Beoordelingen over Velotel Brugge 4-sterren

Handboogstraat 1, 8000 Brugge, België

#83 van de 101 hotels in Brugge

Slechte prijs kwaliteit
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Voor 4 sterren erg slecht. Schimmel in de badkamer. Doorgezakte bedden. Ook een pre-autorisatie op m'n creditcard. Nog nooit meegemaakt

Eigenlijk niks

Fijn hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijke ontvangst. Erg geduldig en een uitgebreide uitleg. Fijne moderne kamer met een goed bed en fijn sanitair. Wij hebben fietsen gehuurd en zijn de stad gaan verkennen. Dat is een echte aanrader omdat je zo de hele stad kunt bezichtigen.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Het is een goed hotel!

We hebben een uitstekende bijzondere service ervaren. Onze accu van de auto was leeg. Door de service van een medewerker konden wij na 15 minuten weer vertrekken met een auto die met startkabels, auto erbij weer aan de praat is gekregen. Er werd ons vertelt, er zijn geen problemen, alles is op te lossen. Echt klasse!! Wij zijn hier zeer dankbaar voor. Het ontbijt was heerlijk. Zeer gevarieerd aanbod. De tomaat uit de oven met een laagje geraspte kaas deed het erg goed voor ons. Ook de cappucino was erg lekker. Het is dicht bij het centrum. Dat was erg fijn en goed om te doen met de fietsen die we konden huren. We kregen goede degelijke fietsen met goede harde banden. Top!! Bedden liggen ook erg lekker.

OK
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant,kabeljauw was op,lang wachttijden op het brengen van drank en eten (misschien door te weinig personeel,dat wel heel vriendelijk was)

rustg gelegen

Ontbijtbuffet is goed, maar niet uitstekend, typisch buffet...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naja, zonder te willen klagen, maar tijdens één van de 4 ontbijten was er een personeelslid die zich nogal liet opvallen.

Ontbijtbuffet is goed, maar niet uitstekend, typisch buffet dus. De kamers zijn meer dan voortreffelijk.

Zeer aangenaam verblijf met uitstekende faciliteiten
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was heel uitgebreid. De kamers zijn heel netjes. We werden perfect geholpen door de receptie welke een taxi regelde voor prima tarief naar het centrum zodat we precies op tijd waren voor België-Tunesië.

voldeed aan mijn verwachtingen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche in het bad, water liep over en onder het scherm. Hadden wel een kamer op de 3de verdieping en die moet nog gerenoveerd worden. De kamers op de 1ste verdieping waren beter. Maar het bed was uitstekend, goed geslapen

zeer vriendelijk personeel, heel hulpvaardig. Lekker eten. Rustige omgeving, geen geluid 's nachts.

leuk goed personeel daarvoor dank ,maakt veel goed !!!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

avondeten vonden we minder misschien de keuze , maar aan een steak kan je toch niet miskiezen !!!!!

het hotel was goed , maar onze steak was nogal droog en minder lekker dan de vorige keer , maar komen toch terug , de rest was prima in orde gr. martine

Zeer goed ontbijt, personeel aan de balie was uiterst...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsisolatie tussen de kamers/ kamer en gang.

Zeer goed ontbijt, personeel aan de balie was uiterst vriendelijk. Ook de mogelijkheid om een koffie in de kamer te nemen is een pluspunt.

Fijn hotel op loopafstand van centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een beetje lastig te vinden en de directe omgeving is niet heel sfeervol. Prijs wat aan de hoge kant.

Mooie ruime kamers, heerlijke bedden en zeer uitgebreid ontbijt. Goede gratis parkeergelegenheid en op loopafstand van de binnenstad. Ook fijn dat je er goede fietsen kunt huren.

Ligging, uit het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 231 was hardhorig. Als er een deur dichtging op de gang, schudde het hoofdeinde van het bed mee. Gesnurk van een andere kamer was ook te horen. Pizza Margherita van 15 euro! was abominabel. Geen naam 'pizza' waardig. Misschien eerst eens wat lessen pizza bakken volgen. Sauna was ook buiten gebruik. In de ontbijtruimte werd er gezegd dat ontbijt niet inbegrepen was, terwijl dit wel zo was in de reservering. Zelfs bij nacheck aan de balie, beweerde de dame dat mijn kamer er niet op stond. Dan maar gelaten voor wat het was. Toch 96 euro moeten betalen bij uitchecken.

Ligging, uit het centrum. voldoende parking. Personeel was heel vriendelijk. Kamer was ruim en proper.

Super!

Niks aan te merken.

Het vriendelijke onthaal. Zeer behulpzaam. Al het personeel trouwens. Een echte aanrader voor iedereen met in het bijzonder voor fietsers. Je kan er verschillende fietsroutes verkrijgen. Kamers zijn super, vooral 4de verdieping.

Fijn hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein minpuntje: koffie en thee waren er maar 2 zakjes/cups/suiker/melk in de kamer

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij het inchecken, comfortabele bedden, fijne douche

Zeer goed vertoeven voor een weekendje weg
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 stopcontacten deden het niet.

We werden zeer vriendelijk ontvangen door receptionist(e). Zeer behulpzaam en meedenkend (het was slecht weer en kwamen met oplossingen). Eten 's avonds was heerlijk en ook zeer goed kunnen ontbijten.

Chique kamer
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt had beter gekund. Geen ruim assortiment en eieren en spek waren al snel op en werden niet meer aangevuld.

Zeer mooie kamer en vriendelijk onthaal door Geert 👌😉. De gloednieuwe kamer was zeer mooi en de glazen douche in het midden was zeer leuk ❤

Goed. Voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was veel te warm in de badkamer, en er was geen mogelijkheid om de verwarming uit te zetten. De haardroger was niet krachtig genoeg. Het ventilatiesysteem was heel luidruchtig.

Het ontbijt was heel goed. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Fantastisch!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Navigatie gaf aan dat het hotel 3 min rijden was vanaf Brugge. Door alle werkzaamheden aan de weg en dat er bij elke afslag van de rotonde omleiding stond was het hotel lastiger te bereiken.

Enorm vriendelijk personeel.

Heerlijk gehad in hotel Velotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het is rustig gelegen en toch ben je zo in het centrum van Brugge. Het Hotel ligt aan een klein parkje waar je op uitkijkt. Het Hotel heeft vriendelijk personeel die veel kunnen vertellen over Brugge en wat er allemaal te doen is.

wij waren erg tevreden met ons verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt waren er weinig soorten broodjes b.v.bruine broodjes.

het personeel was heel erg vriendelijk,je hoefde maar iets te vragen en er werdt meteen iets mee gedaan.

Al bij het binnenkomen viel de relaxte, vriendelijke sfeer...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Op de kamer lag een "beoordelingsfiche" en dat was ok zolang het over de algemene pro's en con's ging maar de beoordeling van het personeel is een delicate zaak en vragen zoals "was er een bepaald personeelslid die u bijzonder is bevallen ?" gaat mij wat te ver. Ik heb deze fiche dan ook terzijde gelegd

Al bij het binnenkomen viel de relaxte, vriendelijke sfeer van dit hotel op. Geen onnodig wachten bij de receptie, onmiddellijk werden we opgevangen door vakkundig geschoold personeel die ons met raad en daad te woord stonden. De hygiëne staat bij dit hotel hoog in het vaandel, zowel in de gangen als in de kamers. De kamer zelf had alles wat de moderne reiziger verlangt en qua comfort kan hier gewedijverd worden met een hotel uit de hogere prijsklasse. Het ontbijt was copieus te noemen, werkelijk alles wat men kan bedenken was voorzien. De koffie was zeer lekker maar was wel zelfbediening met een immense koffiezetmachine. Het personeel was wel ter plaatse om ons wegwijs te maken bij de bediening hiervan :-) . 's avonds hadden wij geboekt voor het Valentijnmenu en ook dat viel reuze mee, qua prijs (39.9 Eur en 54 Eur met aangepast drankenpakket) en qua kwaliteit ( royale porties en zeer goede garing). Het restaurant op zich is modern en trendy ingericht met afscheidingen in natuurlijk materiaal die naargelang de bestemming kon aangepast worden. De barruimte was uitnodigend , en ook de 2 haarden droegen bij tot de gemoedelijke ongedwongen sfeer. Samengevat : een hotel dat duidelijk in de lift zit, goede infrastructuur en gekwalificeerd personeel! Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug. o ja, de benaming "vélo-tel" doet zijn naam alle eer aan, overal fietsen en kaders met wielrenners, en ten overvloede is er ook nog een sauna en een fitness-ruimte maar dat is voor een volgend bezoek :-)

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

ruime kamer met slechte matrassen en slecht ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

-de mini matrasjes op de boxsprings heb ik nog nooit eerder tegengekomen. deze waren veel te klein voor de boxsprings en absoluut veel te dun.leek wel een baby matras (zie foto),en was eigenlijk enkel een topping die je normaal op een matras moet leggen maar deze matras ontbrak dus...Was echt geen zicht en al zeker geen comfort! -ijskast werkte niet,ook al was de schakelaar aan -ontbijt is veel te duur voor wat je krijgt. voor 15 euro verwacht ik wel A-produkten en topcharcuterie en dus geen industriele brol kaas en hesp. roerei was zeer slecht gebakken,eieren hard groen gekookt,chocomelk , yoghurt & fruitsap van goedkope slechte kwaliteit. hier verwacht je toch voor dat geld veel betere produkten. ook de broodjes waren van die goedkope afbaksels en zeer uitgbreid was het ook niet,gewoon basic... zwaar teleurgesteld voor die prijs waren we in het ontbijt -Afzuiging in de badkamer maakt veel lawaai heel de nacht door waardoor je slecht kan slapen en s'morgens word je wakker met een hels lawaai van douches..

Taxiservice naar hotel terug koffiemachine

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Praktisch als je met de wagen onderweg bent.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

* Een buslading keurige toeristen. Teveel van het goede, beetje druk. * De wegwerkzaamheden rond het hotel, wegwijzers omver geblazen, GPS wilde niet meedenken.

Nabijheid van bestemming. Waarschijnlijk het enige hotel in Brugge met gratis eigen parking ( eigen, overdekt en bewaakt)

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed hotel voor een mooie prijs
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie had beter gekund. Als je wat Belgische biertjes wilt gaan drinken in het centrum is 'n taxi de enige mogelijkheid om terug te komen naar het hotel. Gelukkig biedt het hotel wel een eigen taxi dienst aan (€10 voor een enkeltje heen of terug). Daarnaast kan je pas vanaf 15h00 inchecken in het hotel, dat is wat ons betreft te laat.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. De kamers zijn netjes ingericht en ogen schoon. De hygiene van de kamer als badkamer is goed. Het bed ligt heerlijk en de kamer is van alle gemakken voorzien. Het personeel is vriendelijk. Bij aankomst informeert het personeel je over de mogelijkheden om naar het centrum van Brugge te gaan, dat is uiterst behulpzaam!

Prijs/kwaliteit was het zeker zijn geld waard
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai van de kamers langs ons. Slechte geluidsisolatie. Het douchen van de buren maakte verschrikkelijk veel lawaai. Ook het bed lag niet zo goed.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Genieten !
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming was stuk maar hadden we niet echt nodig. Geen probleem dus.

Vriendelijkheid van het personeel, zowel aan het onthaal als in het restaurant. Gratis overdekte parking. Mogelijkheid om zowel een douche als een bad te nemen.

Voor een nacht prima.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig, verder van de stad dan verwacht

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, vouchers voor taxi aanwezig, mooie locatie erg rustig en de bedden zijn goed.

Prima alleen jammer ver van het Centrum. Taxi was wel goed geregeld
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

savonds konden we niet douchen want er waren problemen met de boiler. Dat was jammer maar de volgende ochtend was het weer opgelost

Heerlijk ontbijt. Koffie en thee op de kamer met koelkast was heel fijn.

Fijn en rustig verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie lijkt niet bereikbaar door werkzaamheden aan de weg, er staat niet goed aangegeven dat Velotel gewoon bereikbaar is

Aardige ontvangst, schone kamer en badkamer en zachte bedden

Het ontbijt was erg goed, biet inclusief de prijs helaas.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne in de badkamer. Er was vrij veel schimmel aanwezig o.a. in de voegen. Daarnaast zat er een vlek op het dekbedovertrek.

Het ontbijt was erg goed, biet inclusief de prijs helaas. Het hotel heeft ook een goede en betaalbare taxi service van en naar het centrum van Brugge.

Relaxed en super gemoedelijk verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is super vriendelijk , het hotel is fantastisch, heerlijk een uitgebreid ontbijt, verder was de taxi service uitstekend (halen en brengen naar de stad voor 20 euro).

Ideaal voor een fietsvakantie rond Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zij aan een renovatie toe, het hotel is ideaal voor een fietsvakantie in de omgeving van Brugge, iets te ver gelegen voor een citytrip naar Brugge, de regenwaterafvoeren in de schachten zijn slecht geïsoleerd >> geluidshinder bij regen.

Goede bedden, vriendelijk onthaal

Goed hotel rustig gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed hotel rustig gelegen. Met de bus in een kwartiertje in centrum Brugge. Heel vriendelijk personeel. Gratis parkeren en een leuke lounge. Prijzen waren wellicht wat duur, maar dat geldt eigenlijk voor heel Brugge. Blijft echter allemaal de moeite waar.

Hartelijke ontvangst door mr.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee aparte bedden ipv een groot bed.

Hartelijke ontvangst door mr. Geert van de receptie! Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Rustig gelegen, aangename setting!

Prima prijs/kwaliteit
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een klein minpuntje was dat het koffieapparaat nogal vies was, daarom geen gebruik van gemaakt.

Locatie heeft een goede verbinding met het open baar vervoer naar de stad, maar ligt fijn rustig. Ook het bed was erg comfortabel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel aan de...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kussens waren heel oncomfortabel om op te slapen Minibar was leeg

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel aan de receptie. Mooie, nette kamer

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima, maar bij een vervolgbezoek, kies ik een ander hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De fitnessruimte was erg klein: slechts 7 toestellen en het was ontzettend warm( temp. niet goed te reguleren). Ook heb ik aangegeven gebruik te willen maken van parkeren, gelukkig na 5 rondjes in de kleine garage te hebben gereden, ging iemand weg, en was er een plekje. Elders ( buiten de garage) parkeren is ook geen optie want het is een enorme bouwput om het hotel, of je moet bereid zijn 5-7 min te lopen alvorens je het hotel bereikt. Ook moet je een borg van 50 euro betalen, ook al heb je van te voren betaald, dit principe heb ik nog nooit meegemaakt, en vind ik extra dubieus in een 4 sterren hotel.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ideaal hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijk personeel van bij incheck tot het einde bedankt Geert en Luc onder andere. Mooie kamer, rustig gelegen. Goed uitgebreid ontbijt. Prima.

Super!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie (spannend om met ov te gaan vanaf het hotel naar centrum) wel goed met taxi te doen denk ik

De service! Geweldige nacht receptionist Met de auto is t prima aan te rijden naar t station vlakbij t centrum

Net goed voor een kort verblijf (een weekeindje)
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1. Warmwater uit het koffieapparaat geeft te lage temperatuur. Helaas geen waterkoker in de kamer aanwezig. 2. Bed: Naar onze mening ontbreekt er nog een matras. Op een boxspring element ligt er alleen maar een dunne topdek matrasje van ca 5 cm!

Vriendelijke en behulpzame personeel.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mij en mijn vrouw telt maar één ding namelijk als supporter van club brugge voor of na de match 1 of 2dagen gezellig ontspannen en dit zo goedkoop mogelijk en dit is ons al enkele malen gelukt in velo hotel.

Sauna en ligging:niet in centrum en toch bij centrm. Fietsmogelijkheden en super gratis parking.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

al regelmatig hier op hotel geweest maar nu veel aan kwaliteit verloren helaas
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de hygiëne, badkamer was niet proper, deur hangde vol vlekken, heel veel nachtlawaai en wij moesten heel vroeg op, licht in badkamer sprong continue aan en uit s nachts en helft van stopcontacten werkten niet waardoor onze gsms niet waren opgeladen

onthaal was zeker oke, heel vriendelijk ook het uitchecken , vriendelijke uitleg

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Het was best aardig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bedden waren veel te zacht, met rugpijn wakker geworden. Gelukkig was het maar voor 1 nacht. de kamer was erg klein.

Het was bovenal netjes en hygiënisch, we werden snel en correct aan de balie geholpen.

Ideaal verblijf voor fietsers!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijke medewerkers. Ontvangst in het hotel was heel vriendelijk en kregen onmiddellijk een aantal fietsroutes aangeboden. Ook het personeel in het restaurant was heel vriendelijk en behulpzaam. Groene en rustige omgeving. Kamers zijn net. Koffie en thee op de kamer. Afgesloten ruime fietsstalling.

Brugge is een echte aanrader en Velotel heel zeker ook .
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij reservatie kregen wij een bevestiging ( van booking.com ) dat ontbijt inbegrepen was. Dat bleek dus niet zo te zijn . 4 keer 15 euro bijbetaald . Dat viel een beetje tegen maar er is naar Booking.com gebeld en het reserveringsbewijs is opgestuurd . Afwachten dus.

Heerlijk ontbijt , propere kamers , lift heeft geen lange wachttijd , veel parkeerplaatsen, vriendelijk personeel. Taxi goedkoop , snel , heel gemakkelijk.

Prima hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het generatorachtige geluid/zoom in de kamer. De kosten met de bus naar het centrum: 3 euro pp enkele reis. Routebeschrijving van het hotel naar de bushalte is onduidelijk.

Aardig personeel, Frederique van de bar is erg aardig en professioneel. Ontvangst bij aankomst receptie heel vriendelijk en bij vragen ook heel vriendelijk. Goede parkeergelegenheid en ligging.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Verblijf ok maar factuurafhandeling schiet zwaar tekort.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er kon om blijkBaar moverende reden geen factuur op naam van mijn bedrijf worden geproduceerd. Sterker nog ik had geboekt met creditcard en dat geld was al afgeboekt. En dat tewijl ik dacht dat mijn credit card nummer alleen zou worden gebruikt voor d e boeking en dat de betaling in het hotel zou plaatsvinden. Waarschijnlijk heb ik op de verkeerde knopjes gedrukt vooral omdat ik een eerdere boeking wel gewoon in het hotel kon afrekenen. Erg verwarrend door booking dot com. En waarschijnlijk ook een van de laatste ler en dat ik op deze manier boek.

Een voor mij erg handige locatie ivm mijn werkzaamheden in Brugge

Zeer goed hotel voor fietsers
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging-dicht bij de stad-op fietsafstand van de kust en Zeeuws Vlaanderen. Goede kamers-uitstekend ontbijt. Supervriendelijk personeel. Mooi terras-in het groen. Voor herhaling vatbaar!

Aanrader en heel geschikt voor fietstochten.

Bedden te zacht matras.

Kamers goed, badkamer heel goed. Fietsenstalling heel goed, afgesloten fiets ruimte voor E-bikes met oplaadpunten Gratis parkeren, en ontbijt fantastisch

was een kort verblijf, maar heel ontspanndend
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen warm water uit de kraan van het bad, door een defect.

goed gelegen in rustige buurt en toch dicht bij het centrum. Prima taxi dienst voor mensen die niet ver kunnen stappen.

Prima prijs-kwaliteit verhouding!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie was ver van centrum, maar er was een zeer goede en snelle 'shuttledienst' met Taxi Snel voor slechts 10 euro per rit. Dus voor 10 euro was je binnen een kwartier in het centrum van Brugge en vice versa. Top geregeld!

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel kan zeer druk zijn met busladingen toeristen. In de ontbijtruimte waren bijna alle plaatsen gereserveerd, wat de indruk gaf dat je als reguliere klant op de tweede plaats komt. Bij hoge bezetting is de wifi extreem traag.

Zeer vriendelijk personeel. Lekkere koffie op de kamer. Nu ook overdekte parking in het naastliggende gebouw. Gezellige bar die tot 23u open is.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Leuk hotel met zeer goede bediening! Een aanrader
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je toekomt met de wegenwerken heb je het gevoel een verkeerde keuze te hebben gedaan. Als je het hotel binnengaat kom je in een aangename sfeer, zeer attente mensen met een uitstekende bediening. Het eten in het restaurant, uitstekend alsook het ontbijt. Zeer mooi buitenterras ( pas aangelegd ). Ideaal voor degene die met de fiets erop uit willen ( totaal vernieuwde , grote overdekte parking ). Kamer dik in orde. Laat je niet afschrikken door de wegenwerken, dit wordt zeker goedgemaakt.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

6 op 10
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bediening in het restaurant,wij hebben meer dan een uur gewacht op ons eten en zijn toen opgestapt dit was zeer spijtig want wij hebben heel de avond honger gehad, Er waren zeker 6 tafels na ons bediend die ook na ons besteld hadden,dit was een teleurstelling,anders was ons verblijf super geweest

Ontbijt was super de kamer ook

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Luxe kamer, goed ontbijt en een fitnessruimte met sauna
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligt wat ver van het centrum van Brugge. Met de auto/fiets/taxi om in het centrum te komen is noodzakelijk. Er is soms geen parkeerplek meer over.

Luxe kamer, goed ontbijt en een fitnessruimte met sauna

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Kamer 325 (kingsize.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kamer 325 (kingsize...) een onuitstaanbaar lawaai van een afzuigsysteem of ... de kamer had een dubbele deur en denk dat dit lawaai van daar kwam... die nacht vanaf 03u00 niet meer kunnen slapen !!!!

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Perfecte locatie voor een zakelijk bezoek aan Brugge.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel gedoe gehad om een factuur te bekomen als gevolg van een probleem tussen het hotel en booking.com. Is wel in orde gekomen na verschillende emails en telefoontjes.

Perfecte locatie voor een zakelijk bezoek aan Brugge. Comfortabele kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

goed hotel met vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was jammer dat het hotel ver uit het centrum lag, maar daarvoor hadden ze een goede oplossing. Een taxi service tegen een goede prijs. En in de omgeving van het hotel waren ze aan het bouwen, dat was wat minder

Het avondeten was heel goed, we hadden lopend buffet genomen, was meer dan voldoende keuz. Ook het ontbijt was geweldig. Heel vriendelijk personeel

Prima hotel op loopafstand centrum
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt a €15 hebben wij niet gedaan, omdat we het te duur vonden. Voor de rest prima hotel!

De kamers waren prima in orde en netjes schoon. De rest van het hotel werd momenteel verbouwd, maar daar heb je als bezoeker weinig last van. Lopen naar de stad is in 25 min goed te doenen daarbij kun je voor €10 de taxiservice van het hotel gebruiken (enkele reis). Het personeel helpt je graag op weg en je krijgt genoeg info over de stad. Al met al zouden wij zeker teruggaan.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed hotel voor nachtje weg
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er wordt zeer veel verbouwd rond het hotel, waardoor het een grote rotzooi is en de ingang is moeilijk te vinden. Met naaldhakken zul je zeker in de modder blijven steken voordat je de ingang bereikt hebt. Hotel is niet direct in het centrum.

Goed hotel voor een nachtje Brugge. Goed ontbijt, maar zeker niet zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Het ontbijt was super goed en het personeel erg aardig.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verbouwing. Steeds zand aan de schoenen. Compensatie is wel op z'n plaats. En geen gordijnen in het restaurant.

Het ontbijt was super goed en het personeel erg aardig. Kamer was prima. Ook erg fijn dat er koffie/thee op de kamer was.

we komen zeker nog eens terug!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onbijt was super en aangepast op nieuwjaarsdag, :-).. flexibel personeel, erg gelachen met Geert , achter de bar en receptie personeel spontaan en erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Goed maar duur
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De afstand tot het centrum De omgeving van het hotel was een bouwput in the middle of nowhere Duur hotel, voor dat geld ook niet eens een ontbijt

Mooie schone kamer met lekkere bedden

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Brugge is leuk -.velotel te duur voor datgene wat geboden wordt / werd.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De kamers waren gedateerd. Vooraf gereserveerd diner bleek toch niet helemaal doorgekomen te zijn. Bedienend personeel bleek niet geheel voor de taak berekend. " hebt u het hoofdgerecht al gehad?" Diner op Kerstavond was karig en teleurstellend. Slagroom uit spuitbus, drie dunne plakjes hert enz enz. Ontbijt bleek niet in begrepen en kon voor 15 EUR pp worden bijgeboekt. Voor 2 personen x nachten komt dat neer op 90 EUR!

Het personeel was vriendelijk. Bed was goed. Locatie ten opzichte van centrum was prima als je met de fiets bent.

Fijn weekeinde in Burgge, maar dan liever in een ander hotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De verwachting van de foto's van het hotel kwam niet overeen met de werkelijkheid.

Te duur voor wat je ervoor krijgt. King-size bed is wat smal voor een echte king-size...

• Beoordeeld op: 17 december 2016

ideale uitvalbasis om het Brugge en omstreken te bezoeken.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Momenteel grote bouwwerf. Om 07.00h s'morgens getimmer en lawaai op de werf dus iedereen wakker. Avondeten was veel te duur naargelang het aanbod: 1 kaaskroket + kipfilet archeduc + appelgebak (koud) aan 30€ pp is te veel niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt was dik in orde, voor elk wat wils. Locatie prima kan niet beter in deze regio. kom zeker terug als de bouwwerken afgelopen zijn.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Leuk betaalbaar hotel met lekkere keuken, rustig gelegen buiten het centrum van Brugge

ligging: ongeveer 2 km stappen naar centrum Brugge

aangenaam hotel, prijskwaliteit zeker goed, lekker ontbijt (15euro per persoon), lekker eten in het restaurant van het hotel, gratis sauna

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Aangenaam verblijf in mooie omgeving nabij prachtige stad Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geheel is wel wat verouderd maar naar we konden zien is er een nieuw complex in de maak.

De ontvangst van het personeel en in het bijzonder dat van receptionist "Geert", niets was hem te veel ! De ligging bijzonder goed voor fietsers, Ontbijt was uitgebreid en mooi klaar gezet, we kwamen niets te kort

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Uitstekend hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel. Goede bedden, schone kamer, uitstekende service, prima ontbijt. 's Avonds ook heerlijk gegeten in het hotel, echt een aanrader! Wij hadden fietsen gehuurd en zaten binnen no time in hartje Brugge. Helemaal top!

• Beoordeeld op: 15 november 2016

hotel ligt te ver van stadscentrum van Brugge
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel ligt te ver van stadscentrum van Brugge parking is onvoldoende groot bij een grote hotelbezetting verwarming in badkamer functioneerde niet melden bij personeel werd lachend weggewuifd

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. We mochten zelfs vroeger op de kamer en iets later de kamer verlaten. Mooie ligging van het hotel met gratis parkeergelegenheid. Goede bedden. Koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

prima taxi service, en erg vriendelijk personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer 225 heeft echt slecht douche, kwamen paar dunnen straaltjes uit. Kan echt niet!

prima taxi service, en erg vriendelijk personeel. ontbijt ook erg goed

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Super leuk!

Niks. Was erg leuk.

Vriendelijk personeel. Gunstige ligging buiten het centrum. Een fiets huren is echt een aanrader. Je staat binnen tien minuten in het centrum.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Redelijk, volgende keer een hotel in het pittoreske centrum van Brugge zelf!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De ligging van het hotel is op een soort industrie terrein. Er is echter wel een mogelijkheid om met een taxi service van en naar het centrum van Brugge te gaan voor 10 euro per rit. 's Avonds daar lopen is een afrader.

Zeer klantvriendelijke receptionisten.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Ontbijt was goed, ruime keuze.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne liet te wensen over. De lakens waren schoon, maar de stoelen in de kamer waren vuil en de koffiemachine was gebruikt en niet degelijk schoongemaakt. In de badkamer schimmel op de voegen. Geen Belgische zenders te krijgen op tv.

Ontbijt was goed, ruime keuze. Bedden oké.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima 4sterren hotel, in het groen, op korte afstand van het centrum van Brugge.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet in de kamerprijs inbegrepen. Het hotel ligt op 4,5 km van het centrum, wel 2 keer snel een plaats gevonden in een parkeergarage, aan zeer gunstig tarieven .

De kamer was comfortabel, netjes, met koffiepadmachine, koelkast, ijsemmer, Badkamerproducten. Gratis parkeren aan het hotel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Velotel Brugge