Beoordelingen over Radisson BLU Astrid Hotel, Antwerp 4-sterren

Koningin Astrid Plein 7, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#19 van de 65 hotels in Antwerpen

Topbezoek in eigen land
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Misschien de lawaaierige buren (zingen onder douche enzo) maar kan het hotel niets aan doen.

Uitgebreid ontbijtbuffet Vriendelijk personeel Zalige bedden!.

Kamer was heel aangenaam!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Haardroger stuk Verschillende lichtpunten in de kamer waren stuk

Kamer was heel aangenaam! Mooi uitzicht, nespresso op de kamer, groot bad, aangename zithoek

Geweldige kamer heerlijk schoon en top service .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant was erg saai en een slechte kaart!! Er werd ook geen rekening gehouden met vegan

Geweldige kamer heerlijk schoon en top service ... uitzicht grandioos

te doen voor een weekend, maar kies volgende keer een andere en goedkopere bestemming.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Ontbijt, te kleine ruimte waar je je eten moet pakken. Stond vol met wachtende mensen. Bad zat vol met kleine beschadigingen en de waterdruk van de douche was minimaal. Geen aparte douche terwijl fotos dat wel doen lijken. Parkeren niet inbegrepen in de prijs. Vond het veel geld voor wat ik kreeg.

De ligging. Het bed en de kussens waren prima.

Had beter verwacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas viel de kamer tegen. Als je alleen bent denken hotels altijd dat ze je wel in een kleinere of achteraf kamer kunnen stoppen. Echt jammer want je betaald net zoveel als dat je met 2 pers. bent dus vind ik dat je ook die faciliteiten mag hebben. Dus gewoon een goede kamer met dubbele handdoeken en niet alles enkel. Vaak douche je 2 x als je voor zaken weg bent en dan heb je een natte handdoek. Zou fijn zijn als dat er gewoon dubbel was. Daarnaast was er geen minibar op de kamer. Dat valt ook tegen en de prijs van het ontbijt staat niet in verhouding. Direct naast het hotel is een Starbucks en Panos. Je kunt beter daarheen gaan. Het personeel was niet vriendelijk en wist niets te vertellen over locaties of OV. Dat is slecht voor een hotel naast een treinstation. Ze hebben geen plattegrond met de ov lijnen en weten ook niet welke naar oude deel gaan. Die vraag zal toch niet voor eerst komen lijkt me. Kleine moeite om uitdraai te hebben of kunnen verwijzen naar een site. De bar ziet er gezellig uit, maar was de enige in de bar en personeel had overduidelijk geen zin in 1 gast. Al met al niet wat ik gewend ben van Radisson.

Locatie was top zo dicht bij CS en centrum en alle restaurantjes.

Aangenaam.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Ontbijt op de kamer. Deze kwam 1u30min te laat. Vooraf geen bericht gekregen van het personeel en bij navraag van mijn kant werd mij verteld dat het druk was. Dit is natuurlijk geen excuus om om 11:30 het ontbijt te serveren. Tevens waren door de vertraging de broodjes al koud en niet meer heel vers.

Ligging is fantastisch, midden in de stad. Kamer ruim en schoon. Na het melden bij de receptie over het ontbijt dat veel te laat op de kamer gebracht werd is deze ons niet aangerekend.

Overnachting na optreden Sportpaleis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super ontbijt, rustige kamer met alles er op en er aan, badkamer niet groot maar alles was er. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op onze kamer stond een derde bed, beetje in de weg, op onze vraag werd dit onmiddellijk verwijderd,dat noem ik service.

Een aanrader , zeer centraal gelegen , goed ontbijt , SUPER 👍
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was niet onze eerste keer dat we er logeerden , zoals altijd zeer goed , SUPER. Volgend jaar gaan we er twee keer terug om te overnachten. Ontbijt de MAX plus uitzicht 👍

We komen al jaren naar Radisson Blu het blijft een leuk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij de appartement liep de afvoer niet van de douche en was de tv kanalen niet te bedienen. Na melding kregen we een andere kamer

Ontbijt zeer uitgebreid en perfecte ligging vlakbij het station. We kregen een upgrade naar een appartement die was ruim en gezellig ingericht

Uitstekend!

Ontbijt.

Kamers waren ruim, douche was groot, bed was heerlijk. Ligging is perfect, dierentuin, centraal station, winkels restaurants, cafés alles is op loop afstand. Vriendelijk personeel.

Relax
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ideale locatie bij het Centraal station. Comfortabele kamer met uitzicht over het Astridplein. Ontbijt zeer lekker en ook de aanwezigheid van een zwembad is een plus.

prima hotel voor een weekend Antwerpen, zeker als je met de trein reist!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

prima kamer, jammer dat we aan de achterkant zaten waardoor we op andere gebouwen keken.

De ligging; precies tegenover het prachtige station van Antwerpen.

Mooi hotel, super ligging maar daar betaal je dan voornamelijk voor!
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Ontbijt viel enigszins tegen, zeker in vergelijk met de van der Valk hotels in Nederland waar we regelmatig verblijven.

De ligging van het hotel was super.

Prettig hotel met een perfecte locatie, mooie kamers en vriendelijk personeel.

Geen turndown service.

We kregen een gratis upgrade naar een business kamer omdat we lid werden van de Radisson club. Dit was gratis en ging per direct van werking. ook kregen we hiermee korting in de bar. Erg vriendelijk personeel en een heel mooi en stijlvol hotel. Heerlijke bedden en badkamers, met zowel douche als ligbad. Mooie ligging aan het station, op loopafstand van het centrum.

Superleuk hotel hartje Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hele lage prijs gekregen bij booking en toch een upgrade naar een business kamer. Kamers ruim en hele comfortabele bedden. Ontbijt zeer uitgebreid maar wel enorm druk

Middelmatig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren werken beneden aan het onthaal die de receptie kleiner maakte voor de hoeveelheid mensen die er zaten om uit of in te checken. Ik was dit hotel aangeraden door het sportpaleis omdat het een goeie verbinding had ernaartoe ...Toen ik zei en kon bewijzen dat ik naar een optreden ging en vroeg als ze iets speciaals kon doen aan de prijs ,was daar geen sprake van... De lijn was dan nog die dag aan het staken dus we zijn er op het nippertje geraakt...

Het ontbijt was heel uitgebreid !

Goed ontbijt, zeer uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de luidruchtige geburen maar daar kan het hotel niet veel aan doen. De ventilatie in de badkamer maakt me toch nog iets te veel lawaai. zeker als je geen vaste slaper bent.

Goed ontbijt, zeer uitgebreid.

Een uitstekend hotel voor een trip naar Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn netjes en schoon, maar je ziet de leeftijd van het pand aan de "gebruikskrasjes" in de inrichting.

Het hotel ligt op ideale locatie van het centrale station in Antwerpen. De kamers zijn netjes en ruim genoeg. Het ontbijt heeft een veelheid aan mooie producten. Het personeel is netjes en kundig.

Heel mooie ruime kamer met de nodige faciliteiten,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de deur van de kamer viel te hard in het slot (lawaaihinder) te warm op de kamer om te slapen

Heel mooie ruime kamer met de nodige faciliteiten, uitstekend ontbijt en heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamer upgrade gekregen naar business.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer upgrade gekregen naar business. Top uitzicht op het reuzenrad. Vriendelijk personeel. Lobby zijn we wel aan het verbouwen. Oogt wat rommelig. Verder prima locatie. Voor mij persoonlijk een vast adres voor een prima verblijf

locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontvangst onpersoonlijk, lobby, afwerking van het gebouw, amper ramen in het appartement, heel warm. Ik had 2 bedden gevraagd, zelfs bij inchecken maar was er niet

locatie

We hadden een upgrade van de kamer gekregen, was top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche was stuk en gaf alleen erg warm water maar dat was snel opgelost omdat de kamer ook een bad had.

We hadden een upgrade van de kamer gekregen, was top!

De kamer was netjes en modern.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een erg lelijk uitzicht aan de achterkant van het hotel, alleen uitzicht op lelijke muren en een grote installatie van de airco van het hotel die ontzettend veel lawaai maakte. Daardoor kon het raam zelfs niet open staan. Een deel van het gordijn hing los in de kamer.

De kamer was netjes en modern. Het ontbijtbuffet is heel erg goed, echt geweldig.

Hotel Mwa, locatie & ontbijt goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was Bern gerenoveerd maar slecht gedaan. Matras was erg gedeukt en zacht en schoof steeds van het onderstel af. Voor de rest erg gehorig. Ontbijt was lekker en geod verzorgt. De locatie is ook prima. Het hotel werd gerenoveerd. In verhouding kloppen de prijzen niet helemaal

De locatie midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wasbak was verstopt. De koelkast cq minibar was afwezig terwijl het beloofd was.

De locatie midden in het centrum. Het zeer vriendelijke en hulpvaardige personeel bij de receptie en de fijne Wellness-faciliteiten/sauna/ het zwembad. Fijne fitnessruimte. De comfortabele , mooie kamer. Een heel fijn bed. Het mooie uitzicht vanuit de kamer op het plein.

Prima kamer met lekker bed , de voorzieningen zijn goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De kamer was heel gehorige kon alles horen bij, van de buren de gesprekken, het douche , wc doortrekken kortom te veel

Prima kamer met lekker bed , de voorzieningen zijn goed. Alleen de kamers zijn heel gehorige ik kon elk gesprek volgen met mijn buren

Comfortabel & groot bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er werd om half 10 ‘s ochtends aangeklopt door de schoonmaakster terwijl wij nog lagen te slapen. Vervolgens hoor ik haar kaartje de deur openmaken. Gelukkig had ik het schuifslotje erop gedaan. Vind dit wel beetje ongepast als je pas om 12:00 moet uitchecken.

Comfortabel & groot bed.

Prima hotel nabij het centrum en centraal station.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gootsteen was verstopt en de prullenbak in de badkamer was niet geleegd.

Prima hotel nabij het centrum en centraal station. Uitstekend ontbijt en ruime kamers. Voldeed aan de verwachtingen

Prachtige, super ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige, super ruime kamer. Mooi concept dat je de meubels naar wens kan verschuiven. De kamer was super schoon. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. ‘s Nachts zouden er werkzaamheden zijn, waarvoor het water afgesloten moest worden. Er lag netjes een briefje op het bed met daarbij een fles water. Hele goede service! De locatie kan eigenlijk niet beter. Je zit overal dichtbij, maar er ook ver genoeg vanaf dat je geen geluidsoverlast hebt. In een woord: perfectie!

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Uitstekende accomodatie met een paar minpuntjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Storend lawaai ventilator badkamer. Jacuzzi buiten gebruik wegens technische storingen.

Heerlijke bedden, uitstekend comfort!! Heerlijk uitgebreid ontbijt in rustig kader met schitterend uitzicht. Zalig zwembad.

Goed hotel voor in de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel was niet vlot bij ontvangst, er belde iemand en toen moestten we 5 minuten wachten terwijl we aam de beurt was. Lobby rommelig en klein door de verbouwing maar niet super storend. Als laatste was het niet duidelijk dat je met dezelfde creditcard nogmaals 50€ moest reserveren voor eventuele toekomst ige kosten! We zagen dat andere gasten hierdoor niet konden inchecken..

De kamers waren goed en comfortabel! Dichtbij het station en de ondergrondse tram. Zeker aan te raden.

Redelijk tot goed
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De verbouwing van het hotel was niet bekend van te voren. Dit viel tegen. De buurt waar het hotel zit is niet zo best.

De kamer was heel fijn en een mooi uitzicht over het station en de stad.

Absoluut geen prijs / kwaliteit waardig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De verbouwing binnen en buiten. Dit wordt bij boeking niet aangegeven. Zeer rommelig voor deze prijs. Ook de grote groep van een bedrijf die het hele hotel voor zich claimden en niet opzij wilden voor andere gasten. Het was absoluut de hoge prijs niet waard.

Ligging bij het station.

Ontbijt was ok, we waren zelf pas om 10u25 aan ontbijt...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was ok, we waren zelf pas om 10u25 aan ontbijt gekomen. Spijtig dat het al volledig werd afgeruimd. Als het open is tot 10u30 moet er tot 10u30 kunnen aankomen voor ontbijt

Geen goed hotel voor Familie- stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- zwembad is veel kleiner dan op foto's gesuggereerd; - Hotel was aan het verbouwen waardoor faciliteiten matig waren; - onhandig ver lopen vanaf liften - Onduidelijke parkeergarage (wel voldoende plek) - Erg duur ontbijtbuffet (€ 23- pp)

kamer was comfortabel en goed ingericht kamers met tussendeur, handig voor familie

goed onthaal en zalig bed om in te slapen, kamers proper en net.

minibar ontbrak

het ontbijt was leuk, vooral het zicht op het centraal station. hebben er slechts een nacht doorgebracht en dan echt de nacht zodat het moeilijk te beoordelen is. Maar de volgende keer nemen we zeker opnieuw dit hotel.

zoals ieder bezoek, super
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ik heb geen enkele negatieve opmerking

de zakenlunch was super, top gepresenteerd door chef Jordi, overheerlijk, dikke pluim, zeker ook een dikke pluim voor de ober Bart, zeer vriendelijk, zeer gedienstig

Naar verwachting

Airco op 8e verdieping (luid en niet goed-functionerend) en geluidsoverlast door mechanische bewegingen (andere airco's?) in het hotel

Fitness zaal is mooi ruim

Heerlijke kamer en prachtig uitzicht op het station.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verbouwing was niet aangekondigd bij onze boeking en stond voor ons gevoel niet in verhouding met de prijs, die had nog een tik omlaag gemogen.

Heerlijke kamer en prachtig uitzicht op het station. Ook heerlijke zeepjes e.d.

Niet slecht, maar er is beter en aan een betere prijs.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad te koud. Te weinig ligstoelen. Sauna te koud. Voor de prijs (die al gereduceerd was) had ik in vergelijking met andere hotels toch iets meer verwacht.

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was zeker ok. Ruime kamer, maar nu niet om te zeggen dat het een megakamer was. Op de foto's ziet het er mooier uit. Zeer goede locatie.

Een fijn ontspannen verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het Turks bad deed het niet en het bubbelbad bij het zwembad was lauw / koud (dezelfde temperatuur als het zwembad. Dat was jammer.

Fijne kamer, lekker bed, mooi uitzicht op het Centraal Station en het plein. Ontbijt uitgebreid en lekker.

Toplocatie en een goede kamer met een aantal aandachtspunten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren twee minpunten: ook wij hadden kamer 404 en omdat die met kamer 403 is verbonden met een tussendeur met daaronder een grote kier konden wij de gesprekken van onze buren letterlijk verstaan. Als je elkaar niet kent, is dat absoluut niet prettig! Onze tip is om 404 en 403 alleen beide te gebruiken als de gasten elkaar kennen. Tweede minpunt was de zeer inefficiënte gang van zaken bij het uitchecken: dat proces is echt voor verbetering vatbaar. Jammer, want voor de rest was het prima: zoals gezegd: het bed, de handdoeken, de locatie zo midden in de stad bij het station.

Het hotel ligt op een prima locatie, tegenover het station en dicht bij het centrum. Het bed was heerlijk, evenals de grote, zachte handdoeken.

Prijs/kwaliteit niet helemaal ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiene is niet in orde. In bed lagen haren en stof. In het bad zaten zeep resten van de vorige gast. De minibar is niet koud en de airco kun je geen airco noemen. Hij blaast alleen lucht. Het raam openzetten dan maar? Vergeet het maar want het raam gaat niet verder open dan een kier. In de fitness is het bijna niet uit te houden zo warm, geen ventilatie of afzuiging daar. De sauna en stoombad moet je handmatig telkens aanzetten met als gevolg dat als je de eerste bent je een koude sauna hebt. Sorry maar voor 130 euro per nacht mag je toch iets anders verwachten.

Vriendelijk personeel/ communicatie met hotelpersoneel was makkelijk via de app. Ze zitten op een zeer gunstige locatie. Hele centrale ligging. Het ontbijt is echt top. Dit is zeer uitgebreid, ruime keuze! Het bed lag heerlijk. Ik kon later uitchecken en mijn bagage achterlaten om nog even de stad in te gaan. Fijne service!

Verder wel OK.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Had met mijn vrouw en twee kinderen 2 kamers naast elkaar gewild, maar kregen een kamer op de 4e en op de 5e verdieping. De verbouwing en de catering (margarita pizza was niet zo goed) Ontbijt -kopje koffie / thee met croissant- voor 16 euro, kan beter en voordeliger naast het Hotel, dus niet genomen.

de kamer was zeer ruim en mooi
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

extra kosten voor alles, parking + 19 euro tax niet in de prijs dus bijbetalen bij uitchecken roomservice charge terwijl dat normaal in de prijs van het eten zit, zeker als de charge 7 euro is

de kamer was zeer ruim en mooi er was een nespresso machine met een paar keuzes gratis in de kamer wat een zeer mooie touch was

- Centrale ligging
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Wellness is aanwezig (niet heel groot)

- Centrale ligging - Mooie en ruime kamers - Mooi uitzicht op het plein en centraal station - ruime fitness

ruim voldoende, verbeter punten absoluut
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

Ontbijt was prima niet extreem uitgebreid, kamers waren redelijk schoon ( ook niet meer dan dat) gedateerd is niet het juiste woord, doch denk ik dat het niet geheel onverstandig is om de kamers is grondig te upgrade.

Vriendelijke personeel. ligging van het hotel

Het was prima geweest voor een 3* hotel, maar van het Radisson verwachtten wij toch meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er werd verbouwd in het hotel (was ons niet verteld), het zwembad is een tijdje gesloten geweest, de stoomcabine werkte niet, ons bad en douche lekte enorm waardoor de vloer steeds blank stond, de douche werkte niet goed (werd steeds heel heet en dan weer koud) en er was geen minibar aanwezig op de kamer.

De bedden waren goed en het personeel was vriendelijk

Groot hotel met veel faciliteiten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was te zacht, daarnaast is douchen in het bad niet erg fijn.

De faciliteiten van het hotel zijn uitstekend. Ook is het erg handig parkeren in de parkeergarage onder het hotel.

Prima kamers & locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In- en uitchecken is wel een dingetje: lange rijen. De hal wordt momenteel verbouwd.

De kamer zag er goed uit, heerlijk bed. Upgrade naar een business kamer.

- ontbijt was goed
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

het was voor het eerst warm in Belgie/2018. bloedheet op onze kamer. Airco (koeling) kon niet aan ivm. winterslaap dit moest nog aangezet worden en dat zou nog een paar dagen duren. Uiteindelijk gedeeltelijk opgelost via (elektrische) klein airco systeem op onze kamer.

- ontbijt was goed - service (baggage werd naar bovengebracht) - het was behoorlijk warm in onze kamer (airco stond nog in winterslaap) - we kregen een extra aircosysteem op onze kamer - locatie (midden in antwerpen)

De mogelijkheid om onze fietsen die we gehuurd hadden bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het plein waaraan het hotel ligt is in de middag heel druk. Ontbijt zalig maar relatief duut

De mogelijkheid om onze fietsen die we gehuurd hadden bij het station gratis te stallen in de parkeergarage. Jacuzi en zwembad waren heerlijk.

Op bovenstaande op- en aanmerkingen na was het verblijf prima. De kinderen vonden het erg leuk.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik was met mijn kinderen van 10 en 14 in Radisson Blu Astrid Hotel. Er waren een paar dingen die mij tegenvielen. 1) de prijs voor de kamer is behoorlijk hoog in verhouding tot de grootte van de kamer 2) ik kwam er bij het verblijf achter dat kinderen onder de 12 jaar tegen gereduceerd tarief kunnen verblijven in het hotel. Dit is niet bij het uitchecken alsnog gecorrigeerd in de rekening terwijl ik het wel heb aangegeven. Ik heb dus voor 3 volwassenen betaald terwijl ik bij het boeken via Booking.com wel de leeftijden van de kinderen moest aangeven. Dat vind ik wel echt heel erg jammer en spijtig. 3) door de verbouwing van het hotel (dit is bij boeking niet gecommuniceerd) was de entree vrij rommelig

Het uitzicht vanuit de kamer en de locatie van het hotel waren heel goed. Het ontbijt was ook erg goed en volledig.

Ontbijttafel uitstekend
    • Appartement

Schoonmaker had na het schoonmaken de deur open laten staan, na uren in centrum te hebben gelopen kwamen we hier achter. Iedereen had zo onze kamer kunnen binnenlopen, gelukkig niets gestolen, maar sit is heel slecht

Ontbijttafel uitstekend

aangenaam, maar toch enkele teleurstellingen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen minibar (werd voordien niet vermeld) prijslijst met 'nacht' eten en bediening, maar enkel maar pizza te verkrijgen... wifi niet gelukt Slechte aanduiding garage en toegang. In de garage zeer slechte aanduiding!!!

De kamers zijn ok, receptiepersoneel vriendelijk.

Prima locatie voor een weekendje Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De klimaatinstallatie was niet te bedienen in de kamer (stuk). Je kon niet kiezen tussen heating of cooling. Ook geen verwarming / afzuiging in de badkamer. Je staat s ochtends op een ijskoude vloer. In no time was alles beslagen. Beetje meer comfort op dit vlak voor deze prijs zo wel moeten. Kamers zijn vrij gehorig.

Een hotel op een prima locatie. Vanuit het station ben je er zo. Bij aankomst schrokken we wel van het lawaai van de verbouwing naast het hotel. Waren blij dat we weer buiten waren. Misschien was het wel netjes geweest om dat ergens te vermelden? Ontbijt was prima, uitgebreid en met een mooi uitzicht op het station.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is een grote verbouwing gaande. Hierdoor geen aantrekkelijke lobby en daarnaast geluidsoverlast door boren op doordeweekse dag (overdag).

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige moderne kamer.

Hadden er het heerlijk naar o ze zin.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nespresso op de kamer was leuk. Goede bedden, kamer was kraaknet en het zeer uitgebreid ontbijt met zicht op het Centraal Station blijft een enorme troef voor deze Radisson. Uiterst vriendelijk en professioneel receptie personeel.

lekker ontbijt, ruime kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

betaald voor zicht op de stad. Uitzicht op verloederde daken. Sproeier van de douche is echt een lachtertje voor een 4 sterren hotel.

lekker ontbijt, ruime kamers

Mooi hotel tegenover het mooie centraal station.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant werd verbouwd, maar op een andere plek was een restaurant. Een vermoedelijk stagiaire werd te veel aan zijn lot overgelaten geen succes. In de ochtend om 7.00 u gewekt door boorwerkzaamheden, niet prettig voor de ontspanning.

Het ontbijt was prima..uitgebreid en netjes . De kamer was ruim met apart zitje. Prima zwembad wat klein , maar prima voor een paar baantjes

Heerlijk ontspannen weekendje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het fitnesscentrum er was geen airco en het was veels te benauwd. Na een kwartier was ik al gestopt omdat ik helemaal duizelig werd. En de Jacuzzi was vrijdag 20 april veels te heet en zaterdag de 21ste juist weer te koud.

Wat mij het meest beviel was het hotelkamer zelf en het spa waar je heerlijk kon ontspannen.

nog steeds erg warm op de kamer, geen airco alleen lucht...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen airco in de zomer en op hele warme dagen, was dit week-end 27 graden in Antwerpen.

nog steeds erg warm op de kamer, geen airco alleen lucht uitblaas.

Even ertussen uit, ontspannen op een aangename locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

De badkamer had iets grondiger gekuist mogen zijn. Is mss muggenziften, maar op de tegels rond het toilet waren toch nog enkele vuile plekjes, dus hier was niet gekuist. Voor de rest was de kamer wel heel proper!

zeer goede ligging, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel!

Matig en prijs niet in verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer erg gehorig, fitness ruimte zonder airco, te warm om te sporten. Verbouwing en rommelige entree was tijdens boeking niet vermeld.

Lokatie hotel prima, ontbijt erg goed.

We komen zeker terug, goede kamers en centrale ligging. Vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was nog niet klaar. We kregen een "upgrade", volgens ons naar een kleinere kamer! We hebben daar niet van gezegd. Was prima zo. Receptie werd verbouwd, dat was te merken! Het aanrijden is verschrikkelijk, omdat er zo wordt verbouwd/gebouwd in Antwerpen.

Het balie personeel. De flexibiliteit om iets langer te mogen parkeren. We mochten de fietskaart wat langer houden. Klasse!

prijs-kwaliteit klopt dit verblijf niet.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

airco down, badkamerkraan kapot, ontbijt 23€pp!! waarvan de helft "op"was en niet werd bijgevuld, zwembad gesloten zonder verklaring waarom. Roomservice traag, 2x kiezen omdat keuze er niet meer was

Locatie is top!

Het zou een bijna perfect verblijf geweest zijn wanneer ik geen 140 trappen moest doen .
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het boeken hadden we vermeld dat ik niet in een lift durf en hadden dan gevraagd om een kamer op een zo laag mogelijke verdieping. Wanneer we aankwamen hadden ze een kamer op de 8ste verdieping. Na enige uitleg kregen we een kamer op de 6de de verdieping. Dat was blijkbaar de enige kamer dat ze ons nog konden bieden. Hoewel we het toch bij het boeken hebben vermeld. Elke avond moesten mijn dochter van 10 en ik nog 140 treden beklimmen in een stoffige trappenhal door de werken waarmee ze momenteel bezig zijn en dit na een hele lange dag oefenen in de Elisabethzaal. Spijtig!

Het ontbijt was in buffetvorm en er was meer als voldoende keuze.

Kamer was heel ruim en gezellig.
    • Business Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was warm op de kamer omdat de airco nog niet werkte. Het inchecken kon pas een uur later omdat de kamer nog niet klaar was, waardoor we veel tijd verloren. Jammer dat er bij de boeking niet werd vermeld dat er werken in het hotel waren.

Kamer was heel ruim en gezellig. Ontbijt was ok maar minder goed dan een half jaar geleden.

De kamer is perfect maar ik vind prijs/kwaliteit...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is perfect maar ik vind prijs/kwaliteit tegenover het ontbijt niet in verhouding. Prijs kamer 134,00 euro en dan moet ik nog smorgens nog eens 50,00 euro bijbetalen voor het ontbijt / tax. Dat vindt ik echt teveel. Mvg. Trees Fens.

Niet oor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hoewel ze volop aan het verbouwen waren , was de prijs net hetzelfde voor een werf ... reserveerde een king size bed en kregen twee bedden tegen elkaar .onbijt was absoluut geen 26€ waard . Geen koelkast op de kamer ...

Centrale ligging, goede kamers en goed van eten
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

We konden bij aankomst geen faciliteiten in de wellness boeken. Dit moest van te voren maar dit is ons niet gemeld tijdens boeken

Centrale ligging, goede kamers en goed van eten

Fijne kamer, maar slecht geslapen door warmte in kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

's Nachts erg warm op de kamer. Ook was het erg gehorig. We hadden blijkbaar een familiekamer, en via de tussendeur (die gelukkig op slot zat) hoorden we bijna letterlijk onze buurman aan de telefoon praten.

Ruime kamer.

Een aanrader voor mensen die de stad willen bezoeken danzij de centrale ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar ban het hotel, heel sober en leeg weinig tot geen sfeer

De ligging van het hotel was perfect... het uitzicht van onze kamer waar je het centraal station zag liggen...

Prima kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad, sauna en sportruimte erg eenvoudig. Meer aankleding en bijvoorbeeld ook haakjes om je handdoek op te hangen had een betere beleving gegeven.

Prima kamer

het parkeer probleem en de rioollucht heeft de verwachtingen erg naar beneden gehaald
    • Superior Tweepersoonskamer met stadszicht

betaalde parkeerplaats of helemaal geen parkeerplaats en gevaarlijke buurt zeker in de avond en heel het hotel ruikt naar de riolering

Het ontbijt was goed