Beoordelingen over Hotel Le Nid d'Izel Gaume-Ardenne 3-sterren

Avenue Germain Gilson 97, 6810 Florenville, België

#2 van de 3 hotels in Florenville

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een prima verblijf in het zuiden van België.

Verluchting op de badkamer werkte niet. De tuin en het tuinmeubilair zijn verwaarloosd. We moesten ons verblijf al betalen bij aankomst. Vreemd … De uitbaatster mist levenslust, ze lijkt me niet gelukkig.

Locatie is wat afgelegen maar dat deerde ons niet. Je slaapt er heerlijk rustig. Goede verduistering en horren in de slaapkamer. Stadje (Florenville) op 5 km afstand met enkele goede restaurants. Een heel lekker en overvloedig ontbijt. Je kan er vele mooie wandelingen maken.

Aangenaam hotel voor een kort verblijf en centraal gelegen voor uitstappen zoals Abdij van Orval

Badkamer moet eens opgefrist worden ( verf)

Alles was ok en in verhouding met de prijs. Ontbijt ok . Afsluitbare parking geeft gevoel dat je je voertuig veilig kan achterlaten

prima, dit adres onthouden we voor een volgende keer

bad / douche combi vinden wij niet handig. Het was ook erg glad - antislib matje gewenst !

mooie schone kamers, gladde vloeren - fijn bij allergie

fantastisch
    • Deluxe Kamer

geen idee. alles voldeed aan. onze verwachtingen

ontbijt was super en het bed was heerlijk. Valentine en Francesco zijn geboren voor het vak. Om dit meestal maar met 2 te runnen, chapeau!

Prijs/kwaliteit was goed, mooie kamer en prima badkamer.

Het was heel warm en er is geen airco op de kamer en de frigo werkte niet zo goed. Jammer er staat een zwembad, maar is niet meer in gebruik. Met een opfrissing van het gebouw zou de locatie er wat beter uitzien.

Prijs/kwaliteit was goed, mooie kamer en prima badkamer.

Basic hotel, ontbijt mager, handdoeken werden niet ververst, geen informatie op de kamer

Onthaal viel tegen Afgemeten ontbijt: 1broodje en 1 croissant, voor de rest uitgedroogde boterhammen Douche zet badkamer onder water

Locatie en de grote Van de kamer. Kamer en badkamer netjes

Ontbijt was in orde.
    • Familiesuite

Buiten wandelen, fietsen en kajakken is er niet veel te doen in de omgeving.

Ontbijt was in orde. Kamer was ok. buiten wandelen, fietsen en kajakken is er niet veel te doen in de omgeving.

teleurstellend
    • Deluxe Kamer

de foto's moeten dringend bijgewerkt worden op de site. Zwembad was leeg en overgroeid met onkruid heel smerig. de tuin vol onkruid,geen restaurant, enkel ontbijt. voor 94 euro verwacht ik net iets meer. Het was 30 graden en we hadden gedacht eens te kunnen zwemmen. en dan kom je aan een leeg vies zwembad terecht. Ik vind dit echt niet kunnen. zo misleidende foto's. dit is echt bedrog.

de kamer was mooi en netjes.

Prijs/kwaliteit liggen zeer goed.

Het was warm op de kamer maar gezien de langdurige hitte is dit natuurlijk niet vreemd.

Nette kamer en badkamer, eenvoudig maar goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige ligging. Goed bed en goede matras.

goede prijs/kwaliteit

Eerste contact was niet hartelijk; de buitenkant van het hotel is aan de koele kant: geen planten of bloemen; mr. aan de receptie was ook niet hartelijk;

de accommodatie op zich is in orde, ontbijt ook.

ligt niet ver van de semois en abdij orval
    • Deluxe Kamer

het is nu enkel nog een verblijf om te slapen en te ontbijten ( mits meerprijs van 10€ pp ) maar vroeger kon je ook daar blijven eten. nu moet je naar Florenville om een restaurant te vinden.

ligt niet ver van de semois en abdij orval

een zeer goede overnachting met een goede prijs-kwaliteitverhoudimg.

Helaas was het restaurant gesloten. En ook het zwembad kon niet worden gebruikt.

Een zeer ruime, fris ogende kamer met douchegelegenheid. De ontvangst was zeer hartelijk en servicegericht. Ondanks dat het restaurant gesloten was bleek men toch bereid om een maaltijd klaar te maken om te voorkomen dat wij weer op de fiets moesten klimmen. Het ontbijtbuffet was geweldig. De bijbehorende mooie tuin was toegankelijk voor de hotelgasten.

reuze

Er was niets op aan te merken, het ontbijt was lekker, de kamer was proper en alles wat men nodig had was aanwezig, propere en moderne badkamer. Personeel was heel vriendelijk.

Fantastisch hotel met vriendelijke bediening

Het hotel staat niet helemaal correct aangegeven in google maps.

Mooi hotel, vriendelijke, behulpzame bediening. Mooie ruime kamer met goed bed en dit alles voor een redelijke prijs. Ontbijt was top.

De familiekamer was erg ruim en beschikte over prima bedden...
    • Familiesuite

In het hotel waren ze niet echt op de hoogte van bezienswaardigheden in de omgeving. We werden eigenlijk meteen naar het VVV-kantoor in Florenville gestuurd. Ook daar werden we niet echt goed geholpen, dus het zou helpen als het hotel betere informatie kan verschaffen. Daarnaast een kleine tip: prullenbak in de kamer en een koelkastje dat beter werkt.

De familiekamer was erg ruim en beschikte over prima bedden en een zithoekje. De kamer was erg netjes. Badkamer ook prima en fijne douche. De temperatuur was alleen een beetje lastig in te stellen en de hele badkamer werd nat als je aan het douchen was. Ontbijt was simpel, maar goed verzorgd.

Heel rustgevend, heel netjes, een aanrader!

Dat de prijs voor één persoon even duur was als voor 2 personen. Maar dat was niet anders mogelijk via booking.com

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is rustig gelegen, ideaal als je van de drukte weg wil. Ook perfect gelegen om de prachtige Gaumestreek te verkennen zowel in België als in Frankrijk. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Niettegenstaande het probleem met elektriciteit was ions verblijf meer dan ok
    • Deluxe Kamer

Door omstandigheden kon het hotel geen ontbijt aanbieden wat op zich wel spijtig was,maar de elektriciteit werd om 8:30 afgesloten door de elektriciteitsmaatschappij. Het was niet makkelijk om in de omgeving een plaats te vinden war we konden ontbijten. Mocht dit nog gebeuren dan zou het hotel misschien adressen kunnen doorgeven met namen van tearooms of brasseries in de buurt die een ontbijt aanbieden. Boj aankomst was on wel het voorstel gedaan om eventueel een ander hotel te kiezen, maar we hebben zelf beslist om te blijven.

Zeer net hotel,met gezellige bar

Mooi, rustig hotel met heel vriendelijk onthaal.

niets, alles was dik ok

Heel vriendelijk onthaal. Het ontbijt was ook heel goed. De kamer was ruim en proper. Het was ook mogelijk om 's avonds nog iets in de barruimte te drinken (open tot 23u)

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Een aanrader!!

Het was een prachtig en zéér ruime kamer. Kraaknet. Ontbijt buffet was verzorgd en alles erop en eraan. Niets was hen teveel. Zeer vriendelijke mensen die steeds paraat stonden.

mooie ruime kamer
    • Junior Suite - Begane Grond

het ontbijt : er was maar 1 broodje per persoon op tafel en ze gaven met moeite 1 broodje bij. Pas bij het naar buiten gaan zag ik dat er gewoon brood bij ingang buffet stond. ze waren weinig communicatief. het weer! geen gebruik kunnen maken van het terrasje aan de kamer! regen

mooie ruime kamer

goede uitvalbasis

respect van de geburen qua geluid

kamer was ruim en proper deur van de kamer was moeilijk te sluiten (je moest je schouder gebruiken !!!!!) badkamer was echt niet proper gepoetst, afval van de vorige gebruiker was nog aanwezig de geburen waren heel luid

Heel prettig, ontspannend!

Wat we erg gemist hebben is de mogelijkheid om in het hotel te dineren. Zelfs geen mogelijkheid om een eenvoudige lunch of maaltijd/snack te krijgen. Daarvoor moesten we 5 km verder gaan in Florenville; een beetje moeilijk als je niet per auto reist. Gelukkig was de hotelmanager bereid om ons te vervoeren ; hij heeft dan ook de taxi funktie op zich genomen. Uiteraard tegen betaling. Weinig te beleven in de omgeving van het hotel. Dus alleen goed om de nacht door te brengen.

De kamer was comfortabel. Fijne douche en bed. Het buffet ontbijt was goed.

Wij komen terug!

Geen. Een week van hotel naar hotel gereisd door heel Luxemburg, België en Nederland en dit hotel was verreweg de beste.

Geweldig uitzicht en service. Schitterende upgrade van de kamer en super sociaal personeel. Komen zeker terug!

Centraal gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer, geen restaurant functie.

Prima gelegen hotel voor uitstapjes naar alle kanten, of voor tussenstop. Netjes, functioneel ingerichte kamers. Goede bedden, goede WiFi. Goed ontbijt. Zeer behulpzaam personeel. Gezellige bar.

Heel goed

Voor ons was alles in orde

Goede ontvangst, heel gedienstig en alles klaar uitgelegd in het Nederlands. Fijne grote kamer, goed bed en ruime complete badkamer. Alles was heel proper. Heel goed ontbijt, wij komen zeker terug

Rustig hotel met vriendelijke bediening.
    • Junior Suite - Begane Grond

Je moet de auto nemen om ergens te gaan eten maar een probleem vonden we dat niet.

Hoewel het hotel op een kruispunt(je) ligt is het er zeer rustig. Mijn man ontbijt niet maar mocht zonder problemen aanschuiven voor een lekkere koffie. Mooie tuin.

Mooie en zeer propere kamer.. mooie cleane badkamer...
    • Deluxe Kamer

- De matras was veel te zacht en het bed piepte bij de minste beweging. - slechts 1 klein douche gel zakje per persoon, terwijl je toch 's avonds en 's morgens wenst te douchen normaal..

- Vriendelijk en behulpzaam onthaal - Zeer propere en frisse kamer

Le Nid D'Izel.

We hadden een wandeling in de tuin gedaan en tot onze verbazing was er een binnenzwembad. Zonder water. Zou wel leuk zijn moest dat in gebruik van zijn.

Het ontbijt was goed, voldoende aanwezig. Kamer was proper. Heel mooie tuin.

• Maisonette/Duplex Familiesuite

Geen avondmaal mogelijk zoals op fansite stond. Zwembad vervallen. Bloementuin niet onderhouden, dus weinig bloemen, andere kamer dan geboekt .

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Rustig hotel met lekker ontbijtbuffet!!

Spijtig dat er geen mogelijkheid is om iets in het hotel te eten 's avonds. Enkel een frituur op 2km van het hotel waar men te voet heen kan gaan. Anders al verplicht om de auto te nemen.

Super ontbijtbuffet!!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het terras bij de duplexfamiliekamer was voor ons een echte...
    • Maisonette/Duplex Familiesuite

Het terras bij de duplexfamiliekamer was voor ons een echte meerwaarde. Tevens heel stille omgeving. Ruime kamers en badkamer. Mooi verzorgd ontbijtbuffet. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en toch discreet.

Heel vriendelijke ontvangst.
    • Maisonette/Duplex Familiesuite

Er viel helemaal niets tegen, alles was gewoon perfect!

Heel vriendelijke ontvangst. Ruime, heel nette familiekamer. Uitgebreid ontbijt. We hebben een perfect verblijf gehad, beter kan gewoon niet.

Verblijf tijdens doortocht met de fiets

Geen mogelijkheid voor avondeten. Nogal opvliegend, onbeleefd, zelfs brutaal persoon aan de receptie.

Ontbijt was meer dan behoorlijk, de kamers waren ruim en in orde

Keurig hotel met uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding.
    • Senior Suite

Er is een zwembad, maar helaas is deze op dit moment niet in gebruik (het dak is van plexiglas en om een of andere reden is dat tegen de regels van de Belgische overheid.) Ondanks de aanwezigheid van een keuken en diverse eetzalen, kan er niet gegeten worden. Tenminste een kleine kaart voor in de bar met wat snacks zoals worst, kaas, tosti, spaghetti bolognese of de lokale Gaumse Vleespastei zou toch een aanrader zijn. Verwacht verder niet al te veel van de TV-ontvangst.

Prima en net hotel met aardige bediening en uitgebreid ontbijt (nb. kennelijk niet bij booking-prijs inbegrepen). Parkeren op terrein -beveiligd. Hotel lijkt recentelijk gemoderniseerd -handig pasjes systeem. Prima WiFi. Goed verwarmd, verwarming instelbaar naar eigen voorkeur. Degelijke en schone badkamer (waterdruk meer dan in orde). Kindvriendelijk. Voor dochtertje op de (zeer ruime) kamer tegen kleine meerprijs een bedje bijgezet. Leuke tuin - buitenplaats.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Een prima moment van rust aan het eind van de dag.

Een extra kussen in de kast?

De stilte van de omgeving was heerlijk,de ontvangst heel vriendelijk en met begeleiding naar de kamer om uitleg te geven over de kamer.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Prima accomodatie, een aanrader voor wie de Gaumestreek wil verkennen !!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig dat er geen warme maaltijden te verkrijgen zijn.

De kamer was ruim en proper onderhouden. Koelkast en waterkoker aanwezig zodat we onze dranken konden koelen en 's morgens of s'avonds nog een thee of koffie konden drinken. Badkamer ruim en net. Goed uitgebreid verzorgd ontbijt. Vriendelijke, sympathieke uitbaters. Prijs kwaliteit dik in orde!!!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

We hebben van een rustig verblijf genoten in het hotel Le Nid d'Izel.
    • Deluxe Kamer

Het hotel heeft geen restaurant.

Heel goed aan dit hotel vonden we de rustige ligging. Comfort (badkamer, verwarming, wifi, parking, lift) is eveneens goed.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Heerlijk hotelletje, dicht bij veel wandelmogelijkheden
    • Deluxe Kamer

Er was eigenlijk niks op aan te merken. Alles was tiptop in orde.

Heel vriendelijk personeel. Goede matras. Heel goed ontbijt. Mooie tuin bij het hotel. Wij hebben hier een heerlijk weekend gehad. Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

uitgebreid ontbijt, kamers waren netjes en verzorgd,...

restaurant gesloten wegens geen personeel, jammer. Het is comfortabel omm ter plaatse te kunnen eten 's avonds.

uitgebreid ontbijt, kamers waren netjes en verzorgd, vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Netheid, personeel, prijs/kwaliteit

Weinig te doen

Netheid, personeel, prijs/kwaliteit

Personeel , vriendelijk ,kamers ok

• Beoordeeld op: 8 september 2018

• Deluxe Kamer

Fijn hotel met vriendelijke mensen. Goed ontbijt en mooie schone kamer

Ontbijt was meer dan goed.
    • Deluxe Kamer

Restaurant voor diner was gesloten.

Ontbijt was meer dan goed.

verzorgd ontbijt

verzorgd ontbijt

Accommodatie in tuin en bijhorigheden

Algemene rustige sfeer

Proper!

Niet onmiddellijk iets.

Proper! Ruime kamers.

De netheid en de vriendelijkheid

Pas ontbijt om 8.00

De netheid en de vriendelijkheid

Degelijke kamers, zeer proper maar geen hart
    • Maisonette/Duplex Familiesuite

Gebrek aaan charme, geen ontbijt buiten

Goede bedden, zeer proper, duplex zeer geschikt met grotere kids

Rustige ligging, stille kamers
    • Deluxe Kamer

TV kwaliteit. Mag een upgrade krijgen.

Rustige ligging, stille kamers

Ontvangst en gastvrijheid was super

auto's achter slot en grendel.

auto's achter slot en grendel.

Bar vroeg dicht.

Bar vroeg dicht. Hek ging niet op slot zoals afgesproken.

Aangename ontvangst, kamer netjes en in orde, matras goed.

Wel wat lawaai van de andere kamers.

Aangename ontvangst, kamer netjes en in orde, matras goed. Wij konden onze fietsen droog en beschut stallen.

Aangenaam en verzorgd verblijf
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt en de kamers waren top ! Ook zeer vriendelijke uitbaters 👍 Wij komen volgend jaar zeker terug !!

Verouderde badkamer

Goede overnachtingsplek, mooie rustige ligging, goede bedden.
    • Maisonette/Duplex Familiesuite

Weinig hartelijke aandacht van het personeel, met name bij uitchecken.

Fijne, schone kamers met heerlijke bedden.

Een fijn verblijf met aardig personeel en een lekkere avondmaal!

Een goed ontbijt met veel keuze en lekkere bedden.

Aanrader

Vriendelijke ontvangst. De bar.

Het personeel

Het personeel

hotel was goed maar ontbijt wat beperkt.

geen restaurant

kamers net

Mooie ruime kamer met aangenaam uitzicht.
    • Deluxe Kamer

Matras aan vernieuwing toe.

Mooie ruime kamer met aangenaam uitzicht. Rustige ligging.

Kamers waren ruim en proper.

Kamers waren ruim en proper. Verzorgd en goed ontbijt

super;

bar blijkbaar niet open gezien we de enige gasten waren

zeer net

• Beoordeeld op: 12 november 2017

zeer aangenaam

alles in orde!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Douche genomen, veel water op de vloer. TIP: glasraam afkitten of gordijn hangen

Prijs / kwaliteit meer dan voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De rust
    • Deluxe Kamer

In de ontbijt ruimte een beetje te koud

Zeer rustige omgeving echt om tevrelaxen😁

• Beoordeeld op: 7 november 2017

lost in the woods

Kwaliteit van matras en bed liet te wensen over

Geen fles water op de kamer aanwezig.

Geen fles water op de kamer aanwezig.

Een prima locatie om te verblijven, in een rustige omgeving.

Er valt niets op aan te merken. Het personeel was vriendelijk en gedienstig.

Het ontbijt was zeer goed: gevarieerd aanbod ,verzorgd geserveerd

kamer heel mooi .

geen rekening of ontvangstbewijs ontvangen.

kamer heel mooi .ontbijt oke.

Nachtlampje Door hond van de buren

Nachtlampje Door hond van de buren

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

De ligging.

Geen avondeten.

De ligging.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Aangenaam en ontspannend

Alles was OK. Het verblijf is aan te bevelen.

Heel proper, ruime kamer, uitgebreid ontbijt.
    • Deluxe Kamer

Heel proper, ruime kamer, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

de moeite

ruime kamer,balkon, lekker ontbijt en afgesloten parking