Beoordelingen over Hotel Floris Arlequin Grand-Place 3-sterren

#112 van de 210 hotels in Brussel

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Leuk hotel middenin Brussel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airconditioning kon de buitentemperatuur niet goed aan, waardoor het raam open moest 's nachts. En daar stond dus vlakbij de airco unit....

Prima centraal gelegen in gebied achter Grote Markt. Ontbijtbuffet op bovenverdieping met uitzicht over centrum.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Ruime kamer, op zich goed verzorgd.

Veel lawaai vanaf de straatkant (met een aantal bars); verzoek om kluis te repareren is genegeerd

Ruime kamer, op zich goed verzorgd. Locatie ideaal, erg centraal en goed te bereiken

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

- locatie top: centraler kan niet, vlak bij grote markt

- niets

- locatie top: centraler kan niet, vlak bij grote markt - heel vriendelijk personeel - toen ik boekte gekozen voor een kamer met stadsuitzicht die iets meer kostte, maar geen spijt van, gaan slapen en opstaan met zicht op de toren van het stadhuis, waw ! - mooie grote kamer met kleurrijke decoraties aan de muren - diezelfde toren en andere daken zien vanuit de ontbijtzaal op het 7de, denk niet dat er in Brussel veel ontbijtzalen met een beter uitzicht zijn (misschien de superluxehotels, maar die boven mijn budget)

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Een hotel op een superlocatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Het hotel zat midden in een verbouwing, waardoor we bij aankomst al midden in de herrie kwamen. Ook de bar was dicht vanwege de verbouwing. Dit alles was niet aangekondigd en werd ook angstvallig vermeden als gespreksonderwerp. De kamer was niet zo modern als op de foto, maar eerder aan renovatie toe.

De locatie was perfect, op loopafstand van de grote markt

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Hotel op super locatie

de matrassen van de bedden waren voor ons te zacht; de vloerbedekking van onze kamer 703 zat vol met vlekken; moet nodig vervangen worden

de kamer was verder wel gezellig, de locatie van het hotel is TOP! Ontbijt was uitgebreid en goed. Schone badkamer met bad en wc. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer en verouderde vloerbedekking maakte dat prijs hoog was voor dit hotel. Men is duidelijk wel bezig met renovatie, dus zal ongetwijfeld verbeteren.

Goede locatie.

Goede locatie maar daar is alles mee gezegd
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Bij binnenkomst bleek de receptie in verbouwing, jammer van de eerste indruk maar dat kan gebeuren. De koffers mochten we in een ruimte achterlaten zodat we de stad konden gaan verkennen. Hier stonden echter ook de koffers van tientallen andere gasten, niet erg veilig dus. De kamer met 'stadsuitzicht' op de 4e verdieping was enorm klein, vlekken op de lampen enz. Gevraagd om een andere kamer en dat was geen probleem. Deze kamer was eigenlijk voor 3 personen dus een stuk ruimer. De inrichting is sterk verouderd waardoor het niet hygiënisch oogt. Het ontbijt is erg simpel, niet veel keus. 's Nachts lang wakker gelegen door het lawaai uit de steegjes, geroep en er werden met luchthoorn geblazen. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wij vinden de prijs te hoog voor wat je krijgt.

De locatie is perfect, na 1 minuut wandelen zit je al op de grote markt. Ook het uitzicht vanaf de ontbijtlocatie is mooi!

De locatie was perfect en kamers goed schoon.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lobby was in verbouwing en daardoor niet te gebruiken. Het hotelgebouw (gangen/kamers) enigszins 's verouderd

De locatie was perfect en kamers goed schoon. Ontbijtlocatie heel erg leuk en goed ontbijt

Kamer /badkamer 210 is modern ruim en comfortable.
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer /badkamer 210 is modern ruim en comfortable. Uitzicht was minder maar geen geluidsoverlast en heerlijk geslapen. Ontbijt was goed. Alle bezienswaardigheden is op loopastand voor een herhaling vatbaar.

Goede ligging

Wat de kamervloer betreft is een vinylbedekking " hygiënischer " dan tapijt dat nooit of te nimmer kan effectief gereinigd worden,een aanrader voor invoering naar de toekomst toe.

het positieve was dat we zeer centraal gelegen waren voor...

eerder wat ontgoocheld naar huis gekomen, we hadden toch vroeg geboekt, en net nu moesten er werken zijn op ons verdieping , juist naast 1 van de 3 kamers die we gehuurd hadden, we weten wel dat er werken moeten uitgevoerd worden maar misschien kan dat dan wel meegedeeld worden of kan er iets ter compenstatie zijn? de minibars waren niet gevuld en enkel in1 kamer was er koffie voorzien, toch wel jammer. Het lawaai buiten hebben jullie niet in de hand maar kan toch ook bij de boeking meegedeeld worden. Al verschillende malen met booking.com geboekt maar deze is toch eerder tegengevallen, sorry

het positieve was dat we zeer centraal gelegen waren voor onze bezienswaardigheden te bezoeken. Het ontbijt was super , goed verzorgd ,voldoende aangevuld, lekker vers allemaal

Plaats voor het ontbijt op de zevende verdieping met zicht...

De kamer,voor naar het bed moest je een trap op van ongeveer 8 treden zonder leuning.

Plaats voor het ontbijt op de zevende verdieping met zicht op de grote markt.

De Lage beoordeling komt vooral omdat de geadverteerde...

Het was 29 graden en de airconditioning werkte niet. De tweede dag dat ik er verbleef was het iets minder warm maar daar was op de kamer niets van te merken want de airconditioning deed het nog steeds niet en was kennelijk geen prioriteit voor het hotel

De Lage beoordeling komt vooral omdat de geadverteerde airconditioning niet werkt. dit zou in het hele hotel het geval zijn. de kamer was redelijk ruim lag op de zesde verdieping had een prima badkamer met goede douche. De locatie is super Centraal overal in de buurt van het hotel zijn restaurants bioscopen en cafeetjes. Het ontbijt was in orde en het leukste ervan was dat het op de 7e verdieping van het hotel plaatsvond met een prachtig uitzicht rondom van Brussel

Locatie was goed.

Ontbijt was zeer matig. Sommige dingen waren op en het duurde lang voor het werd aangevuld. Er stonden bijv geen borden klaar toen we aankwamen.

Locatie was goed. Dichtbij het centrum. De kamer was prima.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

• Superior Driepersoonskamer

Misschien iets vroeger inchecken?

Het ontbijt was uitgebreid en lekker / de ontbijtruimte heel gezellig en ligging hotel echt centrum Brussel / we hebben genoten van ons verblijf

Nachtje Brussel op zeer goede locatie

Hotel zit ingebouwd dus vanuit je kamer zie je niets. Maar je bent er om te slapen en het uitzicht bij het ontbijt vergoedt dat royaal!!

Het ontbijt op de zevende verdieping met een schitterend uitzicht én alles op loopafstand! Prima bedden.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goede locatie

Personeel niet vriendelijke. Bedden niet comfortabel. Heel slecht geslapen. Kamers erg gehorig

Centrale locatie voor toerist. Ontbijt was redelijk goed. Genoeg verschillende eet gelegenheden.

De enorme warmte op de kamer . Nochtans staat er in de infomap dat er in iedere kamer airconditioning is. Niet waar !!!! Na onze klacht ,werd daar zeer laconiek op gereageerd.

De ligging van het hotel is een voltreffer, maar de hygiëne is een dringend aandachtspunt!

Het tapijt in de kamer is heel dringend aan vervanging toe en de afvoer van de lavabo moet dringend ontstopt worden!

Het ontbijt was OK (hoewel geen 'light'-producten). Het uitzicht (7e verdieping) vanuit de kamer en de ontbijtzaal is geweldig!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Centrale ligging in Brussel is perfect dichtbij...

Gedateerde inrichting, beetje stoffig, maar vooral aan straatzijde veel overlast van luidrichtige voorbijgangers (stappers en rolkoffers) let wel de ramen waren gesloten en ik ben geen lichte slaper.

Centrale ligging in Brussel is perfect dichtbij parkeergarage (met redelijke prijs 14 euro voor hele dag) en goed ontbijt met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ruime kamers kregen we en alles was zeer netjes en proper!
    • Executive Tweepersoonskamer

Ruime kamers kregen we en alles was zeer netjes en proper! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam echt een aanrader wij komen zeker nog een keer terug!!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

De ligging is uitstekend.

De geluidsoverlast van buiten. Er is nog veel lawaai tijdens de nacht en de vuilniskar komt reeds zeer vroeg langs. Dit alles is duidelijk te horen in de kamer met slechte nachtrust als gevolg.

De ligging is uitstekend.

Leuk uitstapje
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grondbekleding vuil en in de badkamer lag er haarelastiekjes van de vorige klanten,

Het ontbijt was heerlijk en heel goed bed,heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ondanks de nood aan deze kleine herstellingen, toch genoten van het verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine lift en hier en daar op de kamer waren herstellingen nodig. Distributiekabel tv zat los, een van de stopcontacten viel uit de muur en het slot van de deur zat los, kon de deur niet sluiten van binnen.

Alles was prijs-kwaliteit goed. Het ontbijt was gewoon, maar lekker

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prijs/kwaliteit goed in hartje Brussel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit zeer goed! Uitgebreid ontbijt op een heel mooie locatie. Goede bedden. Wat kleine mankementen op de kamer maar daar keken we over gezien de interessante prijs. Vriendelijk onthaal! Ontbijt lekker en ruime keuze met een prachtig overzicht over hartje Brussel. Indien de kamers wat opgewaardeerd worden een topverblijf in centrum Brussel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Overwegend positief, jammer van de lawaaihinder 's nachts...

Kamer ligt aan een drukker, lawaaierige uitgaansbuurt -> 's nachts geeft dat wel wat hinder...!

Ligging in Centrum , prijs kamer met ontbijt zeer goed.

Aanrader

De kamers zijn net en comfortabel maar kunnen een opfrisbeurt gebruiken.

Centraal gelegen. Mijn kamer was ruim en had uitzicht op de Grote Markt (die op 5 min wandelen ligt). Centraal Station en alle grote musea op de Kunstberg, de Munt opera en de winkelstraten Nieuwstraat en Dansaert op enkele minuten lopen. De restaurants in de buurt beslaan de keuken uit zowat elke hoek van de wereld.

Grote ruime kamer, goed bed.

Kamers aan de straatkant zeer veel lawaai, muziek van discobar, en heel veel geroep tot 's morgens. Daarna vuilnis en opruimcamions, en laden en lossen!

Grote ruime kamer, goed bed.

tevreden
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Bij de boeking had men kunnen vermelden dat het hotel niet bereikbaar was met de auto, maar op een paar minuutjes stappen van de ondergrondse parking .

Vriendelijk personeel en mooi uitzicht

Nooit meer helaas

Kamer was vies: haren en stof overal en kamer stonk erg naar rook. Personeel onvriendelijk. Erg veel herrie van buiten: allerlei clubs rondom het hotel die tot 5.00 uur 's ochtends open waren.

Ontbijt was goed. Ligging was centraal.

De locatie is fantastisch.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hotelkamer viel tegen. Er hing een vreemde lucht, raam ging niet dicht. Erg ouderwets allemaal en niet schoon. De kamer keek uit op een brandtrap/rookplek. Stof/spinnenwebben aan het plafond. Jammer want wel toplocatie maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

De locatie is fantastisch. Makkelijk te vinden en makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Alles erop en eraan voor hetgeen ik nodig had!

Shampoo en zeep in de douche, en het douchegordijn vond ik wat oud, en doordat de douche zo klein was, werd de hele badkamer al snel nat.

Goed ontbijt, veel keuze. Prijs kwaliteit verhouding is goed, en alles was zoals ik het had gelezen en op foto's had gezien.

Voor 2 dagen prima op enkele punten na!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche had schimmel plekken, steen onder douchebak stuk. Geen houder voor douchekop aan vast te zetten dus gedoucht met douchekop in de handen. Uitzicht op dak met airco units. Bij binnenkomst voor in te checken geen vriendelijk goeiedag aan de receptie, norse man.

Airco deed het prima! Met die warmte was dit ideaal. Lekker centraal gelegen met alles op loopafstand, qua kabaal viel dit best mee! Ontbijt was prima te doen, lekker gegeten.

leuk weekend met mijn zoon, goed weer en prima hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

- kamer met alle comfort voor mij en mijn zoon van 14jr. - prima ligging - geen geluidsoverlast - behulpzaam personeel - goed ontbijt - uitchecken om11u ipv 10u is wel handig - uitstekende prijs/kwaliteit

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel, netjes.

Uitstekende locatie, vlak bij station en midden in het centrum. Zeer vriendelijk ontvangen in het Nederlands. Kamers zijn leuk opgefrist met mooie kleuren. Ontbijt is goed en lekker (niets overdreven, maar alles wat je nodig hebt) en het uitzicht vanop de 7de verdieping is geweldig.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Ligging was perfect, centraal in Brussel.

De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, schilderen en badkamer renovatie zijn wel een keer nodig. Maar het was wel schoon, en het bed was goed!

Ligging was perfect, centraal in Brussel. Groote markt en Centraal station op steenworp afstand.

Voorjaar in Brussel

De koffie tijdens het ontbijt. De koffie kwam uit een automaat en met name de cappuccino was slap. Zoals in de meeste hotels was de wifi verbinding matig. Het hotel deelt de vooringang met een bioscoop in een wat achteraf straatje. Laat u daardoor niet afschrikken. De lobby van het hotel ziet er zeer verzorgd uit. Voor het overige is het een wat ouderwets hotel. De twee liften zijn niet erg ruim. Met 4 personen met bagage sta je daarin als haringen in een tonnetje.

Ik kreeg een zeer ruime kamer toegewezen (3 persoons). Het ontbijt is op de 7e etage met een prachtig uitzicht op de gevels van de grote markt en het zuiden van de stad Brussel. Het hotel ligt op enkele minuten lopen van de Grote Markt en op loopafstand van het station Brussel Centraal.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Voor weinig geld een hotel in hartje Brussel.

Kamer was erg basic en wel wat gedateerd, maar voor de prijs prima.

Voor weinig geld een hotel in hartje Brussel. Ontbijt was prima met mooi uitzicht over Brussel.

fijn hotel, voor herhaling vatbaar.

niks, voldeed aan de verwachtingen.

Fijne locatie in centrum, aan de achterkant geen last gehad van geluidsoverlast. Parkeergarage dichtbij. Ondanks dat het een oud hotel is zijn de kamers keurig gerenoveerd. Goed ontbijt.

Het ontbijt was goed verzorgd.

De kamer viel zwaar tegen...slecht bed,schimmel rondom raamkozijn,badkamer was ook vies en douchen moesten wij snel doen want anders overstroomde de douche bak...putje liep niet goed door...haardroger stuk...deurklink stuk...en onder bed heel veel stof...al met al een slechte kamer maar wel een toplocatie!!!

Het ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Het ontbijt was heerlijk, super uitzicht vanaf de 7e...

Het ontbijt was heerlijk, super uitzicht vanaf de 7e verdieping! Personeel was super behulpzaam en daarnaast was de locatie perfect. Je stapt de deur uit en staat eigenlijk al meteen midden in het centrum

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prima hotel in hartje centrum van Brussel.
    • Superior Driepersoonskamer

Het interieur en meubilair van het hotel is gedateerd. Hier en daar een kapotte tegel en slecht functionerende ramen. Het geheel kan wel een opknapbeurt gebruiken.

De locatie was uitstekend; midden in het oude centrum. Overal goede Wifi ontvangst. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was prima in orde. De kamers werden goed schoon gehouden. Zeer geschikt hotel voor een weekendje Brussel.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

prima hotel

straat aan de voorkant in het weekend wat luidruchtig

ontbijtzaal met uitzicht, degelijk ontbijt, ruime kamer, goede badkamer, schoon, vriendelijke receptie, rustig hotel

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Gezellige kamer , heerlijk ontbijt, perfect centraal gelegen.

de locatie was perfect centraal, het ontbijt was heerlijk met croissants en spek en ei , de ontbijtzaal was sfeervol en had een panoramisch uitzicht over de grote markt en de daken. De kamer was gezellig ingericht en proper , ik heb lekker geslapen in het bed.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Is voor herhaling vatbaar

Indeling kamer , 1 persoonsbed beneden dubbel bed boven. TV stond beneden. Matras aan zachte kant, daardoor pijnlijke rug.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ideaal voor 1 weekendje Brussel

Een minder comfortabel bed.

Een ideale ligging om het centrum van Brussel te bezoeken. Heel centraal gelegen en toch rustig. Een verassend leuk uitzicht, met de meest bekende gebouwen van Brussel, tijdens het ontbijt. De kleine reiskoffer hebben we op de tweede dag mogen achterlaten in een afgesloten ruimte, zodat we volop van de Kerstmarkt konden genieten.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima locatie en hotel, wel een hoge prijs.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn erg klein, maar wel netjes. Badkamer is prima. Wij moesten bijna 100 Euro neerleggen voor 1 nacht. Dit is veel te duur. Volgens Booking.com hadden wij een kamer met 2 aparte bedden gereserveerd. Bij aankomst in het hotel blijkt volgens de receptie dat het hotel niet beschikt over kamers met losse bedden. Wij kregen dus een kamer met een vast tweepersoonsbed.

Het ontbijt wordt geserveerd op de 7de verdieping. Je hebt hier een uitzicht over de daken van de gebouwen aan de Grote Markt. Versgebakken croissantjes en broodjes, kopje koffie en een leuk uitzicht. Hotel ligt midden in het centrum, maar opvallend genoeg toch in een rustige zijstraat.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Centrale ligging.

Zeer centrale locatie. Ontbijtruimte op 7e verdieping met uitzicht op Grote Markt. Grote hoekkamer, wat gedateerd. Netjes. Basis ontbijt. Bouwwerkzaamheden in de buurt. Overlast valt echt mee.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Midden in hartje Brussel
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Er stond dat er nederlandse ontvangst zou zijn maar dat was zeker niet. Ook moeilijk te vinden, veel omlegging i.v.m. aanslagen in het verleden. Moesten een stukje lopen naar de parkeergarage

Het ontbijt was voortreffelijk maar je moet wel op tijd zijn. Toen er mensen rond half 10 de zaal binnen kwamen, lagen er al geen croissants meer.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Ideaal hotel om verlengt weekend te verblijven
    • Superior Driepersoonskamer

Ikzelf was daar niet door ziekte Maar er was daar een vriend die het hotel zeer waardeerde, de ligging, de kamer, het ontbijt Hij was zeer tevreden dus bij deze zou ik wel de volgende keer terug die hotel booken

Goed hotel en een top locatie. Prijs is goed
    • Superior Eenpersoonskamer

Wij waren niet geinformeerd over de verbouwing die gaande was. Zo was de eerste aanblik een tegenvaller

Locatie en vriendelijk personeel

Ligging , rustige kamer

Ligging , rustige kamer

In het centrum

In het centrum

Goed, zeker met het feest op de markt ivm 3e prijs WK voetbal :-)

Prima voor deze prijs

Kamer is goed maar niet echt heel luxe of modern.... Ontbijtbuffet is goed met uitgebreide keuze maar niet heel luxe.......

Een sympathiek hotel met top locatie en lekker ontbijt

N/A

Locatie, ontbijt, service van staff (Fabrice is top)

Donkere inkom

Locatie en ontbijt ruimte

Donkere inkom

goed hotel voor kort verblijf

openbare garage was €18 per dag, en niet de 14 die vermeld is

meertalige onthaalbediende

Ideaal om Brussel te bezoeken

Mooie kamer,zeer goed ontbijt ,ideale ligging en super vriendelijk personeel

Ontbijt met uitzicht, goede locatie en ruime kamer

Kamer aan de straat kant

Ontbijt met uitzicht, goede locatie en ruime kamer

Brussel is zeker de moeite waard
    • Executive Tweepersoonskamer

Verkeersdrukte als je met de auto bent

Centraal gelegen hotel

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Locatie is top!
    • Superior Vierpersoonskamer

Locatie is top!!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Kleine kamers en smallegangen

Prima hotel voor een bezoek aan Brussel!

Kleine liften Veel geluid s' nachts va uitgaanspubliek

Taxi voor de volgende dag goed geregeld door het personeel

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Kleine verouderde badkamer

Brussel was leuk. Maar goed dat het hotel enkel om te slapen was.

Badkamer was klein,oud en vies. Achteraf kamer met geen uitzicht en enkel bovenraam.

Ligging perfect en goed ontbijt.

goeie locatie

kamer

uitzicht bij het ontbijt en ontbijt volledig

wifi, redelijk

wifi, redelijk

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Centrale ligging
    • Superior Eenpersoonskamer

Kleine, donkere kamer. Badkamer niet confortabel, ontbijt kon veel beter.

Centrale ligging

Kort en tof

Locatie en gratis parkeren vlakbij !

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Veel geluids overlast van alle uitgaans gelegenheden. hele nacht niet geslapen

Uitgebreid ontbijt, grote kamer met alles wat je nodig hebt

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Tof

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Lokatie en ontbijt

Lokatie en ontbijt

tev reden

er hangt altijd een reukje in de kamers

het ontbijt is prijs kwaliteit ook goed

Prima ontbijt! Vriendelijk personeel, & uitstekende ligging!

Aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niemand aan de balie spreekt NEDERLANDS, zeer spijtig

Kamer, ontbijt, ligging