemt!

op loopafstand van het centrum, prijs kwaliteit heel erg goed, rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Simpel maar oke
    • Grand Tweepersoonsstudio

Ontvangst receptie. Wij kwamen op een tijdstip aan dat de receptie gesloten was en als je dan vroeg of je geholpen kon worden was het antwoord dat zij nog niet geopend waren. Nu is dat op zich niet zo erg maar wel de wijze van benadering, jammer.

Wij hadden een accommodatie voor 3 personen. Deze ruimte bestond uit een woon/slaapkamer met 2-persoonsbed en een klein kitchenette, kookplaatje, tv. Een aparte 1 eenpersoonskamer en een douche +toilette.

dat we er terecht konden want alle andere hotels waren vol
    • Grand Tweepersoonsstudio

. De kamerdeur kon slecht 40 cm open want er zat een bobbel in de vloer. Ook deed de electrische radiator in de kamer het niet terwijl het buiten 10 gr was. De kachel op de slaapkamer deed het wel. Er was in de nacht wateroverlast geweest mogelijk door een openstaand raam. De halve ontbijtruimte was onbruikbaar want er werd niets opgeruimd. Het was onaangenaam het ontbijt daar te gebruiken. Het personeel legde niets uit. en deed er ook niets aan.

dat we er terecht konden want alle andere hotels waren vol

Vlakbij onze reisbestemming.
    • Grand Tweepersoonsstudio

We kregen in eerste instantie een kamer die nog niet schoongemaakt was.?? , onopgemaakt bed en op het bureau lag vol met stof. ....Gelukkig na protest is dat hersteld en kregen we een propere kamer. Helaas geen 3 losse bedden.

Vlakbij onze reisbestemming. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prima hotel voor de doorreis
    • Appartement

Flink klemmende deur om het appartement binnen te komen. Niet handig en onveilig bij calamiteiten.

Vlotte checkin. Prima ontbijt. Klein apartement binnenin het hotel, maar voor de doorreis met 2 kleine kinderen perfect en weer meer dan je zou verwachten voor een hotel!

Goede prijs/kwaliteit verhouding...
    • Grand Tweepersoonsstudio

Op zondag geen receptie en de receptie was per intercom slecht bereikbaar (duurde 5 min voordat iemand Engels kon spreken aan de telefoon). We kregen t even benauwd met een peuter op de stoep. De kamer: de deur klemde (kon max 30 cm open). Veel vlekken op vloer en bank. Geen wifi bereik. Wel aan drukke weg maar we hebben allen goed geslapen. Ontbijt: ei en yoghurtjes waren niet lekker. Geen melk. Basic ontbijt. Receptie op maandagochtend: prima. Eindoordeel: wij zouden het misschien nog wel een keer boeken als overnachtingsadres maar wel tijdens openingsuren van receptie.

We hebben goed geslapen.

voldoende als je van eenvoud houdt en voor ons prima ligging om de grote rondstreek te verkennen.
    • Superior Tweepersoonsstudio

het ontbijt was zeer mager van kwaliteit

wat me het meest beviel was de ALDI rechtover het hotel.Erg handig om op eigen kamer in het keukentje je persoonlijke voorkeur (eitje,koffie,broodje,drank,etc...) te benuttigen

• Studio voor twee personen

Arlon centrum maar deze plaats was enkel bedoeld als een overnachting omdat we luxembourg bezochten en het te lang rijden was om van Frankrijk naar huis te rijden

Hygiene de kamer was proper en mooi ingericht. Alles wat je nodig hebt was aanwezig

Goed genoeg voor 1 nacht verblijf tijdens onze reis.
    • Studio voor twee personen

De badkamer is verwaarloosd. Er zit schimmel op de kitranden. De toiletborstel ontbreekt en de accessoires zijn kapot of zitten los.

De bereikbaarheid van het hotel en de afgesloten parkeergelegenheid.

goed ontbijt ;
    • Studio voor twee personen

hygiëne ! : vies hoofdkussen met oude bloedplekken ; dit ook doorgegeven aan de receptie

goed ontbijt ; sommige zaken werden helaas niet aangevuld Locatie : prima ; dicht bij centrum en station

ik denk dat ik de volgende keer niet meer heen ga
    • Studio voor twee personen

ik dacht dat ik een andere kamer kreeg want ik kreeg een envelop waar mijn naam opstond en kamer 214 maar die was door gestreept en toen kreeg ik kamer 131 ik vroeg nog waarom maar kreeg geen gehoor en ik had nog een vraag maar ze hadden geen tijd te druk er stonden mensen te wachten

Goed genoeg voor 1 nacht
    • Grand Studio met 2 Aparte Bedden

Erg eenvoudig ontbijt voor € 8,50 per persoon ! Je kunt beter ergens bij een bakker gaan eten !

Prima hotel om goedkoop een nachtje te overnachten. Verwacht geen luxe.

Blij dat het voorbij is.
    • Studio voor twee personen

Geen Wifi op kamer, geluidoverlast bij ligging aan straatzijde, deur stufio gaat maar half open, geen licht op gang, hotelskamers in verzorgingsgedeelte van gebouw, sterke eetluchten op gang.

Overnachtingsmogelijkheid

Gastonvriendelijke ontvangst. Kamer vies en smerig. Advies: zoek een beter hotel in de buurt!

Waardeloze ontvangst: Geen receptie aanwezig op zondag, daar sta je dan voor een dichte deur zonder instructies hoe binnen te komen. Binnenkomen in het gebouw en de kamer heeft ruim een uur geduurd. Kamer was ronduit vies en smerig: veel vliegjes, al dan niet levend. Vloer niet gestofzuigd. Spiegel zat onder de spetters. Bah :((

Ruime kamer.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Studio voor twee personen

Veel te klein Niet proper genoeg Niet echt vriendelijk Te weinig kookgerei Vrachtwagens rijden vlak naast het slaapkamerraam.

Colruyt en Aldi in de buurt

Viel tegen
    • Grand Studio met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg klein. Kichenette was zeer minimaal ingericht 1 koekenpan en 1 pan. Borden en kopjes zeer minimaal. Viel erg tegen. Deur naar appartement klemde op de hrond kon niet helemaal open. Bedden erg hard daardoor slecyt geslapen Was geen vaarwasser aanwezig stond wel in de bedchrijving. Veel mieten op de aanrecht

Prima om vanuit hier luxemnurg te verkennen

redelijk voor een nachtje op doorreis
    • Studio voor twee personen

De ligging viel tegen. Drukke straat waardoor veel lawaai. Geen airco dus met open raam geslapen. Ook geen omgeving om een hond uit te laten.

Een kitchenette op de kamer. Omdat er geen restaurant was zijn we naar de overkant gelopen waar een Aldi is. Daar hebben we het avondeten gehaald en opgewarmd in de magnetron.

De locatie is goed bereikbaar.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

De kamer wordt aangeboden als studio. Het is een veredelde hotelkamer met een douche, toilet, en wasbak. In het kleine keukentje kon je nauwelijks zitten. Er was onvoldoende kookgerei aanwezig. De kamer is in de week dat wij daar hebben verbleven niet 1 keer schoongemaakt. Het overgordijn hing bij aankomst los, waardoor mensen die langs liepen zo de kamer in konden kijken. De weg die langs het hotel loopt is erg druk. Als je met het raam open slaapt heb je last van het lawaai van deze weg. Je moest wel met het raam open slapen want het werd anders veel warm in deze kleine kamer. Ook handen wij op de kamer last van de sigarettenrook van mensen die buiten het hotelkamers stonden te roken. Het hele voorportaal, en trap lagen bezaait met sigaretten peuken. Kortom veel voor verbetering vatbaar. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Niet voor herhaling vatbaar.

De locatie is goed bereikbaar.

Het hotel ligt vlak bij de stad.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet geweldig en het brood vrij droog. Wifi konden wij helemaal niet krijgen ondanks de inlogcode. Met het raam open slapen was lastig in de avond en vroege ochtend is er veel verkeerslawaai.

De locatie was prima en de kamer redelijk goed.

Nooit meer in dit vies hotel
    • Studio voor twee personen

Hotel en kamer is vuil en vies, eerste kamer hebben we geweigerd er was op gerookt en het stof kwam u overal tegen, je kon je naam schrijven in het stof dat op de bureau lag, vloer in keuken en badkamer plakte, ramen zowel binnenin als buiten vuil, niet normaal dit is echt een vuil hotel. Hadden boeking voor twee nachten maar zijn na èèn nacht vertrokken!!!

Een net appartement met een ideale ligging
    • Studio voor twee personen

De keuken was wat klein, er waren maar 2 kookpitjes waarbij de pannen ook net niet naast elkaar pasten. Het koken was dus niet heel praktisch.

De kamer was net en ruim. Het appartement was makkelijk te bereiken en er was voldoende parkeergelegenheid. Ook het personeel was vriendelijk. Bij het ontbijt was niet veel keuze, maar wel een prima begin van de dag.

Bij aankomst niemand te bespeuren.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst niemand te bespeuren. We hadden geen idee hoe we aan onze sleutel moesten geraken. Deze lag in een kluisje maar we hadden geen code gekregen. Gebeld naar 2 nummers die er op hingen. Niemand kon ons helpen. Uiteindelijk zijn we geholpen door twee vriendelijke hotelgasten die per toeval voorbij kwamen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het ontbijt was prima.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Alles wat belooft werd was er, maar in de ruimte van een gewone kamer samengeperst. De tapijten in gang en kamer alsook bepaald meubilair was beschadigd.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

overnachtingshotel
    • Appartement

Bedlampjes kamer 406 waren beiden kapot. Kamer was aan straatkant, en met open raam bij slapen i.v.m. warmte is dit aardig luidruchtig. Op de trappen en overlopen was het niet proper. Trapbedekking vertoont gaten op een paar plekken.

Ontvangst en inchecken verliep goed. Kamer was ruim en voorzien van juiste faciliteiten. Voldoende ruimte om te ontbijten op de kamer. Prima voor één overnachting.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

ideaal hotel voor doorreis en toch een deftige slaapplaats tegen lage prijs.
    • Grand Studio met 2 Aparte Bedden

Extra betalen voor parking wat niet vooraf gemeld is en WIFI?? nergens te bespeuren, hij was misschien ook op verlof...

De kamer was basic, ontbijt gewoon voldoende.

Verkeerde keus
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Werden om 6.45 uur wakker gebeld, het licht was stuk in de hal, mensen konden het sleutelgat niet vinden en dachten dat het de lichtknop was. We hadden de avond tevoren gemeld dat dit een probleem was, het werd met een schouderophaal bevestigd.

locatie en prijs
    • Studio voor twee personen

ontbijten was slecht, 3 personeel waren in de keuken hard praten ( maakt veel geluid). terwij veel eten zijn op en niet bijgevuld. eten was zo eenvoudig. niet veel keuze. toe we die avond aankomst, waren receptie dicht, deze weet ik al. maar toen had ik geen code voor kruis van hotel gekregen, alleen code voor ingaan deur en gararge. en moet ik bellen naar klant service, maar klant service was zo slecht breikbaar. en moest veel keer gaan bellen, maar jammer krijg we toch geen code van klantservice voor kruis om sleutel te halen. dus enege manier is wachen tot andere gasten komen voor kruis openen. maar gelukkig was later iemand anders gekomen voor openen van kruis, en ons kamer sleutel licht netjes binnen. rest is goed, maar voor later inchekken service moet verbeteren.

locatie en prijs

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Opmerking kamer
    • Studio met 2 Aparte Bedden

De keukenapparatuur moet nodig vervangen worden, alles zat los of ontbrak. Ramen mogen ook open blijven stonk bij aankomst op de kamer. Lamp in de gang was kapot waardoor we het slot niet konden zien om de kamerdeur te openen. Zaten op de bagane grond, hadden buitenterras maar buitenzitje ontbrak. Wasrekje was kapot. brandalarm ging af maar werd pas een half uur later uitgezet. Koelkast maakte veel herrie. Erg kleine kamer en met koken kan je geen 2 koekenpannen kwijt is te klein. Uitleg geven waar het wasmachine blokje inmoet.

Het bed sliep goed.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima prijs/ kwaliteitsverhouding.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

TV in de ontbijtruimte zou uit mogen. Verder alles in prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Prijs kwaliteit. Prima ontbijt. Goed alternatief wanneer je buiten openingstijden aan komt.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Nette en goed uitgeruste kamer vlakbij het centrum. Ideaal voor een bezoek aan Arlon.
    • Studio voor twee personen

Zelf hebben we geen ontbijt genomen. Onze vrienden die mee waren wel. Ze vonden de ontbijtruimte niet echt gezellig en het ontbijt misschien net niet aan de prijs voldoen.

Nette en compacte kamer met alle nodige voorzieningen (ook afwasmachine), vlakbij het centrum van Arlon.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Te weinig dekens op de bedden.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Te weinig dekens op de bedden. Te slappen kussens. 2 lampen stuk op de kamer. Bij aankomst parking( waar nu opeens voor betaald moet worden) geen verlichting. Bij de entree, met code, geen verlichting.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

goed genoeg voor ons doel
    • Appartement

De inhoud van de keuken was echt slecht, slecht een pan en een vergiet, geen koffieaparaat of waterkoker. 2 kopjes en de bedbank was niet echt goed. 4 euro voor parkeren terwijl je overal vrij kon parkeren,

Het was dicht bij de sporthal waar we moesten zijn en bij het centrum. verder goed ontvangst.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

ligging.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Het was er niet proper, heb de keuken en het materiaal moeten afwassen ook de ijskast was niet proper,. Het stonk daar naar de riool want het kwam uit de afwasbak en badkamer. Ook lag er nog etenswaren boven de deur op een schap van vorige mensen .

ligging.was goed

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Nabijheid van het centrum.
    • Appartement

Onvoldoende ontbijtruimte (sommige mensen dienden in de inkomhal of aan de receptie te ontbijten) en één personeelslid dat alles moest zien rond te krijgen. Bravo voor die dame! We hebben lang moeten wachten op brood, beleg, koffie, fruitsap, een deftige plaats, mes, broodjes. In dit hotel zaten duidelijk meer mensen dat wat de ontbijtruimte aankon. Het roerei was van minderwaardige kwaliteit.

Nabijheid van het centrum. Geluid 's nachts viel goed mee. Nette kamer bij aankomst.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ondanks slechte accomodatie wel een gezellig weekend gehad.
    • Appartement

Veel dingen waren kapot in het appartement, het appartement was te klein voor 4 personen. De Kitchenette was niet kompleet uitgerust en de diepvries van de koelkast was een klomp ijs. De lampjes bij het bed werkten niet. Het uitschuifbed was kapot. De gordijnen waren vies. De deurlijst bij de badkamer hing half los.Op de site staat gratis parking, wij moesten 2x 4 euro betalen voor de parking. De prijs 205,20 voor 2 nachten is veel te hoog voor hetgeen we hebben gekregen.

De badkamer was schoon en prima in orde op de verlichting na.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Heel gezellig en hadden geluk want er lag veel sneeuw.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Ons ontbijt werd ons aangerekend terwijl het betaald was al op voorhand, maar is wel rechtgezet nadat we het bewijs erbij gehaald hebben.

Alles was heel netjes en het ontbijt uitgebreid en verzorgd

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Een nacht was lang genoeg

We hadden een kamer(studio) voor 4 personen. De oppervlakte was heel klein. Slechts een klein tafeltje en 2 stoelen(4personen kamer/studio) De deur tussen beide kamers kwam volledig uit de muur, is er bijna uitgevallen. Verwarming op de kamers was niet voldoende en in de badkamer werkte de verwarming zelfs niet. Keukengerei was onvoldoende voor 4 personen. WIFI was beschikbaar. Je kreeg een router mee aan de receptie en de installatie moest je maar zelf doen.... maw geen WIFI dus. Niet voor herhaling vatbaar. Bed in de living was niet goed, kraakte en piepte bij de minste beweging. Ik vrees dat de buren niet veel hebben geslapen(net zoals ikzelf)

De ligging is goed. Dicht tegen het station en niet ver van het cenrtum.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

we hebben een fijne vakantie gehad omdat de locatie goed was, leuk stadje, mooie wandelomgeving
    • Appartement

de beschikbare ruimte. het was geen appartement, maar twee slaapkamers, met beperkt meubilair. een slecht zittende slaapbank en twee kleine eettafelstoelen

goede locatie ten opzichte van het centrum van Arlon.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Goed voor 1 nacht, niet voor langer verblijf
    • Studio voor twee personen

Heel erg kleine kamer Alles is bijbetalen en niet goedkoop Bestek was echt vuil er lag een laagje kaas op Heel slecht bed Frigo koelt niet, verwarming warmt niet Keuken was slecht uitgerust. Ik ben niet snel negatief in recenties, maar ik heb in low budget hostels in Zuid Amerika geslapen die 1000 keer beter waren dan dit appartement

Je kan leuk wandelen in de buurt + gezellige rustige stad

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Hotel heeft aandacht nodig
    • Grand Studio met 2 Aparte Bedden

Vlekken op de dekens en vloerbedekking, appartement niet schoon, meerdere lampen kapot, deuren klemmen op de vloer.

locatie/parkeerplaats/indeling/keuken/koelkast

prima.
    • Superior Studio met 2 Aparte Bedden

wifi op de kamer. De prijs klopt zoals het vermeld stond. Meerder routers/kamers geprobeerd om toegang te krijgen.

Uitstekende bedden. De ruimte.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Een aanrader voor 1 of 2 nachtjes.
    • Grand Tweepersoonsstudio

Er ontbraken latten van de lattenbodem in het eenpersoonsbed.

Rustig en toch dicht bij de stad. Leuk voor gezin met 3 dat het eenpersoonsbed in kamer apart staat.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Verschrikkelijk hotel
    • Superior Tweepersoonsstudio

Kamer stonk heel erg rook. Het is goed te merken dat in het hotel veel gerookt wordt ondanks dat een rookvrij hotel is. Personeel weet niet wat service is. Verschrikkelijk.

Eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prima voor een tussenstop, maar ook b

Flinterdunne dekens, wat het slapen niet comfortabel maakte. Extra dekens/ kussens zou fijn zijn.

Veel faciliteiten, zoals mogelijkheid tot koken en minivaatwasser

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima gelegen vlakbij het station.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Ik was tevreden dus hier niets te melden.

Prima gelegen vlakbij het station. Alle benodigde informatie wordt tijdig verzonden (codes voor als de receptie gesloten is).

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

wij waren gewoon op passage om naar Duitsland
    • Appartement

bij ons aankomst receptie gesloten nochtans verwittigt dat we tussen 22u en 23u zouden zijn,geen code gekregen voor koffer opendoen voor sleutel van ons kamer te hebben ,een geluk kwam een andere reiziger die had wel direct aan hotel geboekt,dus hij wel een code gekregen zo heeft hij ons geholpen ons sleutel te bekomen,eerste keer dat wij op een hotel komen en dat we s'avonds als s'morgens niemand gezien hebben

comfortable bed

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Vriendelijke ontvangst.
    • Studio voor twee personen

Hygiëne van de vloerbedekking kamer laat te wensen over. Lampje stuk in de badkamer. De deur van de douche verdient een goede reinigingsbeurt.

Vriendelijke ontvangst. Volledig ingericht keukentje. 's nachts afgesloten eigen parkeerplaats. (tegen betaling en dat is jammer)

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Aan te raden voor voordelige overnachting op doorreis.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Onthaal spijtig in sigarettenreuk! Kamer tegen straat. Enkel overgordijn: voorbijgangers konden kamer binnenkijken.

Kamer, badkamer en kitchenette waren heel proper. Gemakkelijk gratis parkeren in de buurt.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Matig maar goede lokatie en erg rustig
    • Grand Studio met 2 Aparte Bedden

Krakend bedden. Wifi zou overal beschikbaar zijn maar is alleen bij de receptie. Op zich geen probleem allemn wat onhandig wanneer je internet heel even nodig hebt.

Goede lokatie. Ontbjt te duur maar Aldi aan de overkant. Het centrum is ook even de moeite waard

• Beoordeeld op: 18 september 2016

mooie kamers en schoon.in verhouding tot de prijs.een aanrader!!!!!!!!
    • Studio voor twee personen

we waren er een week en moesten erg veel moeite doen om schone badhandoeken te krijgen. als je er zo lang bent hoort dat er gewoon bij.

het ontbijt was goed maar een minpuntje was het gewone plakjes brood. geen kwaliteit Aldi brood is verser en smakelijker. andere afbakbroodjes heerlijk.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Basic, maar in orde
    • Superior Studio met 2 Aparte Bedden

Paar minpuntjes: - groentenbak van de ijskast was erg vuil (opvallend omdat de rest van de studio erg netjes was) - bedden aan de smalle kant (maar wel goede matras) - we kwamen een uurtje vroeger aan dan verwacht, maar uurtje eerder inchecken kon enkel met een toeslag van 15,50 euro bovenop de kamerprijs; dat vonden we belachelijk duur dus hebben we maar even gewacht in de lobby.

Propere studio, erg goeie douche. Aangenaam koel terwijl het buiten ruim 30 graden was. En, hoewel niet het hooddoel uiteraard, een verrassend goeie HD-flatscreen tv.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Voor een kort verblijf in hartje Arlon
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Niet schoon , hotel & kamers erg slecht onderhouden , geen kamerservice tijdens onze 3 daagse stay, voor WiFi op de kamer en autoparking nog eens extra moeten bijbetalen.

Ligt op een centrale plaats in Arlon

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

goed verblijf,centrale uitvalsbasis,een paar minpuntjes gelieve men weg te verbeteren!
    • Studio voor twee personen

geen ventilator bij 30 graden! ofschoon van te voren gevraagd en toegezegd!! badkamer rook naar riool!!!

geen ontbijt. kamer etc .ok. goede bedden en kleine goed bruikbare keuken. ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Eenvoudig, zou beter kunnen
    • Grand Tweepersoonsstudio

Airco, wifi, harde bedden, personeel aanwezig na 20.00 uur, geluid van andere kamers. Prijs-/kwaliteitverhouding

We konden driepersoonskamer krijgen. Er was wifi, maar beperkt.Perkeren in de buurt mogelijk

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Goed voor een doorreis.
    • Studio voor twee personen

Jammer dat er niet zo veel te doen is in de buurt, wifi is echt slecht. Ontbijt mocht ook wel wat uitgebreider. Potten in het keukentje waren nog vuil. Liever een bed met 1 matras, de bedden kwamen heeltijd van mekaar los. Afwasmachine werkte niet. Maar 1 glas en we waren met 2.

Prijs / kwaliteit is inorde. Meer kan je eigenlijk niet verwachten voor dat geld. Vriendelijk personeel. Goed dat er een supermarkt om de hoek is. Goed voor een doorreis niet voor een hele week te logeren.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Te warm, kon nie slapen, als open raam te luid van...
    • Studio voor twee personen

Te warm, kon nie slapen, als open raam te luid van auto's Keuken is echt erg klein, in de gang Hotel kosten zijn op booking von kloppen niet want je moet nog wat dingen bijbetalen in het hotel zelf

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Blij dat het ochtend was en we weg konden
    • Appartement

Kamer niet op tijd klaar, geen elektriciteit in groot deel vd studio, vuile gangen. Geen respons na klacht over elektriciteit.

De kamer was ruim genoeg

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ons verblijf was super
    • Superior Studio met 2 Aparte Bedden

Roken aan de deur van de ingang aan de kant van de parking, ook net naast onze kamer.

De vriendelijkheid. Mooie ruime kamer voor mindervalide. Zeer proper.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

praktisch en goedkoop
    • Studio met 2 Aparte Bedden

vakantie-sfeertje, forget it! aan een rotonde, t.o een supermarkt en naast een grimmige sociale wijk gelegen - trouwens, Arlon stelt ook niet veel voor....

tegenover de supermarkt, met privé parking, goed uitgangspunt om omgeving te bezoeken.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Goed voor 1 overnachting (op doorreis), maar verwacht geen luxe oid.
    • Appartement

wel bad, geen stop..... Douchekoppen niet te verzetten. Erg gehorig. Er was geen WiFi op de kamer meer te krijgen

Ontbijt was niet overdreven, maar wel goed. Supermarkt naast het hotel

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima voor een nachtje
    • Appartement

Er hing een groot spinneweb in de hoek van de woonkamer, het appartement rook muf, kussens om op te slapen waren op (je voelde de vulling samengevoegd als balletjes) en ons appartement zat aan de kant van een redelijk drukke weg waar dus nogal wat verkeer overheen ging.

De ruimte van het appartement en het moderne sanitair.