Beoordelingen over Appartbrussels

Boulevard Adolphe Max 125, 1000 Brussel, België

Gebaseerd op 183 beoordelingen over dit appartement

Erg tegengevallen en zeer slechte prijs-kwaliteitsverhouding
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon - 1e Verdieping

Losse en te weinig stopcontacten in kitchenette, geen toilettries, geen schoonmaak (verblijf van 7 nachten). Geen factuur gekregen ondanks belofte en herhaalde verzoeken! Oude meubels, kleine slaapkamer. Erg gehorig.

Goede ligging

Mijn geld niet waard
    • Appartement (4 Volwassenen)

Het app was niet gelijk op de foto super klein. Zeiden dat er balkon was maar die was nog geen halve meter zonder vloer stukken beton. De ramen gingen maar half dicht. En heeeel veeeel lawaai. Kregen een reisbedje de bodem zakte in moeten opvullen met eigen dekens ons kindje is vijf maanden. En gebeten door de muggen niet normaal. Gaan zeker niet meer terug. Voor die prijs hadden we mooier appartement. Om dan nog maar te zwijgen van de daklozen die voor onze deur lagen met blikken bier zo zat en twee huizen verder sexboutieks. Neen bedankt

We zaten dicht bij de nieuwstraat

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

De dame (moeder van de eigenaar) was zeer behulpzaam, maar...
    • Appartement (4 Volwassenen)

Het appartment was kleiner dan verwacht. We moesten de tafel elke keer verplaatsen als we wilden ontbijten. Ook moest de salontafel verschoven worden, wilde mijn dochter op de bedbank slapen. Tevens zat er geen deur tussen slaapkamer en woonkamer, zodat we weinig privacy hadden. De badkamer was super, alleen zaten er heel veel vochtvlekken op het plafond en heb ik er drie spinnewebben weg moeten halen.... Uitzicht op muren en veel lawaai van een airco/verwarming s'nachts. Was niet te hervoltooien of het van dit appartement kwam of van een ander gebouw...

De dame (moeder van de eigenaar) was zeer behulpzaam, maar sprak erg weinig engels en de communicatie verliep niet helemaal vlekkeloos, maar zeker een positieve ervaring. Meubilair erg mooi op elkaar afgestemd en goede locatie.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mooie plek in hartje Brussel
    • Appartement (4 Volwassenen)

Bovenburen lawaaig maar is gewoon pech verder alles top

Comfort locatie wifi parkeergarage 14.60 per 24 uur macdonald op 10 meter voor lekkere cappocino redelijk goede slaapbank voor kinderen netflix op tv fijne douche goed bed

• Beoordeeld op: 18 december 2016

niet duur maar ook niet optimaal
    • Kleine Studio

De straat is wat armoedig, met enkele sexshops en daklozen (die overigens geen overlast verzorgden). Het was onaangenaam warm in het appartement (in december), zelfs met de verwarming uit en het raam open. Ik vond de bedden veel te zacht, kreeg last van mijn rug en heb uiteindelijk zonder matras op de (ook zachte) bedbodem geslapen, wat goed ging. De keuken en badkamer waren goed schoongemaakt, maar ik vermoed dat er toch ergens stof lag, want ik kreeg steeds last van een verstopte neus en niezen als ik daar een tijdje was.

Het appartementje is sfeervol ingericht. De wifi deed het goed. De beheerder is heel vriendelijk en behulpzaam. De locatie was voor mij heel praktisch, vlakbij de metro en het kantoor waar ik voor werk moest zijn, en vlakbij veel winkels en eettentjes. De prijs is heel redelijk.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

zeer schoon, voorzien van alle comfort

de locatie is niet fantastisch, maar dat is wellicht in het hele district hetzelfde. de incheck was een beetje chaotisch en onduidelijk (er is geen receptie aanwezig), maar werd uiteindelijk goed opgelost.

zeer schoon, voorzien van alle comfort

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

de locatie was geweldig.

De hoofdkussens waren wat minder. Het appartement lag helemaal bovenin, steile trap. Voor ons geen probleem,maar niet geschikt als je slecht ter been bent

de locatie was geweldig. In de straat zit op nr 36 een heerlijk, eenvoudig, tentje waar je voordelig en lekker kunt ontbijten.Zalige koffie. Het bed was prima, zo ook de kamer en keuken.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Super goede locatie!

Super goede locatie! Aardige mensen, groot appartement waar je makkelijk een week zonder problemen zou kunnen verblijven.