Beoordelingen over Hotel Aragon 4-sterren

Naaldenstraat 22, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#22 van de 101 hotels in Brugge

Zeer goede locatie in het centrum van de stad.

Er is een bagage ruimte voor je in de kamer kan. Maar daar zou een extra controle moeten gebeuren bv. naamkaart aan de valies en dan een controle bij afhalen met paspoort.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Heel rustig. Top locatie.

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Randje schimmel in een van de twee badkamers, maar lang moeten denken over negatief punt

Goede ligging, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, legde alles uit waar wat was, kreeg ook kaartje mee, mooie verzorgde kamers, airco deed het goed. Ontbijt ook goed, snelle WiFi zonder problemen film kunnen streamen.

Wij hebben een heerlijk weekend in sprookjesachtig Brugge gehad!
    • Executive Tweepersoonskamer

Wij hadden een Executive tweepersoonskamer, maar die was erg klein.

Locatie erg goed, vlak om de hoek van de grote markt. Prima hotel, uitgebreid goed ontbijt. Prima bedden.

Rustig hotel dichtbij het historisch centrum
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

Weinig parkeerplaatsen aan het hotel zelf. Gelukkig nog plaats in de ondergrondse parking, welke ook goed meeviel qua prijs.

Mooi rustig gelegen hotel. Ruime kamer met alles erop en eraan.

Prima hotel om een weekendje in Brugge door te brengen.

Geen minpunten

Voldoende keuze tijdens het ontbijt. Gratis wifi. Kamer was voorzien van al het nodige comfort. Snel inchecken, bagage kan na het uitchecken nog opgeslagen worden in aparte ruimte.

Fantastisch!

Vriendelijke bediening, maar had misschien iets enthousiaster gekund.

Prima locatie, paar minuten lopen van markt en centrum maar geen last van de drukte. Lichte en ruime kamer ondanks 3e bed (we waren met 3 volwassenen). Alles functioneerde. Smaakvol ingericht, heerlijk ontbijt...Alles helemaal goed.

Ik zou het niet weten.

Top hotel, de plek is uitstekend.Vriendelijk personeel en een keurige kamer. Ontbijt was ook goed verzorgd. Al met al een hotel om nog eens terug te komen.

Prima hotel in Brugge!
    • Vierpersoonskamer met Badkamer

De temperatuur in de kamer was niet te regelen in de 2e losse kamer van de familiekamer. Er staat wel een losse kachel om het warmer te maken, maar koeler wordt lastig. Wel kan het raam open, helaas zonder vliegenbeschermer (hor)

De dubbele kamer, familiekamer, was erg prettig voor ons als 4 persoons gezelschap. En de koffie en thee faciliteiten vonden wij ook super! De ligging in de stad was ook prima!

Leuk comfortabel hotel, zeker geschikt voor langer verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

Prijs in de paasvakantie was wel aan de hoge kant, zeker voor de combinatie met ontbijt. Ik miste espresso en cappuccino aan de ontbijttafel.

Een van de vele leuke hotelletjes in Brugge. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eigen parking en dicht bij parkeergarage, maar waren beiden volzet, dus best op voorhand reserveren. Ontbijt was lekker en best uitgebreid. Alles was zeer proper. Niet alleen de kamer en de badkamer maar ook liften, gangen, trappen, ... prima.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

We vonden het tof en komen terug.

Dat er geen zwembad was en geen richting aanwijzingen in het centrum die naar het hotel wijst (We hebben het enkele keren gevraagd)

Ontvangst,ontbijt,zeer vriendelijk personeel kortweg het was perfect. 😀

lekker weekend brugge, jammer dat de badkamer niet aan de verwachting voldeed

de badkamer specifiek en het feit dat er nog steeds mooiere fotos mogen worden geplaatst dan een kamer in werkelijkheid is.

een achterafgebouw met mindere kamers, geen badkamer maar een douche

Het ontbijt was geweldig!
    • Executive Tweepersoonskamer

De verwarming deed het niet en het was bijgevolg zeer koud in de kamer... Jammer want hadden premium kamer geboekt om nog wat in de zeteltjes te kunnen bijpraten...

Het ontbijt was geweldig!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Goed ontbijt, prima bedden.

Waren met 3. Extra bed was ook goed, maar stond wel een beetje raar gesitueerd

Goed ontbijt, prima bedden. Vriendelijk personeel. Nettte lichte, moderne inrichting. .

Goed verblijf gehad en lekker door het centrum gelopen dankzij de geweldige ligging van dit hotel.

Voor mij persoonlijk mag het ontbijt iets uitgebreider.

Het Hotel is zeer goed gelegen en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Verder is het personeel zeer vriendelijk en is het een mooi en goed hotel. Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar wel goed.

Geweldig, lekker dicht op de markt

Kamer kleiner dan we verwacht hadden, En je kan pas om 15:00 uur op de parkeerplaats dus daarvoor een parkeerplaats zoeken in de buurt en dat is vrij lastig.

Ontbijt was heerlijk, badkamer lekker groot en bed ook

het hotel was goed, voor herhaling vatbaar
    • Executive Tweepersoonskamer

het ontbijt was heerlijk uitgebreid en de kamer was prachtig 's avonds in de bar was het heerlijk met een drankje even ontspannen voor we naar de kamer gingen

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ontbijt was uitstekend en alles ruimschoots aanwezig. Kamer zeer netjes, Goede ligging in het centrum van Brugge. Vriendelijk personeel. "Ruime" doorgang in de steeg naar het parkeerterrein achter het hotel.

Brugge is heel mooi en hotel goed gelegen

spijtig dat het logement in bijgebouw is zodat men een verplaatsing moet maken naar het hotel. Hinderlijk geluid van de centrale verwarming

ontbijt en kamer was heel goed Vriendelijk personeel

Top verblijf in een top stad.
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamer was helemaal top geweest als er laminaat ipv vloerbedekking lag. Dit is toch strakker en hygiënischer. (al beseffen we dat dit echt een persoonlijke voorkeur is)

Aankomen en te horen krijgen dat je een gratis upgrade hebt gekregen is altijd een mooie binnenkomer. De vriendelijke dame aan de balie maakte het fijne welkom compleet. De kamer was op het puntje feedback wat we hebben na hartstikke prima. Ontbijt was ook goed voor elkaar. Qua locatie is het ook super. In een rustiger straatje waarbij toch alles op korte loopafstand is.

Super locatie in centrum met parkeergarage om de hoek.

Ik had de ruimte van de kamer groter verwacht, met name de badkamer. Douche in bad met schuine wand waar je niet kan staan, lastig als je groot bent. Waarschijnlijk was dit de kleinste kamer van de etage.

Mooi hotel en fijne locatie.

We waren zeer tevreden

De parking. Spijtig dat we om 15u de parking moesten verlaten. 1 uurtje extra op aanvraag mits bijbetaling had beter geweest. Biekorf was volzet🙁

Ontbijt was in orde. De kamers waren zeer netjes en rustig.

Zeker de moeite waard als je een hotel met alles erop en eraan wilt en met een uitstekende ligging
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij hadden de 'goedkoopste' kamer en deze was wel aan de kleine kant maar toch nog altijd mooi en netjes. Door deze keuze lagen we op de 2de verdieping langs de straatkant wat eigenlijk geen probleem was maar de ramen lieten veel lawaai binnen. Komen zeker nog eens terug maar gaan dan wel een luxere kamer nemen.

Heel propere en mooie kamer. Lekker ontbijt! Perfect locatie. Zeker de moeite waard maar neem niet de goedkoopste kamer. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Uitstekende plek om vandaar het centrum van Brugge te bekijken

De ingang van de inpandige parking is wel heel nauw. Uitkijken met een wat grotere auto. Verder prima qua beveiliging

prima ontbijt, hotel is net gerenoveerd, kamer en badkamer zien er heel netjes uit. Alles up to date

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Waar voor ons geld.
    • Executive Tweepersoonskamer

Rustige ligging op 250 m van de grote markt. Vriendelijk onthaal. Zeer verzorgde en comfortabele kamer met ruime zithoek. Aangename badkamer met bad en regendouche. Zeer uitgebreid ontbijt waarin echt niets ontbrak. Openbare parking ligt op 50 m. Correcte prijs (+/- 9 €) voor 24 hr parkeren.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Een aanrader om enkele dagen te vertoeven in Brugge.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer kleine parking die volgens ons duurder is dan de naburige overdekte parkeerplaatsen.

Ontbijt was heerlijk, zeer goed geslapen (goed bed als stille omgeving), zeer vriendelijk personeel.

Super!

Geen enkele opmerking..

Het hotel was zeer proper, alles was in orde. Ontbijtbuffet was zeer goed! Personeel heel vriendelijk. Ligging van het hotel was top! Zeker de moeite om nog eens te boeken!

Goed verblijf maar onze verwachtingen waren hoger

De bedden waren te zacht en te klein. We denken dat we een budgetkamer kregen ipv de geboekte standaardkamer, omdat het erg klein en krap was en er geen ruimte was om normaal langs het bed te lopen. De douche was in het bad, dat was niet zo hygienisch. We hadden een uitgebreider ontbijt verwacht. De eerste nacht stond onze kamer blauw van de sigarettenrook, maar nadat we om 4u de receptie gebeld hebben was dat opgelost (het was de nachtportier zelf). Laatste puntje; er staat een duidelijk bord in de badkamer dat de handdoeken niet verschoond worden als je ze laat hangen op het rekje (fijn!), maar bij terugkeer was alles alsnog verschoond.

Het was vrij schoon en stil op de kamer. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Aangenaam

Kamer 311 is te krap voor 2 volwassenen door de schuine wanden bij bv het stootbord van het (smalle) 2-persoons bed en in de douche

Het totaal van inrichting, verzorging en vriendelijkheid

Groot probleem is het vinden van een parkeerplaats. Ook de betaalparking vlakbij was volzet. Heeft wellicht ook te maken met de periode van het jaar.

Prachtige locatie en uitstekend ontbijt

OK, voor één nacht.

Afzuiging op de badkamer werkte niet waardoor duidelijk vochtprobleem (aanzet schimmel).

Ligging (rustig) en algemene accommodatie. Ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

we hebben genoten!
    • Budget Tweepersoonskamer

ontbijt vonden we duur we hebben heerlijk buiten de deur ontbeten.

we kregen en gratis update van onze hotelkamer. Kamer met mooie badkamer en heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Aangenaam verblijf in verzorgd hotel met toplocatie

Minpuntje: Wou een bad nemen en heb zeker 1/2 u het water moeten laten lopen om het gevuld te krijgen! ( te weinig druk, dit is wel maar een éénmalig iets, zijn al meerdere keren naar dit hotel geweest en alles was steeds prima in orde).

Heerlijk ontbijt , in een mooie en gezellige accommodatie, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

wij hadden een budget kamer, maar deze was zeker erg ruim.

Helemaal niets

wij hadden een budget kamer, maar deze was zeker erg ruim. was alleen 4 hoog en de laatste verdieping met trap te bereiken. Bedden liggen heerlijk en het ontbijt was een feestje zeer ruime keus, en alles erg lekker. Hotel ligt heel fijn aan de rand van het drukke centrum in een rustige straat. er is bij het hotel parkeergelegenheid maar een goedkoper plekje is er in de parkeergarage 30 meter naast het hotel gelegen. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel

Adembenemend

Aangezien er overboekingen waren heeft hotel Aragon ons in hun zuster hotel geplaatst: grand hotel Casselbergh vlak aan de grote markt. Geweldige locatie en ontvangst. Extra faciliteiten (wellness) was inbegrepen. Dit zorgde voor een zalige afsluiter van het weekend. Nog maar te zwijgen van de zalige bedden en het ontzettend lekker ontbijt. Volledig in de wolken over dit verblijf!

Prima Hotel, genoten.

Aragon belooft gratis parkeren bij het hotel. Helaas was het vol waardoor we de auto in een parkeergarage moesten zetten. Dat koste ons E.17,- Daar hadden we het hotel niet op uitgezocht. Jammerlijk!

• Vierpersoonskamer met Badkamer

Alles was keurig!Goed ontbijt,keurige familiekamers en aardig personeel! Wij hadden van te voren een parkeerplaats geregeld op het terrein van het hotel dus maar 5 minuten lopen van de grote markt.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima.
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

Tot 2x toe een privé parkeerplaats geboekt via de app van booming.com. Bij aan komst in het hotel bleek dit niet doorgekomen te zijn en dus geen parkeerplaats. Heel vervelend. Ter plaatse aan de balie van het hotel nogmaals via de app geprobeerd maar het lukte niet.

Vriendelijk personeel en ruime, schone kamer en Brugge is natuurlijk een leuke stad.

Heel goed.. volgend jaar weer terug... zelfde hotel....

Afrekening.... was al van onze creditcard afgeschreven... dus we hebben dubbel betaald... maar na 1 telefoontjerk is het gecorrigeerd... super snel...

Super... elke dag schone kamer

Zou dit hotel opnieuw kiezen. Voor een rustige kamer is aanvragen aanbevolen.

Geen opmerking

Normaal ontbijt, goed en voldoende. Ligging tov centrum ideaal. Parking bij hotel tijdig reserveren. Zoniet is er een opênbare ruime parking langs het hotel, prima.

Top Locatie, top ontbijt, luidruchtig van binnen. Parkeren duur.

Veel geluid als buren de deur openen of dichtdoen. Dringt erg door in de kamer. De prijs voor parkeren is hoog. Helemaal als openbare parkeerplaatsen vol zijn.

Locatie, uitgebreid ontbijt. Goed bed, helaas schuift het top-matras snel van het bed af.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Top weekend

Dat ze de kamer al om 9u30 aan het poetsen waren en wij gelegenheid meer hadden deze te benutten tot 11 uur zoals aangegeven.

Topjotel in het centrum van Brugge

• Executive Tweepersoonskamer

Groote van de kamer. We hadden de executive kamer en deze was aanzienlijk duurder dan de budget kamer. Ik heb het verschil niet goed kunnen ontdekken op de foto's.

De lokatie.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk. De bediening super. De kamer prima, het enige minpuntje, je moest de tv scheef neerzetten om npo 1 en 2 te kunnen ontvangen zonder storing!!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

We werden vriendelijk ontvangen in het hotel dat goed gelegen is en een verzorgd ontbijt aanbiedt

Het bed, gescheiden matras en hoofdkussen was dik en groot. Jammer dat we 25€ extra moesten betalen omdat we een vergissing maakten tijdens het boeken. Het was de eerste keer dat we een boeking maakten via internet. Mensen mogen zich dus blijkbaar niet meer vergissen zonder daarvoor te moeten betalen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Fantastisch weekend gehad!

Op de eerste dag was het vuilbakje in de badkamer niet geledigd.

Super uitgebreid ontbijt, heel vriendelijk personeel. Rustige, maar toch centrale ligging.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Geweldig hotel!
    • Executive Tweepersoonskamer

Service, correctheid, vriendelijkheid. Een heel goed ontbijt. Mooi hotel. Direct in het historisch centrum van Brugge. Op enkele meters afstand van garage Biekorf.

Hotel lag centraal, dicht bij het centrum, met een naast...

Had voor deze prijs een iets luxere kamer verwacht. Kamer was prima, maar geen "extraatjes" dus wat mij betreft prijs-kwaliteit iets teleurstellend. Ontbijt was prima, alles was aanwezig, maar ook hier voor de prijs iets wat teleurstellend. Water van de douche liep niet weg, toen ik het putje wegtrok zat hier haar aan van zo'n maand terug (gezien de hoeveelheid haren) Toen we water uit de minibar wilde nemen, bleek het flesje al eens geopend te zijn geweest. (Dop zat los)

Hotel lag centraal, dicht bij het centrum, met een naast gelegen parkeerplaats.

zeer aangenaam verblijf

Goed gelegen hotel met mooie kamers en ruime badkamer, netjes en proper. Het personeel was zeer vriendelijk, Het ontbijt was lekker en alles was aanwezig voor een goed ontbijt.

Perfect voor een weekendje weg
    • Executive Tweepersoonskamer

Om 10 uur stapte de kuisvrouw de kamer reeds binnen terwijl we pas om 11 uur moesten uitchecken

Goed ontbijt en zachte bedden. Personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

super goed
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

inrit parkeer garage is zo smal , dit was wel aangegeven bij aankomst maar als je een stuk door de poort bent ingereden is er nog een versmalling ( muurtje) aan de linkerkant en bent ik langs afgeschuurd met mijn nieuwe wagen 1 maand oud nu heb wel een grote wagen X 6 bmw maar had geen ander optie om te parkeren Tip voor het hotel misschien iets tegen het muurtje bevestigen zodat je wel raakt maar geen schade hebt als wij en aan de muur te zien waren wij niet de eerste vandaar deze tip.

de mooi verzorgde kamers met super bedden de ruime badkamer en het balkon

Fantastich
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

er viel ons niets tegen.

Uitstekend. Ontbijt, personeel, kamer, bed, ligging, enz.. Midden in de stad en geen geluiden van buitenaf. 6 (prive) parkeerplaatsen beschikbaar dus reserveren gewenst.

Nette pas gerenoveerde locatie.

We moesten via de achterkant van het hotel naar buiten om bij de kamer te komen en een trap op. De matras van het bed was doorgezakt. Geen lift in het bijgebouw.

Mooie ruime kamer. Zag er netjes uit. Nette eetzaal. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Dichtbij het centrum. Parkeergarage op loopafstand.

Perfecte locatie en goede prijs/kwaliteitverhouding

De bedden zijn ruim maar erg zacht. Voor iemand die aan een stevig matras is gewend, kan dit problemen geven.

Moderne inrichting, goede badkamer en uitgebreid ontbijt. Erg vriendelijk personeel en de locatie is perfect.

Het was een zeer kort maar zeer goed verblijf. We hebben er samen met de hele familie van genoten.

Het ontbijt was zeer goed en zeer lekker. Voor herhaling vatbaar. Het personeel was zeer gedienstig, echt een aanrader. Het heeft ons echt overtroffen. De kamers waren ook zeer goed verzorgd en de kinderbedjes waren aanwezig.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Ontbijt prima
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

De coulance van het hotel. En digitale dubbelboeking moest volledig betaald worden, schade 167 euro, voor niets....snel verdiend, nu wel een klant verloren.

Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Een fijn hotel met perfecte ligging in het stadshart
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

Ik had het voor deze prijs en het aantal sterren iets luxer/chiquer verwacht. Tevens suggereert de hoofdfoto van het hotel dat het hotel aan een gracht gelegen is, wat niet het geval blijkt te zijn.

De ligging van het hotel zo dicht bij het stadshart

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Fijne lokatie, ruime schone kamer en zeer vriendelijk personeel
    • Executive Tweepersoonskamer

Het is erg rumoerig op straat in de nacht (weekend) en we hebben maar een paar uur geslapen. Hier kan het hotel niets aan doen natuurlijk maar daardoor zijn we de dag erna wel eerder op huis aan gegaan omdat we te moe waren om de stad nog uitgebreid te bekijken.

Het personeel was zeer vriendelijk zowel bij de receptie als bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

een ontspannende leuke vakantie

het ontbijt was heerlijk, mooie locatie in het midden van hartje Brugge, vlakbij een openbare parking.. de kamer was mooi verzorgd en ook de tips bij het inchecken over gaan eten en wandelkaart... hebben wij nuttig gebruikt en goed bevonden!!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

daar er voldoende restaurants dichtbij waren viel het al bij al nog mee,

dat er geen restaurant en bar aan het hotel was bar was er wel vanaf 18 u doch niemand in daar er geen promotie voor werd gemaakt

ontbijt was goed doch niet excellent parking aan hotel

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het verblijf was verder goed alleen het bargedeelte kon wat beter b.v. wat lectuur neer leggen

De kamer kon beter schoongemaakt worden spinnenwebben de doche kon ook beter b.v. De snoer van de föhn was behoorlijk stoffig

Het ontbijt was redelijk ,

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het bed lag heerlijk, maar was toch jammer dat het twee...

Het ontbijt was toch wel erg minimaal. Het had de uitstraling van een 'luxe' ontbijt, maar twee dagen achter elkaar hetzelfde ontbijt + consumentenverpakkingen

Het bed lag heerlijk, maar was toch jammer dat het twee losse matrassen waren.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het ontbijt was ok maar voor 15€ per persoon per nacht mag...

De kamer was wel aan de kleine kant en douchen in het bad is niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was ok maar voor 15€ per persoon per nacht mag dit wel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

leuk hotel op een steenworp van de markt
    • Executive Tweepersoonskamer

meer uitleg over de faciliteiten bij aankomst, ik moest ze beoordelen en kon niet zeggen wat de faciliteiten nu waren. je moet echt stuurmanskunst hebben en een niet te grote wagen om de parking in te rijden.

mooie kamer met terras, gereserveerde parking, uitgebreid continentaal en engels ontbijt, netheid kamers, ligging op een steenworp van de markt, veel keuze in badproducten,....

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Verblijf hotel Aragon

Personeel zeer onpersoonlijk. Als je het hotel verliet of juist terugkwam werd je bij de balie vaak niet eens begroet of gezien. Parkeren bij het hotel zeer prijzig, geen service.

Ontbijt was heerlijk. De bediening bij het ontbijt was juist heel erg vriendelijk en behulpzaam. Prima kamer, wel wat klein, onhandige indeling

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Weinig op aan te merken!
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

Wanneer je in de ontbijtruimte naast de ingang van de keuken zit kan het lawaai van de keuken storend zijn, een simpele klapdeur tussen deze 2 ruimtes zou dit opgelost hebben.

De Executive Double Room is super uitgerust, verwarmde spiegel, goed werkende douche en ligbad, extra verwarmingselement op de badkamer, ook het kluisje in de kast en de minibar zijn pluspunten!

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Via het hotel hadden we een aanbevelingslijst voor restaurants ontvangen. Twee waren gesloten terwi zelfs op degevel stond dat ze open zouden zijn.

Veel soorten restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Niet tevreden helaas.

De topmatrasjes op de bedden waren breder dan de matrassen eronder waardoor het voelde alsof je uit bed viel. De bedden waren doorgezakt, zeer slecht geslapen.. iets wat meteen je citytrip Brugge zeer nadelig beïnvloedt. Bij de receptioniste kon er geen glimlach vanaf en ze was zeer kortaf. Kamer is klein en er zit geen halletje tussen het bed en de gemeenschappelijk gang waardoor elk geluid van andere gasten op de gang hoorbaar is 's nachts.

Nette sfeervolle lobby, smakelijk ontbijt, kamer was keurig schoon.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Ontbijt was heerlijk, zalige bedden, snel internet, ligging...
    • Executive Tweepersoonskamer

Geen bar aanwezig, wel zitjes en er kan een drankje bij de receptie besteld worden.

Ontbijt was heerlijk, zalige bedden, snel internet, ligging vlakbij de Markt, personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Fijn verblijf midden in het centrum van Brugge.
    • Executive Tweepersoonskamer

Wij hadden het erg warm op de kamer en konden dit niet reguleren.

Fijn hotel op een goede locatie van het centrum van Brugge. Parkeergarage naast de deur waar je voor € 8,70 per dag kan parkeren. Ontbijt was heerlijk en alles zag er zeer nieuw en modern uit! Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Goed hotel!
    • Executive Tweepersoonskamer

Goede kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Ondanks dat wij te vroeg aankwamen, mochten wij toch onze kamer al in. Ligging perfect in het centrum van Brugge!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Goed gelegen hotel met super slechte bedden . Niet aan te raden voor personen met een slechte rug !!

Had een dubbel bed gevraagd , er waren geen meer vrij . De twee bedden tegen elkaar geschoven met een super slechte matras en een niveau verschil van zeker 10 cm tussen de twee matrassen , men had het gevoel dat men er steeds ging tussen vallen . SLECHT !!!!!

Op het ontbijt was er niets op aan te merken . Kleine kamer , super super slecht bed , douche onder de schuine wand bijna geen plaats om te bewegen . Grote en zware personen kunnen zich hier niet douchen.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Een aanrader wegens locatie, vernieuwde kamers en vriendelijk personeel

kleine kamer, moeilijke instap in douchebad, geen echte bar die de naam bar waard is en die al sluit om 22.45 u

Ideale locatie, zeer propere en vernieuwde kamer, grote badkamer , vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Verblijf begin december 2016

Parkeergelegenheid was minder (slechts 6 plaatsen op privé parking). Wel grote parking om de hoek maar snel volzet. (€26 voor 3 dagen op deze openbare parking viel dan wel mee).

Kamer met grote badkamer en goede ligging van hotel vlakbij de grote markt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heel aangenaam verblijf op een uitstekende locatie in Brugge.
    • Executive Tweepersoonskamer met Balkon

Ik zou niets kunnen bedenken wat tegenviel. Enkel het weer, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Alles was in orde. We hebben geen minpunten vastgesteld. Kamer was ruim en mooi ingericht met groot bed, goed uitgeruste badkamer met douche. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Je voelt dat je er welkom bent.

Best vermelden dat de kamers vast tapijt hebben (allergie huisstofmijt)nu nog geen probleem daar nog alles nieuw is.

Leuk verblijf met lekker ontbijt en vriendelijk personeel