Beoordelingen over Hotel Dry Les Courtis 2-sterren

Route Des Bains 2A 2B, 4950 Robertville, België

#4 van de 4 hotels in Robertville

Het ontbijt was erg goed!
    • Studio (2 Volwassenen)

Jammer dat er geen wifi op de kamer was. Er is wel wifi bij de receptie.

Het ontbijt was erg goed! Leuke omgeving om een uurtje of drie rond het meer en kasteel te lopen.

- Ontbijt al vroeg geserveerd (6:00 uur) vanwege...
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- Veel vieze hoekjes met spinnenwebben etc. - Staat van onderhoud en faciliteiten niet al te best

- Ontbijt al vroeg geserveerd (6:00 uur) vanwege fietstoertocht - Locatie - Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

nvt

Het ontbijt was prima. De kamer was ruim en lag op het noorden. Terwijl het buiten warm was, was de kamer aangenaam. Bij aankomst namen we een pilsje, dat we vervolgens niet hoefden af te rekenen. Een warm welkom, dat wij zeker als fietsers erg waardeerden.

Heerlijk!
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt was superverzorgd. Heerlijke zalige kussens en mooie frisopgemaakte bedden mét goede matras. Heel vriendelijke en gastvrij onthaal. Uitbater met oog voor zijn gasten. Mooie omgeving met meer dichtbij.

Ruime 4-persoonskamer met 4 aparte bedden en een klein...

Ruime 4-persoonskamer met 4 aparte bedden en een klein salonnerje bestaande uit 4 aparte zetels en salontafeltje. Mogelijkheid onderin gebouw om fietsen veilig te stallen. Parking naast verblijf. Groot grasveld achter gebouw. Ontbijt was eenvoudig (koffie/thee/chocomelk/fruitsap, charcuterie, confi en choco) maar smakelijk en zeker meer dan genoeg (2 koffiekoeken en 2 pist per pers, en je kon bij vragen). Prijs/kwaliteit was ok!

Erg basic en niet voor herhaling vatbaar
    • Budget Tweepersoonskamer

Informatie over de toestand van het geheel, het gesloten zijn van het restaurant oa. de hygiëne over het algemeen. Men kan niet spreken over een hotel met de daarbij behorende faciliteiten. Het is meer een kamerverhuur bedrijf met ontbijt lokatie

Ontbijt, redelijk verzorgd.

Dat het erg slecht uit zag we hadden al bij jullie betaalt...
    • Studio (2 Volwassenen)

Alles jullie moest maar eens gaan kijken dan ziet het

Dat het erg slecht uit zag we hadden al bij jullie betaalt ander waren we naar een ander onderkomen gezocht.

Teleurstelling, geen correcte of eerlijke informatie op booking.com.
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tot onze grote verbazing was het niet te warm op de kamers bij aankomst, ondanks de tropische temperaturen. Gelukkig maar, want er was geen afzuiging in de badkamer/toilet, noch in de kitchenette (die overigens onbruikbaar was). Geen airco, geen vliegenhorren, ... . Na het douchen was het dan ook veel te warm in onze kamers omdat we de lucht niet buiten kregen. Nu omwille van de droogte waren er geen muggen, anders hadden we geen oog dicht gedaan. Matrassen basic. Zeker op de slaapbank is het comfort beperkt. Als je een kamer hebt zonder balkon, zoals die van ons, kan je enkel terecht bij een picknickbank op de weide/parking. We betaalden 120 euro voor iets wat nog geen 60 euro waard was. Het geheel ziet er erg onverzorgd en onderkomen uit. Overal spinnen/stofwebben, tekenen van vocht in het verleden in de gang. Een afzuigkap in de kitchenette die niet aangesloten is waardoor ze de lucht in dezelfde ruimte terug uitblaast. Een TV van 20x25cm met zware ruis, zodat ook bij de tv ontspannen geen optie was. Faciliteiten die op booking.com vermeld werden, waren niet aanwezig!! Minogolf overwoekerd door onkruid, al jaren niet meer in gebruik. Speeltuin op instorten, schommels verwijderd enkel nog één kleine schuifaf. Restaurant wordt al enkele jaren niet meer uitgebaat. Ontbijten deden we in een ruimte die onhygiënisch was. Veel (dode) vliegen en spinnenwebben op de vensterbank net naast je tafel, echt niet smakelijk. Volgens de woorden van de vriendelijke gastheer kwam dit omdat hij 4j geleden zijn vrouw verloor. Allemaal zeer erg. Maar dan moet de website bij booking.com toch echt dringend geupdatet, dit is toch ook de verantwoordelijkheid van booking.com, niet? Dit is bedrog.

Locatie, vriendelijke gastheer, veel broodjes bij het ontbijt. Propere vloeren en douche.

Viel enorm tegen voor de kindjes. Niks onderhouden.

Heel veel onkruid in de tuin tussen de ontbijtzaal en de kamers. Het minigolf terrein is volledig overwoekerd door onkruid. De speeltuin is vuil en de schommels zijn verdwenen. De taverne is niet langer geopend. Overal spinnenwebben in het gebouw. Geen correcte info of recente foto's op booking.com

We zagen heel wat hertjes passeren net achter het domein. Vanop het terras en zelfs vanuit de kamer.

Goede prijs/kwaliteit in een prachtige omgeving.

Een frigo in de kamer, zonnewering voor de vensters.

Het meest beviel mij de ruime parking, de rust van de omgeving, goed bed en uitstekend hoofdkussen. Vriendelijke ontvangst. Veel mogelijkheden tot wandelingen in de omgeving.

Zou niet meer voor dit hotel kiezen!
    • Budget Tweepersoonskamer

Budget kamer was klein en van het minimale voorzien. Kleine douche. Kamer stoffig en spinnenwebben. Standaardkamer was veel groter, met een zitje en 2 gemakkelijke stoelen. Badkamer met douche en douchegordijn. Al met al, een verouderd hotel wat best een opknapbeurt kan gebruiken. Ook het terrein eromheen is niet goed onderhouden. Geen fatsoenlijke entrée. Achterom moet je trappen op om bij je kamer te komen. Alles doet koud en onpersoonlijk aan. Diverse appartementen beneden waren verhuurd aan arbeiders uit Polen. Voor de ontbijtzaal moet je naar buiten en naar een ander gebouw lopen. Deze zaal is ook verouderd en kan een opknapbeurt gebruiken.

Het restaurant “Auberge du Lac,” wat 50 m. verderop lag. Heerlijk gegeten voor redelijke prijzen. Het ontbijt in het hotel was basic, maar wel lekker. De eigenaar vriendelijk en behulpzaam.

eenvoudig en schoon, vriendelijke eigenaar, eerlijke prijs.

voor het ontbijt moest men vanuit het hotel naar een gebouw ernaast maar is te doen.

hotel was eenvoudig maar alles was aanwezig. schone kamer/bedden/badkamer. eigenaar deed goed zijn best om het ons naar onze zin te maken. lekker ontbijt en genoeg. lunchpakketten waren ruim voldoende (wel even vooraf bestellen).

Slecht nooit weer
    • Studio (2 Volwassenen)

Alles. Gebouw was half afgebouwd en bedden waren Ikea kwaliteit.Deze accommodatie voldeed totaal niet aan de verwachtingen zoals in Booking.com werd aangeven. Geen restaurant, geen bar en veel buitenlandse arbeiders die hier verbleven en die veel rumoer veroorzaakten. Al met al een accommodatie die niet op Booking.com hoort

Restaurant in dorp

Dit Ardennentripje met overnachting samen met de familie is voor herhaling vatbaar.

De B&B heeft geen internet. Voor mij geen minpunt!!Eindelijk nog eens tijd voor een gezellig onderonsje zonder afleidend gedoe!

De accomodatie is goed gelegen voor een wandeling of te langlaufen in Signal de Botrange. De kamers zijn rustig,proper en voldoende groot. Het ontbijt is basic maar meer dan voldoende en wordt per tafel bijgevuld met de beste zorgen. De heer des huizes verdient een pluim.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Kregen ipv een gewone kamer een studio.
    • Budget Tweepersoonskamer

Beetje verouderd maar zeker goed.

Kregen ipv een gewone kamer een studio. Goed ontbijt. Aangezien wij geen frans spreken en de eigenaar geen nederlands deed hij erg zijn best duidelijk te zijn zodat we hem toch begrepen. Erg vriendelijke man. Ruim balkon met veel groen. Rustig gelegen maar toch vlakbij een dorp.

Ideaal om een weekendje te skiën of wandelen

Geen wifi op de kamer. Zeer oude kleine TV die volgens de kinderen een hoog piepend geluid gaf.

Uitgebreid ontbijt met croissant, chocolade broodjes, pistolets, beleg (geen ei, fruit of yoghurt). Nette ruime kamers. Vriendelijke eigenaar.

Leuk dat we met 4 op 1 kamer konden.

We konden niet eten in het restaurant van het hotel maar er was dichtbij wel een eetcafeetje waar we heel lekker gegeten hebben.

Leuk dat we met 4 op 1 kamer konden. Voldoende ruimte en heerlijk geslapen.

Heerlijk in prachtige rustige omgeving.

De ligging is heel mooi, het dorpje was klein maar leuk. De kamer was een beetje rare kleur (roze) maar heerlijk ruim, met fijn zitje. Wij hebben fantastisch gefietst in de omgeving. Het ontbijt was eenvoudig maar in orde.

Zeer ruim en aardige eigenaar. Mooie omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer

Speeltuin en midgetgolf was te oud en verweerd om te gebruiken.

Ik kreeg in plaats van de gewone kamer een appartement, was ideaal met de kids zeer ruim.

zeer vriendelijke eigenaar,
    • Studio (2 Volwassenen)

het ontbreken van internet en wifi (is toch niet meer van deze tijd) zeer klein TV-tje (beeldbuis-JE)

zeer vriendelijke eigenaar, zeer goed ontbijt (basic maar meer dan genoeg en veel koffie)

aan de dure kant voor het aangeboden comfort
    • Studio (2 Volwassenen)

het onderhoud,vooral de gevel (veel vochtvlekken, loskomende profielen aan de hoeken van de muren). ook het onderhoud van de tuin liet te wensen over. de toegangswegen(paadjes) warenook helemaal niet onderhouden. het gaf een hele verloederde indruk. de broodjes bij het ontbijt zagen er ook niet lekker uit.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed apartement in een schitterende omgeving.
    • Studio (2 Volwassenen)

Vooral het feit dat het restaurant al 3 jaar gesloten blijkt te zijn. Op de foto zie je het nog geopend met een gezellig terras. Dit is dus achterhaalde info. Jammer!

De kamer was ruim en schoon, wel achterstallig onderhoud. Kamers komen overeen met de foto's op booking.com dus geen verrassingen hier. Bed was goed en het ontbijt eenvoudig maar erg lekker. Snijwaren duidelijk van een goede slager.

goed hotel voor die goede prijs

Het was jammer dat er nergens vermeld was dat het restaurant niet meer open is. Wegens omstandigheden die begrijpbaar zijn, maar graag toch wel op voorhand duidelijk maken dat deze faciliteit niet meer mogelijk is.

De grote nette kamers in een rustige omgeving. Dat de hoteleigenaar nog opbelde toen wij al op terugreis waren dat er een knuffel achtergebleven was van één van de kinderen. Vriendelijk behulpzame man, dank u wel nogmaals.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Aangenaam en zéér leuk verblijf met nette kamer en voortreffelijk ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Enig minpunt zeer kleine tv op kamer en weinig stopcontacten

Het ontbijt was voortreffelijk, meer dan voldoende en zéér veel keus , de kamers waren aangenaam warm , net en hygiënisch

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Vriendelijk personeel, comfort kan beter.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het bed was niet comfortabel en een heel dunne dons dus mensen die snel koud hebben kunnen best een extra deken voorzien.

De eigenaar was heel vriendelijk, we mochten zelf 4u vroeger inchecken dan verwacht. De eigenaar is dit zelf komen voorstellen. We moesten dit niet eens vragen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

1 nacht verblijf in de Hoge Venen

De kamers roken niet heel fris. Het was natuurlijk ook heel koud buiten, waardoor het niet evident was om de kamer lang te laten verluchten.

Het ontbijt was heel uitgebreid, en je kon altijd nog bijvragen mocht er van iets tekort zijn. Overheerlijke pistolets! Heel vriendelijke eigenaar. Kleine kamer, maar wel een goede douche met heerlijk warm water! (wat belangrijk is na het spelen in 40cm sneeuw)

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Prachtige omgeving!
    • Budget Tweepersoonskamer

De buitendeur was 's nachts niet op slot dus iedereen kon in principe naar binnen. Niet op de kamers uiteraard maar wel op de gang. Dat voelt niet zo veilig.

We hadden voor 1 overnachting een sobere budgetkamer gehuurd en voor die prijs was het prima in orde.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Toch een zeer leuke vakantie gehad.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het totaal onderhoud, kamers leken wel recent opgefrist maar waren zeker niet proper, veel stof overal, vuile vingers op ramen en deuren dit oogt jammer genoeg heel vies. Het kan allemaal een "zeer grondige poetsbeurt" goed gebruiken en dit zou het zeker opwaarderen en zijn 3 sterren terug en terecht verdienen. Kitchenette zeer basic maar voldoet zeker voor een weekje vakantie.

Het ontbijt (in het bijgebouw) was prima. Wel geen variatie maar "zeer verzorgd" en zeker voldoende. Koffie of thee, chocolademelk, fruitsap, (per persoon 2 pistolets, 1 croissant en chocoladekoek lekker vers) chocopasta, confituur, honing, charcuterie. Eigenaar bediende zelf en kwam vragen of alles naar wens was, deed ook zijn best om te luisteren naar ons gebrekkig Frans. Toiletartikelen werden dagelijks aangevuld zeker een pluspunt voor een studio.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Ruime, nette kamer voor 2 volw en 2 tieners

Kamers / eetzaal mogen wat opgefrist worden

Ruime, nette kamer voor 2 volw en 2 tieners Eenvoudig maar compleet ontbijt Vriendelijk onthaal Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

sober maar degelijk . goede plaats voor fiets- en wandelfanaten
    • Budget Tweepersoonskamer

er was een probleempje met de badkamerradiator , maar dat werd soepel opgelost

uitstekend bed , zeer ruim ontbijt , veel toeristische folders over de regio beschikbaar

Familievakantie

De speeltuin is verouderd..

Ruime kamers zodat er plaats genoeg was om kinderbed te plaatsen..Goed en voldoende ontbijt

ontbijt was goed, rust en uitzicht erg fijn

geen negatieve opmerkingen

ontbijt was goed, rust en uitzicht erg fijn

Om van te genieten!
    • Budget Tweepersoonskamer

Locatie, ontbijt, omgeving, alles prima!

Netjes en vriendelijk ontvangst

Faciliteiten in het dorp

Netjes en vriendelijk ontvangst

Omgeving is prachtig om te gaan wandelen.

Feest wat verder wat voor veel overlast qua lawaai zorgde.

Omgeving is prachtig om te gaan wandelen.

Gewoon een prima accommodatie.

Gewoon een prima accommodatie.

Omgeving

Omgeving

de eigenaar was bijna met pensioen en het hotel ook

alles

locatie

Uitstekend voor groepen.

Grote kamers met veel ruimte; uitstekend ontbijt; 's-avonds heerlijk rustig.

Uitzicht

Uitzicht

Zeer propere kamer, vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt

Zeer propere kamer, vriendelijk personeel, verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Gewoon zeer goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Goede kamer. Proper. Zeer ruim. Goede douche. Goed bed. Ja wat kunnen we nog meer willen.

Prijs kwaliteit is ok
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Daklek aan de trap aan de inkom. Met natte schoenen naar de kamer

Heel lekker ontbijt, meer dan voldoende

Rustig en grote kamer.

Rustig en grote kamer. Ontbijt basic maar meer dan voldoende

Goede uitvalbasis voor wandelingen in de Hoge Venen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt basic, wel lekkere koffie.

Vriendelijk onthaal. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

perfect voor een weekend

Ontbijt was compleet, je kon ook bij vragen indien nodig

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Fantastich

Vriendelijk en proper

Ok voor een kort verblijf

Meubilair was pover.

Voldoende ruimte en de verwarming deed het prima. Mooi uitzicht

Vooral goede rust gehad. Bedankt

Alles was goed. Lekkere croissantes. De meneer deed zijn best. Vooral was het heel rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Heel gastvriendelijk
    • Budget Tweepersoonskamer

Mooie locatie, goede ontvangst, lekker ontbijt. Alles was perfect

redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was niet veel te beleven op dat moment

Dicht bij de route van onze fietstocht

Basic, aangenaam, precies wat we nodig hadden
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Rijkelijk ontbijt, vriendelijke gastheer!

Eenvoudig maar prima

Eenvoudig maar lekker ontbijt, gewone kamer maar proper en alles wat je nodig hebt

ontbijt sober maar goed, geen eitje.

receptie is zeer minimaal. Beheerder spreekt alleen frans maar doet wel zijn best.

ontbijt sober maar goed, geen eitje.

vriendelijke gastheer, ruime studio, kinderbedje stond klaar
    • Studio (2 Volwassenen)

ontbijt kwaliteitsvol maar beperkt, ik had net niet voldoende (grote eter 's morgens)

vriendelijke gastheer, ruime studio, kinderbedje stond klaar

DE KAMER

ONTBIJT

DE KAMER

Leuk hotel!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het onbijt was gewoon goed! Geen overbodige luxe.

Goede prijs kwaliteit

Muffe lucht in ontbijtruimte

Goed ontbijt voor de prijs

Prachtig uitzicht vanaf het balkon.

Om het gebouw heen doet het wat vervallen aan. De eigenaar spreekt nauwelijks Engels of Duits.

Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Ruime kamer

ontbijt eenvoudig maar voldoende

Grote kamer

hygiene

hygiene

ontbijt was zeer goed

ontbijt was zeer goed ook de info die we van vriendelijke uitbater kregen ivm restaurants in de buurt was ok

goed voor die prijs
    • Budget Tweepersoonskamer

Prijs voor wat er aangeboden is.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Het ontbijt was voldoende maar niet speciaal

Het ontbijt was voldoende maar niet speciaal

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prijs/kwaliteit een aanrader

Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Waren met 14 personen en allen voldaan.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Na een dagje skieën ...

Eigenaar is behulpzaam. Grote, mooie kamer gekregen met goede bedden en mooie badkamer. Ontbijt was lekker en voldoende.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

lekker ontbijt, ruime kamers, goed bed

lekker ontbijt, ruime kamers, goed bed

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Kamer basic maar netjes.

Tv toestel

Kamer basic maar netjes. Jammer van de totaal verouderde tv. Prijs kwaliteit prima verhouding.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Heel goed ontbijt.
    • Studio (2 Volwassenen)

Weinig kookgerief in het keukentje van de studio.

Heel goed ontbijt. Groot balkon met mooi uitzicht. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Het was klein voor 2volwas en 2 kinderen

Goed en verzord hotel.

Geluid van andere gasten.

Ontbijt was lekker en verzorgde kamer.

Prijs-kwaliteit onverbeterbaar.

Prijs-kwaliteit onverbeterbaar. Zeer proper, ontbijt zeer rijkelijk en copieus.

Leuke uitstap

Radiators werkten niet genoeg Savonds,denk overbelast.ontbijt was gewoon basic .miste wel iets warm zoals een eitje.

Grote kamers