Beoordelingen over Hotel Au Vieux Durbuy 4-sterren

Rue Jean De Bohême, 6, 6940 Durbuy, België

#15 van de 22 hotels in Durbuy

Wij zaten niet in het hotel zelf maar in Victoria hoort bij...

Ontbijten kun je in het hotel voor 15 euro pp wel aan de prijzige kant en niet heel erg uitgebreid.

Wij zaten niet in het hotel zelf maar in Victoria hoort bij elkaar. de kamer was ruim met zitje, badkamer met douche en bad alles keurig schoon. aan de straat kant een terras waar we heerlijk konden zitten. geen bar aanwezig dus zelf een drankje meenemen, wel een minibar op de kamer.

Mooie kamer

Het bereik van de WIFI. Heel wisselvallig en enkel in de badkamer of de sofa.

De kamer en badkamer zijn superruim en aangenaam vertoeven. Gezellige, rustieke inrichting. Bad én douche (gevaarlijk opstapje aan het toilet. Oppassen geblazen;-))

Weekendje weg
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement is niet erg schoon. Toen we op de vrijdag aankwamen zat er nog vuilnis van een eerder verblijf in de bak en het rook muf alsof er een aantal dagen niet was gelucht. Spinnenwebben in de hoek van de slaapkamer. Het appartement is wel gedateerd. Vooral het kastje in de badkamer, rond het bad en de keuken ook wel. De foto's zien er goed uit op booking.com, maar die zijn uit de goede hoeken genomen. 1 slaapkamer is ruim de andere is krap met meteen een muur aan het hoofdeind en voeteneind van het bed. De prijs is ok als je met 4 personen bent, maar zou niet meer betalen. We hebben een leuk weekend gehad en de locatie is erg goed. Inhoud van het appartement is wat basic.

Het verblijf was zeer aangenaam

Het was voor ons niet zo duidelijk of het ontbijt in de prijs zat of niet, daarom zijn wij niet op de accomodatie gaan eten. Ook de betaling was verwarrend, wij kregen een mail dat wij alles daar moesten betalen. Maar toen we er aankwamen vertelde ze ons dat het al van onze visa was gehaald.

De ruime kamers

Prima verblijf ; binnen 15 min. vind je ook 2 prima golfbanen.

Omdat het hotel Vieux Durbuy geen eigen restaurant en receptie heeft is het stil in het hotel (behalve de gasten), en dat realiseerde we ons niet toen we boekten. Het terras voor het hotel (ligt in de schaduw), maar omdat er geen personeel is, is dit terras niet in gebruik en dat is jammer (iets minder sfeer). Het is niet echt goedkoop, maar we zaten ook in het weekend van de mei-vakantie (ofwel hoogseizoen)

Het ontbijt was in het nabij gelegen andere restaurant (van dezelfde keten), waar je ook kon dineren. Het ontbijt was uitstekend (erg uitgebreid en vers); het diner was redelijk goed. Het is een groot restaurant met veel mensen. Wel een mooi terras, maar de rokershoek zit daar in een hoek van het terras en dat was hinderlijk. Ook was de muziek redelijk luid en zijn we binnen gaan zitten. De ligging van het hotel is uitstekend in de oude kern van het dorp, net achter het centrale plein. Tegenover een authentieke slager met heerlijke lokale producten (incl. sandwiches die heerlijk vers waren). Een aan te bevelen plaats voor een aantal (2-3) nachten.

Als je van oude stijl houdt, fantastisch

GEEN PARKING , Wel DURE betaal parking !!!! Zowel in de stad, als buiten de stad, maar minder duur !

Oude stijl, maar wel gezellig in het oude Durbuy

Ideaal gelegen in het hartje van Durbuy.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartement kan opfrisbuurt gebruiken. Tapijt mag wel eens vervangen worden en badkamer kan update gebruiken. De kosten en frigo waren niet echt proper.

Ideaal gelegen in het hartje van Durbuy. Ruim appartement met goede bedden.

Reuze leuk en het hondje was zeer welkom

Kamers met vast tapijt, zie liver parket. Ze worden wel dagelijks gestofzuigd

Ontbijt reuze en voldoende, prima service en heel vriendelijke mensen. Geen gezeur alles kan en indien nodig doen ze je weg met een elektrisch wagentje. Wat wil je nog meer?

Moeilijk bereikbaar met de wagen, parking veraf te voet.

Moeilijk bereikbaar met de wagen, parking veraf te voet. Gedurende het hele verblijf lag er vuil bedlinnen en de inhoud van een vuilnisbak in de lift !

Fantastisch!!!

Er lag tapijt en met onze allergie viel dit tegen maar daar kunnen zei niets aan doen,het was wel allemaal zeer netjes.

De kamers waren mooi en net,het restaurent was uitstekend,een grote aanrader en je kan er altijd gaan eten ook zonder verblijf.

Gezellig, aangenaam en rustig.

Er was een probleempje bij het avondeten in het restaurant: lange wachttijd. maar dat werd door het personeel ruimschoots rechtgezet.

De kamers waren heel cosy en heel proper. het was er ook rustig om te slapen. Het ontbijt was heerlijk.

We not going back to Hotel Victoria (hotel Vieux Durbuy is dependance)

Zeer onvriendelijk.

De kamer was prima maar ligging was in een andere locatie dan hotel waar verder geen faciliteiten zijn. Geen waterkoker voor koffie of thee in ochtend. Zeer onvriendelijk personeel en we moesten achteraf nog bijbetalen voor de kamer (terwijl het bed er gewoon stond) voor ons kindje van 3 jaar terwijl ze dan vooraf niet kenbaar hebben gemaakt. Ontbijten buitenshuis...nee we gaan niet terug naar Hotel Restaurant Victoria, (waar Vieux Durbuy dependance van is).

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Excellent!

Het wifi bereik was soms wat zwak, maar je komt hier tenslotte niet om op het internet te surfen!

Heerlijk ontbijt! Mooi, autenthiek hotel, maar toch moderne badkamer. Een echte aanrader!

Zalig

Niets, misschien Clausule op zondag met een brunch voor overnachtingen van zaterdag op zondag ?

De authenticiteit en gezelligheid van het hotel , liging en properheid.

Heel gezellig verblijf, lekker ontbijt en door de sneeuw extra sfeervol

Geen mogelijkheid om te douchen door het ontbreken van douchegordijn

Het authentieke sfeervolle, gezellig en verzorgd interieur, heel gezellig én romantisch. Hotel is centraal gelegen dus alles binnen wandelafstand.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Je zit pal in het centrum van Durbuy.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De opdeling van het appartement is wat vreemd. Parking.

Je zit pal in het centrum van Durbuy. Je komt buiten en hebt al direct een bakker en beenhouwer. Ook wel leuk dat je bij goed weer direct toegang tot terras (aan ingang hotel en dus aan straatkant) hebt vanuit appartement.

Heel aangenaam

Het eten in het restaurant. Men was wel zo correct maar de helft van de prijs aan te rekenen en excuses aan te bieden voor werkelijk te taai en niet te eten everzwijnvlees, maar dat kan uiteraard een momentopname zijn. Parkeergelegenheid in Durbuy heb je uiteraard niet, dat weet je op voorhand, maar een tussenkomst van het hotel in de parkeerkosten (die voor een verblijf van 4 dagen toch wel oplopen) zou een pluspunt zijn. Nu kreeg je allen de raad van ga maar buiten het centrum, daar is het wat goedkoper.

Authentieke sfeer van het hotel, heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Leuk dorpje, prima locatie van het hotel

Prima kamers, we waren met 6 man, 2 jongere kinderen en 2 rond de 20. Zij zaten met z'n 4en in een hele leuke kamer met keuken en 2 slaapkamers. Wij hadden een aparte kamer die ook prima was

was behelpen maar toch fijne vakantie gehad
    • Appartement met 2 Slaapkamers

geen inloopdouche, sleutel van achterdeur miste dus voor minderinvalide moeilijk toegankelijk, geen goede afwerking, achterstallig onderhoud.

Lekkere bedden, mooie keuken

Buiten kleine ongemakken zeer goed..

Het inchecken zou in de accomodaties zelf moeten zijn en er zou een koffiezet aanwezig moeten zij. De bedden waren ok behalve de wielen onder het bed niet zo een goed idee. En het ontbijt zout beter inzet hotel zelfs zijn en niet in een ander hotel.

De sfeer rustig en gezellig en romantisch . Goed matras. Ontbijt was goed..

De sfeer

We hadden van te voren aangegeven er rond 1 uur nacht te arriveren. Echter was de receptie dicht, we hebben 1,5 uur lang rondgezocht waar we konden inchecken! Uiteindelijk hadden we via via de hoteleigenaar kunnen bereiken en waren we 3 uur nacht in onze kamer

De sfeer

De ligging in het centrum.

Geen parkeergelegenheid in de straat voor uitladen koffers ed Wel betalen voor hond maar geen extraatje zoals kussen of botjes

De ligging in het centrum. Parkeren op loopafstand aan de overkant van het water. 10 min

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Schitterend verblijf, centraal gelegen, ruime kamers, hulpvaardig- en vriendelijk personeel!

Onderhoud van het gebouw, de gemeenschappelijke delen zijn aan opfrissing toe (vol tapijt). Wifi ontvangst was niet overal bereikbaar, of sterk genoeg. De meerkost om de zetel om te vormen naar een kinderbed kost 25€/nacht/kind, eenmaal aanrekenen lijkt me voldoende..

1. Prima ontbijt in zuster-hotel (200m verder), wel prijzig (15€/pp)! (Er waren veel vliegen..). 2. Ontzettend behulpzame ontvangst, op de parking werden we opgehaald met Golf-wagentje, om zo de valiezen tot het Hotel te krijgen (6vol + 4kids), nadien werden we van de parking (over de Ourthe - 800m) tot bij het Hotel gereden en geholpen tot op de kamer - schitterend! 3. Ruime kamers, prachtige ligging (centrum), wel aan opfrissing toe (4* moet perfect in orde zijn!), alles voor handen, goed bed (staan op wieltjes - je kunt er dus tussen vallen ;-). Beangstigende, lawaaierige lift, die bruusk stopt (de hond was er niet dol op!). 4. Parking aan 5€/dag en correct gerekend! Aan de overkant van de Ourthe. 5. Elke dag werden de kamers opgeruimd en werd er vers linnen voorzien! 6. Zalige douche, ligbad aanwezig (de grootste kamer met mezzanine had enkel een ligbad K9). 7. Geen lawaai hinder, schitterend gelegen!

Goed meegevallen, leuk hotel, propere kamers, zeer goede locatie, vriendelijk personeel. Aanrader.

ik had bij de boeking een dubbel bed gevraagd, en nadien nog eens een mail om zeker te zijn. We kregen echter 2 enkele bedden. Ze zeiden dat er geen dubbele bedden zijn in de accommodatie. Dat moet zeker uitgeklaard worden, zodat correcte info op booking.com komt. Ik apprecieer wel dat er een commerciële geste was, en we een ontbijt gratis gekregen hebben.

heel mooie locatie. Ouderwetse kamers, maar gezellig en brengt de Ardense sfeer. Heel proper. Heel goed ontbijt.

Mooie kamer maar wel (te) duur.

Veel te warm op de kamer - geen airco noch voldoende verluchting. Ontbijt niet in dit hotel maar in ander.

Mooie kamer maar wel (te) duur. Mooi terras, lekker ontbijt (wel in ander hotel)

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Goed hotel, TOP restaurant, fijne werknemers

Niets, maar we werden in een ander hotel geplaatst van dezelfde organisatie. Hotel Au Vieux Durbuy was dicht en we werden ontvangen in hotel Victoria.

Het restaurantdeel was TOP, ontbijt goed verzorgd, kamers super ruim opgezet!!!

Niet veel!

Eerst geen personeel bij de receptie,erg donker,bijna geen licht.We hebben van een hotel naar een ander moeten vragen ,waar moeten we zijn voor een sleutel te krijgen,tijd verspilling! De kamer in Hotel Victoria,die uiteinde hebben we gekregen,was klein en smoezelig !De locatie is prachtig,en de ontbijt was ook prima verzorgd. Geen aanrander,omdat niet schoon is,jammer!

Niet veel!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Misleidende info en foute korting

Zogezegd 44% korting en op website niet duidelijk dat ontbijt wellness en andere faciliteiten in een ander gebouw was gelegen... we hebben de kamerprijs betaald zoals het was,

Durbuy

Durbuy blijft een fijne bestemming voor een weekendje weg. Volgende keer wel nieuwe locatie testen!

- De verwarming in onze kamer werkte niet. - We hadden expliciet gevraagd voor een 2-persoonsbed en opnieuw kregen we 2 1-persoonbedden tegen elkaar geschoven. - Er was ontbijt aangerekend hoewel we dit niet genomen hadden. Zelf opgemerkt, anders hadden we 36€ teveel betaald - We boeken en betalen vooraf via booking.com en dan moeten we nog bijna 40€ extra ophoesten als we uitchecken. Dat is jammer. Het is sowieso al geen goedkope kamer/locatie.

- Het personeel was zoals altijd vriendelijk en gedienstig - Fijne locatie vlakbij het centrum

• Beoordeeld op: 8 september 2016

We raden het niemand aan.

De kamer was veel te warm. Toen we de ramen open deden, zaten er binnen enkele minuten spinnen op de kamer. Van die hele grote. Spinnenwebben hingen overal. Werden niet weggehaald. Wij hadden bij de extra opmerkingen aangegeven dat mijn vriend in n rolstoel zit (geen benen meer). Daar was geen rekening mee gehouden en ze bleven volhouden dat we niets hadden doorgegeven. Ik kon het ze zelfs laten zien. Ze wilden ons voor ontbijt laten betalen terwijl we er niet hadden ontbeten. Het stonk in de lift. Enorm. Het hotel heeft van die roze lichten om de naam op te laten vallen in t donker. Vrij vervelend als je kamer daardoor ook helemaal roze oplicht. Haast geen oog dicht kunnen doen. Super gehorig. Helaas een heleboel tegenvallende zaken waardoor we nooit meer teruggaan naar dit hotel! We raden het niemand aan.

Enige goede was de locatie.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Dependance hotel.

Dependance hotel. Ontbreken van enige begeleiding. Inbraakgevoelig. Niet schoon. Restaurant onvriendelijk personeel! Ontbijt met vliegen (lees veel vliegen) op de vleeswaren en brood!

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Leuk gelegen midden in centrum Durbuy.

Teleurstellend ontbijt, receptie was in ander gebouw (niet duidelijk aangegeven) dan onze hotelkamer. Indien je niet in het hoofdgebouw logeert dan word je als een tweederangs hotelgast behandeld. Onvriendelijke en onbehulpzame receptie (je kon blijkbaar parkeren op de parking van het hotel maar dit was ons niet gecommuniceerd).

Leuk gelegen midden in centrum Durbuy.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Ander hotel dan geboekt.

We moesten inchecken in een nabijgelegen hotel Les sangliers des Ardennes. We kregen daar voor dezelfde prijs een kamer aangeboden. Dit hebben we gedaan aangezien we toch naar daar moesten voor het ontbijt. De ontbijtzaal was groot, gemoderniseerd. Ik had het liever wat kleiner, knusser, gezelliger, romantischer...

Nette en verzorgde kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet in Les sangliers des Ardennes weliswaar.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Prachtige kamer op mooie locatie !

- Het 2-persoonsbed zijn 2 aparte bedden tegen elkaar geschoven -Het hoofd (de chef) van het personeel deed bij het ontbijt erg boertig en was totaal niet vriendelijk tegen het overige personeel en de gasten.

- De inrichting van de kamers en het hotel op zich waren prachtig ! - Zeer goed bed - Leuke badkamer met ligbad - Bij de overnachting za op zondag zit standaard een Brunch op zondag inbegrepen

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Het feit dat je midden in het centrum ligt is ideaal

De prijs van het ontbijt was op voorhand anders afgesproken dus de rekenening op het einde viel wel tegen

Het feit dat je midden in het centrum ligt is ideaal

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ik zou daar niet meer verblijven.

We hadden een luxe deal, een kamer van 180€ voor 80€ toch had ik de indruk dat we een standaard kamer hadden , zeker geen 180€ waard.

Ik had de indruk bij het ontbijt dat het beleg niet vers was , en zat trouwens vol vliegen, geen vier sterren waard!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Teleurgesteld

Er waren geen tweepersoonsbedden zoals op de site wel was aangegeven, er hing een vieze handdoek en lagen overal haren, bij het zeer prijzige ontbijt zaten zonder overdrijven tientallen vliegen. Kortom het viel ons erg tegen.

De locatie is prima

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt kon beter, ontbijt is tot 10u(30) en om 9u werden bepaalde zaken al niet meer aangevuld...Geen verse koffie en fruitsap, dit voor een 4* hotel en ontbijt aan €18... Bij aankomst in kamer nog haar in de douche en gerafelde handdoekjes gekregen, allerhande beestjes mogen eens uit de plafondverlichting gehaald worden, kussentje die een groot stuk ontnaaid was, zijn toch allemaal zaken dat de poetsploeg moet opmerken... Veel hinder van bovenburen en dit enkel maar door het stappen. Bij aankomst niet veel informatie gekregen betreffende hotel zelf. Heel veel vliegen in het hotel, niet aangenaam om zo te moeten eten. Veel vliegen op de grond en aan het raam ook binnen, echt hygiënisch is dit toch niet. Bij afrekening hadden ze huisdier aangerekend, ik had dit niet doorgegeven, hotelier had dit zogezegd zo doorgekregen?? Bij de foto's van het hotel staan ook de foto's van de wellness, is wel niet echt duidelijk dat dit niet in au Vieux Durbuy hotel is. Misschien die foto's eruit halen? Of bij algemene info noteren dat dit in het ander hotel is en tegen betaling?

Wij hadden au Vieux Durbuy geboekt, toen we aankwamen in Les Sanglier des Ardennes konden we kamer in dit hotel krijgen. Was wel aangename verrassing. Kamer is heel rustig gelegen. Na alle - puntjes van kamer was het wel een mooie, moderne kamer. Na fout bij afrekening heeft de receptionist (vriendelijke man) wel maar 1 nacht aangerekend voor de parking.

Oude meuk! Kapotte sprei (met gaten). Lopen naar hotel Victoria is kort maar oncomfortabel.

Keurig hotel op prachtige lokatie

Geweldige locatie

Prima hotel middenin Durbuy

Gehorigheid 's nachts, maar dit zal alleen in hoogseizoen zijn en met ramen open

Prima kamer, hygenie oké en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

We kregen een kamer in hotel Victoria.

We kregen een kamer in hotel Victoria.super mooie kamer aan dezelfde prijs.bedankt.

De sfeer van het hotel en de ligging van het hotel

De sfeer van het hotel en de ligging van het hotel

Was ok en leuk, voor herhaling vatbaar

Het gebruikte linnen werd zaterdag achtergelaten in de lift.

Het ontbijt en de accomodatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Was gezellig engoed

De douche was een glazen cabine met weinig prive

Mooie kamer en mooi uitzicht.Groot bed.Zeer schoon.

Nachtlawaai van bar in omgeving.

Goed ontbijt en oud mooi hotelverblijf. De rekening was prijs kwaliteit.

Ouder hotel in typische Ardennen-sfeer.

Ouder hotel in typische Ardennen-sfeer. Kamers toch charmant. Goede bedden. Ontbijt in naburig gelegen hotel. Alles tiptop in orde.

• Appartement met 2 Slaapkamers

Oude staat van het appartement.dringend nood aan opknapbeurt

Goede ligging.

Goede ligging. In het hartje van Durbuy en toch rustig hotel.

Oude kamer , maar wel proper

Onrbijt

Ontbijt prima, kamers oké

Ontbijt prima, kamers oké

Heel verzorgd hotel met vriendelijk personeel op een toplocatie in het hartje van Durbuy.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, heel proper en verzorgde plek. Ook de locatie (hartje Durbuy) is top !

Relax

Dicht aan de vuilbaklen en geen ontbijt bij

Prachtig en zeer aangenaam!

Heerlijk ontbijt, mooie verzorgde kamers!

heel aangenaam en comfortabel.

spek en eieren waren onvoldoende warm bij het ontbijt.

ontvangst bij aankomst was zeer aangenaam en behulpzaam.

vloerbekleding

ontbijt

Iets te prijzig!

Prijs/kwaliteit; badkamer aan vernieuwing toe

Superlekker avondeten

Superlekker avondeten

Rustiek Kader in het centrum van Durbuy

Voor het ontbijt moest je naar een ander hotel, 50m verder

Centrale locatie in Durbuy

goed en zeer goede locatie!

We werden voor dezelfde prijs verwezen naar hotel Victoria. Dit was wel stukken moderner.

fantastisch

2 matrassen en 2 enkele dekbedden op het tweepersoonsbed

lekker ontbijt, super locatie, ruime kamer

Ideaal voor een romantisch weekendje

Geen receptie in het hotel zelf

De badkamer

heerlijk ontbijt.

WIFI werkte niet!!

heerlijk ontbijt. perfecte ligging. mooie gezellige kamer

Meevaller !

Niets te melden

Geen ontbijt genomen. Kamer zeer goed.

Voor herhaling vatbaar!

Parkeren, prijs ontbijt ( Wel heel lekker)

Prachtige kamer

Kerst in Durbuy

Inchecken in een ander hotel

Sfeer, hygiëne

Sfeervol hotel met een lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Sfeervolle en propere kamer.

ER HING EEN GEUR IN DE GANGEN

ER HING EEN GEUR IN DE GANGEN

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Het karakterieke.

Slordige kamerverzorging. Oude handdoeken e.d. en de afval bleven gedurende 3 dagen op de gang staan vlak voor de lift.

Het karakterieke.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Alles positief,gezellig kader kortom top

Bijna uidstekend

Geen douche in de kamer

De ligging de omgeving de kerstmarkt

Alles naar wens

Alles naar wens